7 Şubat 2014 Cuma

Amaçsızlık postu konulu çalışma #1

Merhaba sevgili okuyucular. Ukala blogger'ınız geldi. Ya blogger falan diyorum ama başka ne denir bilmediğimden, Nede olsa bloggerlıkla uzaktan yakından alakam yok. nasıl olsun? yılda bir post atıyorum resmen. Bunu da merve'nin zoruyla atıyorum. Merve olmasa göremiyeceksiniz beni buralarda. neyse siz bir ara teşekkür edersiniz ona.
Bu arada o '#1' eki bundan daha çok göreceksiniz anlamında. neden? çünküü YGS-LYS var. Acı çekiyorum okuyucular hemde çok. Ben 3 yıldır matematiksiz olarak çok mutluydum, Şimdi her taraf "x,y,z" ve onların kare kökleri ile dolu! iğrenç. bööğ.
Ama merak etmeyin ne kadar acı çekiyor matematik ile boğuşuyor olsamda dünyadan kopmuş değilim. Düzenli olarak EXO Show Time izliyorum, Yeni çıkan albümlerle ilgileniyorum kısacası henüz ölmedim.
Şahsen ne hakkında konuşmalıyım bilmiyorum. En iyisi aklıma geldikçe yazmak.
En büyük olay şu sıralar yeni çıkan gruplar ve en azından benim için B.A.P. comeback'i.
Yeni gruplarla en büyük sıkıntı EXO sanırım. konuya bir açıklık getirelim, BU KORELİLER KAFAYI YEMİŞ. 
Çıkış yapalı 2 yıl olmuş bir grupla yeni çıkan bir grupu karşılaştıramazsın adamlar onları görünce "Sunbae" diyerek eğiliyor, farkındasınız değil mi?
Olay EXO fanı olmam değil burada mantık hatası var bence, nebileyim B.A.P dersin VIXX dersin anlarım onlarla aynı yıl çıkış yapmış bir grup olsa anlarım. ama kaç show'a çıkmış, tecrübe edinmiş, büyük ödüller kazanmış bir grupla sahneye yeni çıkan bir grubu kıyaslayamazsın. Sadece EXO için demiyorum bunu başka grup olsada garipserdim. Atıp tutacaksanız, laf çarpacaksınız bile mantıklı yapın lütfen sevgili netizenler. bizim tarafada diyorum bunu he hemen gaza gelmesenize olum.
Yeni grup demişken ya ben bu GOT7'ı bir sevdim be. Güzel çocuklar ama bir sıkıntı var. Olum ben niye nonna oldum lan? Zelonun acısı yeni dinmişken bunlar nereden çıktı? bunların büyük versiyonu yok mu? 95+ yok mu? bulundurmuyor musunuz? kullanmıyor musunuz? niye? bari 95'li olsun onada razıyım. Zaten ben bir şey fark ettim 95'li idol sayısı bir elin parmağını geçmiyor. Ama ben hep derim bizim sezonda sıkıntı var diye baya yan gelip yatmak hiç bir halt yapmamak için doğmuşuz biz. Yok yani o toto kalkmıyor hareket etmiyor örnek ben: hayattaki amacım bir aşçı ile evlenip 100 kilo olup mutlu ölmek. Al burdan yak.
Ne diyorduk? GOT7. Evet, Okey. Şahsen ben oturup üyelerine kadar bakmadım ama bir zamanların J-J'si var. Ben sevmiştim o çocukları sonra "Noldu? acaba JYP yedimi?" diyerek baya hayıflanmıştım neyse onların sırrı çözüldü iyi oldu. 
Ben oturup sadece bunların MV'sine baktım. O yüzden şarkı ve klip için yorum yapabilirim bir de bir zamanlar bias'ım yapmayı baya kafayı taktığım Jr. hakkında baya fangörllük yaptım ben o çocuğa hakkını yiyemem burada.
Öncelikle şarkı hoş eğlenceli baya öz güven fışkıran şekilde genel çaylak şarkısı etkili giriş yapma havaları falan ama bu tabi evde beni "girls girls girls they love me" diye gezmekten alıkoymadı.
Klip'e bakarsak en başta hepimizin aşina olduğu sarı forma evet o forma. bu bütün junior idollerin mezun olduğu okulun forması. Gayet cool sevimli girişlerle gelip daha sonra resmen paralarıyla hava attılar. Bu resmen LSM'ye mesaj "Sen anca dans ettir paranı kolla bende o kadar çok ki saçıyorum saçıyorum bitmiyor" demiş. Ben anladım o mesajı JYPciğim merak etme sen. Yalnız bende o küçük motorlardan istiyorum. Evet, onlara ne deniyor bilmiyorum, Evet o kadar fakirim. Vurmasanıza yüzüme ya.
Öhöhöm. Sonrası zaten normal dans üzerine kurulu bir klip. saf kız, cool çocuklar ve kıza bok gibi bakan diğer cool kızlar. basit. 

Neyse şuraya MV'yi koyalımda ayıp olmasın.
O malum MV:

Evet, çaylaklar bittiğine göre gelsin 
B.A.P.
YA comeback'i görünce resmen ölüyordum. Kalp krizi geçirdim resmen yua. Tam bir B.A.P. tadında olmuş resmen özlerine dönmüşler o "Hurricane"den sonra bu "1004" çok iyi geldi. of düşününce ne dalga geçmiştim onla. zavallı himchan bir çatıyı ateşe veremedi. aslında bence o orda "allah onların çatılarına ateşler salsın" demek istedi ama gösteremedi çocuk anlatamadı derdini ondan öyle oldu ağağağhahdfkjgjs bak halada tutamıyorum yani. ıhıhım.
Ne diyorduk 1004. Klip şarkı her şeyiyle mükemmel bence. şarkının ritmi klibin havası çok güzel. Ciddi anlamda aşık ola ola izledim. özellikle youngjae'nin ayna sahnelerinde gözümde resmen bir an justin timbarlake'a dönüştü o mirror klibine koydum çocuğu dedim noluyo lan. öyle işte.
Ama eminim hepinizi öldüren sahne himchan'ın ağlaması ve kafaya mermiyi ÇAT diyerekten gömmesi değil mi? nasılda bildim ama! 
Yok ama cidden çok etkileyiciydi. neyse ben çok konuşmadan çünkü bu konu daha gide böyle nacizhane MV'yi yayınlayayım size.Nacizhane MV:

Devam edecek olursak ay tutamayacağım EXO'dan bahsedicem. Arkadaşlar o Show Time'ı bana açıklar mısınız? o ne öyle? baya yemek programı. Çocukları gurme diye gönderiyorlar restorantlara resmen ya.
10 bölümdür yemek yemedikleri an yok! 11', daha izlemedim ama yediğim spoiller gösteriyor ki orda da yemişler. geçen gün baekhyun'un karnının açıldığı bir resim paylaşmışlar twitterda çocuk bildiğin göbek yapmış o ayva göbek baya çıkmış ortaya gururla "ben burdayım" diyor resmen.
Bir de show time demişler ama resmen adı yanlış bence "Açlar Showu" "Derpler Showu" "Ezikler Showu" benzeri bir adı olabilirdi yani teaser'da falan "You want to see a derper EXO? you want to see their real side? you want to know about which couple is real? Watch EXO's Derp Show" falan demeleri gerekirdi. İnsan uyarır. Ben böyle bir şey beklemiyordum şahsen. 
Yeminle Kris'i bitirdi show bir daha "benim tarzım" değil derse gitcem kulaklarından çiviyle duvara asıp "Seni bilmem ama bence bu baya senin terzın olmalı" diyeceğim. olum madara ettik çocuğu ya, hayır işin kötü yanı üyelerde dalga geçiyor. Çok üzülüyorum ben bu çocuğa bütün cool çocuk imajı yerle bir oldu yazıksdhfdfdgk.

Bu kadar EXO yeter biraz YG papa ve Winner'a yönelelim. Öncelikle ne kadar show'u izlemesem de en kısa zamanda başlayacağım ama neyse yediğim spoiler'lar yeter bana.
Evet, YG papa gene kız grubunun sayısını değiştirmiş napmıştı? yada 3 ya 4. gene kimlere "seni sevmedim git sen öğ böğ çiş kaka" dedi acaba? olum iyi ki YG'de değiliz ya *sankibaşkaşirkette* düşünsene tam çıkış yapcan adam erteliyor tam eğitime başlıyorsun gruptan çıkarıyor resmen delirirsin. Ben çok acıyorum o kızlara ya. 
Winner demişken şu an aldığım habere göre Mino'nun ablası Showdaymış. jinwoo ile takılıyormuş. Şu an herkes Mino ablasını mı kıskandı Jinwoo'yu mu? triplerinde. Bence Jinwoo ama Mino'ya sormak lazım ben akşam arar sorarım. *geneşizofrendamarıkabardı*

Evet gene yazarken yorulduğum, gereksiz bir yazı oldu. Ben şimdi gidiyorum buralar yeşile emanet döndüğümde büyük işler yapacağım.
Spoiler?: "Hayatımı değiştiren seriler" adlı bir olay yapmayı planlıyorum. elimde 5-6 konu olmasına rağmen bana serilerinizi önermekten çekinmeyin. Seve seve okur, izleri aşık olur ve burdan diğer okuyucuları bilgilendiririm. Bu konu için blog'u çok takip edemesemde bana Twitter  hesabımdan ulaşabilirsiniz. 
Seviyorum sizi ejdarhalarım
 *benimlügatımdabuharikabirşeydir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder