30 Eylül 2013 Pazartesi

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #5

Selamm:)) Bir haftada iki post he?İyidir iyiii.
Canım çıktı bu postu yazana kadar kıymetimi bilin :DD
Şimdii, 2013'ün 2. yarısı için yayına girmiş, girecek olan dramalarla ilgili post atıcaam.Hazır mıyız? :)


Baba olmasına rağmen karizmasından bir gram eksilmemiş olan Kwon Sang Woo'nun başrolünde olan Medical Top Team:


 Sang Woo başrolü King of Dramas dramasından ve Never Ending Story, Pain, Castaway on Moon, Two Faces of My Girlfriend, My Boyfriend is type:B filminden tanıdığım Jung Ryu Won ile paylaşıyor.

 Tabi Shawollara harika bir haberim var.Çünkü bu dramda Min Ho'da rol alacak.Saçlarını çok sevdim bu dramada.Çook sevimli görünüyor, gerçekten.

 Adından anlaşılacağı gibi bir 'Doktorlar' temalı drama.Konu detayı yok çünkü daha önce hastahanede geçen bir drama izlediyseniz o dramada her şeyin olabileceğini bilirsiniz. Duygusallık -kaldı ki büyük çoğunlukta ağlayacağız-, arada doktorlar arasında geçen komik olaylar, aşk hikayeleri...Kısacası başrollere bakarak bizi kendine bağlayacak bir drama diyebilirim.Ama daha önce sağlam oyuncular olmasına rağmen rezil dramalarda görmedik değil.Bu arada trailerını gördüm, kan falan fışkırıyor ya...O kısım neden hiç inandırıcı gelmedi bana?Kullandıkları eşey evet kan olamaz zaten ama ne bileyim.Bu kadar ciddi dramada dalga geçiyorlar gibi....

Neyse ekimde başlayacak olan dramanın trailerına dönelim biz.

 (Medical Top Team'ın trailerı için tıklayınız.)

**

 K-Pop'ın ilk aktör grubu olarak çıkış yapan 5uprise'n mini draması olan After School Bokbulbok:


 BOF'tan tanıdığımız Kim So Eun, 5uprise grubuna eşlik ediyor bu dramada.2 Eylül'de yayınlanmaya başlanan 12 bölümlük mini bir drama.Kısa olduğu ve 5uprise'n oyunculuğunu merak ettiğim için izlemek istediğim bir drama.12 bölüm olunca haliyle aklıma hemen Monster geliyor.İkisi de lise hayatını içeren mini drama çünkü.

 Konusuna gelince, kızımız okulun en önemli topluluklarından biri olan Bokbulbok klübüne katılması için davet alıyor.Her bölümde de kızımıza verilen görevlerin yerine getirilmesini izleyecekmişiz.Sevimli ve komik bir drama olacağa benziyor.İzlemeye başladığımda sizlere hemen yetiştiririm nasıl olduğunu :)

 (After School Bokbulbok'un trailerı için tıklayınız.)

**

Herkesin merakla beklediği drama Future Choise (Marry him if you dare):


  Perhaps Love, My Boyfriend is Type-B'den tanıdığım Lee Dong Gun, başrolü I miss You, Lie To Me, Coffee Prince, Little Black Dress'den tanıdığım Eun Hye ile paylaşıyor.Ayrıca dramadaki -büyük ihtimal- aşk üçgeninin devamını sağlayan erkek yan rolümüz de Heartstrings, You are Beautiful'dan tanıdığım Yong Hwa canlandıracak.

 Ekim'in 14'ünde, Good Doctor final verdikten sonra yayınlanacak.Bölüm sayısı hakkında bir fikrim yok ama tahminen 15-16 bölümde bitirirler.Konusuna gelince; bir yayın istasyonunda yazar olarak çalışan kızımızın bir şekilde geçmişe gidip kendisi ile karşılaşmasını ve geleceğini bu şekilde yönetmeye çalışmasını konu alıyor.

 Trailerına bakınca, Na Mi Rae rolündeki Eun Hye, bir koltukta 2043 yılındaki kendisiyle oturuyor.Bana kalırsa, dramayı 2043 yılında başlatacaklar ve 2013 yılını gösterecekler.2043 yılındaki Mi Rae, bence her iki erkeği de seçmedi.Bu yüzden geçmişte birini seçecek, geleceğini değiştirecek ve finali öyle verecekler.

 İlk başta Park Se Jo rolündeki Yong Hwa'dan etkilencek bence, sonra komik bir şekilde Kim Shin'i canlandıran Lee Dong Gun ile karşılaşacak.

 Ay ben burada böyle bol keseden tahmin ediyorum ama bakalım ne olacak:) Tahminlerim çıkarsa görün benim havamı:DDD Ama çıkmazsa bırak havamı beni bile göremezsiniz bi sittin sene:))
 Neyse...
(Future Choise'n trailerı için tıklayınız.)

**

Oyuncuları duyurulduğundan beri sabır edip beklemekten ölünen drama, Heirs:


  Biz seyircileri öldürmek için planlanan bir drama olduğundan şüpheleniyorum.Çünkü kimler yok ki bu drama?Bir ben eksiğim.O da ünlü olmadığım için :))  Evet, hadi bakalım kimler gelmiş?Tanıtımı en uzun olan drama olacak bu postta. :))

 Boys Over Flowers, Personal Taste, City Hunter, Faith'ten tanıdığım uzun boyu, düzgün vücudu ve karizmasıyla Lee Min Ho başrolü, You are Beautiful, Heartstrings, Don't Worry I am a Ghost, Flower Boy next door dramalarından ve Cyrona agency, Miraccle in cell no 7 filmlerinden tanıdığım Park Shin Hye ile paylaşıyor.

 Ayrıca sanırım her dramada olduğu gibi bu dramada da aşk üçgenlerinden birinde A Gentleman Diginity, To The Beautiful You dramasından (Evet, School '13ü hala izlemedimi büyüüüüük ayııpppp) ve Dedective Cha filminden tanıdığım Kim Woo Bin yer alacak gibime geliyor.

A ayrıca kimler kimler varr:D Kristal'da bu dramada oynuyorr.Bir de kim var kim?
Evet.Son zamanlarda Gu Famil Book dramasında top tende 1 numara olan Choi Jin Hyuk varr.Choi Jin Hyuk sahne ismi tabi bu kendi ismini It's okey, daddy's daugther dramasından sonra değiştirmiş.Bunu bilmiyodunuz demi:DD Gerçek ismi ne diye sorarsanız, Kim Tae Ho!

Bir de, Park Shin Hye'n Heartstringsteki rol arkadaşı Kang Min Hyuk oynuyor.Çok baskın bir rolde oynayacağını sanmıyorum ya bakalım.

Ee bir dee, Kang Ha Neul oynayacak dramada.Büyük ihtimal Kang Min Hyuk'un rolünden daha soluk olabilir.Ama şöylede düşünüyorum, rolleri silik olsaydı bu role Min Hyuk ve Ha Neul gibi birilerini getirmezlerdi.Dur bakalım neler olacak :))

Heeeee.Bir de dikkatimi bir şey çekti.It's Okey, Daddy's Girl'ü barındıran oyuncuları burada :))) Büyük ihtimal daha önce beraber rol aldıkları için aşinadırlar birbirlerine.Büyük ihtimal 2013'ün ilk yarısındaki Master's Sun'ı geride bırakacak tek drama 2013'ün ikinci yarısındaki Heirs olabilir.Bak bunu buraya not alıyorum.

 Çok uzattım değil mi?Trailer ile sizleri yanlız bırakayım.

(Heirs'in trailerına ulaşmak için tıklayın.)

**

Aralarında sadece Seo Hyun'u tanıdığım ve onunda sadece ilk 4 bölümde oynayacağı 30 bölümlük drama Passionate Love:

 Ekimde başlayacak olan drama, aşk ve başarı arasında kalan bir kadının ve erkeğin hikayesini anlatıyormuş.Ben 30 bölümü görünce dedim, kesin intikam dizisi.Konuya bakınca öyle görünmüyor ama bence az buçuk intikam araya girecek gibi.Uzun drama demek=intikam demek çiiinki.Oyuncuları tanımadığım için fazla yorum yapamıycam.Seo Hyun'un oyunculuğunu da hiç izlemedim yani izlersem bu ilk olucak.Her neyse, ben size trailerın linkini vereyim kendiniz karar verin ne olduğuna.

(Passionate Love trailerı için tıklayınız.)

**

You are Beautiful, Marry me Mary, Love Rain dramalarından ve Baby and Me, Do Re Mi Fa Sol La Si Do, You are My Pet filmlerinden tanıdığım Jang Geung Suk'un başrolde olduğu Beautiful Man:


 Dramanın adını duyar duymaz aklıma bir JKS bir de Ren (NU'EST) geldi hahhaha:D Ama Ren'in bu tarz bir dramada oynayacak tecrübesi olmadığına göre...JKS bu işi alır yürütür dedim.Zaten üzerine birde JKS oynayacak duyumunu aldım :))

 Drama, 2009 yılında 'Yebbeun Namja' çizgi romandan esinlenilmiş.Merak ediyorum ama çizgi romana bakmayacağım sonra spoiler yemiş gibi oluyorum.Ama NAH yani kesin gidip drama yayınlanmadan okurum gibime geliyor.Çekimlere temmuz ayında başlamışlar bile ama ortada trailera benzeyen bir şey yok.Drama bir de 20 kasımda yayınlanmaya başlayacakmış. 

Konusuna gelince; Dokgo (JKS), çok para kazanmak isteyen yakışıklı bir adam olup, zengin bir ailenin kızıyla tanışır.Kızımız zeki çıkınca, JKS'yi başka türlü yönlendirmeye çalışır.Kız Dokgo'nun akıl hocası olur ve ona 10 farklı kadını baştan çıkarması gereken bir görev verir.Dokgo'nun önüne çetin ceviz bir kız çıkana kadar her şey olağan ilerler.DokGo'nun bu kız için çabasını izleyeceğiz anlayacağınız.Trailerı çıkmadığı için sizlerle paylaşamıyorum.Ne yazık :((

**

Eun Ji ve In Guk ile bizi kendimizden geçiren sevgili drama Reply 1997'nin 2. sezonu olan Reply 1994:


  Eun Ji ve In Guk'un konuk olacağı 2. sezonda hemen hemen hiç birinin oyunculuğunu başka bir yerde izlediğimi hatırlamıyorum.1. sezon oyunculardan konuk olacağına göre 94 yılındaki Shi won ve Yeon jae'yi göreceğiz desenize.Sırf bu konuk oyuncular için bile izlemeye başlayabilirim ehhe.
 Umarım 1. sezonu mumla aramayız.

(Trailerı için tıklayınız.)

**

2PM-ChanSung'un başrolde rol alacağı tek bölümlük mini drama olan Your Noir:


 Hyung Jo rolünde oynayan Chansung, bir çete üyesidir.Aynı zamanda öğretmeni olan savcının karısını takip etmeye başlar.Ama kadın Hyung Jo'dan hoşlanmaya başlamıştır.Hyung Jo'da geri dönülmez bir şekilde ona aşık olacakmış.Çevirinin gelmesini merakla bekliyorum.Eminim tüm Hottestler sabırsızlıkla bekliyordur.ChanSung'u en son Joo Won'un 7th grade sivil servant dramasında izlemiştim.Göze batan bir oyunculuğu yoktu açıkçası ama yani bedeni yeterdi hehhe.Trailer ile sizi baş başa bırakıyorum.

(Your Noir'in trailerı için tıklayınız.)

**

2013'ün 2. yarısında intikam draması olmamasına çok şaşırmak üzereyken karşıma çıkan Secret:


Protect the Boss dramasından ve PS Partner'den (ve en son zamanlarda I Hear Your Voice'ta oynayan Lee Bo young ile evlendiğinden) tanıdığım Ji Sung başrolü, Can you hear my heart, Full house Take 2 dramalarından tanıdığım Hwang Jung Eum ile paylaşıyor.Ayrıca yan rollerde, 49 Days dramasından tanıdığım Bae Soo Bin ve Lee Da Hee rol alıyor.

Konusuna gelince, ilk okuduğumda hemen dedim ki, 'Voah aynı Lee Jun Kai dramasındaki intikam gibi mi olacak yani?' dedim.Bu yılın ilk yarısında yeterince intikam draması izledim ama yeterince de şiştim.Neden?Çünkü herkes bu sene intikamlarının sonunda öldü yahu.Ne aşk izleyebildim ne romantizm...

 Konusuna gelince dedim ama konuyu anlatmadım haha.Kızımızın sevdiği adam (Büyük ihtimal o kişiyi Bae Soo Bin canlandıracak) arabayla birine çarpar.Bizim saf kızımızda suçu üstlenir.Ve adam ne yapar biliyor musunuz?Başka bir yelozla evlenir.Yani anlayacağınız kızımız hüküm giymekle ortada öylece kalakalır.Adamın çarptığı kişi de, Ji Sung'un canlandıracağı Min Hyuk'un küçük kardeşidir.Kızımızın hapiste çekeceği cezanın ona yetmeyeceğini düşünerek, kızı hapisten çekip alır ama....Hayatı kızımıza zindan etmekle işe başlar.Ama sonuca bak sen, aralarında hüzünlü bir aşk alevlenecekmiş.

 İşte bu konu tam da Lee Jun Kai dramasının konusuyla aynı.Belki oradan felan esinlenilmiştir.Ama Lee Jun Kai'de oğlan kızı kandırıp evleniyordu sonradan ortaya çıkıyordu herşey.Bu dramada her şey en başından beri biliniyorduysa demekki...

 Şu fotoğrafı şuraya bırakıyorum ki görün ne kadar acımasız, hüzünlü bir aşk bizi bekliyor:


Zaten şu trailerı da görünce içim çok kötü oldu.Trailerı görünce dramaya adeta bağlandım.Ben biraz salağım ya böyle acı, aşk, imkansızlık görünce o dramaya daha da çok bağlanıyorum.Sanırım yaşanılmamış şeyleri daha çok seviyorum.Kendi hayatımdan dolayı mıdır nedir?Her neyse...İlk 2 bölümü yayınlandı, bilgisayarıma indirip izlemeliyim.

(Secret'ın trailerı için tıklayınız.)

**

Ekim ayında 10 bölümlük mini drama olarak yayınlanacak olan Unemployed Romance:


 Hiç bir yapımda izlemediğim Lee Young Ah başrolü, Can you haer my heart ve Cheongdamdong Alice dramalarından -Aslında yayınlansaydı büyük ihtimal City Conquest dramasındanda tanıyacaktım:(((-
Nam Goong Min ile paylaşıyor.

 Konusu çok sevimli, umarım askıda kalmayan bir mini drama olur.Seung Hee rolünü canlandıracak olan Lee Young Ah bir drama yazarı olmak istiyor.-İşsizlik parası almak için- İşsizlik parası merkezinde çalışan Dong Dae rolünü canlandıracak olan Nam Goong Min ile karşılaşır ve aralarında aşk başlar.Trailerını bulamadım cınım yaa yapcak bişi yok yani :))

**

5 bölümlük mini drama olan Secret Love, 5 farklı aşk hikayesini anlatacak.Her bölümde KARA üyelerinin oyunculuğunu izlemiş olacağız anlayacağınız.Bölümlerin temaları da belirlenmiş.İlk aşk, aşktaki randevu metodları, ayrılık metodları, karşılıksız aşk ile ölümsüzlük aşk temaları işlenecekmiş.Mini dramalar şu ara çok ilgimi çekmemişti ama bu sene olan mini dramalar esaslı.

Birde Secret Love'dan bir fotoğraf yayınlanmıştı.Onu sizlerle paylaşayımda hep birlikte kıskançlıktan eriyelim:


**
2. evliliklerini yapan eski bir çiftin hikayesini anlatacak olan drama Will you Love and Give it Away'in başrollerinde,  daha önce Nice Guy (Innocent Man) dramalarından tanıdığım Lee Sang Yeob -Kaldı ki Nice Guy'da acı çeken 2. aşık adam olarak görmeye dayanamamıştım.Şükür ki bu dramada başrolde umarım aşkı bulur.- ve Lie To Me, Princess Man dramalarından ve Fate filminden tanıdığım Hong Soo Hyun var.

Yayınlanan ilk 2 bölümü izlemeye gidicem bu posttan sonra :))

**
Başrollerinde BoA ve Daniel Choi'nin olduğu Waiting For Love 2 bölümlük mini drama:


İzlerken çok eğlendiğim mini dramalardan birisiydi.Gülmekten karnıma giren ağrılarla başa çıkmak hiç kolay olmadı.Daha çok neye güldüm, BoA'nın komik hallerine ve bir türlü birbirleriyle yüzleşememelerine.Konusuna gelince; Joo Yeon Aeyi canlandıran BoA, iyi görünümlü olmasına rağmen ilişkilerinde başarılı olamayan bir kız.Daniel Choi ise, ilişki uzmanı olan bir arkadaşının borçlarını ödemesi için üzerine yıktığı iş sayesinde Yeon Ae ile konuşmaya başlar.Tabi telefondan ilişki koçluğu yapmaktadır.Garip tesadüflere rağmen yüzlerinin görmemeleri çok garipti.Sanki kader, bekle daha değil diyormuş gibi:D

Belli bir süre hiç yüzleşemediler ama dediğim gibi kader bekle demişti bizimkilere,sonra artık vakti dediğinde karşılaştılar.Ama nasıl......İzlemek için ne bekliyorsunuz? ^^
(Waiting For Love trailerı için tıklayınız.)

**

Bir köy lisesindeki öğrencilerin ilişkilerini anlatan 4 bölümlük mini drama olan Adolescence Medley:


 Temmuz ayında yayınlanan ama çevrilmeyen bir drama bu.Monster'dan sonra lise hayatı patladı gitti zaten.Bir benim lise hayatmın mini draması yok hıammına.Neyse.Fragmanları görünce böyle eridim.Çok sevimli, samimi bir  mini drama sanırım.Türkçesini bekliyorum şu ara.Umarım daha fazla beklemem yoksa gidicem İngilizcesini izlicem olmıcak.
Trailerlarını paylaşayımda eriyin ehehe:


**
Ağustosta yayınlanmaya başlayan ama çevirisi hala gelmeyen Tayvan draması olan Wo Ai Ni Ai Ni Ai Wo:


 Bölüm sayısı hakkında fikrim olmayan bu dramada, kardeş gibi büyüyen Wang Dan Dan ve Luo Jia He'nin hikayesini anlatıyor bizlere.Ama durum şöyle ki, kız-erkek arkadaş konusu devreye girdiğinde aslında birbirlerini kardeş olarak görmediklerinin farkına varıyorlar.

Love, Now gibi başlayıp sonradan 70 küsur bölüm olduğunu öğrenmem umarım.ama izlemek çok istiyorum.İşte sıf bu trailerlar yüzünden:


**

Ekimde başlayacak olan yeni bir Tayvan draması daha var.Merakla beklediğim, The Pursuit of Happiness:


Dramanın konusunu okuyunca yuh, bu kadar olmaz dedim.Resmen benim geçmişte yaşadığım konuyu ela almışlar.Sanırım tek fark, buradaki kızımız daha olgun :))

Konusuna gelince; her şey hayatında iyi giderken bir anda arap saçına dönüveriyor kızımız, Ji An Lei'nin.Tanıtımı çalınıyor, sevgilisi onu aldatıyor ve istemediği bir de oda arkadaşı var.Ta ki....Yeni ev arkadaşının Japonya'dan bir sürü yol katedip, hayallerinin kızını kazanmak için geldiğini ve uğruna o kadar yol kat ettiği kızın, eski sevgilisinin yeni kız arkadaşı olduğunu keşfetmesine kadar...Bu yüzden, ev arkadaşı ile güçlerini birleştirerek, 'Aşk Mücadelesi Operasyonu' düzenlemeye karar verirler.Tabi kızımız eski sevgilisini, oda arkadaşı da eski sevgilisinin yeni sevgilisini kapacaktır...

Tabi işlerin hesaplandığı gibi gitmeyeceğini herkes biliyor değil miiii? :))) Oda arkadaşlarının aşkını düşünsenize...Durun, trailerını sizlerle paylaşayımda sizde görün.


**
Aralık ayında yayınlanması beklenen Man From The Stars'ın başrollerinde Jun Ji Hyun, Kim Soo Hyun ve Soo E Hyun olacakmış.Afiş veya trailer olmadığı için kesin olarak görmüyorum.Ama eğer yayınlanırsa konusu Queen In Hyun's Man, Rooftop Prince gibi bir şey olacak.

Heirs draması bitiminde yayınlamayı düşünüyorlarmış.Dramada Do Min Joon'u oynayan Kim Soo Hyun, 400 yıl önceden gelen gizemli bir adam olacakmış ve Cheon Song Yi'yi canlandıracak olan Jun Ji Hyun'a gönlünü kaptıracakmış.Trailer ve poster geldiğinde bir de yayınlandığında tekrar görüşürüzz:)))



Eh, benden artık bu kadar.Ayaklı drama gazeteniz çok yoruldu.İzlemeye değecek o kadar çok drama varmış ki...Şimdi izin verinde, yayınlanan dramaları izleyimm.
Ayrıca Şevval ve Betül şapşikleri post atmaya atmaya post atmayı, yazmayı unuttuular sanırım siz onların kusuruna bakmayın.
Hımm.Bir kusurum olduysa affola...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder