1 Eylül 2014 Pazartesi

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #10


 Yaklaşık iki aydır sizi drama havadislerinden uzak tutmuşum.Kötü yapmışım.O halde kollarımı sıvayayım sivgili takipçilerimiz.

Yoo Na's Street: Açıkçası daha komik ve üzerine düşülmüş bir drama beklerdim.Beklediğim gibi çıkmayan fakat atlayarakta olsa bitirmek istediğim dramalar listesinde yerini aldı.Başroldeki kadın oyuncunun oyunculuğunu sevdiğimi söylemiştim, bu dramada da sevdim fakat diğer roller yardımcı olmazsa bunun pek bir önemi kalmıyor.Her neyse.Yarısını izlediğim kadarı ile diyebilirim ki çerezlik, zorda kalınırsa izlenebilecek dramalardan olduğunu söyleyebilirim.

Grandpas Over Flowers: Kısa bölümlü bir drama olması nedeniyle izlenilecekler listesinde baş sıralara yerleşenlerden... Birde Heechul'ünde rol alması izleyici kitlesine ELF'leri de kattı.Ben sevdim.Eğlenceli ve sonunda ne olacak merakı ile ilerlettiler dramayı.Özellikle bir zamandan sonra olay konusunda başrole bile yerleşti tek başına.Dramanın sonunda beni memnun etmeyen tek bir konu vardı. O da aralarındaki en zeki adamın diğerleri gibi normale dönememesiydi.Ama Kurgu bakımından çok sevdiğim güzel bir mini dramaydı.Öneririm.

Secret Love: KARA grup üyelerinin başrolde olduğu 5 hikayeyi de çok sevdim.Konuları hoştu.Bazen eğlendim bazen ağladım.Çok hüngür hüngür ağlanacak bir şey yoktu ama duygulandırmayı bildiler.Replikler güzeldi.İki bölümden oluşan her 5 hikayeyide öneririm.

King of High School Life: İzlemek için final vermesini beklediğim dramalardan birisiydi.Açıkçası bitti, aradan günler geçti, hala izlemedim.Çünkü dramada nuna aşkı beni bitirecek biliyorum.O yüzden izlemeye cesaret edemedim.Ayrıca günde 3 yeni dramaya başlayan ben biten dramalara da başlarsam sanırım nefes almaya vaktim kalmayacak.

Joseon Gunman: Yerini tutmasada, farklı konularda olsa Gaksital gibi duygu hissiyatı veren bir drama.Bazı ortak noktaları olduğunu da şu an bu cümleleri yazarken  farkettim.Kızların erkek kılığına girmesi, başrol erkeğinin başkaldırısı- intikamı ve zamanla zorluklarla yüzleşen harika bir aşk...Normalde oyuncular yüzünden bir dramayı izleme konusunu sevmem fakat başrolünde Lee Jong Ki varken bunu göz ardı edebiliriz değil mi?

Dramayı ilk başta o var diye izlemeye başladım fakat her ne kadar diğer izleyici kesimi 'bula bula bu kadını mı bulmuşlar ya' desede ben her oyuncuyu ayrı ayrı sevdim.Açıkçası bu kadın bana uymuş gibi geldi.Adamlar da haklı.Erkek kılığına girdiğinde böle kadın olduğu hemen belli olmucak bi oyuncu bulmak zorundalar.Biraz böyle düşününce bu kadını neden seçmişler ya düşüncesi yumuşuyor değil mi?^^ Kesinlikle izleyin diyeceğim dramalardan...

Trot Lovers: Standart romantik komedi draması diyebilirim.Finale kadar tahmin ettiğimiz seyirde devam etti.İlk başta başrol erkek kızdan tiksindi, gıcık oldu sonra farketmeden kendini ona aşık olarak buldu.Tabi geçmişte bir dönemde dramalara bulaşan amnezi hastalığı ortaya çıktı.Bir dönem gerçekten her dramada hafıza kaybı vardı.Artık YET-HER demiştik izleyiciler olarak.Adamların ayağı takılıp düşse hafıza kaybı yaşıyorlardı.Hyun Woo'nun mimiklerini zaten seviyorum ama her dramada izlemek daha bir keyifli hal alıyor.Fakat aklıma yine böyle Yoo In Na ile ayrıldıkları geliyor adamı göresim kaçıyor.Sırf bu sebeple dramanın bölümlerini güncel izlemediğim oldu.Her neyse.Dediğim gibi standart romantik komedi.Bu nedenle izlesek mi FY derseniz, izleyin cınım vakit kaybı sayılmaz.Her dramadan ders almayı bilirseniz, ders alır ve uygularsınız.Bu dramada da her dramada olduğu gibi hayallerinizden vazgeçmeyin ve neyden dolayı mutlu oluyorsanız onunla uğraşın mesajı veriliyor.Adamlar haklı.Bu yüzden bende mutlu olduğum şeyi yapıyorum şu an ve sizlerle düşüncelerimi- duygularımı paylaşıyorum gizlice. *Gizlice diyorum çünkü fiziksel bir buluşma yaşamıyoruz blog nedeniyle*

Marriage Not Dating:  Standart romantik komedilerden birisi daha.Konusundan geçtiğimiz postta bahsetmiştim.O yüzden sadece yorum yapıciğim.When a man loves dramasında nefret ettiğim karakteri nasıl olurda bu kadar çok sevme durumuna düşerim hiç anlamadım.Ama gerçekten harika bir çiftti başrol çifti.Eğlenceliydi, gülmekten öldüm ama sonlara doğru verdiği hislerden duygulandım.Başrol erkeğin burnu havalarda tipleri, kızın gurursuzca erkeklerin peşinden gitmesi beni kızdıran unsurlardı fakat herşey bu şapşal çiftin sevgili olmasına kadardı.O kadar eğlencelilerdi ki...Yani bu dramayı da ikiye ayırsak ayıracağım nokta başrollerin sevgili olmasından önce ve sonra derim.Bir çok kişi dramanın final yapmasını bekledi.Öyle her hafta merakla beklediğim bir drama değildi fakat izleyin diyebileceğim dramalardan.Kesinlikle vakit kaybı sayılmaz.

Fated To Love You: Belli bir noktaya kadar eğlenceli gitti ve hiç sıkmadı.Fakat dramayı ikiye ayırcağımız kısım geldi çattı ve bebeği kaybetti iki başrol.İşte sonrası tırt.Zira orjinal ver. eğlenerek izledim.Belki orjinal ver. daha uzun bölüme sahipti, Kore ver. kısaltmak zorunda kaldılar fakat kısaltarak dramanın işleyişine etki ettiler.Hani her hafta Korecesini gelir gelmez izlediğim dramada dönüm noktasından sonra bölümleri biriktirmeye başladım.Kaldı ki düşünün bu değişikliği yaşayan benim, ya her dramayı siteye yüklenir yüklemez izleyen, sonra ING ve TR olmak üzere 3 kere izleyen benden bahsediyorum.Umarım finale doğru toparlarlar.Hoş zaten finalden umudum yok.160a yakın drama izleyipte hala muhteşem bir final beklemiyorum.O olgunluğa eriştim.Fakat en azından finalden önceki bölüm...İşte öyle.İzlemeyin demem.Ama orjinalini izleyin kesin diyebilirim değil mi?^^

Şimdi güncel, yeni başlayan yada ortalarına gelmiş dramalardan bahsetsem sizler için daha verimli bir post olacak değil mi?Hemen başlıyorum. :))


Başrollerinde Spy Myung Wol dramasından, Diary of June filminden tanıdığım Eric Moon;  I Need Romance 2, Dating Agency: Cyrano, Reply 1994 dramalarından A million, My Dear Desperado filmlerinden tanıdığım Jung Yu Mi ve Lie To Me, Gu Family Book dramalarından tanıdığım Sung Joon olduğu 16 bölümlük 2014 draması Discovery of Romance:


 Dramada ayrıca, A Gentleman's Dignity, Reply 1994 ve It's Okay, It's Love dramalarından tanıdığım Yoon Jin Yi; Cruel City, Withch's Romance dramalarından tanıdığım Yoon Hyun Min; Flower Boy Next Door, Reply 1994, Surpluss Princess dramasından tanıdığım Kim Seul Gi 'de rol alıyor.

Konusuna gelecek olursak; 5 yıllık bir ilişkiden çıkan Han Yeo Rum tam kendini toparlamış ve kendisine doktor bir sevdicek bulmuşken...Birden eski sevgilisi Kang Tae Ha ortaya çıkar.Zaten hep öyledir.Biz kadınlar ne zaman aklımızı ve kalbimizi o kişiden uzak tutsak bir anda yeniden kalbimizin orta yerine yerleşmek için hayatımıza girer değil mi?

Her neyse.Kang Tae Ha her ne kadar Han Yeo Rum'dan hala hoşlanmadığını dile getirsede bence kalbi başka bir şey söylüyor.Zira bölümlerini izlediğim kadarıyla o kadını geri kazanmak için zaman geçtikçe daha çok şey yapacak.

Birde ilk iki bölümü izlediğimde dedim ki, ya bu dramanın adı neden bu olmuş?I Need Romance serisine katılsaymış tam olurmuş.Ama sonra dedim ki, sanırım I Need Romance 2 ve 3'teki başrollerde bu dramada başrol olduğu için adını değiştirmişler.Az öncede farkettim ki; Discovery of Romance dramasının yazarı zaten I Need Romance serisinin yazarıymış!Arkadaşlar o kadar ileri görüşlü olmaya başladım ki artık ohannes!

Bana hak veriyorsunuz değil mi?^^ *Kendini öven bir blog yazarına hayır diyemezsiniz bak sakın hahha*

Sizlerle teaserları paylaşınca zaten dramanın ne kadar eğlenceli ve I Need Romance etkisi verdiğini anlayacaksınız.



Başrollerinde  You Are Beautiful, Heartstrings, Gentleman's Dignity, Marry Him if You Dare dramalarından tanıdığım CNBLUE üyesi Jung Yong Hwa; Spy Myung Wol, I Need Romance 2, Nine: Nine Times Travel dramalarından tanıdığım Lee Jin Wook; Grand Prix, Perfect Game, Love911, Rough Play filmlerinden tanıdığım Yang Dong Geun; Bride of Century dramasından tanıdığım Jung Hae In olan 12 bölümlük mini drama tadındaki The Three Musketeers:


 Konusuna gelelim hemen, 1600lü yıllarda Veliaht prens olan Sohyeon'u ve onu koruyacak olan 3 silahşörün hikayesini konu alacak.Açıkçası 12 bölüm olduğunu gördüğümde çok şaşırdım.Bölümleri 16'ya çekme olasılıkları var mı diye düşündüm ama sanırım hayır.

 Dramayı izlemeye başladığımda Yong Hwa'nın canlandıracağı karaktere hem güldüm hem üzüldüm.Adamın kaderi lanetli gibi birşey yahu.Sırf yıllar önce başka bir şehirde yaşayan ilk aşkı için o şehirde olan askerlik sınavlarına yıllarca çalışıyor ve birde ŞOK!Kız onu beklemek yerine evlenmiş.Hemde...Kimle olduğunu söylemicem siz izlerken şoka girin bence. :)) Teaserlara bakarak izleyip izlemeyeceğinizi karar verebilirsiniz ama benim önerim izlemeniz yönünde olur.Çünkü Jin Wook ve Yong Hwa gibi iki isim dramada rol alıyor.Ne kadar kötü olabilir ki?12 bölüm olduğundan beğenmeseniz bile çok vakit kaybı yaşamazsınız.


Başrollerinde 49 days, Flower Boy Ramyun Shop dramalarından tanıdığım Jung Il Woo; Miss Korea dramasından tanıdığım Ko Sung Hee; TVXQ grup üyesi olarak tanıdığım Yunho'nun olduğu 24 bölümlük drama The Night Watchman:


Gece Bekçileri adı altında bir ekip kurulmuştur.Bu ekipte; Do Ha, Lee Rin, Moo Seok ve Chul Jo yer almaktadır.Kralın emirleriyle her gün akşam 9 dan sabah 5 arasında Chousun halkını korurlar.Tabi normal gelebilir.Bizdeki normal bekçiler diyebilirsiniz ama onları farklı kılan şey, onların yaşadıklarına fantastik, doğaüstü şeylerin karışması...Bizde heyecanla bu bekçilerin yaşadıklarını seyredalıyoruz...


Başrollerinde Innocent Thing filminden tanıdığım Jo Bo Ah; The Blade and Petal dramasından ve Flying Boys,The Agressives, My Mighty Princess ve The Five filminden tanıdığım On Joo Wan; Flower Boy Ramyun Shop, Nail Shop Paris, Two Weeks, Big Man dramalarından ve Grand Prix, The Suspect filmlerinden tanıdığım Song Jae Rim'in olduğu The Mermaid yada Surplus Princess:


Ayrıca bölüm sayısı şimdilik belli olmayan dramada *Yukarıda Discovery of Romance dramasında bahsettiğim* Flower Boy Next Door, Reply 1994 dramasından tanıdığım Kim Seul Gi 'de rol alıyor.

 İlk bölümdeki efektlerden dolayı biraz fazla umudum vardı.Fakat ilerleyen bölümlerde boşuna umutlandığımı farkettim.Haftada bir bölüm yayınlanması hevesimi bile kaçırdı diyebilirim.Çerezlik bir drama.Aynı Nail Shop Paris'de olduğu gibi.Ama her neyse.Bo Ah'ın eğlenceli ve komik mimikleri ve sapıkça hayalleri sayesinde drama yol aldı.Hahha.

Tahmin ettiğim kadarıyla normal bir deniz kızı hikayesi.Aşık olur ve onun için insan olur.buraya kadar normal dimi?Ama uğruna insan olduğu adam tırt çıkarsa?Bana kalırsa, yanında kaldığı erkeklerden birine tutulacak zamanla ve uğruna insan olduğu adamda zamanla deniz kızımıza aşık olacak ama...İş işten geçmiş olacak.

Eğer zaman ilerledikçe kendine bir sevdicek bulamazsa hop! Baloncuk olup kaybolacak.Böyle söyleyince aklıma hangi drama geldi, hepiniz çok iyi biliyorsunuz.Secret Garden!Tabi ki onun yerini hiç birisi tutamayacak...



Başrollerinde Can't Lose dramasından First Kiss ve Now and Forever filmlerinden tanıdığım Choi Ji Woo; Cruel (Bad) Love, Medical Top Team dramalarından, My Tutor Friend,Once Upon A Time in High School, Love So Divine, Almost Love, Fate, More Than Blue, Pain filmlerinden tanıdığım Kwon Sang Woo'nun olduğu 20 bölümlük drama Temptation:


Ayrıca dramada; Two Weeks dramasından tanıdığım Park Ha Sun ve Once Upon a Time in High School, Love On-Air filmlerinden tanıdığım Lee Jung Jin'de rol alıyor.

Dramanın adı ayartma olsa da aslında kimse kimseyi ayartmak için çaba harcamıyor.Aksine olağan gelişen aşklar var.Dramada eski kocasının ayartıldığını düşünen bir kadının intikamına yer veriyorlar.İntikam sırasında ise 4 kişinin yaşadığı olaylar konu alınıyor.

İzlemek için bölümlerinin biriktirilmesi gerektiğine inandığım dramalardan birisi.Zaten Sang Woo'nun her dramasını izlemeye başlamadan önce final yapmasına özen gösteriyorum.Başroldeki kadını Can't Lose gibi eğlenceli bir dramada izlemiştim ama bu dramada adeta bir hanımefendi olmuş.Fakat resmen yaşlanmış.Zaten diğer dramada da orta yaşlıydı ama bu dramda 40a merdiven dayamış maşallah.Makyajdan mı la acaba?Her neyse.Yaşlı maşlı 40lı yaşlarda ilk aşkıyla tanışan kadın rolünü harika canlandırıyor.hahah.

Çerezlik bir drama değil ama hemen açıp izleyin diyeceğim bir dramada değil.Tam ortadaki çizgide bir drama.O nedenle seçimi size bırakıyorum.İzleyecek olanlar iyi seyirler:)) 


Secret Garden, The Greatest Love, Queen In Hyun's Man, You Are The Best Lee Soon Shin, Man from The Stars dramalarından, Little Black Dress, Love Fiction filmlerinden tanıdığım Yoo In Na; Master's Sun dramalarından, Love So Divine filmlerinden tanıdığım Jin Lee Han; Can You Hear My Heart, Cheongdamdong Alice, Unemployment Benefit Romance dramalarından tanıdığım Nam Gung Min'in başrolde olduğu 16 bölümlük drama My Secret Hotel ya da The Secret Hotel:


Daha önce boşanmış bir çiftin, bir otelde düğün organizasyonu yapıldığı  bölümün şefi ve damat olarak tekrar yolları kesişir.Fakat düğün günü otelde işlenen cinayet her şeyi karıştırır.Otelin adı gibi saklı şeyler meydana çıkmaya başlar.Birilerinin sırları vardır ama çözüme kavuşacak mı herşey?

Bunlar olurken belkide bölüm şefi ve yönetici arasında başka bir aşk doğacaktır.Kaldı ki bende tam böyle bir şey görmek isterim bu dramada.In Na'yı belkide ilk defa bu kadar zarif kıyafetler içerisinde gördüm.Ona o kadar çok yakışmış ki.Hani bu kadın istediği kadar kötü karakterde oynasın benim için çok iyi.^^

 Teaserları izledikçe dramanın eğlenceli olacağını göreceksiniz. :))


Başrolünde The Agressives filminden tanıdığım Chun Jung Myung ve Rooftop Prince, Ma Boy, I Miss You, I Can Hear Your Voice dramalarından, Killer Toon filminden tanıdığım Kim Soo Hyun'un olduğu 10 bölümlük mini drama Reset:

Savcı olan Cha Woo Jin bir savcıdır ve 15 yıl önce ilk aşkını işlenen cinayet sebebi ile kaybeder.Bundan çok etkilenen Woo Jin kendisini bu tarz suç dosyalarına adar.Karşısına lise öğrencisi Eun Bi'nin dosyası çıktığında Woo Jin, bölüm şefi Han ve soruşturma memuru ile çalışmaya başlar.Teaserı görünce ben çok beğendim.Güzel sağlam bir mini drama bizlerle olacak.Sizde teaserı izleyip karar verin bakalım, haklı mıyım?^^


Love Rain, Good Doctor, Secret Love dramalarından, Runway Cup, Hot Blood Youngs filmlerinden tanıdığım Kim young Kwang; The Musical, I Miss You, Marry Him If You  Dare, Miss Korea dramalarından, Windstruck, Diary ofJune,  Herb, My Mighty Princess,  My Wife got Marriaed, Breathless, Petty Romance, Quick, Couples, Perfect Game, Running Man,  Broken filmlerinden tanıdığım Oh Jung Se;  Reply 1994 dramasından tanıdığım BTOB üyesi Yook Sung Jae; Big, Good Doctor dramalarından ve Miracle in CellNo:7 filminden tanıdığım Choi Ro Woon'un başrolde olduğu Age Ending in Nine Boy ya da Plus Nine Boys:


Ayrıca, That winter, The Wind Blows dramasından tanıdığım Kyung Soo Jin; Heartbreak Library, The Client, The Suspect filmlerinden tanıdığım Yoo Da In; Reply 1997 dramasından tanıdığım Park Cho Rong; Tho Weeks, Trot Lovers dramalarından tanıdığım Lee Cha Mi'de rol alıyor.

Konusu basit, giderli ve birazda sanki aile dramasına benziyor.9 yaşındaki oyuncu bir çocuğun, 19 yaşında judoyu seven bir lise öğrencisinin, 29 yaşında kaygısız tur planlayıcısının ve 39 yaşında karaktersiz ünlü bir tv yapımcısının yaşamını konu alıyor.Eğlenceli ve duygulu bir aile dramasına benziyor.Bölüm sayısı ortada yok ama içimden bir ses aile draması olacağımı söylüyor.



My Lovely Girl: Afişi yayınlanmasa da, bölüm sayısı resmi olarak yayınlanmasa da başrolleri kesinleşti.Başrollerini  Full House, The Fugitive Plan:B dramasından, Im a Cyborg But ıts ok filminden tanıdığım Rain; Heirs dramasından tanıdığım f(x) grup üyesi Krystal ve Master's Sun, Cunning Single Lady dramalarından tanıdığım Infinite grup üyesi L yani Kim Myung Soo bulunuyor.

Konusuna gelecek olursak; bir kaza sonucu sevdiği kadını kaybeden ve daha sonra onun kız kardeşine aşık olan bir adamın hayatını konu alacak.Her ne kadar arada yaş farkı var desemde asla nuna aşkını işleyen dramalar kadar yadırgamıyorum.Gerçekten.Ve nedense bu iki başrolü o kadar çok yakıştırdım ki, anlatamam.Bence hali hazırda kızımız eniştesinden etkilenecek ama eniştesi sonradan aşık olacak.Ayrıca tamda kızımızdan hoşlanmışken araya engel olacak kişi L girecek.Hihih hığrıkıyım dimi?


Şimdilik bu postta bu kadar sivgili takipçilerimiz.
Sonraki postlarda görüşmek üzere.^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder