15 Ekim 2014 Çarşamba

[Duyuru] Etkinlik Cümbüşü



Gerçekten daha önceleri İzmir'de Uzak Doğu'ya dair böyle etkinlikler hep var mıydı yoksa ben araştırmaya başlayınca mı çoğaldı?Hahah şu an o kadar mutluyum ki.Listemde birden fazla etkinlik var bu önümüzdeki haftalarda.Ekim ayı çok bereketli geçecek.Bende İzmirli fanlar ve diğer fanlar için bir etkinlik duyurusu yapayım, bilgileri paylaşayım istedim.Mesela sadece İzmir'de olan etkinliklerden bahsetmiycem.Hazır mısınız?

İlk etkinliğimiz geliyor...

1- 16 Ekim Perşembe günü saat 11:00'da İzmir Alsancak Karaca Sinemasında Japon yönetmen Naomi Kawase'nin 2014 yapımı 'Dingin Sular' isimli filmi gösterilecek.Aslına bakarsanız saat nedeniyle pek gideceğimi sanmıyorum ama belki Alsancak'ta ikamet edip gitmek isten fanlar olur diye diyorum:



2-17 Ekim Cuma günü akşam saat 18:45 itibari ile İzmir Bornova Küçükpark Alice isimli kafenin üstünde Öğrenci Merkezi *International Turkish Student Center* olarak bir ücretsiz Kore Kültür Akşamı düzenlenecek.


Ülke yapısı, yemekleri, müzikleri ve insanlarını daha yakından tanıyıp sohbet etme fırsatı bulabilecekmişiz.Açıkçası aradığım tamda böyle bir etkinlikti.Hep İstanbul'da ve Ankara'da olan bu tarz etkinliklere bakıp iç geçirirdim.Hadi gidelim, gidelim.


3-19 Ekim İzmir Balçova'da Jikad'ın düzenlediği bir 'Sonbahar Buluşması' olacak.Etkinliğin buluşma saati; 10.30. İzmir Ekonomi Üni. karşısında bulunan Mint Kafe Restaurant'da olacakmış.



Sanırım Jikad ile ilgili yarışmalar ve küçük oyunlarda yer alacak.Kahvaltı etkinliği için 15 TL ödeyerek katılım gösterebilirsiniz.Ama bir de, etkinlik için önceden *16 Ekim'e kadar* etkinliğe katılacağınıza dair bilgi@jikad.org.tr'ye mail atmanız gerekiyor.Sanırım ona göre kahvaltı için yer ayıracaklar.Mantıklı.

Ama bir de, Jikad'ın üyelerine mi yoksa herkese açık bir etkinlik mi olduğunu bilemiyorum.Sayfaya mesaj attım.Eğer cevap gelirse twitter adresimden duyuracağıma emin olabilirsiniz.Twitter adresim için; Tıkla. 

4-21 Ekim günü İstanbul'da TR-JPN arasındaki diplomatik ilişkilerinin başlangıcının 90. yıl dönümü nedeniyle bir dostluk konseri olacak fakat ülke genelinde 21:15'te  TRT-1'de bu konser ekranlara gelecek.




5-Ve tabiki bir film günü...


25 Ekim Cumartesi günü saat 13:35'de İzmir Alsancak TÖMER binasının birinci katında Korea-Fans'ın bir film izleme etkinliği olacak.Etkinliğin ücretli mi ücretsiz mi bilemiyorum.Ayrıca ilk film etkinliğim olacak.Gitmek isterseniz haber vereyim dedim.Ben ve Koreli arkadaşlarım büyük ihtimal gideceğiz.

İşte duymak istediğim etkinlikler bunlar.


6-26 Ekim Pazar günü 13:00-17:00 arası İstanbul Baltalimanı Japon Bahçesi'nde ''Komşumuz Japonya hisset!Dene!Japon Festivali!'' isimli bir etkinlik gerçekleşecek.Ama ben gidemicem; 


Bu etkinlikte; Cosplay yarışması, çay seremonisi, Koto konseri, Bonsai sergisi, İaido gösterisi, Japon müzik DVD gösterimi, Japon tanıtım standı, suşi ikramı vb şeyler yer alacakmış.Benden söylemesi, kesin gidin İstanbullu Japon fanları.

Japan-Fans'ın yayınladığı duyuruya ulaşmak için; Tıkla.


7- 1 Kasım Cumartesi günü TV Tokyo tarafından bir programda *ismi daha belli değilmiş programın* İstanbulda bir karaoke yarışması düzenlenecekmiş.İsteyen herkes Japonca şarkı ile yarışmak kaydı ile yarışmaya katılabilecekmiş.

Yarışmaya katılmak isteyenler varsa Japan-Fans'ın paylaştığı duyuru ve detayları buraya bırakıyorum; Tıkla.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder