11 Mart 2013 Pazartesi

Who The Hell i am?

Hohohohoo~

Şimdi diceksiniz ki bu kız manyak mı bu nasıl selamla öncelikle evet manyağım ve asla aksini iddia etmedim ikincisi SHINee geri dönüş yaptığı için bu aralar minho-hohoho diye geziyorum ortalıkta buda sonucu, böyle selamlamassam çatlardım tutamadım kendimi hem tutsam nolcak olum he he he??? çok atarlıyım kkk

Siz gene diceksinizki kim lan bu manyak bende dicemki selam cınımm ben jewelbet yani siz beni böyle biliyorsunuz bi zahmet böyle bilmeyede devam kkk fıstık yeşili unniciğimiiizz sağ olsun amacımızı yazmış niye ilk o yazdığını da yazmış bana laf düşer mi? düşer lan tabi bende unniyim!

"Nerden geliyo bacım bu unnilik?" sorusunun cevabı zabuunn evet bizim çook sevgili zabuncuğumuz benden küçük muhahahahahahahahahhaha!!

Kısaca kendimi tanıtıcak olursam tam bir otakuyum narutoya büyük bir aşk besleyip yandan yandan gaaraya iş atıyorum, ikizler burcunun tüm özelliklerini barındırdığım için dengesiz psikopatın tekiyim ve bence bu halimle çok tatlıyım, tam bir k-pop severim, harry potter ve yüzüklerin efendisi sevmeyen insanla muhattap olmam, olamam istesemde olmuyo olduramıyorum. abuk sabuk, şapsal şebelek sersem kelebek (?!) ne varsa bende bulabilirsiniz.

İnsan olmaya üşenmediğim yada yemek yemeyi bıraktığım zamanlarda size post atıp beyninizi yemeyi düşünüyorum mecazi anlamda canım o karda psikopat değilim kkk

Bir daha aklıma gelip post attığım zaman görüşürüz artık 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder