8 Eylül 2014 Pazartesi

Ölümde bile sözünü yerine getiren melek; Rise... #R.I.P.Rise


 Polaris Entertainment yetkililerinden gelen bir açıklama ile 7 Eylül saat 10:10'da Rise verdiği yaşam savaşını kaybetti.Ardı ardına gelen bir acı haber daha...Herkesin umudu olan Rise, daha fazla direnemedi ve gözlerini hayata yumdu.Aynı yara iki kez dağlandı.Önce Eun Bi şimdide Rise...Artık kimse ne diyeceğini, hislerini nasıl kelimelere dökeceğini bilmediğinde ortam sessizleşti.Herkes sessizce üzülüyor, sessizce acı çekiyor.

 Yapılan bir röportaj sırasında sorulan 'Hangi üyeyi yalnız bırakmak istemezsin?' sorusuna hiç tereddüt etmeden 'Eun Bi' diyerek cevaplamış.


 Ölüm konusunda bile sözünü yerine getirdin, Rise.Küçük kardeşini yalnız bırakmadın...

 Fanları olmayan, onları tanımayan onlarca insan üzüldü.Çoğumuzun hala içi eriyor.Ailesinin durumunu düşünmek bile istemiyorum.

 7 Eylül'de, Rise'n aile arasında cenaze töreni yapıldı.OSEN, Rise'n 105 saatlik yaşam savaşı hakkında bir yazı paylaşmış.Yazıda çok acı şeyler dile getirilmiş.Özellikle Rise'n ailesine kızlarının durumunun iyi olduğu söylenmiş.Sonra Rise'n durumunun kritikliği ailesine nakledilirken bir yetkili kendini bırakmış ve 'O kadar acı çekiyorum ki, sadece Rise'n elini tutmak istiyorum' diyerek yere düşmüş.Rise'n annesi ise kızının bulunduğu odaya girdiğince çığlığını içinde tutamamış.

 Şirketteki çalışanlar, aileleri, sevdikleri, hayranları için dayanılmaz acı ikiye katlandı.Çok zor bir durum.Grubun diğer üyeleri ise aynı hastahanede tedavi altındalar.Geride kalan üç üye birbirlerine tutunarak bu zor zamanı atlatmaya çalışıyor.Duygusuz, his barındırmayan açıklamaları bilmem ama ben eminimki inanılmaz bir yas var o üç üyeninde kalbinde.Belkide yıllarca beraber stajyerlik eğitimi aldılar, bir grup olduktan sonra her anlarını beraber yaşamaya başladılar.Daha yolun başındayken iki üye aralarından böyle talihsiz bir şekilde ayrıldı.

 9 Eylül 09:00'da Rise'n cenazesi Seoul Memorial Park'ta defnedilecekmiş.


'Eun Bi olmadan grubun çok karanlık olacağı'nı düşünen Rise, şimdi küçük ışığı olan kardeşinin yanına gitti.Ailesi Rise'n organlarını bağış yapmış.Talihsizce aramızdan ayrılan Rise'n organlarıyla belkide bir kaç kişinin karanlığı aydınlanacak.Teşekkürler Rise...



 Bugün Ladies' Code fanları bir etkinlik düzenlemiş.Etkinlikte hayranlar üzüntülerini belli etmek amacı ile mum yakıyorlarmış.Fakat ben bu etkinliğe katılmayacağımı belirtmek istiyorum.Sizler yinede katılmak isterseniz twitterda #PrayForLadiesCode tagı altında katılım gösterebilirsiniz.

 Günlerdir o kadar üzgünüm ki, en ufak hatırlatıcı bir şeyde gözlerim doluyor.Bir şarkıya denk geliyorum, sözleri hatırlatıyor, facebook ve twitter gibi sosyal ağlarda taziye mesajları, fotoğrafları ve akıllarda kalan son görüntüleri ile karşılaşıyorum.İşte bu da grubun birlikte son performansları...


 Gülüşlerinin parlaklığı...Umarım zorda olsa toparlanabilirler, vefat eden Eun Bi ve Rise için yollarına devam ederler.Zor olacak, herşey için, herkes için... 

 *Şu şarkının aradaki sözleride nasıl dokunuyor... 'Hadi şimdi istediğin kadar özgürsün.../Gözümde bir damla, arkası dev dalga...'*


 Birde bu olay hakkında söylemek istediğim son şey; Rise'n gelen ölüm haberinden sonra Ladies' Code Offical Turkey sayfası kapatmaktan söz etmişti.Üzüldüm.Çünkü ben, onlar için yapılması gereken son şeyin fan sayfasının kapatılmaması olduğunu düşünüyorum.Aksine sayfa açık kalmalı ki, onları seven kişilerin olduğunun kanıtı olsun.Umarım kapatma kararı üzerinde bir kez daha düşünülür ve vazgeçilir.

 Kızlar, sizi kaza ve ölüm haberleriyle tanıdığım için çok üzgünüm.Keşke daha önce gülen gözleriniz ve güzel yüreklerinizle tanışsaydım...Sizi çok çok ama çok geç tanıdığım için özür dilerim, cennette birbirinize yakın olsun ruhlarınız...


 *İnsan canının ucuz olduğu ülkemizde de aldığım ölüm haberleri hem üzüyor, hem can sıkıyor.Hayatını kaybeden tüm kişilerin yakınlarına baş sağlığı ve sabır diliyorum.Allah dayanma gücü versin tüm yakınlarına.

2 yorum:

  1. ben onları öldükten 4,5 yıl sonra tanıdım , çok üzgünüm şu an 😭😭😭😭😭😭😭

    YanıtlaSil
  2. ben yeni tanıdım bu gün arkadaşım demişti bilmiyordum

    YanıtlaSil