14 Eylül 2015 Pazartesi

Art'S Kore Günü Türkiye Turnesi (İZMİR)


 Herkese merhaba.Yine bir "Ay yine üşengeçlikten katıldığım etkinliği post atmayı unuttum" postundan selamlar.Hemen konuya geliyorum o halde.

 Etkinliği düzenleyenler, Sonbahar İlbey de dahil olmak üzere Art's Kore Ürünleri sayfasının adminleri.Bakınız etkinlik özeti neymiş:




Etkinlikte yaklaşık 20 kişiydik.Normalde etkinlik sayı nedeniyle iptal edilecekti ama bekleyen ve umutlanan hayranlar için iptal edilmedi.Adminler şehir dışında yaşıyorlardı bu nedenle hiç üşenmeden, etkinlik günü uçağa atladıkları gibi geldiler.Sağolsunlar.

Yani gerçekten bu konuda karşılık beklemeden bir etkinlik düzenlediler ve yol masrafından çekinmeden bize dahil oldular.

Etkinlik Alsancak'ta özel olarak kapatılan Warm Up (Karaoke) Cafede oldu.Toplandığımız sayıya göre oldukça iyi bir mekandı.Umarım zamanla daha fazla kitle ile daha güzel mekanlarda güzel etkinliklere dahil oluruz. ^^

Ayrıca afişte ne yer alıyorsa hepsini gerçekleştirdik.Kısa zamanda düzenli bir etkinlikti özet olarak. Mayıs ayında gerçekleşmesine rağmen etkinliği yine de sizlerle paylaşmak istedim.Nedeni, "Böyle etkinliklerde ne yapıyorlar?Hiç gitmedim, beni aralarına alırlar mı?" endişesi yaşayan diğer hayranlar içindi.Bundan sonra böyle harika etkinlikleri kaçırmayın.İnanın, harika insanlarla tanışıyorsunuz.Bilmediğiniz çok şey öğreniyorsunuz. (Kültür, Kpop, Kdrama vs hakkında) 
Bakın *en kötüsü* etkinlikten hoşlanmadınız diyelim, yanınıza kar kalan arkadaşlıklar oluyor. ^^

Etkinlikten bir kaç fotoğraf paylaşayım.


Kimbap ve Kimchi yanına içecekler servis edildi. Kimchi bizim turşunun acılısı diyebilirim.İkinci defa yedim ama ne bileyim ben turşuyu da sevmezdim zaten haha. Çoğu kişi kimbaptan -sanırım içerisinde bulunan yumurta nedeniyle.- bir kaç tane aldı ve bıraktı.


İlerleyen günlerde defileye çıkması gereken Hanboklar bile sırf biz deneyelim diye güvenilerek o kadar yol kat ettiler. :)) Hanbokların sahibine çok teşekkürler. ^^



Bu karede etkinliği düzenleyenlerden Sonbahar İlbey bizimle. Kendisi çok sıcak kanlıydı. İlk kez görüşmemize rağmen sanki yıllardır tanışıyormuşuz gibiydi.Hoş o etkinlikteki her arkadaşla sanki tanışıyormuşuz gibiydik. O günden sonra hala irtibatımızı kesmedik çoğumuz. Bu etkinliği düzenleyerek arkadaşlığımıza vesile olanlara da ayrıca teşekkürler. :))


Bu son karede etkinlikte bulunan harika insanlar yer alıyor. (Ehehe bende dahilim :D:D:D )
Etkinlik sonunda bir fotoğraf çekilmeden gitmeyelim dedik. :))

Gelelim etkinliğin faydalarına...
-Kimchi ve kimbap yedim.
-Kpop şarkıları ile karaokede strest attım.
-Hanbok giydim.
-Ürün satışından bir kaç ürün/hatıra satın aldım.
Renkli sayfaları olan B2ST not defteri, Suho kolyesi, Kore kahvesi ve bir adet Super Junior şişesi aldım.Ki, aslında Kris kolyesi mi Suho kolyesi mi derken su grubu burcu olduğum ani balık burcu olduğum için Suho'nun damlacıklı kolyesini alıvermişim. :)))
Kore kahvesini daha denemedim.Aylardır durdu şişede.Bir şey olmuş mudur ki??? :(((
Deftere de izlediğim Kore Drama/Filmlerin isimlerini yazıyorum.


-En önemlisi de, bir çok samimi hayran arkadaş edindim.


Gelecek postlarda görüşmek üzere.Olurda bana ulaşmak isterseniz diye bir kaç link bırakıyorum aşağıya.

Fıstık Yeşili instagram: @basturkmerve
Fıstık Yeşili twitter: @basturkmerve
Fıstık Yeşili ask.fm: @fistikkyesili
Fıstık Yeşili kiwi: @fistikyesili
Fıstık Yeşili tumblr: @fistikyesili

Öptüüüm.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder