5 Nisan 2013 Cuma

Ben Geldim.

Bunu yazdığım için kızlar sevinçten dört köşe olacaktır eminim. Çünkü ben de öyleyim. 
İlk başta ilk postu atmak için aramızda paslaşırken Fıstık Yeşili aldı ve gol yaptı. Hemen ardından Jewelbet golünü attı ve sıra bendeydi. O sırada birazcık(!) meşgul olduğum için (aslında üşeniyordum.) post atmayı erteliyordum. En sonunda Allah belamı verdi ve bilgisayarımın başına bir sürü iş geldi. Ne siz sorun ne ben söyleyeyim. Uzun bir aradan sonra yeni bilgisayarıma (tabi buna bilgisayar denmez Allah çarpar valla.) kavuştum. 

Her neyse konuya geçelim. Bu yazıyı kendimi tanıtma amaçlı yazıcam. Yani umarım öyle olur. Konudan konuya atlamakta üstüme yoktur çünkü. Veeee başlıyoruz!








Evet arkadaşlar koyu bir VIP ile karşı karşıyasınız. BIGBANG denilince tüm akan sular durur. O 5 insanın hepsine tek tek hayran olan, Seungri diye kendini yeyip bitiren bir tipim. Paylaşamadığım tek insandır o. Her üyesine ayrı bir sevgi beslediğim iki grup var ve ilki bu. (İkincisi Infinite. Onları da bir ayrı seviyorum oyyy *-*) Yaptıkları işi gerçekten severek, içten ve doğal bir şekilde yapıyorlar. GD gibi bir lider, T.O.P kadar harika rap yapan bir adam, Taeyang gibi deli dolu bir insan, Daesung gibi huzur veren bir gülüşe sahip ve Seungri gibi bir üyelerin neleri varsa hepsini detayına kadar anlatan (pandamızın çenesi biraz düşüktür de.) maknaeye sahip olan bu grubu tanıdığım için asla pişman olmayacağım. 


       
ONE AND ONLY VIP

          Bunu da dinleyin hadi *-*

Yazı Bigbang yazısına dönmeden (Daha ne dönecek zaten döndü diyorsunuz biliyorum:D) devam ediyorum.

Kitap kurdu, kendi halinde, sinirlenince babası gelse tanımayacak bir insanım. Ama çoğunlukla uysal, çabuk uyum sağlayan, tatlı tombik bir şeyim ben. Biraz da ağzım bozuktur hani :D Fazlasıyla sakar, kapılar ve duvarlarla çok samimiyimdir. Geçen gün çöpe kafa attım ve sakarlığımı kesinleştirmiş oldum.

Koyu bir Galatasaraylı olduğumu ve Semih Kaya'yı fazlasıyla sevdiğimi de bilmenizi isterim. Hatta Jewelbet'e sorabilirsiniz. O çektiği için bilir :P Bunu dedim hani laf falan atacaksanız ben yokken atın. 

Nefes aldığım ilk dakikadan beri açım. Önüme ne koysanız yerim, asla hayır demem. Ama gerektiği yerde boğazımı tutmasını da bilirim. Çok alıngan bir insanım ama hemen de yumuşarım. 

Bunu da buraya yazıyorum Kai demeyin bana. O çocukla ciddi derecede sorunum var. Kendisinden hiç hoşlanmıyorum. Çıkış yaptıklarından beri çocuğa gıcığım. O da bana gıcıktı evet evet. Allah aşkına gıcık olsun. Aha buraya yazdım, bilmeyen kalmasın.

Sürekli üşengeçliğin dibine vuruyorum. Hatta bazen o kadar hızlı vuruyorum ki delip geçiyorum ve başka bir boyuta ulaşıyorum. Şu anda bu yazıyı yazarken resmen kendimi itekliyorum.Başarılı olduğum ise tartışma konusu.




Ayrıca yukarıda resmini gördüğünüz adama hayranım.Yunho'ya karşı Sevmekten öte bir duyguya sahibim. Daha sonra bu şahısa ve duygularıma uzunca değineceğim. 
Son olarak size K.Will'in son şarkısını da dinlemenizi de söyleyerek buradan ayrılıyorum.
Aha burada:

Yazmak için yazdığım bir yazının sonuna geldik. Bakalım kaç tane daha bundan olacak. 
Zabuunn sizi seviyor ^^

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder