11 Ekim 2015 Pazar

2015 Korean Drama Awards


Selam.
Bu konu için bir kaç gün gecikmiş olabilirim.İlla yazmak istediğim için yazmıyorum açıkçası.Aklıma sürekli Ankara'da olan patlama geliyor.Biraz olsun düşüncelerimi başka yöne doğru yöneltmek istediğim için bu postu yazıp paylaşmak istedim.Pekala.Giriş yapıyorum o halde.İzninizle.

Daesang (Büyük Ödül)


Adaylar arasında Producer dramasından Kim Soo Hyun, Yong Pal dramasından Joo Won,  Kill Me Heal Me dramasından Ji Sung, Hwajung dramasından Cha Seung Won ve What's Happen to My Family dramasından Yoo Dong Eun vardı.


Ödül gecesi Daesang ödülünü, Kim Soo Hyun kazandı.Bu onun iki yıl üst üste ikinci Daesang'ı oldu.


Açıkçası herkes şaşırdı.Bunun nedeni, ödül için gösterilen adaylardı.Daesang'ı Kill Me Heal Me'deki harika performansı nedeniyle Ji Sung ya da What's Happen to My Familly'deki oyunculuğu ile Yoo Dong Geun almalıydı diyenler vardı.Kaldı ki bende şaşırdım.Zira Producer dramasının çok izlenmediğini hatta bir çok kişiye hayal kırıklığı yaşattığını biliyorum.Ben bu ödülü Ji Sung'un almasını çok isterdim.Soo Hyun, Ssawry!

EN İYİ DİZİ


En iyi dizi dalında adaylar, Kill Me Heal Me(MBC), Producer(KBS2), Yong Pal(SBS), Misaeng(tvN), Heard it Though The Grapievine(SBS) dramalarıydı.



En İyi Dizi ödülünü tvN'in Misaeng'i oldu.Ödülü almak için sahneye çıkan dramanın Kim Dong Shik'i Kim Dae Myung oldu.Açıkçası tvN kanalında olan bir dramanın ödül alması beni sevindirdi fakat, Hala Kill Me Heal Me'nin ödül alamama sebebi kafamı karıştırıyor.Misaeng'i de sevmiştim fakat herkes gibi Kill Me Heal Me kadar değil.Üzücü.


EN İYİ SENARYO


En iyi senaryo dalında, Yong Pal'in senaristi Jang Hyuk Rin, Misaeng'in senaristi Jung Yoon Jung, I Remember You'nun senaristi Kwon Ki Young, Yoona's Street'in senaristi Kim Woon Kyung ve Maids'in senaristi Jo Hyoun Kyoung vardı.


En iyi senaryo ödülü Yong Pal'in senaristi Jang Hyuk Rin'in oldu.Aday olan dramalara bakınca açıkçası neden bu dramaları aday göstermişler?Hele Yoona's Street...Onun orada ne işi var?Ödülü I Remember You'nun senaristinin almasını isterdim açıkçası.Çünkü Yong Pal tam bir hayal kırıklığım oldu, Heirs gibi.Kadro harika, oyunculuk harika iyi de...Senaryo biraz...Senarist-nim Ssawry! Fakat düşününce ya Yong Pal'in kazanması için bu senaryoları seçtiler ya da Yong Pal gerçekten diğer senaryolara nazaran bi tık iyi olduğu için kazandı.


EN İYİ YÖNETMEN


En iyi yönetmen dalında, Producer'in yönetmenleri Seo Soo Min&Pyo Min Soo, Heart it Through the Grapevine'nin yönetmeni Ahn Pak Seok, Maids'in yönetmeni Jo Hyun Tak, Kill Me Heal Me'nin yönetmeni Kim Jin Man ve Misaeng'in yönetmeni Kim Won Sik vardı.

Ödülü Producer'ın yönetmenleri Seo Soo Min ve Pyo Min Soo kazandı.Ya siz ciddi misiniz?Kill Me Heal Me'nin yönetmeni varken cidden Producer'ı mı seçtiniz?Nedeni nedir?Çok üzülüyorum.Böyle bir harika drama varken ödülleri silip süpürememesi sinir ediyor beni.

EN İYİ AKTÖR


En iyi aktör dalında, Heard it Through the Grapevine'den Yoo Joon Sang, Pinocchio'dan Le Jong Suk, Bad Guys'dan Park Hae Jin, Misaeng'den Im Siwan ve Sensory Couple'dan Park Yoo Chun adaydı.

Ve ödül Pinocchio'dan Lee Jong Suk'un oldu. Ben Misaeng'den Im Siwan alsın isterdim.Nedeni, gerçekten daha önceki rolünden bambaşka bir role büründü ve o kadar layıkı ile yerine getirdi ki görevini.Bir an nerdeyse gerçekten de,  gerçek hayatta da mı ezik mi böyle ya diye düşünmüşlüğüm var. Ssawry Jong Suk. Baksana Woo Bin bile bizene diyor.Aldı bir kere ödülü...Hayır kötü oynadı demiyorum ama o adaylar içerisinde...Ödül alışına bakalım hadi.


EN İYİ AKTRİS


En iyi aktris dalında, I Remember You ile Jang Nara, Yong Pal ile Kim Tae Hee, Pinocchio ile Park Shin Hye, Kill Me Heal Me ile Hwang Jung Eum ve Angry Mom ile Kim Hee Sun vardı.

Ödülü kazanan Yong Pal'deki oyunculuğu ile Kim Tae Hee aldı.Yong Pal'de yıllarca ölüm uykusunda olan bir kadını güzel canlandırdı Tae Hee, ona asla sözüm olamaz.Yani bir anda masum bir kadından timsahlar kraliçesine de güzel büründü fakat...Bu ödülü bana göre Angry Mom'daki iç parçalayan, harika oyunculuğu ile de Kim Hee Sun almalıydı.Bu ödül alacakları seçenler var ya...Gifteki gibi sıkıştırıcan aslında.Ssawry Kim Tae Hee.

MÜKEMMEL AKTÖR


Mükemmel aktör dalında, I Remember You'daki oyunculuğu ile Seo In Guk, Misaeng'deki oyunculuğu ile Kim Dae Myung, Hwajung'daki oyunculuğu ile Seo Kanh Joon, Heart it the Grapevine'daki oyunculuğu ile Lee Joon ve Oh My Ghostes'deki oyunculuğu ile Jo Jung Suk adaydı.



Ödülü neden bilmiyorum ama iki kişi aldı erkeklerden.Acaba aynı sayıda mı oy aldılar diye düşünmeden edemedim.Her neyse.Erkeklerde Mükemmel Aktör Lee Joon ve Kim Dae Myung oldu.Dae Myung için o kadar mükemmel diyemem ama oyunculuğunu seviyorum.Lee Jon gerçekten mükemmel aktör olma yolunda ilerliyordu.İlk defa içe sinen bir ödüldü bence.


MÜKEMMEL AKTRİS






Mükemmel aktris dalında, Producer'daki oyunculuğu ile IU, Let's Eat 2'deki oyunculuğu ile Seo Hyun Jin, High Society'deki oyunculuğu ile UEE, My Spring Days'deki oyunculuğu ile Choi Soo Young ve My Love Eun Dong'daki oyunculuğu ile Kim Sa Rang adaydı.

İşte içe sinen ikinci ödül...Mükemmel aktris ödülünü My Spring Days'deki mükemmel oyunculuğu ile Choi Soo Young kazandı.Dramayı bitmesi için beklettim açıkçası, bitmeden haberlerde her yerde Soo Young'ın güzel oyunculuğu konuşuluyordu, sabrettim ama sonra izlemeyi unuttum. Holl. Ama panik yok bugün tüm bölümleri indrip izleyeceğim.Of kors.Çok mutlu oldum bu ödülü kazanmasına.:)

EN İYİ ERKEK ÇAYLAK


Bu ödül için, School 2015'den Yook Sung Jae, Snowy Road'dan Seo Young Joo, EXO Next Door'dan Park Chanyeol, Late Night Restourant'tan Nam Tae Hyun ve School 2015'den Nam Joo Hyuk vardı.
Ödülü kazanan Chanyeol oldu.Chanyeol'ün oyunculuğunu kötülemeyeceğim ama aday gösterilen oyuncular arasında sıralama yapsak bana göre 3. sıraya oturur Chanyeol.Aynı dramadan aday gösterilen Sungjae ya da Joo Hyuk değilde Chanyeol aldı ödülü.Sungjae'nin ödülü almasını beklerdim ben.Ha, Chanyeol'e gelince.Oynadı, güzel oynadı.Bakışlarıyla oynadı çocuk.Ama...Oynadığı drama bir web draması.Yani aday gösterilmesi biraz fazla olmamış mı?Hayranları bir web drama ile bile uzun dramalarda oynayanlarları solladı diyerek sevinebilir.Sanırım oylama ile yapılan bir ödül töreniydi.Hayranlar sıkı çalışmış.Oy Chanie böyle bakma.



EN İYİ KADIN ÇAYLAK



Bu dal için, Flowers of Quenn'den Lee Seung Kyung, Oranga Marmalede'den Kim Seol Hyen, High Society'den Im Ji Yeon, Bluebird's House'den Chae Soo Bin ve School 2015'den Jo Soo Hyang adaydı.

Ödülü High Society'nin minnoşu Im Ji Yeon aldı.Açıkçası Seol Hyun alsaydı yok artık ama yeter derdim.Zira bana sadece adı ile ödüllere aday olmuş gibi geldi.Hissi veremiyordu.Soo Hyang'da alsa sorun etmezdim sanırım.Diğer oyuncuları tanımadığım ve bilmediğim için haklarında bir şey de diyemiyorum.


JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ
Bu ödül sonunda Im Siwan'ın oluyor.

KDA ÖDÜLÜ
Bir an bu adamödül alamayacak mı diye düşünürken...Park Hae Jin ödülü kapıveriyor.




YILIN YILDIZI ÖDÜLÜ

İşte ismi ödüle en çok yakışan kişi...Kim So Hyun ödülün sahibi oluyor.

HALLYU YILDIZI ÖDÜLÜ
Kim Soo Hyun ve Park Chanyeol ismi bu ödüle cuk oturdu.Diğer ödülleri için bir şey diyemicem.Ssawry!

Büyük (Ömür Boyu) Başarı Ödülü
Lee Young Ae ve Lee Min Ho ödülün sahipleri oluyor.

YENİ YILDIZ ÖDÜLÜ
Bu ödül Roommate'n biriciği Hwajung'daki rolü sayesinde Seo Kang Jun alıyor.

DRAMA OST ÖDÜLÜ
Sonunda Kill Me Heal Me'ye dramanın OST'u bir ödül kazandırıyor ve Jang Jane'n (Jang Jae In) Kill Me Heal Me için hazırladığı OST, Auditory Halucination ödüle layık görülüyor.




EVRENSEL YILDIZ ÖDÜLÜ

Hepimizin Abnormal Summit ile tanıdığı Sam Okyere Warm and Cozy'deki minik rolü ile ödülün sahibi oluyor.


Bugünlükte bu kadar.Bir sonraki postta görüşmek üzere.


*Kaynak: Dramafever, Dramabeans, ottakee.com, Netizenbuzz Turkey.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder