21 Nisan 2014 Pazartesi

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #8


Şu ara çok modumdaydım yeni post atmak için fakat internet ile bağlantı sorunlarım nedeniyle keyfim kaçmıştı.Ama şimdi burada oldğuma göre ''Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #8'' postumu sizlerle paylaşabilirimm.İyi okumalar :))

Emergency Man and Woman (ER Couple): Cuma günlerini iple çekmemi sağlayan 21 bölümlük mükemmel drama!Özellikle ilk başta başrollerin uyumlarını merak edip endişelensemde sonra yersiz olduğunu gördüm.Çünkü gerçekten güzel iyi iş çıkardılar.Özellikle Song Ji Hyo'yu ilk defa izliyorum bir dramada.Daha önce Jackal is Coming filminde izlemiştim fakat bunu yeni farkettim. (Daha önce filmi izlerken kadın aslında düz saçlı olunca çok güzel oluyormuş ya demiştim :D:D ) Her neyse, kesinlikle izlenmesi gereken bir drama.Özellikle son bölümlerde salak sırıtışınızdan uzaklaşamayacaksınız.^^

Bride Of The Century: Aslında final bölümünün TR çevirisini izlemeden yorum yapmak istemiyordum fakat dayanamadım.Az çok orjinal haliyle anladığım kadarıyla final iyidir, iyi.İlk başlarda açıkçası Hong Ki var diye açıp izlemiştim.Birde Güncel drama bağımlısı olduğumdan ve her dramaya yapacak bir yorumum olsun gıcıklığı nedeniyle:D:D Şaka bir tarafa ilk başta sıkılmıştım fakat gidişatla birlikte bazı şeyler değişince heyecanlı oldu.Bazen meraklanmıyım diye gereksiz yerde yarıda kesip bölüm biriktirip öyle izledim.Ayrıca bazı yerlerde 20 bölüm diye geçiyordu dün 16. bölüm final yazısını görünce zaten şoka girdim.Ben tabi o sırada biriktirmeyi düşünüyordum finale kadar bölümleri nereden bileyim böyle olacağını?Her neyse yüzünüzün gülümsemesini istiyorsanız bu dramaya bir göz gezdirin. :)

Genaration of Young: Arşivlemeyi bile bıraktığım bir drama.Fakat final verdiği için bir şansı hak ediyor.İzlediğimde yorumlarımı mutlaka sizlerle paylaşacağım. :)

Cunning Single Lady: Haftaya final yapacak hala inanamıyorum.ER Couple'da olduğu gibi dramaya çok bağlanmışım meğerse.Çekik İtalyanımız ve Lee Min Jung'umuzun oyunculuğuna sağlık.Şu an bıraktıkları nokta için yorum yaparsam, imkansız bir geri dönüş gibi duruyor fakat endişelenmeyin bu Kore draması...Mutlaka saçma bir mutlulukla dramayı bitireceklerdir.Şeytan diyor git tüm yazarlara, senaristlere mail at ''DÜZGÜN BİTİRİN ŞU KIRAN GİRMEYESİCE DRAMALARA'' şeklinde.Kendimi tutuyorum ama.Eğer öyle bişi olursa, birleşelim beraber atalım mail. HHAHAĞAĞAĞA.

The Full Sun/The Beyond Clouds: Final bölümü gelen, geçtiğimiz sezon intikam draması.Gerçekten gidişatını sevdim fakat bölümleri biriktirmiştim.Bir solukta izledim ve bitti.Olması gerektiği gibi biten dramalardan sayılabilirdi diyebilirim.Suçunu çekmesi gerekenler çeker, yaşanması gereken aşklarda yaşanır...

Gap Dong, Secret Love Affair dramalarının bölümlerini birikmesini bekliyorum.Başlar başlamaz, belkide bir solukta bitirdiğimde sizlerle görüşlerimi paylaşiciğim.

Şu son günlerde tüm fanların eğlenceli bir şeyler okuması gerektiğinin farkındayım.Zira Güney Kore'de batan gemi olayından sonra sadece fanlığı bir kenara bırakın, insan olarak bile o kadar üzüldüm ki...Kaldı ki her yeni günde gelen sarsıcı haberler, batan gemiden çıkan hikayeler beni sarstı belli etmemeye çalışsamda.Belli etmemeye diyorum çünkü, fazlasıyla abarttığımı düşünenler var.Her neyse zaten büyük ihtimal daha sonra bu konu ilgili de sizlere içimi dökeceğim.Belkide bir çok insanın içinden geçenleri yazacağım...

Şimdi size bahsetmeyi unuttuğum, yeni yeni yayınlanmaya başlamış ya da sıcak haberlerle yayınlanmayı bekleyen dramalardan bahsetsem iyi olur.

The Chosun Shooter: Başrollerinde Lee Jun Ki ve Han Ju Wan'ın oynayacağı duyrulan dramaya ait detay bulamadım.Fakat gördüğüm bir habere göre fanları dramada Park Si Ho'nun oynaması için imza kampanyası falanbaşlatmış.Ne kadarı doğrudur bilemiyorum fakat uzun bir dramaya benziyor.Konusuna gelirsek; LJK, 19. yy da Joseon hanedanlığında ülkenin en iyi kılıç ustasının oğlunu canlandıracakmış.Babası ve kız kardeşi öldürüldükten sonra LJK yani Park Yoon Kang intikam için kollarını sıvar.Bizde afiyetle her yeni bölümde salyamız aka aka izleriz :))
*Yayınlanmış trailerı olmadığı için sizlerle paylaşamıyorum.

Triangle: Başrollerinde Kim Jae Joong'un, Lee Bum Soo'nun ve Im Si Wan'ın oynayacağı, 3 erkek kardeşin hikayesini anlatacağı dramanın 24 bölüm olarak yayınlanacağı düşünülüyor.Ailelerini kaybettikten sonra yolları ayrılan ve 20 yıl boyunca birbirlerinden habersiz olarak yaşarlar.Ta ki bir gün gelip karşılaşana kadar.En büyük kardeşi canlandıracak olan LBum Soo polisi, KJae Joong bir haydutu ve en küçük kardeş olan ISiWan da zengin ailenin yanında yaşamış bir erkek çocuğunu canlandıracakmış.
*Yayınlanmış trailerı olmadığı için sizlerle paylaşamıyorum.

A New Leaf: Başrollerinde Park Min Young ve Kim Myung Min'in paylaşacağı drama hafızasını kaybeden bir adam ve fakir ama zeki bir genç -avukat-  kızımızın arasında geçen hikayeyi anlatacak.Drama ile detaya sahip değilim fakat detaya ulaşınca, izlemeye başlayınca sizinle fikrimi paylaşacağımdan emin olabilirsiniz :))
*Yayınlanmış trailerı olmadığı için sizlerle paylaşamıyorum.



Başrollerinde; bir ara oyunculuğu bırakıp Kore'nin Milli Boksörü olan, ilk Playfull Kiss'te, BOF gibi dramalarda ve birçok filmde izlediğim Lee Si Young ve Kim Kang Woo olan Golden Cross:


 Bölüm sayısını bilmiyorum ama Lee Si Young için izlerim.Hem oyunculuğunu hem de kendisini bizzat beğendiğim için LSY'a hayır diyemiyorum.Dramanın konusuna gelirsek; yeni sezonda izleyeceğim harika bir intikam draması daha diyebilirim.Hali hazırda sanırım ilk iki bölümü yayınlandı.Derslerden, uygulama ödevlerinden fırsat bulup izleyemedim.Ama en yakın zamanda izleyip, sizlerle düşüncemi paylaşacağım.Bana sanki geçen 2 sezon önceki intikam draması Secret'ı hatırlattı.Büyük ihtimal başrolümüz gençliğinde sevdiğini kadını kayıp etti ve intikamını almak için kolları sıvadı.Ben bol keseden atıyorum her zamanki gibi ama ya tutarsa? :D

 Madem izleyemediğim için pek yorum yapamıyorum sizlere trailerını şuraya bırakıyorum, iyi seyirler:


I Can Hear Ur Voice dramasından, More Than Blue filminden tanıdığım Lee Bo Young'un ve Kim Tae Woo'nun başrolü paylaştığı, 16 bölümlük drama God's Gift:


 Aslında hali hazırda çoktan bölümleri yayınlandı final vermesine az kaldı diye hatırlıyorum fakat size bu dramadan bahsetmeyerek ayıp etmişim.Drama, kızı kaçırılıp öldükten sonra bir anneye zamanda geriye gitmesi için şans verilir.Kadında bu şansını kullanarak zamanda kızının öldürülmesinden iki hafta öncesine gider.16 bölüm boyunca kadının kızı için savaştığı süreyi izleyeceğiz.
 Bu dramayada başlamadığım için şuraya trailerını koyuyorum; trailer için tıklayınız.


Daha önce, Heartbreak Libray, The Perfect Couple gibi filmlerde ve Scent of a Woman, Wild Romance gibi dramalarda izlediğim Lee Dong Wook ve Lee Da Hae'nin başrolde olduğu 32 bölüm olmasına rağmen final verir vermez izlemeye başlayacağım drama Hotel King:


 Konusuna gelirsek; 7 Yıldızlı 'CL Hotel'in miras kaldığı başrolümüz, oteli korumak için bir savaş içerisine girer.Bu 32 bölümde anlayacağınız entrika, aşk, tutku, intikam göreceğimizi tahmin ediyorum.Zaten uzun drama demek bunların hepsi demek yoksa 7/24 romantik şeyler yaşanan dramayı kim ne yapsın? Şimdilik bölümler ilerleyene kadar bekleyeceğim.Ama şimdilik sizlerle dramanın trailerını paylaşabilirim.

 Hotel King'in trailerı için tıklayınız.

Başrolünde; Herb filminden, Medical Top Team dramasından tanıdığım Oh Yeon Seo ve Loving You, Flower Boy Next Door dramalarından tanıdığım Kim Ji Hoon,  yine Loving You'dan tanıdığım Lee Yoo Ri'nin başrolde olduğu  50 bölümlük drama Come!Jang Bo Ri:


 Uzun olduğu için şimdilik izleyeceğimi düşünmüyorum bu dramayı ama sizler için paylaşabilirim.Aranızda uzun dramalara dayanabilen varsa diye:D:D Dramada, hayatlarında aile yaşantılarında değişime giren iki kızın hayatı konu anlatılacakmış.Bu iki kız üvey kardeş tabiki işte şöyle; Jang Bo Ri evlat alınır fakat sonra ortaya evlat alındığı ailenin kaybolan bir kızı olduğu çıkar.Diğer kızımız ise bunca zaman başka bir ailenin yanında yaşamıştır.50 bölüm içerisinde bu iki kardeşin birbirleriyle karşılaşmaları ve aralarında geçecek olan olayları izleyeceğimi düşünüyorum.
 Daha önce You Best Lee Soon Shin dramasını izleyen varsa, bilir o dramadada başka bir ailenin yanında büyüyen genç kızın hikayesi anlatılıyordu.Bu dramada öyle, tek farkla; evlatlık alınan iki kızın hikayesi bu.
 Büyük ihtimal olaylar benzer olacaktır ama.

 Her neyse.Trailerını şuraya koyuyorum; trailer için tıklayınız.

 Başrollerinde; Jung Yi, Goddes of Fire'dan tanıdığım Lee Sang Woo, Boys Over Flowers'tan, The Musical'den, Absolute Darling gibi dramalardan tanıdığım Ku Hye Sun, Love in Magic, 200 Pounds Beauty, Lady Dady gibi filmlerden, Personal Taste, I Need Romance 2, Cheongdamdong Alice, I Need Romance 3 gibi dramalardan tanıdığım Kim Ji Suk'un olacağı drama Angel Eyes:


 Ayrıca dramada daha kimler yok ki!Love Rain dramasından, Love 911, Miracle in Cell no:9 gibi filmlerden tanıdığım Jung Jin Young; The Fugitive Plan B dramasından, Marrying the Mafia 2-3 ve Couples gibi filmlerden tanıdığım Kong Hyung Jin, Big Bang üyesi Seung Ri, Love 911'den tanıdığım Juan yani Hyun Jyu Ni, First Kiss filminden tanıdığım Seo Tae Hwa vee...

Başrollerin gençliklerini oynayan; To The Beautiful You, The Weeks, The Heirs dramalarında, You are my Pet filmlerinden tanıdığım Kang Ha Neul, To The Beautiful You, Little Girl Detective Park Ha Sol dramasından tanıdığım Nam Ji Hyun rol alıyor.

Nihayet oyuncuların adını sıralamanın sonu geldiğine göre konusuna geçebilirim, oh. Hali hazırda yayınlanan 4 bölümünüde izlemiş bulunmaktayım ve diğer bölümler için heyecanla beklemekteyim.İzlediğim yerlere kadar sizle paylaşsam iyi olur değil mi? ^^

 Geçirdiği bir kaza sonrası annesini ve görme yeteneğini kaybeden genç kızımız, kendisini kurtaran itfaiye görevlisinin oğluyla şans eseri tanışır.Kısa bir süre sonra iki gencimizde ilk aşkını tadacaktır.Fakat hesapta olmayan bir olay sonucu çiftimiz ayrılır ve bundan 12 yıl sonra karşılaşır.Kızımız geçirdiği ameliyat sayesinde artık görüyordur hatta itfaiye görevlisi bile olmuştur.Oğlumuz ise -Burası karışık ama ilerideki bölümlerde ortaya çıkacak her şey- başarılı bir doktor olmuştur.Kimin sayesinde doktor oldu bu çocuk bu fakir haliyle derseniz;  baba yerine koyduğu, ilk aşkının babası sayesinde.Size karışık demiştim.Ama yayınlanan son iki bölümden spoiler vermem gerekirse, doktorunda bunu yapmak için sebepleri vardır.İlk önce sevgili kızı buna neden olur.Nasıl mı?Onu da spoiler vermiycem.Bu post için yetkim buraya kadar. :))

 Başrol erkeğimiz o başarılı haliyle Kore'ye geri dönüş yapmıştır fakat, sevdiği kadını hala eskisi gibi bulacak mıdır?Cık!Hayırr.O artık nişanlıdır.

 Şimdiden kızın nişanlısı rolünü oynayan Kim Ji Suk'a üzülüyorum fakat yapacak bir şey yok.İlk aşk her zaman daimidir.Hihihi.

  İzlemeye başlamayanlar için hemen trailer linklerini paylaşıyorum:
1.Trailer için tıklayınız.
2. Trailer için tıklayınız.
3.Trailer için tıklayınız.

 Şu aralar bölüm biriktirmeye dayanamayacağım Tayvan draması olan, başrollerini Aaron Yan ve Dream Girls grubundan Tia Li'nin paylaştığı 30 bölümlük Fall in Love With Me:


 İlk başta başroldeki kızı görünce kendi kendime etrafta salak salak dolaştım.'Gerçekten düşündüğüm kız mı?Hayır, bu olamaz değil mi?Şaka yapıyorlardır?' diye gezdim.Neden mi?Hemen açıklıyorum sebebini.

 Daha önce Aaron Yan'ın bir önceki draması olan Just You'dan bahsetmiştim.Eski postlarıma bakarsanız, görürsünüz.İşte o dramada şu ara WGM'de Heechul'ün yari olan Puff ile oynamıştı.Puff'un ve Tia Li'nin ise aynı  kız grubunun üyesi olduğunu bilmiyor olabilirsiniz (!) kaldı ki ben nedense bunu fark edince sinirlendim. 

 Aaron sanki kız grubundaki tüm üyeleri elden geçiriyor gibi yada ne bileyim, gruptaki kızların ününe ün katmak Aaron Yan'a düşmüş gibi oldu.Benim bakış açımdan böyle bir hal aldı.Aaron bir sonraki dramasında da Dream Girls grubunun son üyesi Emily ile de oynarsa şaşırmam.

 Tia'nın ilk draması olsa gerek diye düşünüyorum çünkü Tia her şeyi o kadar yapmacık canlandırıyor ki bu onun için eğitim gibi bir şey.Aaron'un koçluğu yardımıyla oyunculuk öğreniyor gibi.Puff'u da ilk defa bir dramada izledim ama Tia gibi yapmacık gelmiyordu.Tayvan dramaları ve Japon dramalarının ortak noktası biraz abartıdır bilirsiniz, ama Puff ne yapsa bana yapmacık ya da abartı gelmiyordu aksine Tia'nın kahkahası bile canımı sıkıyor.Kıza takmadım hayır, başka bir şey var ama bilmiyorum.

 Her neyse dramanın konusuna geleceğim fazla sıktım sizi.

 Lu Tian Xing, Asya'nın en ünlü reklamcılık şirketinin sahibidir.Fakat bir basın toplantısında 3 ay tatile çıkacağını duyurur.Basından saklanmak ve kaçmak için de başka bir kılığa bürünür.Tabi ki Lee Si ile bir kaza sonucu tanıştıktan sonra... LTX, girdiği kılık ile LS'nin vefat eden abisinden miras kalan reklamcılık şirketine çaylak olarak katılır.Bunun sebeplerini dramayı izlemeye başladığınızda anlayacaksınız.

 Onu bunu bilmemde 30 bölüm bu dramayı nasıl yürütecekler merak içerisindeyim.Tabi ki, LTX'nin yalanı ortaya çıkacak, ortaya çıktığında LS ile birbirlerine aşık olacaklar onu hiç uzak doğu draması izlememiş biribile bilebilir fakat kurguyu merak ediyorum.Umarım sıkmadan, güzelce devam ettirirler.

 Şimdi trailerını şuraya bırakıyorum, izlersiniz diye; trailer için tıklayınız.


Şimdilik benden bu kadar.Bir hatam olduysa affola.
Diğer postlardave bu postun devamında görüşmek üzere.
Fıstık Yeşili.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder