19 Haziran 2014 Perşembe

Nooluyor Olum?!!


Selam sevgili okurlar ben -Jewelbet- bloga geri döndüm çünkü benim çok sevgili (nomozsoz) LYSlerim bitti. umarım çok bekletmemişimdir ama şuan hayat şöyle böyleydi postu atıp saçmalamayacağım çünkü çok sinirli, kırgın ve aşırı kafası karışmış bir şekildeyim. Ortalıkta 'WTFWTFWTWF' diyerek geziyorum ve bu durum beni deli ediyor.
Hepiniz bu postun ne olduğunu anlamışsınızdır bizim EXO bebelerini diyorum. ya bir LYS var fangörllük yapmayayım yerimde durup ders çalışayım dedim adamlar 3 yıldır yapmadıkları her haltı yaptılar.
Comeback yaptılar, solo konser patlattılar üzerinede skandalı yapıştırıp 'ehehe biz birşey yapmadıkki ehehe' diye geziyorlar.
Comeback için konuşursak çok temiz geldi güzel oldu show time bitti üzülüyoruz derken üyelerin oyuculuk haberleri, chanyeol'un roommate olayı ikinci bir show falan derken 'oh oh yandan oh oh' diye geziyorduk BAM! hevesimiz kursağımızda kaldı.
Ya kris gruptan ayrılıyor ne demek lan???!! çok afedersiniz ama ben hala kabullenemedim o şıprıntı SM'de hala adam gibi açıklama yapmadı ordan burdan toplama yalan yanlış doğruluğundan emin olunmayan haberlerle kendimizi avutup mantıklı açıklamalar çıkarmaya çalışıyoruz.
Önce noluyo dedik sonra hasta dedik, sonra kavga etti dedik, üyeler korur dedik, dedik dedik...Adam oyuncu oluyormuş. Oda kendi isteği mi, şirketin taktiği mi, fanların kalbine indirme çalışması mı, çocuk harbiden hasta mı, üyeler niye bilmiyordu diye milyon tane soru çıkarıyor kafada.

Hastadır sağlığı için ayrılır anlarım, acırım sağlığı için duacı olur desteklerim.
Bu hayattan idol olmaktan yorulmuştur bırakıp yalnız kalmak istiyordur saygı duyarım.
Şirketle sorunları vardır çözüme kavuşmayınca iş büyümüştür açıklamalar için beklerim.
Oyuncu olmak istiyordur şirket önünü kesip grupla bağlantısını kesmiştir birlikte atar gider yaparım.
Ama görünüyor ki bunların hiçbiri değil yada hepsi ne düşünsem ne yapsam emin değilim ve biliyorum ki hepimiz öyleyiz sosyal medyada 'kalbime gömerim o zaman' diye geziyoruz ama hepimizin aklı hala kris'te biliyorum ben ve şirket yada kris tarafından bir açıklama yapılmadan hiçbir şeye inanmam buda böyle bilinsin.

Gelelim sabahımızı sabah eden, kuşları böcekleri şen şakrat öttüren allahın cezası habere.
Tutamicam o yüzden patlıyorum artık;
YA BAEKHYUN SEN NAPIYORSUN ALLASEN? 
Olum baekhyun ve taeyeon ne demek ya? şimdi mantık çerçevesi içinde daha sonra, nalet olsun hayata nalet olsun bu sevgim çerçevesi içinde ve en son espirileri patlata patlata laf soka soka bitiricem bu yazıyı.

Şimdi baek her zaman ideal tipi olarak taeyeon'u göstermiş, SNSD'nin ağır fanboyu olduğunu belirtmiş bir insan. Taeyeon'da baek'in bu hareketlerini sevimli bulmuş ve ona yardımcı olmuş sunbae'si. Dizilerde, filmlerde görürüz bu tür ilişkiler zamanla aşka dönüşebilir, anlarım. Cidden tebrikte ederim. Ama kabul edelim aynı şirkette 7/24 birlikte eh birazda gençliğin -özellikle baekhyun- verdiği karın ağrısı ile o ilişki yürümez belli yani. Bence bu ikisi ayrılıncada SNSD ve EXO'yu çok bir arada göremeyiz.
Peki bunu saklamaları? 4 aymış? külahıma 4 ay! en başta hobae/sunbae ilişkisi varmış papucuma varmış! SM sen kimi kekliyon ya o arabadaki resimler, o samimiyet, o ÖPÜŞME resminden sonra kimseye bunu yutturamazsın.Birde başlanğıç aşaması demiş bak bak bak kolpaya bak! 
Şahsen bir fan olarak ben kendimi kırılmış ve aldatılmış hissediyorum. Bunu hep derim biriyle ilişkin varsa saklama söyle böyle zaten ne gereği var? gurur duyman gerek ilişkinle sevdiğin kişiyle değil mi? ortaya çıkınca olay patlıyor sonra. bak şimdi instagramda attığı resimlere laf çarpmışlar bizle dalga geçti diye. Derler tabi hakları ben olsam bende derim ay allahıma bin şükür baek bias'lı değilim valla delirirdim ya. 
Abi sen koskoca korenin en ünlü kız gruplarından birinin liderisin başına gelecekleri bilmen ve ona göre davranman gerekirdi. ben taeyeon'u severim yani küçük cici bır ablamızdır kendisi ama bu konudaki davranış yanlışlığını görmezden geliceğim anlamına gelmiyor. Baek'e bu konuda birşey diyemiyorum çünkü daha ilk skandalı.
Ama sen baek sen hyun sen byun baekhyun senki grubunun baş vokalist, enerji küpü, en sevilen üyeler listesinin başı çekeni, elleri, yüzü kızlardan güzel olan sen nasıl comeback, solo konser sonrası ve senin için çok önemli olan müzikalin öncesi böyle bir davranışta bulunursun? bak kardeşim anlarım fansın, hadi onu geçtim ergensin, hadi onuda geçtim harbiden seviyorsun niye önceden söylemiyorsun? Bu fandom kris gibi bir şokla karşı karşıya iken nasıl böyle bir düşüncesizlikte bulunursun? yanar yanar kris ve baek'in gerisinde bıraktığı 10 üyeye yanarım chanyeol roommate'te grubu kurtarsın D.O. oyunculukla kurtarsın, Luhan oyuncu olucam diye iyi haberler vermeye çalışsın, Suho özür dilemekten diğerleri de destek olup, çalışmaktan helak olsun ama siz böyle geri ödeyin gününüzü gün edin yaptığınız hakka girer. Yazık değil mi o kadar uğraşan, didinen insana? sadece üyeler değil menejerler, aileler, çalışanlar? ya o fanlar en azından önceden bilmeyi hak etmiyor muyduk? böyle çirkin bir şekilde mi öğrenecektik baek için mutlu olmamız gereken haberi? ben kıskançlık yapmıyorum ama bir fan olarak da bu davranışlarını onaylamıyorum buda böyle bilinsin ve eminim ki bir çok kişi aynı düşüncede.
Ya şimdi ben o kadar atar gider yaptım ama millet sosyal medyada hep 'baek bizim idolümüz hadi fanboylar hurraay' falan diye yazılar yazmış ya onlara güle güle biraz sinir attım. Hele Chanyeol caps ve yazıları efsane puaağsfjhfsa ya birde ben OTP olarak baekyeolcuydum ağır shipliyodum ama bu haberden sonra gördüm ki tek gerçek kaisoo ve hunhan dgkdksgk sabah twitterda yazdığım gibi 'Chandara diye kudurup baek'i aldatılmış eş yaptınız ama Baek vurdu gol olduuu' yani ne biliyim insan bir raddeden sonra şakaya vuruyor. en basiti bir yakınınız ölünce bir zaman sonra yapığı komik hareketleri hatırlar gülersiniz ya onun gibi birşey. Neyse ben chanyeol'a helal süt emmiş birini bulcam tabiki bu kişi aslında ben oluyorum eh tabi bir de ilişkimizin daha başındayız skandal patlatmadan ortalığı ateşlere salıp 3 dünya savaşını çıkarmadan büyük aşkımızı yayınlamak istemiyorum bunu size diyorum ama sır okey? *sinirdennehaledüştümyea*
Gol falan demişken World Cup çok hoş ilerliyor arkadaşlar izleyin boş geçmesin. 
Bu atar yazısı burda bitti bu durumlar gösteriyor ki anca gelicek skandallar da görüşücez nalet olsunki.
Sizi Seviyorum ejderhalarım.
Baek'e dip not: 'lannisters always pays their depts'
Jewelbet kaçar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder