11 Haziran 2015 Perşembe

Herkes Bu Profile Bakmalı -1-


Herkese merhabalar.Yeni bir post serisine başlamak üzere gibi hissediyorum.Aslında sizlerle paylaşmak istediğim harika hesaplar var ama bu seri bir post olur mu bilmiyorum.Zira o kadar üşengecim ki, bu hesabı ilk bulduğumda sizlerle paylaşmak istiyordum.Ama bakın ne oldu?Üşendim.Haha.
Her neyse.Bu gün sizlere Turkishunni'yi ve onun youtube hesabını tanıtmak istiyorum.

Kendisi 2011 yılından beri K-fan alemine katılmış bir 'Unni'. Bir çok fanın aksine yaşı bizlerden azıcık daha büyük.Bu nedenle iş-ev arasında mekik dokurken bile k-drama izleyebilme potansiyeline sahip birisi.Ayrıca grupların -bence- sayısız albümlerine sahip.Hihihi. Onu ilk twitter sonra blog aleminden tanıdım.Fakat blogunu kapatıp, twitter ismini değiştirince yaklaşık 2 yıl boyunca ondan haber alamamıştım.Meğer o hep beni takipteymiş ben tanıyamamışım.haha.Fıstık Yeşili'nden ne beklerdiniz ki? :D:D

Daha sonra açtığı bi youtube hesabına daldım.Eminim ki hepinizin çok seveceği harika bir youtube hesabı olmuş. Zira kendisi hesabında satın aldığı K-Pop albümlerinin detaylarını gösteriyor.Bak gözler hemen nasıl büyüdü.Eminim ki, sizinde sevdiğiniz bir grubun albümünün incelemesi vardır.

O yüzden sizi daha fazla bekletmeden linki sizlerle paylaşayım. Youtube | Turkishunni



Bir kaç örnek video paylaşayım sizin için;




*Ayrıca buradan sizin huzurunuzda bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.Bana kocaaaman bir heyecan - mutluluk yaşatıp bu albümleri ve photobookları bana gönderdiği için;


Bir sonraki 'Herkes Bu Profile Bakmalı' postunda görüşmek üzere...
Bana ulaşabileceğiniz bir kaç hesabımın linkini şuraya bırakıyorum;



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder