7 Ocak 2015 Çarşamba

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #13


Herkese merhaba!
Bu post serim özleniyor mu merak ediyorum.Umarım blogumuzda yayınladığımız her postu severek okuyorsunuzdur.Yorum, eleştiri gelmediği sürece aklımda hep bir şüphe kalıyor.Lütfen fikirlerinizi bana iletin.^^^

Bu arada Türk dizilerine de göz atmadım değil.Şu aralar; Kiraz Mevsimi, Günahkar, Kocamın Ailesi'ni izliyorum.*Günahkar 7. bölümde final verdi tabi* Bu dizilerin ortak yanını bilen?Hahah evet.Hepsi bir Kore dramasından Türk versiyona çevrilen diziler.Yani ne varsa Kore dramasında var.Satın alıyoruz, yeni oyuncular getiriyoruz başrollere ve kurguluyoruz.Ha bir de sakız gibi uzatıyoruz.Her neyse bunun yorumunu başka bir postta yazacağım.

Çok fazla çene çalmadan yayınlanan, yayınlanmakta olan ve yayınlanacak dramalar hakkında bilgilere ve yorumlarıma geçmek istiyorum.

The Greatest Marriage: Türk hayranlar tarafından çok izlenen bir drama olmadığını düşünüyorum.Zira okul, iş karmaşası arasında izleyeceğimiz dramalar için seçici davranıyoruz.Birde başrollerinde popüler oyuncular ya da mankenler olmadı mı vay haline o dramanın.Fakat ben bu dramayı çok sevdim.Ve inanır mısınız?Başrolündeki kızdan zerre haz etmezdim.Fakat bu drama ile onu sevdim.Hep kışkırtıcı kötü kadın rollerinde gördüğümüz başroldeki kızımız bu kez itilip kakılan taraf oldu.Evlilik yaradı sanırım.Ya da imajını değişirmeye çalışıyor.Her dramada olduğu gibi ağızda tat bırakmayan bir final oldu.Fakat gidişatını çok sevdim bu dramanın.Önerir misin derseniz, %60 gibi bir oranda öneririm.hahha.Evet, ama izleyin yani.

Cantabile Tomorrow: Bir kiss scene göremeden ekranlara veda eden bir drama.Yeter bu kadar.Daha fazla açıklama yapamayacağım.Büyük hayal kırıklığına uğradım hem ben hem başroldeki kız.ahhahah

Modern Farmer: Finale kadar acaba bu şapşik dörtlü ünlü olup albüm çıkartacak mı kafası yaşadım ama albüm çıktı ünlü olmayı bırak başa geri döndüler.Ayrıca şu ölecek çocuk bizdeki Türk filmlerindeki gibi -araba çarpıp gözleri açılma vakası- gibi ölümden kurtuldu ya daha da bir şey demem.Zaten absürd komediydi yani öldüreceklerini düşünmemiştim ama öldürmeyen Allah öldürmüyor felsefesini barındıracağını düşünmemiştim dramanın.hahha Kesinlikle izleyin derim.Hatta arşive almıştım veyer açılsın diye silmiştim.Büyük pişmanlık yaşadım.Çünkü ardından ya neden sildim, izlerdim ben onu yine demiştim.Yani HongKi şapşalının mimikleri, ölecek çocuğun uğradığı saçmalıklar, bul ja çiftinin komed ilişksi için tekrar izlerdim.Neyse. %100 izleyin diyeceğim bir drama oldu ama.

Liar Game: Bu kadar harika bir drama olacağını beklemiyordum doğrudur fakat %100 izleyin diyeceğim bir 2014 draması oldu.Yani hiç aklıma gelmeyecek başrollerin birleşmesi beni şaşırtsada inanın hepsi elinden geleni yapmış.Özellikle o kötü adam...Man from the stars'dan sonra kötü karakterlere çok alıştı -Trot Lovers dışında- Yani normal hayatında da acaba böyle mi la diye düşünmeden edemedim.Yıl sonunda oynadığı her karakterle neredeyse ödül aldı.Hakediyordu zaten.So Eun'a da masum kız rolü hep yakışıyor.O kızı BOF'da falan izlemiştim daha önce ama düşünemiyorum kötü rolde yani. Ayrıca 2015 için 2. sezon olacakmış.Merakla bekliyorum.

Misaeng: %95 izleyin diyeceğim bir drama. %5'ini kırdım çünkü kafamızın alamayacağı ticaret kelimeleri ile doluydu.Fakat benim için o kadar eğitici bir dramaydı ki...Başrollerinden birisi zaten Siwan'dı.Bu çocuk gün geçtikçe oyuncuğun dibine dibine vuruyor yani.Triangle'daki rolünün tam tersi bir roldeydi ve alnın teri ile sıyrıldı işten.Ayrıca bu dramanında 2. sezounun olacağını duyunca çok sevindim.Beklemediğim bir haberdi.

Birth of Beauty: Bütün bombaları ilk bölümlerde patlattılar sanmıştım fakat asıl bombaları dramanın sonlarına saklamışlar.Birde başroldeki Sang Woo Cungle Single Lady'deki karaktere benzer bir karakter ile karşımıza yeniden çıkınca...Tadından yenmedi.Fakat eğlenceli kişiliğini aşk acısı etkiledi diyebilirim.İzleyin diyeceğim, %85 oranındaki bir drama. *Oran vermeye başladım kendimi IMDB gibi hissediyorum*

Pinocchio: Gerçekten farklı bir konusu var ve iki ağlamayı bilen adam gibi oyuncu da başrolde olunca tadından yenmeyen bir drama olmuş.Kaldı ki bu iki kişi ne zaman ağlasa bende ağlamaya başlıyorum.Hayır böyle aniden akıyor gözyaşlarım.Hele Shin Hye ağlarken dudaklarını titretiyor ya.Orada kopuyorum.Oran vermem gerekirse %95 oranında izleyin derim.Zira %5 oranında sıkıldığım yerler olmadı değil.Ama OST'larının güzelliğini de inkar edemeyiz şimdi.Kesinlikle izleyin dediğim bir drama.

Valid Love: Çok acımasız, saçma ilerlese de bir kadının nasıl iki erkeği sevebilir ki sorusuna cevabımızı alıyoruz.Bazen çok sinirlendim tüm karakterlere ama anlamaya çalışıyorum.Nereye kadar gidebilir böyle saçma aşklar diye düşünüyorum.Hayır kadın kocasını da seviyor, diğer çocuğu da.Tam bir aşk üçgeni...Israrla izleyin diyeceğim bir drama değil fakat gizemli bir şekilde beni de izlemeye teşvik ediyor bu drama.Belki tüm oyuncularına alışkın olduğum içindir.Bilmiyorum ama izlemeyin de demem yani.

Şimdi izninizle yeni yayınlanmaya başlayan, yayınlacak olan dramalardan bahsedeyim.Hepiniz genellikle bu kısmı bekliyor zaten değil mi?Bak bak gözlere bak, çipil çipil oldu:D Ama en bombalarını sona sakladım haberiniz olsun:D Hadi iyi okumalar...

Başrollerinde Min Hyo Rin, Kwak Si Yang ve Jin Young'ın olduğu drama; Perseverance, Goo Hae Ra:


K2 elemelerine katılan Goo Hae Ra ve ikiz erkek kardeşler Kang So jong ve Se Chan arasında geçecek bir aşk üçgenini konu alan drama Dream High gibi müzik ile ilgili bir drama olacağını gösteriyor.Trailerını hemen sizlerle paylaşıyorum.


Rooftop Prince dramasından; Singles, Innocent Steps, You'r my pet ve Wonderfull Radio filmelerinden tanıdığım Jung Yoo Mi; The Fugitive Plan B dramasından tanıdığım Oh Ji Ho ve  Coffie Prince dramasından, Flying Boys, All For Love, Finding Mr Destiny, The Cat, Countdown filmlerinden tanıdığım Kim Dong Wook'un başrolde olduğu 24 bölümlük Maids/Servants:


Hemen konusuna geçecek olursak; başroldeki kızımız Kook In Yeob soylu güzel bir kızdır.Fakat bir gün beklenmedik bir şekilde bir olay ile alt sınıfa düşer.Binbir bela ile mücadele ederken Joseon döneminde Hyang'ın en dikkat çekici hizmetkarlarından Moo Myeong ile karşılaşır.Fakat Myeong aslında gerçek kimliğini gizlemektedir.

Tahminen bu ikili arasındaki aşka soylu bir adam dahil olacak.Fakat olay bununla sınırlı kalmıcak.Gerçek kimliğini gizleyen hizmetkar büyük ihtimal soylu, zenginlerden çıkacak.Şu an izleyeceğim diyemem ama listeme ekliyorum.Çünkü konusu değişik geldi.Tarihi drama açlığımda izleyebileceğim bir drama.Trailerını sizlerle paylaşıyorum hemen.


Protect the Boss, 7th Grade Civil Servant dramalarından, Love, First , Goodbye Mom, Pretty Romance filmlerinden tanıdığım Choi Gang Hee; Reset dramasından, The Agressive, Hindsight filmlerinden tanıdığım Chun Jung Myung'un başrolünde olduğu 16 bölümlük romantik komedi Heart To Heart:


Ayrıca başrollerinde Cruel City, Witch's Romance dramalarından tanıdığım Lee Jae Yoon var.Konusuna gelirsek; başroldeki kızımız Cha Hong Do, sosyal fobiye sahiptir.Utandığında ciddi anlamda yüzü kızarır.Bu yüzden her şeyi insanlar yerine kitaplar ve internetten öğrenir.Hong Do'nun büyükannesi ölünce, yaşlı bir kadın rolüne bürünür ve hizmetçi olarak işe başlar.Yani yaşlı bir kadın kılığına girerek kendini gizler.Tabi ki özel birisi ile yolları kesişene kadar.Bu bahsettiğim kişi  de psikiyatris Ko Yi Seok'tur.

Komik, absürd bir romantik komedi bizi bekliyor anlayacağınız.Aslına bakarsanız Gang Hee'nin oynadığı bir çok absürd komediyi izlemişimdir.Kadın bana çok yaşlı geliyor fakat zamanında Joo Won'la bile role girişmiş birisidir.O nedenle...İzleyemeyecek kadar kötü bir drama olacağını hiç sanmıyorum.Hemen trailerını paylaşıyorum sizinle...


Başrollerinde GOT7 üyeleri ve Phantom, Reset dramalarından, Baby and me, Fly High, Helpless filmlerinden tanıdığım Song Ha Yoon'un olduğu Web dizisi Dream Knight:


 Bir Dream High 1/2, Monster geliyor diyebilir miyiz acaba?Müzikle ilgili olacağı zaten ortada.Ahgase'ler çıldıracak sevinçten.Konusu hakkında çok detay olmasa da trailerını hemen paylaşayım sizlerle.Ama baştan söyleyeyim hepiniz çıldıracaksınız özellikle trailerın sonunda IGOT7 benden size söylemesi...


Başrollerinde Lee Jung Hyun, Who are you, Master's Sun, My Secret Hotel dramalarından, Love so Divine filminden tanıdığım Jin Yi Han'ın başrolünde olduğu 20 bölümlük drama The Family is Coming:


 Konusuna gelecek olursak Kkeut Son'un ailesinin para kazanmak için verdiği mücadeleyi anlatacak. Tahminen bir aile draması.Konusu hakkında çok detaylı bilgi yok.Ama trailerını sizlerle paylaşayım ki en azından br fikrimiz olsun.



Başrollerinde, Sorry I Love You, Phantom, Master's Sun dramalarından, Sophie's Revenge, Always ve A Company Man filmlerinden tanıdığım So Ji Sub; Waiting for Love, To the Beautiful You, The Heirs ve Gap Dong dramalarından; Romantic Heaven filmlerinden tanıdığım Kim Ji Wo'nın olduğu web dizisi One Sunny Day:


Tahminen mini bir drama olacak.Ve konusu zaten Jeju adasına giderek orada yeni kişilerle tanışan benim tahminime göre de aşık olacak bir adamın hikayesini anlatıyor.Tam aradığım romantik komedi. :D
Birde CNBLUE Jong Hyun misafir oyuncu olunca...Tadından yenmiyor.

Hemen sizlerle eğlenceli dramanın trailerını paylaşayım.


Ve en merakla beklenen dramaları en sona sakladım hahhah süperim yeheeet.

Başrollerinde; Secret Love dramasından tanıdığım Ji Chang Wook; City Hunter dramasından The Cat filminden tanıdığım Park Min Young ve Ditto, Wonderfull Days, Secret Love, Midnight FM filmlerinden tanıdığım Yoo Ji Tae'nin olduğu  20 bölümlük Healer:


Geçen ay (Aralık) ayında başlayan bir drama fakat izlemeye daha başlamadım.Ama izleyenler tarafından tam not alan bir drama.En yakın zamanda izlemeye başlayacağım ama ne zaman bilemiyorum.Konusuna gelelim mi?

Kim Min Ho isimli bir muhaberi geçmişte olan bir davanın gerçeklerini öğrenir.Dava ile ilgili kişilere yaklaşmaya çalışır ve ona bu konuda Chae Young Shin ve Healer ismi ile bilinen Seo Jung Hoo yardım eder.

İnternette sürekli giflere, capslere denk geliyorum.Bu nedenle en yakın zamanda başlayacağım bir drama olarak köşede bekliyor.O nedenle hemen trailerını paylaşsam iyi olur. ^^


Başrollerinde; Protect the Boss, Triangle dramasından, Postman to Heaven ve Jackal is Coming filminden tanıdığım JYJ üyesi Kim Jae Joong; That Winter, The Wind Blows dramasından, Herb filminden tanıdığım Bae Jong Ok ve Miss Korea dramasından, Fasten Your Seatbell filminden tanıdığım Ko Sung Hee'nin olduğu 16 bölümlük drama Spy:


Eski kuzey ajanı olan annesi Hye Rim, Sun Woo ve milli istihbarat teşkilatından bir ajanın etrafında dönen bir hikaye olacak.hikaye Bir İsrail yapımı The Gordin Tell'den versiyon olarak yapılmıştır.

Bir Japonya dramasından versiyon olarak çekilmemesine şaşırdım.Demekki gözlerini artık Orta Doğu'ya çevirmişler.Yakında bizim dizilerden birini versiyon olarak yaparlarsa şaşırmam.Her neyse bir İsrail draması olsa izlemezdim ama konu Kore olunca.. :D:D İzleyin bakalım siz neler düşüneceksiniz..


Başrollerinde Secret Garden dramasından, A Millioneire's First Love, Late Autumn, Come Rain Come Shine filmlerinden tanıdığım Hyun Bin; Rooftop Prince dramasından tanıdığım Han Ji Min'in olduğu Hyde, Jekyll, Me:


Konusuna gelirsek; Hyun Bin,  Koo Seo Jin ve Robin isimli iki kişilikli bir adamı canlandıracak. Başrol kızımız Jang Ha Na'da ona aşık kızı canlandıracak.Dramanın senaryosu aslında 2011 yılında yayınlanan Dr Hyde is My Hyde isimli webcomic yazısındandır.

Han Ji Min saçlarını uzatmış ne kadar güzel bir kadın olmuş yaa.Zaten güzeldi orası ayrı da...
Hemen bu harika dramanın trailerını paylaşıyorum sizlerle...


Başrollerde, Protect the Boss, Secret Love dramalarından, Fate filminden tanıdığım Ji Sung; Can you hear my heart, Full house 2, Secret Love dramalarından tanıdığım Hwang Jung Eum ve Dream High 2, Witch's Romance dramalarından tanıdığım Park Seo Joon'un olduğu 20 bölümlük drama Kill Me, Heal Me:


Konusuna gelelim hemen... 7 kişiliğe sahip olan ve zengin bir aileden gelen genç bir adam ve meslek hayatının ilk yılında olan bir doktor kadının hikayesini konu alacakmış.Açıkçası ben bu başrol çiftini Secret Love dramasından beri destekliyorum.Ah Ji Sung evli olmayaydı.Neyse. kkk

İşte sizi komik, eğlenceli dramanın trailerı ile baş başa bırakıyorum. *Eğlenceli dedim ama biliyosunuz kesin ağlatacaklar bizi sona doğru.Şiddetle hissediyorum.*


Bugünlük bu postta bu kadar.Kendinize dikkat edin.Diğer postlarda görüşmek üzere.
Hatam olduysa affola, bana ulaşabileceğiniz hesaplarımı aşağıya iliştiriyorum haberiniz olsun.:))



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder