22 Haziran 2014 Pazar

Duyuru: Wattpad!


 Herkes oradayken benim sadece blog ile yetineceğimi düşünmediniz değil mi?İhiih.Evet düşündünüz, çaak tatlısınız.Kısa süre önce bende hesap açtım canlar.Beni oradanda takip edebilirsiniz, profilim için tıklayınız.


*Ayrıca ilerleyen zamanlarda orada sadece ben olmayabilirim. Zabuunn'u yarı yarıya ikna ettim.O da yazdığı hikayeleri kitap şeklinde orada yayınlayabilir.Hihi.Ben mikemsiper bir arkadaş değil miyim?^^ Her neyse belki Jewelbet'ide sürüklerim oraya.*

Her neyse.

Efendim, hazır burada blogumuz varken kendi profilimin tanıtımını ve duyurusunu yapmayacağım da nerede yapacağım A-Yol :))) Hikayelerime gelecek olursam...2008 ve 2011 yıllarında acemi statüsündeyken yazdığım hikayelerimi yayınlamaya başladım bile.Aslında onları her hafta bir gün olarak yayınlayacaktım ama yeni hikayelerimi yazmayı engellediğini farkedince finallere kadar yayınlamayı düşündüm.

Sizde okursanız çerezlik hikayeler olduğunu göreceksiniz, zira 2008 yılındaki yaş unsurunu göz önünde bulunduracak olursak...Bildiğiniz çiçeği burnunda, romantizm sahnelerinde pancara dönen, ergenus bir senarist olduğum ortada.Ehe.

Ama harika bir kaç senaryo/hikaye ile geri dönmek için kolları sıvadım bile.Okuyacak arkadaşlara şimdiden iyi okumalar, takip edecek olan arkadaşlara şimdiden teşekkür eder; 'beğeni' lerinizi beklerim.Ehe.

Başka postlarda görüşmek üzere.
Fıstık Yeşili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder