14 Mart 2015 Cumartesi

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #14


Herkese merhaba!
Bu seriye uzun süredir bir şeyler yazıp sizi bilgindirmemişim çok ama çok üzgünümm.

K-dramaların yanında biliyorsunuz ki Türk dizilerine de merak salmaya başladım. *Sanırsın Arap'ım da Türk dizisi keşfettim* Kiraz Mevsimi gibi absürt bir diziyi hala izlemeye devam ediyorum, evet.Nasıl izliyorsun onu ya derseniz ev ahalisi zoruyla.Her hafta izlemesem de yanında oturup internette dolaştığım için her olaydan haberim var:D:D Asıl ilk bölümlerini izlememiştim baştan başlayıp A Gentleman's Diginity'nin kopyalandığı bölümleri kaçırmışım.Ay ilahi ben!
Şu ara, Aşk Yeniden, Maral izliyorum Türk dizisi olarak.Acil Aşk Aranıyor dizisine de bir göz atmayı düşünüyorum.Zira yeni gelen oyuncunun sakar kız rolü bana acayip Kore dramalarını anımsattı. :)) Umarım beklediğim gibi olur.

Bir de sizle yeni bir dizi-drama tespitimi söyleyeceğim;
Asla Vazgeçmem dizisinin başrol oyuncularının oyunculukları = Blood dramasının başrol oyuncularının oyunculukları

Heart to Heart: Başrol oyuncuları çok tanıdık değil.Başroldeki Chun Jung Myung'u daha önce Reset dramasında izlemiştim o yüzden izlemek istiyordum sonuna kadar.Sıkıcı ve saçma olan yani beni rahatsız eden şeyse, başroldeki kadın Choi Gang Hee.Bilmiyorum bazen seviyorum bazen sevmiyorum bu kadını.Sanırım dramada/filmde rol aldığı partneri ile ilgili bir durum hahah 7th Grade Sivil Cervant'da Joo Won ve Chansung ile oynadığı için gıcık olmuştum.Hiç olur şey mi ya demişliğim çok.Bir çok kişi de eminim bu kızın dramalarını rol arkadaşları içini izliyordur.Ya şimdi öylede hakkını mı yiyorum acaba?Güzel oynuyor çünkü kadın gafdsgfa

Dramada beni rahatsız eden diğer unsur; dedektif Jang'ın ne istediğini bilmemesi...Hangi kadın için savaşacağını bilememesi.Bu yüzden 16 bölümdür sinirden oturdum oturdum kalktım.Her neyseki doğru yolu buldu, geç olsa da.Hangi bölümde olduğunu söylemiycem ama izlerseniz siz de bana hak vereceksiniz.

Dramada en sevdiğim anlar genellikle dedektif Jang ve kız kardeş Ko Se Ro'nun olduğu sahneler.Ko Se Ro'yu *bir çoğunuz biliyordur* Wonder Girls grubundan Ahn So Hee oynadı.Ve bana sonunda dedirten finali izlettirdiler.


Yan rolleri benimsediğim nadir dramalardan birisi.Kurgu 12. bölümden sonra oha yok artık dedirtti doğrusu.Mantık hataları yok değildi.İzleyelim mi Yeşil, ne diyorsun derseniz...Kararı size bırakırım.Ama ben yan karakterler için bile dramaya devam ettim.

Ko Se Ro = Güncel hafifletilmiş Oh Ha Ni diyebilirim.Bir de rica edicem artık Lee Jae Yoon'u bir daha dedektif-polis rolünde izlemek istemiyorum.Adam romantik komedinin hakkında gelebilir.Umarım onu romantik komedide kalas yada romantik bir erkek olarak görebiliriz.Yan rollerden kurtulmasını istiyorum.

One Sunny Day: Mini bir drama olduğu için söyleyecek çok şey yok.Fakat karakterlerin arasında bu kadar fazla yaş farkı olmasına rağmen içime sinerek izledim.Hatta çok sevimlilerdi diyebilirim.İzleyin derim. ^^

Healer: Belki de Park Min Young'ı şirin, sevimli, sıcak ve rol yapabilirken gördüğüm ilk drama.Rol arkadaşının etkisi var gibi hissediyorum çünkü Chang Wook'tan bahsediyoruz.Neredeyse kusursuz bir dramaydı.Özellikle OST'larını dinlediğimde yurt dışında dahil çok izlenen bir drama oldu.Kurgusu zaten müthişti.Geçmişteki sırların hesaplaşmalarla gün yüzüne çıkarılması...İlk başlarda izlememek için çok dirensem de, yapamadım.Çünkü her yerde Healer, Healer OST, Healer capsleri görüyordum.İyi ki de izlemişim dedim.Bazen oyuncuların arasındaki kimya dramayı izlemenize büyüüüüük bir etki yapar ya...City Hunter'da Park Min Young ve Lee Min Ho arasındaki uyumsuzluğu Healerda Park Min Young ve Ji Chang Wook arasında görmedim.Tam tersi sıcak bir enerji ilettiler bana.Kesinlikle izleyin, geç kalmayın derim.Zira günümüzde böyle iyi dramalar çok yok.

Hyde Jekyll & I /me: Hyun Bin ve gamzesi için izlemeye devam ettiğim bir drama.Kurgu iyi olabilir ama drama beni tam anlamıyla çekmedi ne yazık ki.Robin-Seo Jin arasında güldüğünde ortaya çıkan gamze dışında çok fark göremedim.Verimli bir rol değil açıkçası Hyun Bin için.Han Ji Min'i daha önce Rooftop Prince'de izlemiştim fakat orada da bu dramada olduğu kadar acemi miydi yoksa ben mi fark edemedim?Drama kurgusu iyi, idare eder ama öyle vooo dediğim bir şey yok şimdilik.Hala final vermedi o yüzden final verdiğinde tekrar yorum yapmak istiyorum.

Kill Me Heal Me: Hakkında kötü olarak tek kelime edilmemesi gereken bir drama! OST, kurgu, oyunculuk olarak bu senenin ilk 6 ayı için bir numaralı draması diyebilirim.Cha Do Hyun rolü için daha önce Hyun Bin ve Seung Gi için görüşülmüş fakat rolü kabul etmemişler.Neden böyle altın bir fırsatı kaçırdılar pek anlamadım ama bir kaç tahminlerim var.7 karakteri de hakkıyla canlandıramayacaklarını ve dramayı mahvedeceklerini düşündüklerinden korkmuş olabilirler.İyi ki kabul etmemişler.Çünkü bu rolün Ji Sung'a çok uyduğunu ve yeteneğini gösterebileceği bir rol olduğunu düşünüyorum.Bu ikiliyi daha önce Secret'da izlediğimi söylemiştim.Aralarındaki kimya sadece beni değil herkesi sarmış durumda.Yakıştırma yapanlar da var fakat Ji Sung'un evli olduğunu unutmayalım lütfen. *Aslında kendisi de yakıştırmıştı* Ji Sung'un eşi, sete yemek kamyonu bile gönderdi hem :))

Bir çok kişi, dramada Jung Eum'un cırtlak rolü için çok şey söyledi ve kendilerini rahatsız ettiklerini söylediler.Fakat şöyle ki, kadın rolünü oynuyor.Rolü abartı olduğunu sanmıyorum.Jung Eum'u Secret'da izledim.İnanın bana bu iki rolünde hakkından geldi kadın.İzlemedikçe boşuna nefes alıyorsun diyeceğim bir drama.Repliklerinden akan kaliteye de hiç bir şey demiyorum.Yılın, fragmanı bile heyecanla beklenen dramalar arasına girdi.

Şimdiii.İzninizle, yeni yayınlanan, yayınlanacak dramalara geçmek istiyorum.Aslında hepinizin en çok bu kısmı beklediğinizi biliyorum.

Başrollerinde, Man From The Stars, You're All Surrounded dramalarından tanıdığım Ahn Jae Hyeon; Boys Over Flowers, The Musical, Absolute Darling, Angel Eyes dramalarından tanıdığım Ku Hye Sun ve Dating Agency: Cyrano dramasından tanıdığım Ji Jin Hee'nin olduğu 20 bölümlük drama Blood:


Dramanın konusu, iyi yada kötü olmanın arasında kalan sınırda gezen bir vampir ve onun ölümsüz aşkını konu alıyormuş.Drama hakkında yorum yapmak mı, ben mi?Yapasım bile yok.Fakat sizler için paylaşmak istedim.

Başrollerin oyunculuğu vasatında vasatı...Üzgünüm ama bunu sadece ben söylemiyorum.Diğer tüm izleyenler böyle söylüyor.Dramanın Amerika'daki drama izleme sitelerinde en çok izlenen drama olması beni zaten şoktan şoka soktu.Zira Jae Hyeon'un daha önce oynadığı dramalarda soğuk, yapmacık oyunculuğunu gördükten sonra bu dramada onu başrol olarak görmek beni zorladı.Eski dramalarında diğer kaliteli oyuncuların oyunculuğu, yan karakter oluşu ve You're All Surrounded'da zaten soğuk bir karakter oynaması onu kurtarmıştı.Şimdi...Neden?Hadi başrol erkeği rol yapamayan biri olarak seçtiniz, neden yanına partner olarak başka bir rol yapamayan Hye Sun'ı alıyorsunuz?Beni çıldırtmak istiyorsunuz sanırım.Hye Sun'ı Angel Eyes'da izledikten sonra büyük bir umudum vardı onun hakkında.Yani oyunculuğunu daha da geliştirir diyordum ki Blood'un ilk bölümlerini izlerken dilim tutuldu.Kız oyunculukta ilerleyeceğine, gerilemiş resmen.Yazık.Çekim için söyleyeceğim tek şey ise, bu ne be, Türkler bile bu kadar absürt çekim yapamaz.Allah dramadaki diğer oyuncu arkadaşlarına sabır versin.İzleyin yerine izlemeyin diyebileceğim dramalar listesine girdi.Bu dramanın fragmanını bile yükleyerek yer kaplamak istemiyorum blogumda gerisini siz düşünün.hahha.


Başrollerinde, He is Beautiful, My Girlfriend is Gumiho dramalarında izlediğim After School üyesi Uee; Rooftop Prince, Who Are You, You're All Surrounded, Fated To Love You gibi dramalardan, Secretly Greatly filminden tanıdığım Choi Woo Sik; Personal Taste, The Fugitive of Joseon dramalarından izlediğim 2AM üyesi Im Seulong'un olduğu 16 bölümlük drama Ho Goo's Love:


Ho Goo, *Tamam burası komik* devlet memurluğuna hazırlanmaktadır ve 7 sene boyunca denemekten vazgeçmemiştir.Bir gün lise zamanlarında çok popüler olan Seo Hee ile karşılaşır ve geceyi birlikte geçirirler.Ertesi gün yanında bir bebek bulur ve Seo Hee'den hiç bir iz yoktur...

Şimdi akıllara bir kaç seçenek geliyor; Seo Hee doğaüstü varlık mı bir gecede hamile kalıp bebek doğuruyor yoksa bebek başkasının olup bebeği ezik Ho Goo'ya bırakıp kaçıyor?Go Hoo'da çok salak olduğu için bebeği Seo Hee ile bebekleri mi sanıyor?hahah izleyen var mı bu dramayı?Final vermesine 3 hafta var.Drama hakkında bir MV izledim şimdi az önce söylediklerimi/yazdıklarımla alakası yok.Bu tanıtımlar çok tırt.Bence bu bebek bir gecede doğmuyor.Ay tanıtımla daha sonra konu uyuşmuyor ya çıldırıyorum.Neyse.Sanırım absürt olduğu için izleme isteği duydum.Ama senaristi, Flower Boy Ramyun Shop'ın senaristi olduğu için tedirgin de hissediyorum.ahhaha Birde Im Seulong'u çok seviyorum.Şapşal çocuk.Belki bu dramada oturaklı birisidir?İzlemeye başladıktan sonra sizlere hemen neler oluyor yetiştiricem.Söz.^^ Fragmanı bulamadım ne yazık ki ama MV'yi sizlerle paylaşayım ben...




Başrollerinde Lee Soo Kyung, Beast üyesi Yoon Doo Joon ve Blade and Petal, Big Man ve Marriage Not Dating dramalarından tanıdığım Yoon Soo Hee'nin olduğu Let's Eat 2:



Konu basit, yemek!ahgfsghaskj Bizim bloga çok uyuyor değil mi?Oysaki ilk sezonu izlemedim, biliyor musunuz?Neden?Çünkü benden çok yemek yiyen kişi gördüm mü kıskanıyorum.E dramada sürekli yemek yendiğine göre...

Bu sezonu da şimdilik izlemiycem ama sizinle paylaşmak istedim.Siz izleyin sürekli acıkın diye hiihih. Drama ile ilgili en büyük sıkıntı *herkes benimle aynı fikirde olcak biliyorum* DuJun'un yanına 7 yaş büyük rol arkadaşı getirmişler.Gel de izle...Teaserları paylaşıyorum hemen...



Başrollerinde He is Beautiful, The Heirs dramalarından Rainbow Eyes, The Servant, The Client, The Target filmlerinden tanıdığım Kim Sung Ryoung; The Fugitive: Plan B, Gentleman's Dignity, Flower Boy Next Door, Dating Agency: Cyrano, Master's Sun dramalarından Once upon a time in High School, Miss Gold Digger, Parallel Life, Hindsight filmlerinden tanıdığım Lee Jong Hyuk ve It's Okay It's Love dramasından tanıdığım Lee Sung Kyung'un olduğu 50 bölümlük Queen's Flower:


Yıldız bir şef olan Rena'nın kocası Park Min Joon ile evliliği iyi gitmese de hala birbirlerine aşıktırlar.Rena, geçmişte başarılı olabilmek için kızından vazgeçmiştir fakat kızı Kang Yi Sol ile tekrar karşılaşır.Park Jae Joon ise, Min Joon'un erkek kardeşidir ve etrafında kadınlar pervane olmaktadır.Fakatt Jae Joon kalbini üvey yiğeni Yi Sol'a kaptırır.Bizde bu garip döngüyü ve sır perdesini aralanırken izleriz.50 bölüm çok uzun olduğu için 'Yazlık drama' olarak kenara atmaktan başka çarem yok.Fakat siz izlemek isrerseniz diye trailerlarını sizlerle paylaşıcam.Harikayım değil mi?Evet evett:)




Başrollerinde Marry Him If You Dare dramasından, Little Bride, My Boyfriend is type:B filmlerinden tanıdığım Lee Dong Gun; Loving You dramasından tanıdığım Lee Yu Ri ve Lee Re'nin olduğu drama Super Daddy Yul:


Konusunu ilk okuduğum zaman ilk başlarda komedi olsa da daha sonra dramanı dibine vuracak bir drama ile karşı karşıya olduğumuzu farkettim.Neden mi?İşte hemen konusunu sizlerle paylaşıyorum:

Kendisine nadir görülen bir kanser türü teşhisi konulan doktor Cha Mi Rae'nin bir kızı vardır.1 yıl ömrü kalmıştır.Daha sonra ilk aşkı olan Kim Yul'u bulur ve onu, kızına bakabilmesi için eğitmeye başlar.

Dediğim gibi önce komik başlayacak sonra kadının zamanı azaldıkça bizi mahvedecek.Kısa bir drama olduğunu tahmin ediyorum.Scent of a Woman dramasında olduğu gibi kadını ölüm sahnelerine gelmeden drama bitirilir diye tahmin ediyorum.Sizlerle hemen trailerını paylaşacağım:



Başrollerinde Cruel City dramasından, Gangster High, Herb, Sunny, Running Turttle, Fasten Your Stealbelt filmlerinden tanıdığım Jung Kyoung Ho; Two Weeks dramalasından tanıdığım Kim So Yeon; Cruel City, Witch's Romance, Discovery of Love dramalarından tanıdığım Yoon Hyun Min'in olduğu 16 bölümlük drama Falling For Innocence/Fall in Love with Soon Jung:


Bu başroldeki iki erkeği daha önce Cruel City dramasında izlemiştim.Kankalardı şimdi bir kadın için birbirine düşen erkekleri canlandıracaklar.Birde Cruel City başrol oyuncuları olarak mini bir drama çekmişlerdi ama onu izleme fırsatım olmamıştı. Kyung Ho'yu daha önce bir çok filmde izlemiştim ama Cruel City'deki karizmatik hali beni kendine hayran etmişti.Demek bu kadar cool olabiliyormuş demiştim.Sonra SNSD/GG'den Soo Young ile çıkmaya başladı iştefadgahs *Ben bu ilişkiyi destekliyorum.* Neyse drama konusuna dönmeliyim.

Bir şirketin CEO'su olan babasını kaybettikten sonra soğuk nevaleye dönüşen Kang Min Ho'nun, babasının ölümünden sonra şirketi devralan amcadan şirketi geri almaya çalışmasını izleyeceğiz.

Kang Min Ho kalp nakli olur ve o sırada da Kim Soon Jung ile tanışır.Kalp naklinden sonra soğuk nevale olarak kalmaya devam mı edecektir yoksa başrol kızımıza karşı ısınmaya mı başlayacaktır?Şirketi geri kazanmaya çalışırken sanırım bir aşkı daha izleyeceğiz.Ben merakla bekliyorum bu dramayı, komik olacağa benziyor.Hemen trailerlarını paylaşıyorum.



Başrollerinde, Sungkyungkwan Scandal, Rooftop Prince, I Miss You dramalarından tanıdığım JYJ üyesi Yoochun; When A Man Loves, Blade Man dramalarından; My Little Bride, Hindsight filmlerinden tanıdığım Shin Se Kyung'un başrol olduğu drama The Girl Who Sees Smeel/Sensory Couple:


Bir kaç yıl önce 'Barkod'  isimli cinayet vakasında kız kardeşini kaybeden Choi Tae Ho, o günden bu yana soğuk, tepkisiz bir adam haline gelmiştir.Aynı cinayet davasında başka bir kız ise hayatta kalmayı başarmıştır.Fakat bu kız yaşadığı şokun etkisi ile bu olayı hatırlamamaktadır.Ayrıca bu olayda bir yetenek dahi kazanmıştır.Büyük ihtimal Yoochun, kız kardeşi ile aynı durumu yaşayıp, hayatta kalmayı başaran bu kızla karşılaşacak.



Başrollerinde Golden Cross dramasından, The Agressives, Rainbow Eyes, Mr. Go, Marriage Blue, Cart filmlerinden tanıdığım Kim Kang Wo; Seven Days, Why Did You Come to My House?,  A Million, The Client, The Suspect filmlerinden tanıdığım Park Hee Soon ve Surplus Princess dramasından tanıdığım Jo Bo Ah'ın olduğu drama 10 bölümlük mini drama Special Missing Persons Unit M/Missing Noir M:


10 yaşında çok zeki olduğu için Harvard Ünversitesinden mezun olan Gil Soo Hyun,  mezun olduktan sonra FBI için çalışmaya karar verir.FBI'da 10 yıl çalıştıktan sonra Güney Kore'ye dönemeye karar verir.Böylece Kayıp İnsanlar Özel Timinde çalışmaya başlar.Takıma 20 yıl boyunca dedektif olarak çalışan Oh Dae Young da katılır.


Şimdilik bu kadar diyorum.Daha çok drama tanıtımı var fakat yayınlanmalarına bir kaç ay daha olduğu için poster veya trailer eklenmemiş.Bu nedenle diğer seri postta yazmayı düşünüyorum.Evet yeni sezon dramalar için aklınızda fikirler oluştu sanırım.

Gelecek postlarda görüşmek üzere.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder