21 Eylül 2014 Pazar

#Etkinlik : K-World Dergisi İzmir buluşması 1,2,3


 Uzun zamandır üşendiğim bir post bu açıkçası.Fakat duyurmak ve etkinlikleri ağız tadıyla yapmak için yazmam gerektiğini hissettim bu postu.

 Öncelikle, K-World nedir onu açıklayayım.Kore'yi tüm yönleriyle bize tanıtan iyi bir dergi.Posterler, kültür, K-pop içeren Kore-Türkiye ortak yapım bir dergi.Ayrıca ünlülerle röportaj bile yapıyor.Zira şu ara 3. sayı yani MEGA sayı için sabırsızlıkla bekliyorum. :)

 Efendim.Kfanların böyle sağlam bir dergisi olurda, Türkiye'deki şehirlerde temsilcileri olmaz mı?Olur.Hemde harika olur.İzmir'de de temsilcimiz önderliğinde etkinlikler düzenleniyor.

#Etkinlik 1
Bizim *Bizim *diyorum ama ben onlara sonradan dahil oldum, kısacası benim ilk etkinliğimdi* ilk etkinliğimiz; piknik etkinliği idi.

 24 Haziran'da hep birlikte sözleştik ve Bayraklı sahilde buluştuk.Öncelikli olarak tanıştık ve kaynaştık.
Tanıştıktan sonra yavaş yavaş hepimizin sevdiği şarkıcılar, izlediği dramalar, filmler ortaya çıktı.Sonra ortak yönlerimizi tekrar keşfettik.Onlara katılırken açıkçası kafamda soru işaretleri vardı.Acaba beni dışlarlar mı sonradan katıldım aralarına diye, zaman akıp gider mi tarzında sorular  vardı.Fakat, hiç birine değmedi.Boşuna kendime sorular sormuşum.Zira zaman su gibi akıp gitmekle kalmamış, daha fazla kalmak istemiştim onlarla.Birde hatıra fotoğrafı çekilelim dedik, denizi arkamıza alıp;


Fotoğrafımı yada beni daha önce görmeyenler tahmin edebilir mi ben hangisiyim?:)) *Çok basit*


Birde EXO Hayat Ağacı yapalım dedik ama bizimkisi hayat ağacından daha çok dönerken birbirine düğümlenen semazenlere benzedi.Hahah çok gülüyorum bu fotoğrafa ama çokta seviyorum.Çünkü ben EXO Hayat Ağacı'nda Kris rolünü oynuyordum.
*Beni şimdi tahmin edebildiniz mi?hahha lol*


Ne iştah açıcı şeyler paylaşmışız birbirimizle şimdi anladım.Sadece yemek değildi iştah açıcı olan şeyler bence...


#Etkinlik 2
İkinci etkinliğimiz 10 Temmuz Konak Pier'de Burger King'de iftar yemeği oldu.İlk etkinliğe göre ikinci etkinlik biraz daha sakindi.2-3 arkadaşımız daha katılmıştı aramıza.İftar yemeğimizden sonra Konak sahilinde yürüyerek son olan olaylardan bahsetmiştik.

#Etkinlik 3
İkinci etkinlikten sonra çok olacağımı umudunu taşımamıştık zira okullar açılacaktı fakat 3 kişi olmayı da beklememiştik.Buluştuktan sonra yaklaşık bir saat diğer arkadaşları bekledik.Sonra dedik, hadi gidelim burdan.Yani etkinliği bitirmedik tabi, üç kişi olmamız moralimizi bozamazdı çünkü yine konuşacak çok şey biriktirmiştik...


Bu arada İzmir'de BİSİM çılgınlığını bilmeyen İzmirli yoktur sanırım.*İzmir'e gelecek olanlara ve bilmeyen İzmirlilere anlatıyım o halde.* Efendim şimdi, Konak vapur iskelesine giderek bir BİSİM kart edinebilirsiniz.İçerisine kentkart *İzmir'in akbili kkk* gibi dolum yapılabiliyor.Daha sonra BİSİM istasyonlarından kartınız aracılığı ile bisiklet kiralayabiliyorsunuz.İlk saat 2 TL, diğer saatlerde +1 TL olarak ücretlendirme yapılıyor.Bisikleti teslim ettiğinizde ücret kartınızdan kesiliyor.

İşte bizde bu bisikletlerden K-World İzmir temsilcimiz sayesinde üç adet kiraladık ve bisikletlerimizi Bayraklı Meles Deltasına sürdük.Bisiklet yolunda yavaş yavaş gitmek çok eğlenceliydi. *Fakat güneş yüzünden sandaletlerimin izlerinin ayaklarımda çıkması pek hoş olmadı kkk*

 Yerleştikten sonra K-Pop, K-drama, k-movie ve K-world konuları yanısıra etkinliklerden ve gündemlerden bahsettik.Tabiki olmazsa olmazlarımızda vardı.İşte şunlar gibi;


 Olmazsa olmazlarımızdan kule bile yaptık.ehehe. 



Afiyetle yedik.Bu fotoğrafları bu postla kısa kısa paylaştım çünkü etkinliklere gelmeyenler onlar orda napıyor acaba diye düşünebilirlerdi.Açıkçası birde gruplarda kişi sayısı fazla olmasına rağmen etkinliklere katılma oranı çok düşük.Diğer fanların etkinliklere katılımını artırmak istiyorum.Bu postlar hep ondan. :)

 Bir kaç konuya değinmek istiyorum.'' İzmir'de neden küçük etkinlikler oluyor?Hani ünlüler?Hani imza etkinlikleri? '' diye soruyorsunuz ya genşler...İşte siz hiçbir etkinliğe katılm göstermezseniz yetkililer böyle büyük bir etkinlik yaptığında sizlerin katılım göstereceğinizden nasıl emin olsun?Karşılıklı güven olmadan bazı işler yürümüyor ya işte bu tarz etkinlikler içinde bu dahil.Lütfen küçükte olsa etkinliklere katılın ve büyük etkinlikler için sabırlı olun.Tabiki temsilcilerin aklında daha fazla etkinlik var.Ama bunları gerçekleştirmek için koşmadan önce adım atmanın öğrenilmesi gerekiyor.Her birinizin ne demek istediğimi anladığınızı düşünüyorum.

 Lütfen bulunduğunuz ilin K-World Temsilciliğine ait gruplara ulaşın ve etkinliklerden haberdar olun.

 Birde etkinliklerden haberdar olamıyorum, etkinlik fotoğrafları paylaşılıyor mu, aklımda çok soru var nasıl alabilirim bunların cevaplarını diye endişelenirseniz şimdi sizlerle hemen hemen gerekli tüm linkleri paylaşacağım.


Bu postlukta bu kadar arkadaşlar.Umarım bu tarz etkinliklere katılım gösterirsiniz.Açıkçası ben elimden geldiğince daha fazla Kfan tanımak ve daha fazla şey paylaşmak isterim.Farklı şehirlerde de olsak benimle iletişime geçebilirsiniz.Her konuda *bilgim olduğu sürece* sizlere yardım etmek isterim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder