3 Mart 2015 Salı

UNITE THE MIC Tour for 2015 Istanbul, Turkey / Konser: İptal



Bu üzücü haberi vermek istemezdim fakat İstanbul'da yapılacak olan UNITE THE MIC  konseri iptal oldu.Bu postu sadece 'Neden?' diye aklından geçirenler için yazıyorum.Bilet satışında belirlenen hedefe ulaşamadık.


Belirlenen bilet satışı ilk günlerde 5.000'di fakat son 10 gün içerisinde belirlenen bilet satışı 2.000'e düşürüldü.Kısacası ön satışı 318 biletle %16'da tamamladık.En başta konserin iptal olma olasılığı yoktu, ne kadar bilet satılırsa konser yine de olacak diye kararlaştırılmıştı fakat hedefledikleri bilet satışının yanından bile geçilmeyince konseri tatlı dille iptal ettiler.


Kısaca; Türkiye'nin dört bir yanından hayranların sesini duyulduğu ama yeterli olmadığından bahsediyorlar.Bir sonraki etkinliklerde görüşmek üzere diye cakası satıyorlar.Adamlar haklı mı?Haklı.Oylamada açık ara fark atıp ön satışta bile başarılı olamayan bir ülkeyiz.Kaybedilen bir şey hakkında konuşmak yorum yapmak istemiyorum nedense.Aslında söyleyecek çok şeyim vardı.Özet geçmem gerekirse, para biriktirin,  konserler ve etkinlikler için yani başka ülkeye gitmek için.Zira artık Türkiye'ye gelen olur mu bilmiyorum.Bu konser bir çok K-pop konserinin önünü açabilirdi.Mubank sonraki UNITE THE MIC bizim büyük şansımızdı açıkçası ben öyle düşünüyorum.Ama geçmiş olsun bize tabi ki.

Hep biz mi suçluyuz Yeşil dediğinizi duyuyorum!Bizimde haklı olduğumuz konu; diğer ülkelere 1000-2000 bilet satışı sınırı koyulurken bize 5000 bilet satış sınırı koyuldu.Çok affedersiniz ama yüz yirmi küsur bilet satışı yapılan ülkeye utanmadan giderlerse arkalarından çok kötü konuşacağım.Birde konser günü sorunsalı vardı.İdollere göre ayarlanıyor konserlerde biraz ama organizasyonun Türkiye ayağı bu tarihi seçerken ne düşündü?Sınavdan sonra stres atarlar diyerek sırıtmadı inşallah?Her neyse bilemicem.

Zaten artık olan oldu genşşler.Bir konseri ve idolleri göremeden daha geçecek bir yılımız.Super Junior ve verdiği SS6 sözü de askıda.Umudu kestik gibi bir şey zaten.

Bir sonraki postta görüşmek üzere...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder