27 Eylül 2015 Pazar

Bu kız nerede? "FISTIK YEŞİLİ İÇİN"



Imm…
Uzun zamandır yazmadığımın farkındayım. Hatta Fıstık Yeşili şu an ‘Yıllar oldu it.’ Diye bana küfürler yağdırıyor.

Söze nereden başlasam bilemedim. İki senedir üniversite sınavına hazırlanıyorum. Gerçi twitterdan takip ediyorsanız biliyorsundur ama neyse. İlk sene kazanamayınca ikinci sene hazırlandım. Belki çok iyi değil ama bir şeyler yaptım ve şu an okulumdayım. Hatta yurdumdan yazıyorum bu yazıyı.

Burada tanıdığım kimse yok. Baya yeniyim anlayacağınız.
Oda arkadaşlarım da gelmedi daha. Sanırım hissettiler odalarında benim gibi bir manyağın olduğunu :D

Burası çok sıcak millet. Ve ben sıcaktan nefret ederim

Buraya belki Fıstık Yeşili gibi Kore ile ilgili yazmam ama arada bir ufacık küçücük şeyler yazacağıma bu sefer emin olabilirsiniz.

Hazırlık okuyacağımdan bol bol gezmeyi düşünüyorum. Belki buradan bol bol fotoğraf koyarım ve neler yaptığımı anlatırım. Okunma sayısına göre düşünürüz bunu.

Bu arada odamdan wifi çekmiyor. Şaka gibi değil mi? Kabloyla bağlandım masama.

Tüm bunlar yetmezmiş gibi sıcak su her zaman yok, günün belirli saatlerinde var.

Dışarı çıkmaya korkuyorum kaybolurum diye… Salak mıyım neyim? Bir çıktım elli lira harcadım geldim. Açlıktan ağzım koksun daha iyi ulan.

Bunu geri dönüş yazısı olarak kabul edin. Daha sonra görüşürüz.

Zabuunn

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder