14 Ağustos 2014 Perşembe

Drama Dedikoduları #6


 Uzun zamandır nasılsınız?Araya çok zaman girdi değil mi?O yüzden hemen sizlerle yeni dramalarım hakkında dedikodulara başlamak istiyorum.

 Bu postta; Flower Boy Ramyun Shop, My Girlfriend is Gumiho ve You Are Beautiful dedikodusu yapiciğim.Açıkçası bu üç dramadan ikisi çerezlik, o yüzden önceden uyarıyım dedim.

 İlk önce, bu dramadaki oyuncuların hiç birini daha önce bir dramada izlememiştim.Hepsi ile tanıştığım drama olan bu çerezlik drama Flower Boy Ramyun Shop; 



Başrollerinde Jung Il Woo, Lee Chung Ah ve Lee Ki Woo'nun olduğu 16 bölümlük bir 2011 dramasıdır kendisi.Konusuna geçiyorum hemen.

Yang Eun Bi ablamız, evet ablamız diyom çünkü bir noona vakası içeren bir drama.Her neyse.Bizdeki Kpss ye benzer bir sınava hazırlanıyor.Dershane tuvaletinde tesadüfen kaderindeki cıbır çocukla yani başrol erkeğimiz Cha Chi Soo ile karşılaşır.Zamanla kesişen yolları Eun Bi'nin babasının dükkanı emanet ettiği Kang Hyuk bile engellenemez.

Kang Hyuk rolünü ben çok sevmiştim.Biraz aptal, biraz şapşal, arada zeki, uzun boylu, kaslı, yakışıklı, her yerde uyuyan -ki bu adam tambenlikmiş ehe- bir karaktere sahip olan Kang Hyuk'un ben nonaamızla olmasını istemiştim ama rezalet bir şekilde nuna gerçeği ile tanışmış oldum bu drama ile.

Bu drama hakkında çok söyleyecek bişiyim yok.Önereceğim OST'ta yok.Ama bir kaç sahne paylaşabilirim sizler için.Eminim ki çoğumuz Jung Il Wo için izlemiştir bu dramayı.İzleyecek olanlar da onun için izleyecektir.Ah tabi son zamanlarda Roommate'teki Min Woo'nun debut draması bu drama bildiğim kadarıyla.Ben bu çocuğu gözüme herkesten önce kestirmiştim hatta çevrilmeyen Play Guide dramasını bile çok aramıştım.Ama şimdiii...Herkes Min Woo hayranı. -,- Neyse bu drama hakkında söyleyeceğim son sözler; çerezliktir, zorda kalmadıkça yada Jung Il Wo ya ölesiye hayranlık duymadıkça izlemeyin derim.Aha. 
*Paylaşacağım gifler ve capsler ordan burdan alıntıdır.*



 






Birde hep bu sorunun tersini soruyorum kendime...Daha önceki hayatımda acaba nereyi yaktım yıktımda benim karşıma böyle salak insanlar çıkıyor diye... *Önceki hayata inanmam ya neyse.*

 Ama tartışmasız, şu sahneye bayıldım;


İzlemek isteyenler için bir link benden ^^



 İkinci çerezlik dramamız; başrollerinde Park Shin Hye, Jang Geun Suk, Jung Yong Hwa ve Hong Ki'nin olduğu 2009 yapımı 16 bölümlük You Are Beautiful; 


  Ben bu dramayı sırf Heartstringsten tanıdığım çift için yani Yong Hwa ve Park Shin Hye için izlemeye başladım.Sonra tabiki Jang Geun Suk ve Hong Ki ile tanıştım.İyi ki de izlemişim dediğim dramalardan.Evet çerezlik ama izlenmesi gereken çerezliklerden...Zira zamanımın çoğunu gülerek geçirdim bu drama ile.Tabi her güzel drama gibi repliklerine, akılda kalıcı mimiklere ve karakterlere sahip oldum.

 Konumuza geçiyorum.Park Shin Hye, üyesi olduğu AN.JELL grubunu  terkedip ortalıktan kaybolan ikizi Go Mi Nam'ın yerine geçer.Tabiki tahmin edildiği gibi erkek kılığına girerek...Tabi kısa süre içinde kimliği ortaya çıkacaktır.Bizde bu süreci izliyoruz.Kimliğini saklama savaşı sırasında grup üyelerinden Tae Kyung ile önce itme-çekme oyununu oynarken, bir anda kızımız kendini aşkın hatta aşk üçgeni hatta ve hatta artık oha artık kız şans mıçıyo dediğimiz aşk dörtgeni içinde bulur.Hemde hepsi yakışıklı, iyi ve yetenekli adamlar arasındadır bu aşk dörtgeni...Çoğu fanın izlediğini düşündüğümden söyleyecek bir şey kalmıyor bana.İzlemeyenler varsa...Kesinlikle bu 4 harika oyuncu için bu dramayı izleyin derim.

Dramanın sevdiğim OST'ları:

*Ki PSH'ın da söylediği versiyonu seviyorum bu şarkının.*

Ve akılda kalan sahneler... *gifler alıntıdır.*
 

 


Bu üçlünün bir kız için atışmalarını ve çekişmelerini izlemek çok keyifliydi.Birde Tae Kyung'un limon yeme sahnesi hahhaa.Sırf bunun için bile izlenir lan bu drama.

 

Bu domuz burun olayı gerçekten işe yarıyor mu bilmiyorum ama bu drama için bile işe yaramamıştı.
Tabi domuz burunlu tavşanımızın ağlayışları...Park Shin Hye hangi dramada olursa olsun ağladıkça bende ağlıyorum.Gözlerim bir doluyor falan.Kız o kadar içten oynuyor ki...PSH'nin diğer dramalarını da kesinlikle öneririm. :))

Birde özellikle bahsetmek istediğim 1-2 sahne var... Tabiki Uri Jeremiiiy ve Go Mi Nam'ın *Yani diğer adı ile Go Mi Nyeootobüsteki sahnesi...Jereminin hislerini cömertçe sergilediği sahne...Hönküre hönküre ağladığım bir sahneydi açıkçası.




 Ve hayatım boyunca kendime sorduğum sorulardan birisi...;


Tabi ki diğer sahne...Tae Kyung ve Go Mi Nam *Yani diğer adı ile Go Mi Nyeo*'nun ayrılık sahnesi...DEdiğim gibi PSH ağladıkça, ağlıyorum...

İzlemeniz için linkte bırakıyom şuraya ^^


Şimdi ise, efsooo dediğimiz dramada...Her şeyi ile mükemmel olan dramalar nadirdir.Ama işte o bunlardan bir tanesi :))

Başrollerinde iyki tanıdım sizi dediğim iki değerli oyuncu var.16 bölüm olan My Girlfriend is Gumiho'nun baş rollerini Shin Min Ah, Lee Seung Ki ve No Min Woo paylaşıyor.




Konusuna gelicek olursakk...Dae Woong 500 yıl boyunca bir resme hapsedilmiş 9 kuyruklu tilkiyi serbest bırakıyor ve tilki bir anda kıza dönüşür.Gumiho normalde 9 kuyruklu tilkiye deniliyor bu nedenle kızın adı Gumiho olarak kalıyor.Dae Woong'un peşine takılan tilki sayesinde herkes kızı DW'un kız arkadaşı sanıyor:D DW kızdan korkuyor aslında çünkü o efsaneye göre erkeklerin ciğerlerini yiyen 9 kuyruklu bir tilki...Tabi zamanla insan olmak isteyen bu kıza dünyayı öğretmeye çalışıyor.Bunu yaparken tabiki kader ağlarını örüyor.Ça çang! Bir süre sonra tilkimiz DW'a DW da tilkimize aşık oluveriyor.Ama işte imkansızlık burda başlıyor...Güzel Gumihomuz insan olmayı beklerken bir tercih yapması gerektiği gerçeği ile karşılaşıyor.Zamanla yok olan kuyruklarıyla sevdiği adam için yok olmak mı yoksa insan olup sevdiği adamı kaybetmek mi?Gumiho'nun tercihini izleyerek görüyoruz tabiki spoiler yok o kadar.Oturun izleyin yaz tatili bitene kadar. HAHAHHA.

 Dramanın sevdiğim OSTları:

Ah bu unutulur mu!DW'un Miho için söylediği şarkı :)))


 Ve o harika dramadan geriye kalan görüntüler...Aklımıza kazınacak sahneler...
*Paylaşacağım gifler ve capsler ordan burdan alıntıdır.*

Mesela Dae Woong'un başta hayatımın hatasını yaptım diye düşündüğü ilk sahne...

Hoi Hoi...


Birde şu yüzük göstererek içlerinden gelen parçalama hissi ahhahah.


Hahaha birde şu saçma hayal vardı...


Ve işte Gumiho'nun veda sahnesi...Hepmizi bitirdi evet evet...Son kuyruk, son öpücük...Anyeong Mi Ho...


 Bu sahnede gerçekten Dae Woong'un hissettiği acıyı bende hissettim.Zaten Seung Ki'nin izlediğim hiç bir yapımında bu çocuğu ot gibi görmedim.Mutlaka o duyguyu veriyor.


yaaa çok tatlı değil mi tilki yavrusuu.


Bir de saçma salak hayaller hahaha.


Dae Woong hığrikasin cınım çaak güzel korkıyıısın :))



Benimde sevinçten kuyruklarım fırlasaydı çevremdeki insanların ruh sağlığını düşünemiyom.


Benim gibi ağlaması cabası.Bende bir Gumiho şiriniyim ama hala keşfedilmedim evden çıkmadığım için olabilir.



İşte böyle duygulu öpücükler beni çok derinden etkiliyor.Dudaağaandan öpmesinden daha saf, daha hissedilir.Neyse.


DUGUM DUGUMM....

Birde gitmeden bu harika dramanın izleme linklerini sizlerle paylaşırsam kendimi azize gibi hissetçem.




Bu postlukta benden bu kadar arkadaşlar.Bir hatam olduysa affola.Bir sonraki postta görüşmek üzere.
Şu ara stajım ve okulumun bitmiş olduğu için bana fazlasıyla boş zaman kaldı.Darısı kursumunda bitmesine :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder