8 Nisan 2014 Salı

Teşekkürler, 10.000


 İlk önce bu postun bir teşekkür yazısı olduğunu belirtmek isterim.Şu an sadece bunu yazan Fıstık Yeşili olabilir fakat, Jewelbet ve Zabuunn'unda hislerine tercüman olacağımı düşünüyorum.

 Bir yılı biraz geçgin süredir bu bloga sahibiz ve tabiki sizin gibi takipçilere.Bir yılı henüz doldurmuşken görüntüleme sayımız 10.000'i buldu, çok teşekkür ederiz.

İstatistiklerimize bakarsak, farklı ülkelerden takip ediliyor görünüyoruz.


Ne kadarı doğru hiç bir fikrim yok fakat sadece Türkiye'den takip edilmemek açıkçası beni mutlu etti.Çünkü bu diğer ülkelerede elimizin yetiştiğini, onları az da olsa eğlendirdiğimizi düşündürüyor bana.

Yazdığımız postlara gelirsek en çok tabiki de, Mubank, EXO ve Dramalarla ilgili postlar yüksek görüntüleme sayısına sahip.Umarım blogumuza ilginizi kesmez ve bizi takipte kalırsınız.Blog grup arkadaşlarım adına, sıkı çalışacağımıza söz veriyorum.^^

Aslında grup arkadaşlarımla ortak bir karar almıştık, 10.000'e teşekkür için fakat aldığımız kararı gerçekleştiremedik.Neyse diyor ve nice 10.000'lere diyorum.:)

Bir hatamız olduysa affola.Yeni postlarda görüşmek üzeree.
Fıstık Yeşili.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder