5 Temmuz 2013 Cuma

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #3

BİZİMKİLER BENDEN DAHA ÜŞENGEÇ ÇIKTIĞI İÇİN BEN YAZIYORUM SÜREKLİ POSTU.

Gu Family Book: Geçen hafta nihayet sonlandı.Son 4 bölümde olanlar oldu.Gu Wol Ryung kötü adam olarak dönmüşken, Yoo Seo Hwa başka bir kadının yüzüne bürünmüşken, yavrum yazık iki arada bir derede Kang Chi ve Yeo Wol aşk yaşamaya çalıştılar.Şu sahneler kaldı akılda son olarak, ki Umnise bunu çok güzel belirtmiş. (Yeppudaaa - umnise'den alıntıdır.)

Böyle karşılaştılar...


Böyle aşık oldular...


Böyle evlenme teklifi yaptılar...


Ve böyle kaybettiler...































You are the best Lee Soon Shin: Hala çift arasında aşk başlamış değil 30 küsur bölüme çıktık aşk yok arkadaş.Bu kadar aile dizisi de yapılmaz ki ahgsfaghs bi öpücük lan.Hiç mi?Pki, tşkrlr modundayız resmen seyirci olarak.Neyse bu dramada böyle olsun değil mi?Eh kısmet son 20 bölüme.ehhehe.

Shark: Han Yi So iyice sınırları aşmaya başladı. -Ki yayınlanan son 2 yeni bölümü izleyemedim daha ama onun öncesindeki yorumumu yapayım.- Öpçük sahnesi çok erken geldi.Hiç hoşuma gitmedi.İntikam almadı gereken kişileri karıştırdı biraz.Ama adımlarını dikkatli atmıyor.Yeni bölümleri merakla beklediğim bir drama olduğu için hala sıkılmadım yani:D

Monster'ı hala izlemedim.Haftada 1,5 saat bölüm yayınlıyorlar.Eğer izlemeye başlarsam bi solukta biteceğini bildiğimden hala başlamadım.eheh.

Nail Shop Paris:  Jin (Thunder) yüzünden başlamıştım dramaya ama diğer seyirciler gibi izlemeye Kei (Song Jae Rim) yüzünden devam ettim.Bu arada Park Gyu Ri'nin suratı bana çok soğuk geldi ya acaba beyaz tenli olduğundan mı?Bilemedim.Neyse şu dramada en çok Kei'ye acıdım, Bunny'e saydırdım, Alex'e küfrettim, Jin'e güldüm.Önerir misin Fıstık Yeşili derseniz...Dramasız kalırsanız izleyin derim.Ehehhe.

Cruel City: İzlediğime pişman olmadığım, hatta her hafta bölümleri beklerken acı çektiğim, daha RAWdayken izlediğim dramalardan birisi oldu.HAYIRLI UĞURLU OLSUN.Yetimhaneden tanıdığı manevi ablası öldürülünce, öldürdüğünden şüphelenilen uyuşturucu çetesinin başındaki adama yaklaşan Yoon So Min, kendini aşkın kollarına attı.Ama aşık olduğunun hala farkında değil.Shi Hyun ise So Min'e gönlünü çoktan kaptırdı ama işler yayınlanan son bölümde karmaşaya döndü.Çünkü Shi Hyun, kızımızı takip etti ve So Min ve Hyun Min'i konuşurken gördü.Yeni bölümleri merakla bekliyorum.Vee.Deli gibi öneriyorum bu dramayı.

Şimdi...Canlanan yaz sezonunda çevrilmeye başlanılan, daha yeni yayınlanacak olan dramalardan bahsetmek istiyorum.O kadarr mutluyum ki, izlememi bekleyen bir tonn drama var.Önce Kore dramalarından bahsedeceğim.

Kore'nin yeni Romeo&Juliet'i damgasını taşıyan Blade and Petal:


 Dramanın başrolünde genellikle izlediğim filmlerden ve dramalardan aşina olduğum Uhm Tae Wong oynuyor.


Kim Ok Wing ise namı diğer Jüliet'i canlandıracak.Tarihi bir drama olduğunu dramanın afişinden anlıyoruz.Kaç bölüm olacağı konusunda bir fikrim yok ama uzun süreceği kesin.En az 20 bölüm olur diye düşünüyorum.Trailerını da şuraya bırakıyorum, ki sizinde bir fikriniz olsun.



 İlk defa (Yanlış hatırlamıyorsam) Love911'de başrolde izlediğim Ko Soo, 49 Days'den tanıdığımız Lee Yo Won'un başrolünü paylaştığı 30 bölümlük Golden Empire:


 Konusunda yazmıyor ama bence kesinlikle içinden teğette geçse bir intikam şeysi olacak.İçime öyle doğdu bilemiycem.Ko Soo trailerde çok hırçın çünkü. :D 30 bölüm uzun geliyor gözüme ama, bu yaz tatilinde -Ki size tatil, ben boşuna(!) geldiğim yaz okulunda olacağım.Neyse anlatırım sonra bir arada neden boşuna olduğunu.Konuyu dağıtmayın ya agfsdagfs- hızlı akar.


 Daha önce Lie To Me'den ve Nine Time Travels'ten aşina olduğum Jo yoon He ve Can You Hear My Heart dramasından, 100 Days with MR. Arrogant filminden tanıdığım Kim Jae Won'un başrolde, ilk 49 Days'de izlediğim Jo Jae Hyun'un yan rolde olduğu Scandal:


 Ha Eun Joong (Kim Jae Won), hayat dolu olan Woo A Mi ile karşılaşıyor.(Jo Yoon He-Nine Time Traveldede öyleydi bu kız ama herif harcadı resmen kızımı)Daha sonra A Mi yüzünden Eun Joong'un bir skandala adı karışıyor.Tabi bu olayların arasında Eun Joong bir de babasının insan kaçakçılığı yaptığını ki kendisininde babası tarafından kaçırıldığını öğreniyor.Al işte resmen intikam dizisi.Yani ben olsam o heriften intikam alırdım.Pislik hem beni kaçırcan, anamın babamın yanından alcan, nedense bir de oğlun gibi büyütüyorsun.Ay nyse bn bşi dmyrm.s.s


  Dream High'dan tanıdığım ve 2PM grubunda yer alan Taec Yeon, Glowing She'den ve Cheongdamdong Alice'te izlediğim So E Hyun, Coffe Prince'de, Bad Guy'da ve Mary Stayed Out All Night dramalarından tanıdığım herkesin salyasının akıttığı Kim Jae Wook'un başrollerini paylaştığı Who Are You


 Dedektif Shi On (E Hyun), kimsenin göremediği şeyleri görebiliyor.Ve merhametli karakteri nedeniyle hayaletlere yardımcı olmaya çabalamaktadır.Shi On'un ortağı Gun Woo (Taec) ise görüp, dokunabildiği şeylere inanır.(Kaldı ki bunlar aşk yaşasa o hooo.İşleri zor.İki zıt kutup.Aman neyse böyle daha çekici değil mi?Evet evet.:D:D )


 Peki, Kim Jae Wook bu dramanın neresinde diyorsanız, onu bende bilmiyorum ama tahminde buluncam. (Aman sen tahminde bulunma diyeceksiniz değil mi, en son ki postumdaki MBLAQ konusu yüzünden?Pislikler gfasgas ) Kim Jae Wook hayalet olur belki?Shi On ona yardımcı olmaya çalışır ama Gu Woo ile araları iyiyken arayı Kim Jae Wook girer mesela?Bak mesela diyorum.Ben gidip senarist mi olsam ya?:D:D


 Flower Boy Ramyun Shop'ta Nunaa diye çığrınan o çocuk var dı ya.Evet işte o çocuk kazık kadar adam olmuş 2 senede ve başrolünde olduğu Play Guide dramasını Som Dam Bi ile çekmeye başlamış:


 Konusu tabiki romantik komedi.Bizim sıpa dramda oynar mı?Ay hatırlamadım çocuğu biliyi mısınız ya?Flower boyum ya:D:D Tavsiye ihtiyacı olan ve ilişkilerde zorluk çekenler için çekilmiş sanki bu drama biraz.Bölüm konusunda bir fikrim yok.Fakat, uzun olacağını sanmıyorum ya ben.Neyse önümüzdeki dramalara bakacağız artık. :)


Beautiful Man: JKS'nin başrolde oynayacağı bir drama olup, daha diğer karakterlerin ortaya çıkmadığı bir drama.Akıl hocasının ona gösterdiği 10 hedefi başarıyla feth etmesi gerekir.Ta ki sıradan, tekdüze Kim Bo Tong ile karşılaşıncaya kadar.Sizce o kızı kendine aşık edebilecek mi? (JKS'den bahsediyoruz lan burda dediğinizi duyuyorum ben ya burda hahha.Aynen öyle.Öyle bir aşık keder ki sıpa.)

The Master's Sun: So Ji Sub'ın imana gelip, onayladığı yeni drama.HAHAHA.Shin Min Ah'ın kıyısından çıkıp, okyonusa açılma vakti gelmişti tabi ki.So Ji Sub'a The Gratest Love'dan tanıdığımız -Yakın zamanda dergi çekimleri için Türkiye'ye gelen- Gong Hyo Jin eşlik ediyor.Konusuna gelince de, hayaletleri görebilen bir kadın, ve bu kadının hayaletleri görebildiğine inanan bir adamın etrafında gelişen olayları konu alacak.So Ji Sub yönetici, Gong Hyo Jin ise sekreterdir.Çaktınız mı olayı şimdi?ehheh.

The Green Mass: İlk Gaksital dramasıyla tanıdığım, sonradan 7th Grade Sivil Servant dramasında takip ettiğim uzun boylu dalyan yarim Joo Won; ilk İnnocent Man (Nice guy)'da izlediğim, geriye dönüp   Princess Man'de takip ettiğim Moon Cha Won ve İlk The Love revenge:Miss Jo, My wife Got Married filmlerinde izlediğim, Paradise Ranch'ta dizilerini keşfettiğim Joo Sang Wook başrolde.Dramanın konusuna gelince, Park Shi On (Joo Won) otistik ve savant sendromuna sahip bir çocuk cerrahıdır.Zaten onca derdi varken bir de karşı görüşte, çatışmaya girdiği Kim Do Han belası var. (Adam yakışıklı, karizma ama gıcık olacak sanırım bu dramada.) Cha Yoon Seo ise her ne kadar ana okulu öğretmeni olmak istesede şimdi hastahanede çocuk cerrahisinde 2. yılındadır.Bence bu temiz kızımız bu iki deli adamın arasında kalacak.Park Shi On'a aşık olmazsa bilin ki engel tanımayan aşka inanmayacağım.

The Heirs: Bu dramadan bahsetmek için çook erken.Zira 2013'ün ekim ayında yayınlanması planlanıyor.Başrolde tabi ki Lee Min Ho, Park Shin Hye, Kim Wo Bin, Choi Jin Hyuk, Kim Sung Ryeon olacak.Lee Min Ho artık bir dünya markası gibi, ismi bana öle bişi geliyor.Park Shin Hye şekerlikten öte bişi zaten.Kim Woo Bin bi çok fana sahip oldu School 2013'ten sonra.Choi Jin Hyuk ise Gu Family Book'ta oynadığı Wol Ryung ile genç kızların kalbini feth etti ve ordan sonrada patladı gitti.Kim Sung ryeong'a gelince...Bu ismi hatırlamazsınız ama...Jae Jong desem?Jascal is comigteki kiss scene desem?Evettt.Hatırlarsınızz!İşte bu drama bu yüzden çekişmeli olacak.HAHHA.Konusun gelince...Gossip Girl ve Bof karışımı olacakmış.

Şimdi rahatlıkla diğer dramaların tanıtımına geçebilirim, o yeah.

Hiç birini hiç bir yerde izlediğimi hatırlamadım (HAHAHHAH) Tayvan draması, A Good Wife:


 Kaç bölüm süreceği belli değil, ama Allah izle ya kulum dediyse izlerim yani yapacak bir şey yok.Herkesin kendisini onun evliliğiyle kıyaslayacağı bir evliliğe sahipken, Yi Zhen bir gün hamile kalır fakat...Nedense bu evliliğindeki bir krizin başlangıcı olur.Sizce ne olacak?Ben diyim mi?Bak yine tahminim var lan.Kesin bu kadının kocası kadını aldatıyor.Bu kadında ilerde kocasını aldatır.Ay bilmiyorum gene saçmaladım senaristler gibi.Sırf şu fotoğraflar ilgimi çekti dramadan ya ondan: 


He birde şu trailer yüzünden dikkatimi çekti.

It Started With a Kiss'den tanıdığım Aaron Yan'ın 20 bölümlük yeni Tayvan draması olan, Just You:


  Cehennemi yaşatan bir patron, Qi Yi.Chen Liang ise Qi Yi'nin otoritesini yerle bir etmek için görevlendirilir.Belli ki bu çifti birbirleriyle savaş halindeyken izleyeceğiz.Anam ne romantikk.Şirkette çalışanlar arasındaki ilişkiyi ve evliliği yasaklayacak sanırım Qi Yi fakat kendisi bu hataya düşecek gibi.Bilmiyorum ya ben öyle sezdim şu fotoğraftan :D :



 İki başrolünü de Love, Now'dan tanıdığım drama, Love Around:

 (Bu ikilini arasında artık bir şey olmazsa çıldırıcam.Oynadıkları her dizinin adında Love var yani el-insaf:D:D) Bu arada bu dramada kimler mi oynuyor diyorsunuz?Tabi ki GEORGE HU.Oğlum George lan bu, bizim Corç!Hani Park Shin Hye ile 13 bölümlük dramada oynayan.Hıh.Hatırladınız mı?Tabi hatırlamazsınız.Ben de izlememiştim dramayı agfsdfag Siz nasıl hatırlıcaksınız ya?:D:D Neyse bunlardan sonra da George Hu ve Park Shin Hye'ın Hayate the Combat Butler dramasını izleyeyim diyorum.Bulabilirsem yani.Konu dışına çıktık çok.Beni bi durdursanıza.


Bu dramada, dediğim gibi George Hu ve Annie Chen oynuyor.İkisini daha önce Love,Now'da izledim.Daha doğrusu hala izliyorum.Kısadır diye başladım ama 72 bölümlük dizi çıktı.HAHAHAH.Bana az önce böyle güldünüz değil mi?Neyse.Ben Annie Chen'i şeye benzetiyom ya hani bu LALE DEVRİ'ndeki Toprak var ya.İşte ona.Nedense.Beyaz tenli ve saç rengi yüzünden mi acaba?Her neyse.Love,Now'da da Georgu nerde görsem o mor göz altlarına tedavi yapasım geliyor.Keş gibi dolaşıyor ya adam ortalıkta, moralim bozuluyor.HAHHAA.


Daha konuya gelemedim, ne biriktirmişim içimde be arkadaş.

Zhou Zhen haydut bir aileden çıkma bi çocuk (Hiçte tipinde öle bişi yok lan).Kaldı ki zaten iyi bi çocukmuş.eheh.Pislik biri sandınız çocuğumu demi?Sonracığıma Liang Xiao Shu da radyo DJ.Zhou Zhen biten ilişkisinin ardından stresini atmak için beysbol sahasında alır soluğunu.Kızımızda erkek arkadaşına ideal doğum günü hediyesi bulmaya çalışırken bir yarışmaya katılmak için oraya gider.Ve ŞAKKADANAK.Bizimkiler orada karşılaşır.Kader işte ya, her dramada bunları işi böyle yani.HAHHA.

Kalkın beysbol sahasına gidiyoruz.A pardon burada beysbol sahası yoktu değil mi?


SON OLARAK:
Sabır edip izleyeceğim bir drama ise, 36 bölümlük The Micro Era of Love:


Afişteki ayrıntıyı fark eden?Evett.Kim Bum!

Fakat tanıtımda ismi geçiyor, afişte kendisi görünüyor olsada trailerde göremedim.Ben size diyim bu iş yaş.En fazla 4-5 kere görünür dramada diye düşünüyorum.Büyük ihtimal uzun olduğu için başı boşken bir zaman izleyebileceğim.Çeviriden tık yok zaten İng izleyecek gibi duruyorum.Konusuna gelince, Gossip Girl tarzında bir şey olacak diyorlar.Yani tam sosyal ağ kuşağı gençlerinin aşk ilişkileri.Bu biraz beni tedirgin etse de....

Ki drama trailere bakılırsa, -bana kalırsa bi de- romantik gibi.Sizce?


Uzun bir aradan sonra sizler için uzuun bir post hazırladım.Kıymetimi bilin.Jewelbet ve Zabuunn'a isyan edebilir, direnebilirsiniz sevgili okuyucular.HAHHAHA.Giderayak böylede proveke ederim ulan.Haklıyım ama dimi?Sadece neredeyse ben post atıyorum.Bu iki şapşelenko çok üşeniyor.

Neyse özet geçicem.

Görünüşe bakılırsa gün 49 days oyuncularının günü!Hahha. Önce Nam Gyu Ri Cruel City'de, Lee Yo Won Golden Empire'de, Jo Jae Hyun ise Scandal ile gönlümüzü feth edecek.Birde hayaletli dramaların yanında aksiyon, intikam ve uzun süren dramalar artışta değil mi?Neyse ben artık kaçıyorum.

Sizi seviyorum.
Saçmalasakta bizitakip etmeye evam edin, börtü böceklerim.
Bu arada twitterıma buradan ulaşabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder