24 Temmuz 2013 Çarşamba

ONE DIRECTION vs. B.A.P

Şimdi ben bunu yazarken her şeyi göze alıyorum. Fanların saldırısına uğrama ihtimalim o kadar yüksekki... Ama yine de düşüncelerimi paylaşmazsam çatlarım. Hem madem ölcem post attıktan sonra öleyim değil mi?

Şimdi efendim olay dün oldu sanırım -pek takip edemiyorum da.- Konu 1D'nin çektiği klipte B.A.P'nin  posterini kullanması ve kullanmakla kalmayıp kendi kafalarını postere shop yapmaları ve Zelo'yu posterden çıkartmaları.


Klibimiz bu. 02.25 e gelirseniz o çok büyütülen olayın nedenini görebilirsiniz.

Başta olayı bilmiyordum. Fanlar ortalığı katınca 'Acaba ne yaptılar?' diye merak ettim. Tag falan görünce 'Herhalde kötü bir şey yaptılar.' dedim. Betül'e sorduğumda 'Klipte resimlerini kullanmışlar.' dedi. O zaman daha çok merak ettim 'Ne resimi kullanmışlar da böyle olmuş.' diye. Sonuç olarak açtım ve klibi izledim. O sahne gelene kadar tırnaklarımı yedim bitirdim. Sonra da 'Allah sizi bildiği gibi yapsın.' diyerek kapattım klibi.

Şimdi resime shop yaptıkları için kızmış olabilirsiniz. 'Sen ona shop mu diyorsun?' dediğinizi duyar gibiyim. Koskoca 1D'nın ekibinde shop yapmayan biri olması mümkün olamaz değil mi? Adamlar sadece eğlenmişler. 'Böyle eğlence mi olur?' diyorsunuz şimdi de. Olur canlarım olur. Biz de yapmıyor muyuz öyle saçma salak şeyler? Yapıyoruz. Bir kere adamların klibi tamamen dalga amaçlı. Kendilerini bile şekilden şekle sokmuşlar. Ayrıca kullandıkları tek fotoğraf B.A.P'nin değil dikkatinizi çekerim.

Her ne kadar biz sevmesek bile -ki ben bazı şarkılarını gayet severek dinliyorum.- adamların dünyaca ünlü olduğunu unutmayın lütfen. Evet B.A.P'de ünlü ama kusura bakmayın ama 1D kadar ünlü değil. Bu tartışılmaz bir gerçek. 'Neden başka bir grup değil de B.A.P?' diye bir düşünebilirsiniz mesela. *Şimdi siz 'Bu kız B.A.P'yi aşağıladı.' diye ortalığı da kadarsınız.*
B.A.P'yi aşağılamışlar. Allah aşkına 1D'nin işi gücü yok B.A.P'yi aşağılayacak.. Gidin işinize ya. Hem toplasanız 100 kişiden 30 kişi o resimler arasında B.A.P olduğunu anlamıştır. Hadi 40 olsun. 

Dediğim gibi yaptıkları shopa kızmış olabilirsiniz evet. Kim olsa kızar. Ben de kızdım ama siz olayı öyle bir büyüttünüz ki... Sanırsınız devlet meselesi. Zaten o başlattığınız tag başlı başına bir saçmalamaydı. Tag başlattınız yetmedi Argostroloji'yi kattınız işin içine. İyi bok yediniz. Abi ne içiyosunuz da kafanız bu kadar güzel? Hayır yani bu kadar saçmalamanızın nedeni ne? İçmiyorsanız da nerden geliyor bu hoş kafa?





Yaptığınız saçmalığa bakın. Siz cazgırsanız 1D hayranları da sizden cazgır. Biliyorum da söylüyorum.

Şimdi bağırıyorsunuz 'Resimi parçaladılar.' 
Lan sanki alıp adamları parçaladılar. Küfür edicem şimdi o olacak. Adamların yüzleri yok bir şey yok neyin derdindesiniz? 

'Zelo'yu da resimden atmışlar.'
Sanki gruptan çıktı Zelo onlar öyle yapınca.


Gün geçtikçe saçmalamanın dibine vuruyorsunuz. Belki azıcık büyürsünüz, ota boka olay çıkartmazsınız diye umutla bekliyorum. Ama beklerken ölürüm kesin. 
Sizden rica ediyorum 'AZICIK BÜYÜYÜN.' 
Ota boka kavga çıkarıyorsunuz. Daraldım valla. 

Ayrıca B.A.P'yi çok severim. Etrafımdakilere sorabilirsiniz. Seviyorum diye olan her şeyde ortalığı katmama gerek yok. Ama sizin o kıt beyinleriniz bunu kavrıyamıyor. Benle aynı düşüncede olmayan arkadaşlarım beni arkadaş çevrenizden çıkarabilirsiniz. Alınmam yani. Sevinirim hatta.

Küfür edip, kavga edince grubunuzu savunmuş olmuyorsunuz. Eskiden kızdığınız şeyleri kendiniz yapıyorsunuz. Onları kınıyorsunuz ama siz de onlardan geri kalmıyorsunuz. En kısa zamanda aklınızı başınıza toplamanız dileği ile.
Bu arada bunu okuyunca bana gelip saçma salak konuşacaksanız zahmet etmeyin. Rahatsız oluyorsanız da yapcak bir şeyim yok. Ben de sizin saçmalıklarınızdan rahatsız oluyorum çünkü.




NOT: Aşka geldem BEAST ile ilgili post atabilirim. Çocuklarım öyle bir geri döndü ki *-* -Şu anda ağzımın suları akıyor. Gideyim de klibi izleyeyim.-




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder