26 Haziran 2013 Çarşamba

Ben saçmalamak için doğmuşum

Ben geldim gene saçmalamaya geldim oh yeah! 
Şu sıralar blog mervenin elinin altındaydı her şeyi daha ben gıkımı çıkaramadan yazıyordu çok bozuluyordum diğcem yalan olucak ben halimden memnundum ama o değildi başımızın etini yiyordu post atın diyerek. AL SANA POST MERVE!

Madem geldim az dedikodu veriyim size, bu post'u yazmaya başlarken okuduğum bir habere göre Roy Kim ve park soo jin çıkıyormuş! doğrumu değilmi bilmiyorum ama büyük ihtimalle öyle çünkü haberi all k-pop'ta okudum henüz bir türk sayfası çevirmedi sanırım çünkü çıktığı saniye okudum neyse işte siz bir gidin bakın o türkçe çeviri sayfalarına. ama benim okuduğum kadarıyla soo jin ablacığımız roy kim'in radyo showunda onun hayranı olduğunu itiraf etmiş olayda ordan başlamış ve şu an çıkıyorlarmış. eh ne diyelim hayırlısı be gülüm. yalnız roy kim'de noonnacı çıktı yanar yanar ona yanarım T_T

Roy kim demişken buda beyefendicğimizin yeni teklisi buyrun severek dinleyebilirsiniz.

                                                  

Ayrıca seveniniz varmı bilmiyorum ama Led Apple bebeleride bir single çıkardı.
Burdan Hanbyul'un müthiş ingilizcesine, şekerliğine, şapşikliğine ve görmek istemiğimiz sapıklığına öpücükler.
Buyrun onuda severek dinleyin.

                                                  
  Bu arada jang geun suk bebeciğimiz gönüllerimizin asya prensi ve salyalarımızı akıtabiliceğimiz mükemmellikteki mimikleri olan insan yeni bir dizi için hazırlanıyor! *yeeeeey* dizinin adı 'Pretty Man' yani 'güzel adam' oluyor ki kendisine cuk diyerekten oturmuş. ne diyelim fanlarına allah sabır versin kkk.

Bir güzel ve beklenen haberde YG appacığımız en sonunda kız ve erkek gruplarıyla ilgili açıklama yaptı! gerçi yaptıda noldu hala elmizde bir big bang kadar sevilesi, yetenekli yada 2NE1 kadar cool bir kız grubu yok hala beklemedeyiz! ben sizi çok yormadan şu üç linki veriyim siz ordan konuyu iyice okuyun canımcımlar. Bu kız grubu ile ilgili olan haber. Bu beni fangörleştiren çok güzel olan haber. Bu etrafa çiçekler saçarak gezmemi sağlayan haber. Burdan YG appa'ya öpücüklerimi ve 'eh hadi artık gülüm'lerimi gönderiyorum.

Junsu'nun yeni bir solo albüm çıkardığını biliyorsunuz dimi? şu anda klip çekimleri devam eden albüm 15 temmuz'da yayınlanakmış! burdan kocaman bir 'OH YEEAAAHH' gönderiyorum kendilerine eh tabi birde öpücükler.

Saçmalama post'u olarak yazdığım post baya haber postuna dönüştü. Ama sizin kafanızda bir soru var değilmi? ben biliyorum o soruyu 'bu ağır EXOtic neden post atmadı geri dönüşle ilgili?' bu dimi sorunuz? cevabı basit. MERVE DENEN KİŞİ BENDEN ÖNCE DAVRANDI ONDAN!
Halbuki ben ne hayaller kurmuştum, albüm çıkınca post atıcaktım hep birlikte okuyacktık eğlenicektik ama merve işin içine 'ÇAT' diye çomak soktu. oh burdanda atarımı yaptım rahatladım.

Ama tabikide merve ağır tehditlerim sonucu sadece taseer'ı yayınladı MV'yi değil. Büyük ihtimalle herkes çoktan izlemiş ve dinlemiştir ama olsun bir post'umda o MV olmazsa gözüm açık gider.
O yüzden buyrun efenim EXO'nun Wolf MV'si.

                                                                   Bu korece versiyonu.

                                                

                                                                  Buda çince versiyonu.

                                                


Ayrıca Burdan S.M'e sesleniyorum 'LAN AT KAFASI NERDE DRAMA VERSİYONU BU MV'LERİN??!' 
seslenişimi yaptığıma göre albüm yorumumu sunuyorum sizlere.
Hepsi aşırı mıncırmalık olmuş. tek diyiceğim bu çünkü bu konu bu postu aşar. 
Ama buyrun size albümdeki favori şarkılarımı sunuyorum hemde türkçe altyazılarıyla! kim yaptıysa burdan teşekkürler bu arada.
Don't Go (Kiss Ver.): buyrunuz.
Peter Pan (Kiss Ver.): buyrunuz.
Albümdeki çoğu şarkıyı beğendim ama bu ikisi ayrı bir güzeller bu yüzden sizinde beğeninize sunuyorum, mutlu dinlemeler size. ben artık defoluyorum bu blogdan.



Gitmeden önce buda benden size uzun zamandır aşklarını sahneden uzakta yaşayan baekyeol kkk
BAEKYEOL İS BACK BİTCHEZ! 

                                         Tamam bu kez cidden defoluyorum. Öptüm sizi kkk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder