17 Aralık 2014 Çarşamba

WGM LTECouple (Song Jae Rim&Kim So Eun) for honeymoon in Turkey! -Part 3-


Herkese merhaba. Hello everyone.
Bugün çok fazla gelişme olmadı.Hiçbir fotoğraf paylaşılmadı. There isn't much news today.
Sanırım bugün Türk fanlar çok meşguldü. kkk I guess Turkish fans was so busy today. kkk

Fakat akşam üstü Ja Rim ve So Eun için açılan sayfada (WGM Song Jae Rim and Kim So Eun ) bir instagram güncellemesi paylaşıldı.Denizlide bulunan iki Koreli turistin olduğunu ve WGM&Solim çiftini Pamukkale'de çekim yaparlarken gördüğünü söylüyor.Fakat onların olduğu bir fotoğraf ne yazık ki paylaşılmadı.
But WGM Song Jae Rim and Kim So Eun fb page shared a screen of instagram  to towards evening -Turkey time-: ''There're two Korean tourist into Solim and WGM team. They were filming in Pamukkale (maybe yesterday.I guess due to the timeof their posts)
Unfortunately, no pics were taken so don't know what Solim did there...''


Tüm gün yeni haber bekledik.Hatta fanlar Antalya'ya uçakla gitme ihtimallerini düşünüp havalanına gittiler.Fakat onları bulamadılar.
We waited news all day. Even a Turkish fan went to airport if they go by plane.But she didn't find them.


Aslında tüm gün haber gelmeyince Antalya'ya gittiklerini sandım.Fakat otobüsle gideceklerini söylemişlerdi.Peki o uzun yolda mola verecekler miydi?Tabi ki.Orası da Denizli olacaktı.Zaten Denizli'den sonra Antalya'ya gitmek çokta mesele değil.Bildiğim kadarı ile 2,5-3 saat sürüyor.İnstagrama Solim fotoğrafı var mı diye baktım.Ama yok! Bir tane bile yok.Biz olsak hemen çeker koyarız değil mi?Zaten bu çektiği fotoğrafı internette hemen paylaşma şeysi bir Türklerde birde Çinlilerde var.Onu weibo'dan anlıyoruz sanırım değil mi?kkk
In fact I thought they went Antalya when news didn't come.But they said 'Going by bus' Well, did they rest on road?Of course!Its Denizli...very easy to go to Antalya from Denizli.I think 2,5-3 hours.I looked for Solim Couple photo in instagram.But, there isn't!

Birde bize Kapadokya demişlerdi ya.Yine kandırıldık.Sürekli yalan mı söylüyorlar?Anlıyoruz.Onlarda rahat çekim yapmak istiyor ama.Birde bugün onların Denizli'de olduğunu öğrenmeden önce Kapadokya'dan haber geldi.Balon falan düşmüş ve bir Çinli kız vefat etmiş.Fanlar Solim orda mı lan kafasına girdi hemen.Ya Çinli kız vefat etmiş siz Solim düşünüyorsunuz hala.Üzüldüm.
And they said 'going to Kapadokya'.You know, just its trick.* So sad. :'( *We understand that they want to filming easily.

Herneyse.Ayrıca Part 2'de bahsettiğim tahminim doğru çıktı.Ben zaten en sonda Denizli demiştim.Yani 24 saat önce nerede olacaklarını zaten tahmin etmiştim.Blogda da yazdım.Ama buna rağmen hala tüm gün 'Nerde lan bunlar?' diye diye dolaştım evin içinde. 
Whatever.My guess came true.I said 'Denizli/Pamukkale' at end of part 2 post.So I guessed 24 hours ago when they at Pamukkale.But I still I said 'Where are they?' all day. kkk


Ayrıca madem Solim çiftinden bugün fotoğraf paylaşılmadı bir tane de ben photoshop yaptım.Daha doğrusu @walkontheside 'n fanartına arka plan ekledim.Bakalım güzel olmuş mu? kkk
Also, Nobody share Solim Couple photos today.Then I added Pamukkale image to fanart of @walkontheside.Let's look kkk.



Eğer hatam olduysa affola.

Herhangi bir sorunuz olursa bana sorabilirsiniz.Yani illaki Solim Couple ile ilgili olmak zorunda değil.^^
You can ask me, don't hesitate : ask.fm | Fıstık Yeşili - Pistachio Green

İngilizcemin yetersiz olması diğer fanlarla paylaşımda bulunmama umarım engel değildir.Zaten çoğu ne anlatmak istediğimi anladığını söylüyor. kkk Hadi yine iyiyiz en az 4-5 gün Türkiye'nin reklamını yaptık.Birde anladığım kadarıyla Malezyalı hayran çok onları destekleyen.

Eğer olursa, herhangi bir haber gelirse sizlerle paylaşacağım.
Yarın Antalya'da olacaklarını düşünüyorum.Ayrıca son günleri.Ayın 19'unda Türkiye'den Gimpo havaalanına gideceklermiş.
I'll share with you if be news about them.
I think they'll at Antalya.Last day is tomorrow.I heard they going to Gimpo airport from Turkey at 19 dec.

My English is not good but I really want to share with other fans.See you at part 4 if be. ^^

Fıstık Yeşili - Pistachio Green

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder