5 Şubat 2014 Çarşamba

Fıstık Yeşili'nden Yararlı Linkler, Programlar, Siteler #2


 Selam.Yine ben.Burası iyice benim at koşturma alanım gibi oldu değil mi?Diğer arkadaşlarım şu ara sınavlara sıkı çalıştığından, benim gibi işsiz olmadıklarından dolayı bloga güncel post atamıyorlar.Herneyse.

 Bu postta akıllı telefonlarınıza indirebileceğiniz app.'lerden (/sitelerden) yani güzel uygulamalardan bahsediciğim. :))


KakaoTalk: K-fanların çoğunun hatta ilk öğrendiği uygulamalardan birisi.Bilmeyenler için, KakoTalk nedir? Yaygınlaşan Whatsaap'ın başka bir çeşidi diyebiliriz.Açıkçası orada Whatsaap ücretli olduğu için Asya ülkelerinin çoğu KakaoTalk ile iletişim sağlıyor.Tamamen ücretsiz indiriliyor ve Android 1.6 ve üstü sürümlerin desteklediği bir uygulama.İnternetten pc versiyonunu bulup, bilgisayarınıza dahi indirebiliyorsunuz.



KakaoStory: Bir nevi Asya'nın instagramı diyebiliriz.İnstagram yokken buralar hep KakaoStory'di zaten. :)) İnstagramdan farkı; fotoğrafların yanında notlarını ve videolarını da paylaşabiliyor.Ve dediğim gibi, Asya varsa bizde oradayız.Android'e sahip telefonlarınıza kolaylıkla yükleyebilirsiniz.








ePenpal: Uluslar arası arkadaş edinme sitesi/uyg. diyebiliriz.İnsanlar buraya kendine ve kafasına uyan arkadaş, sevgili, dost, mektup arkadaşı bulmak için profil açıyor.Tabi arada sapıklara denk gelebilirsiniz görmezden gelin. :)) Bu uygulama ile uluslar arası arkadaş edinebilir, birbirinizi follow ederek güncellediği notları görebilir, like ile profili beğendiğinizi belli edebilirsiniz.Sohbet kısmı, Whatsaap ve KakaoTalk ile benzer.Sesinizi kaydedip, gönderebiliyorsunuz hatta.



Hi!Penpal:  K-fanların ilk işgal etmeye çalıştığı o meşhur arkadaşlık sitesi!Hahah.Bir çoğunuz ING ve KOR bilmediği için siteye kayıt olamadı.Ama artık site TR seçeneğine de sahip.İstediğiniz kadar hesap açabilirsiniz.Ama rica edeceğim Asyalıların burnundan getirmeyin.İnterpals'ta olan olayları biliyorsunuz değil mi?Adamların profiline 'Türk kızları eklemesin, mesaj atmasın' yazdıracak kadar abarttı bazıları durumu.Hi!Penpal tamamen Asya'lıların kendi aralarında kurduğu arkadaşlık sitesi gibi bir şeydi lakin bizler siteye adım atana kadar. :)) E admini artık gelen sürekli mesajlardan sıkılmış olacakkii siteye TR seçeneğinide ekledi.TR'si iyi olmasa da bir arkadaşından yardım almaya kadar gitti iş.Nasıl sıktıysanız admini :)))) 

 Gerçekten doğru kullanıldığında doğru sonuçlar verebilecek bir site.Japonya'dan ve Kore'den mektup arkadaşı edinmeme yol açan iyi site!Sizlerde arkadaş edinip, ikinizede uygun olduğu durumda mektuplaşabiliyorsunuz. Akıllı telefonlarınıza da kolayca yükleyebiliyorsunuz, bunu aklınızdan çıkarmayın.



Bubbly: Tüm dünyanın daha keşfetmediği bir uygulama olarak kavramıma aldığım güzel uygulama.Bir de ben bu uygulamayı twitterın sesli haline benzettim.Açtığınız profilde 'About' kısmı bile sesli! Sesli olarak durum güncelleyebiliyorsunuz.Sürede sınırlama var mı hiç bilmiyorum, hala profil açma kısmında olup kurcalama fırsatım olmadığı için size bu konuda bişi diyemiyorum malesef.




 Bu postluk bu kadar diyorum ve bir sonraki 'Fıstık Yeşili'nden Yararlı Linkler, Programlar, Siteler' postumda başka uygulamalar ile görüşmek üzere diyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder