9 Mart 2013 Cumartesi

Biz Kimiz?



 Öncelikle Merhaba  ( 안녕하세요 / もしもし / Hello ).

  Neden böyle bir giriş yaptım?Çünkü bizler birer Uzak Doğu hayranıyız.Evet, A-Z'ye Uzak Doğu'nun her şeyine hayranız.Güney Kore'nin filmlerine, dramalarına, K-pop'ına; Japonya'nın animelerine, mangalarına aşığız.Artık Uzak Doğu olmadan nefes alamayan insanlarız.

  Bu biloku neden açtık?Açıkçası hiç bir fikrim yok.Açabildiğimize bile şükrediyorum çünkü üşengeciz.Yemekten ve üşenmekten arta kalan zamanlarda yaşamsal faaliyetlerimizi gideriyoruz.Bu üçümüz içinde geçerli.Şaka bir yana, bu üçlü kim diye merak ediyorsunuz dimi?

 Ben, FISTIKYEŞİLİ,.. 
 En azından beni sanal alemde böyle tanıyorlar.Peki ben 'aslında' kimim?
 Fıstıkyeşili rengine sadakatle bağlı, deli dolu, bazen negatif, bazen çatlak, tüm gün bıraksalar K-pop dinleyecek, film-drama izleyecek potansiyeline sahip bir insanım.Burada eğer üşenmez, yemek yemeye ara verirsem sizlerle izlediğim dramalar, filmler ve MV'ler hakkında yorumlarımı paylaşacağım.Böylece sizi de izlemeye teşvik edeceğim.Kkk.Sanırım böyle olacak, evet.

 Bu arada neden ilk ben yazıyorum?Çünkü bizim tayfanın arasında en büyükleri benim, öncelik benim diyerek boğazlarına dayandım.Şaka lan ben olmasam kimse yazmaya başlamıcak çünkü.Daha hiç bir post atmadan, zırvalamadan 100 kez bizi görüntülediğiniz için teşekkür ederiz.Eminim, 'Bu şapşallar ne zaman yazacak yaee?' diye kontrol etmek için bakmışsınızdır ama olsun.

 Şimdilik, görüşünceye dek hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder