24 Eylül 2015 Perşembe

Fıstık Yeşili'nden Öneri Playlist


Herkese merhaba benim canımmm sevgili takipçilerim ve K-fanlar.

Günlerden bir gün durdum ve dedim ki, "Ya ben bu dinlediğim şarkıları neden diğer hayranlarla paylaşmıyorum?Onlarda dinleyebilirler."

O zaman çok suyunu çıkarmadan sizler için konuya giriyorum ve uzun süre boyunca sakladığım playlist arşivimi sizlerle paylaşıyorum.Bir çoğunu duymuş,  dinliyor olabilirsiniz ama çoğunluğunu duymadığınızı düşünüyorum.^^



Block B'nin U-Kwon, P.O ve B-BOMB'dan oluşan alt grubu BASTARZ'ın Zero for Conduct albümü benim çok hoşuma gitti açıkçası.
Çıkış parçası dahil tüm şarkıları sevdim albümde fakat en sevdiğim şarkı Nobody But You şarkısı oldu.Kesinlikle NBY şarkısını dinlemenizi öneririm.





BtoB'n Complete albümü, tüm şarkılarını beğendiğim nadir albümlerden.Ama tabiki arasında I Miss You ve Insane'n akustik versiyonu replayı aşındırdığım şarkısı albümün.Mutlaka dinlemenizi öneriyorum.









Açıkçası yeni nesil grup ve fandomlar arasında en iyileri arasında BTS ve ARMY başı çekiyor diyebilirim.BTS'in her şarkısı bir başka.Bu In The Mood Of Love'da ise herkes gibi I Need You ve Hold Me Tight şarkılarına bayıldım.








Bir çoğunuzun ay bu ne ya listende bu mu var dediğini duyar gibiyim.Fakat aşırı önyargılı davranıyorsunuz.Eunjung zaten T-ara etiketinden ve kendi isminden kurtulmak için Elsie ismiyla çıkardı albümü.Yani benim zihnimden geçenler bunlar.Ayrıca K.Will ile düet yaptı.I'm Good iyi bir şarkı.Bir şans verirseniz sizinde göreceğinizi düşünüyorum.





EXID'i onlar Türkiye'ye gelmeden önceki yıl tanımıştım.Çok sevmiştim.Bu kızlar nasıl hala popüler olmadı ya hepsi çok güzel.Kaldı ki bunun ötesinde özellikle LE'nin yaptığı rap nasıl ön planda olmaz demiştim.Ki sonra Up&Down ile comeback yaparak popüler oldular.Sonrasında Ah Yeah ile.Ah Yeah albümünde çıkış parçası olan ve koreografiyle şarkı sözlerinin zıt olduğu Ah Yeah, Thrilling ve albümde en bayıldığım şarkıları 1M.






Coming Home, You şarkılarıyla kalbime taht kuran adamın, G.Soul'un geri dönüş şarkısı Love Me Again...Pişmanlıklarımın şarkısı diyebilirim.Hadi ama.Herkesin başına gelmiştir.Umarım sizlerde seversiniz.Hadi, dinleyin.








Ve en boğazıma düğümlenen şarkılardan ikisi listemde yer alıyor.
Rise ve EunB'nin veda ettiği kardeşleri, Ladies Code'n I'm Fine Thank You ve I'll smile even if it hurts .








"O bir Kang Dong Won, Kim So Hyun yada Lee Min Ho bile değil,ama onu çok beğeniyorum.BU MANTIKLI MI?" diye soran, günlük hayatımızda sık sık kendimize sorduğumuz sorulardan olan bu soruyu soran LABOUM'dan başksı değil.Yenilerdeki albümünün çıkış parçası Sugar Sugar 'ı dinlemenizi öneririm.Gayet eğlenceli, komik bir şarkı.Ayrıca komikte bir MV yapılmış.^^








JPY'nin güzel kızları Miss A'nın COLORS albümündeki Love Song  şarkısına bayılıyorum.Listemde tabiki onlarda var.









NC.A'nın sesine bayıldığımı söylemiş miydim? Cinderella Time şarkısına bayılıyorum.Ayrıca şarkının klibinde tanıdık birisi oynuyor hemde son zamanlarda popüler oldu.Klipte komiğime gidiyor bazen gidip açıyorum izliyorum:D







Replay tuşunu eskittiğim şarkılardan biriside Loco ve Shin Zisu'nun düeti Listen'dır.Kesinlikle dinleyin.Ben bir süre bağımlısı olarak kaldım.









Bubble Sisters'ın Cherry Flight olarak çevrilen 벚꽃비행 şarkısı favorilerim arasındadır.









Yaptığı ballad tarzı şarkılarla, dramaların OST kraliçeleri listesinde yeri olan J-Cera'nın Another You olarak çevrilen şarkısı 또 너야'ya bayılıyorum.Kadının ses rengine aşık olmuştum ilk dinlediğimde.Umarım sizlerde beğenirsiniz.








Lee Hae Na'nın Not So Pretty Ending şarkısı genellikle J-Cera'dan sonra çalıyor listemde. KPop'tan daha çok K-Ballad dinliyormuşum sanrım:D Hoşgörün canım. :))






Lunafly grubu Sam ve Seung Yon'undan İspanyolca harika bir albüm geldi.Bir çoğunuzun bildiğini düşünüyorum bu grubu yani umuyorum.Bilin lütfen.Çünkü ben çok seviyorum bu şapşikleri.
Sam ve Yoon'un Hermosos Recuerdos albümünden A Ti ve Nos Queda Tiempo şarkılarına bayılıyorum.Replay tuşunu eskitmiştim.İspanyolcaya merakınız olmasa bile Sam ve Yun yüzünden ilginiz başlayabilir:D
Ayrıca Lunafly'n 3 kişiyken (Teo malesef gruptan ayrıldı) çıkardıkları Superhero şarkısını kesinlikle dinleyin derim.





MIIII'nın Not Boyfriend albümünden Not Boyfriend ve Say No More şarkılarını çok seviyorum.Sizde sevin lütfen.










Red Chair'i bir çoğunuzun bilmediğini biliyorum :)) Şahsen bende çok olmasa da yakın zamanda tanıdım.Ama daha sonra albümlerinin takipçisi olmaya çalıştım.
Tekli şarkısı olan Spring Smell'i çok seviyorum.







Sentimental Scenery'nin Now there, in this place şarkısını çok dinlendirici buluyorum.Siz benimle aynı şeyi mi düşünüyorsunuz?Fırsat bulduğumda diğer şarkılarını dinlemek istediğimden not alıyorum.^^










Star'ın No More Us şarkısı hakkında hep "bir dramada duymuşum" hissini alıyorum.Sizce de öyle değil mi ya?









Stella Jang'ın It's Raining şarkısını kesinlikle yağmurlu günlerde ayaklarınızı suda şapırtada şapırtada yürürken dinleyin derim.Ritme kendinizi kaptıracaksınız.









The Gamble'nin Dooboo ile yaptığı düet,  아른거리지마 ve 싫어도 사랑해 şarkılarını dinleyin derim.Şarkıların İng çevirisini bulamadım :(








VERRY'nin Black Cherry albümünden ODEE ile yaptığı düet olan  We Can Luv şarkısını dinleyin derim.






Bir sonraki öneri playlist listemde görüşmek üzere, bittiğini düşünmediniz değil mi?Sadece hemen yüklenmek istemedim.:)))




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder