31 Ekim 2015 Cumartesi

2015 MAMA Oylaması



Merhaba sevgili Hungryistler.
(Blogumuzu cidden sıkı takip eden kişiler olduğunu biliyorum bu yüzden bundan sonra okuyucular yada takipçiler demek yerine daha samimi bulduğum sizler için üşenmeden uydurduğum Hungryist lakabını kullanıciğim.Fandom gibi düşünün.Renkte tahmin ettiğiniz gibi fıstık yeşili ahgfshjas Lightsticklerinizi hazırlayın falan diye olayın suyunu çıkarıyormuşum.)Neyse.

Yıl sonuna doğru yapılacak olan MAMA için oy verilmeye başlandı.Oy verebileceğiniz linki en sonda paylaşıcam.Ondan önce oylamada hangi katagoriler var, katagoride hangi idoller/idol grupları var onları açıklıycam.Cidden inanılmaz zor olacak oy vermek...


1-Best New Male Artist: Katagoride 5 esaslı aday var.Gel de çık işin içinden iyi mi?İçlerinden birisini seçsen bile hep diğerlerine haksızlık gibi hissediyorsun.Oturup düşünüyorsun sonra, "Ya hangisi en iyisi?Hangisi bu ödülü en çok hakediyor?"

2-Best New Female Artist: Açıkçası bu listede çok zorlanmam demiştim.Gfriend'i üçüncü sıraya aldım, Twice ve Oh My Girl arasında sıkışıp kaldım.Gerçekten ikisi arasında sıkışmıştım.Fakat Oh My Girl'ün de albümünü ve dozajını sevmiştim.Eottake?


3-Best Male Artist: Kusura bakmayın bu katagoride en adil seçim Kyuhyun olacaktır.Sadece ELF olduğum için demiyorum bunu.Kyuhyun olmasaydı, Jonghyun ya da Jung Yong Hwa'yı seçerdim. (Özellikle havaalanında karşı karşıya duruşmamızdan sonra Yong'a verebilirdim.Neyse onu sonraki postta anlatıcam :D) Ayrıca JYP appa ssawry.

4-Best Female Artist: Yemin ederim harakiri yapmamızı bekliyorsunuz değil mi?Bu katagoride hangisini "Seçmemeliyim?" diye sormak gerekiyor.Acınası bir katagori.Hayranlara error verdiren birkatagori.İşte asıl bu katagorinin sonucunu merakla bekliyorum ben.


5-Best Male Group: Müsait bir yerde harakiri kaptan...Tişikirler.6 ucu ponçikli değnek arkadaşlar.Büyük ihtimal herkes kendi sevdiği gruba oy verecek, bunu biliyoruz.Bende Super Junior'a oy vereceğim ama gönlümde hepsi var arkadaşlar.Çünkü hepsi harika bir comeback yaptı.Bigbang için uzun süre bekleniliyordu ve her ay geri dönüş yaparak hayranların gönlünü aldı.EXO için hayranlar zor günler nedeniyle onlara destek olduklarını belirtmek isteyeceklerdir.BTS, Army olmayan nunalar bile oy verecektir buna emin olun.SHINee ah gönlümün bıcırıkları, biraz geride kalacaktır.Shinhwa bence sizi seven nunalar hala vardır...Ben Super Junior'a oy vereceğim ama Bigbang alacak gibi hissediyorum.Şu ödülü hangisi alırsa alsın, hepsi hakediyor.


6-Best Female Group: Eğer herahngi bir şapşiklik olmazsa Girls Generation ya da Wonder Girls alır diye hissediyorum.Sadece hayran kitlesini düşünmüyorum.Açıkçası WG ve GG zaten hep ölümüne kapışıyor.Ağız tadı ile bir karşılaşma bu kızların ki ama.AOA, Apink, Miss A iyiler ama Sistar, GG, WG statüsünde görmüyorum onları.Üzgünüm.Hepsini seviyorum ama gerçekten doğruya doğru...Sistar GG ve WG'ye göre birazcık daha geri planda kalıyor.Son comebacklerini zerre sevmedim, sevemedim.Ssawry girls.


7- Best Dance Performance Solo: Eğer yanılmıyorsam hislerimde ya Gain ya da Hyuna alacak bu ödülü.Nedeni bariz ortada.Niel demek isterdim ama kızların performansına göre çok sönük kalıyor dansı.Amber ve JYP appağ ssawry.Seksi kızların performanslarının arasına düşmeniz sizin hatanız değil. :(


8- Best Dance Performance Male Group: Çok pardon ama bu katagoride Bigbang'in ne işi var??????????????????????VIP'ler bile bunu soruyor.Kusura bakmayında solo olarak değilde grup olarak eklemişsiniz.Siz hayırdır ya?Onun dışında hayranlar yine kapışmada şu an:D:D Ama ben Inspirit olmasamda Infinite'e oy vermek istiyorum.Zira adamlar koreografilerin hakkından öyle geliyorlar ki.Listede SJ olsa Infinite'e oy verirdim o derece.Aralarındaki senkron öyle deli ki, inanılmaz hissettiriyorlar izlerken.Bu çocukların takip ettiğimden beri bir kere kolay koreografi yaptığını görmedim zaten.Aklım bir ara GOT7'a gitmedi de değil ama bilemedim.


9- Best Dance Performance Female Group: AOA, EXID, Girl's Day, Red Velvet ve Sistar...Ssawry kızlar favorim 4Minute ve Crazy.Bu konuda hiç tereddüt etmeden onları seçerim.Zira geçen yılda nasıl Girl's Day-Something için bir çok dance cover yapıldıysa bu sene de 4Minute-Crazy'nin dance cover'ı yapıldı.Popüler ve etkisi altına alan bir dansa sahip şarkı.


10-Best Vocal Performance Male: Hu Gak ve Kyuhyun arasında sıkışıp kaldım.Gözlerimi kapatıp seçim yapacağım resmen.Ya da ya ondadır ya şunda...Aish çinça.


11- Best Vocal Performance Female: Ay şimdi ne yapsak?Hadi bir iki seçenek arasında kalırsın da beş seçenek arasında nasıl kalınır ya?Ama kalbimden MAMAMOO geçiyor.Çünkü diğer adaylar zaten diğer katagorilerde adaylar, onlardan birinden ödül alırlaragfdsfagsa Düşünceme bak.Haydi hep beraber MAMAMOO diyelim de yüzleri gülsün Akapella kraliçelerim ya.


12-Best Rap Performance: Açıkçası bu katagoriye adil oy vermek için hepsini baştan sona dinlemem gerekiyordu.Dinledim mi evet?Sonuç?Harakiri.Nasıl seçim yapalım ya vizdonsızlar nasıl???*Ama aklıma gelmişken demeden edemiycem Jay Park, Gain ve Hyuna'yı bu ülke nasıl kaldırıyor la?* Neys.Gary, SanE ve Mad Clown arasında kaldım.Ssawry bebeyim Jay, ama sende neden beyle şeyler yapıyorsun ya?:D:D MV yüzünden şarkıya odaklanamıyorum ahgsfhas Ama dinlerken içime işleyen Gary'i seçicem sanırım.

13-Best Band Performance: CNBLUE mu NELL mi?Eottake?Yeşil olduğum için Green Nocture seçebilirim ama Cinderella performansını canlı izlemiş biri olarak da CNBLUE'yu da seçebilirim.Beni bıçaklasanıza ya.Valla.Ne'yapçam?Siz ne yapçaksınız?Bir çoğunuzun NELL'i duymadığını bile düşünüyorum.Tartışmasız CNBLUE denilecek sanırım.Peki.Gittim ben.


14- Best Collaboration & Unit: Bastarz, Vıxx LR ve Soyou& Kwon Jung Yeol arasında kaldım ama içimdeki ses VIXX LR'a oy ver diyor çünkü Beautiful Liar çok iyiydi bana göre.

15-Best Music Video: Kesinlikle -diğer gruplar kusura bakmasın- f(x)- 4 Walls! Diğer kliplerde iyiydi ama 4Walls'ı Jewelbet ile ilk izlediğimizde türylerimiz diken diken oldu.Benim böyle vücudumdan soğuk bir şey esti geçti o derece etkisinde kaldım klibin.Kesinlikle bu ödül f(x)in olmalı...


16-UnionPay Artist of the Year: İşte asıl tüm hayranların 404 not found error verdiği katagorilerden birisi.Bunu bize neden yapıyorsun MAMA?MAMA yetkilileri lütfen bize oy verirken nasıl seçeceğimizi açıklayabilir mi?Açıklama var mı?Yok mu?Pki, tşkrlr.s.s Ben bu katagorinin çekişmesini deli gibi bekliyorum merakla.Kime oy vereceğimi de bilmiyorum o an içimden ne gelirse artık hahha.



17- UnionPay Song of the Year: Müsait bir yerde kulaklıkla kendimi boğcam.Hepsi inanılmaz güzel şarkılar ama...İçimden bir ses Taeyeon, GOT7, Kyuhyun, Bigbang, CNBLUE'ya falan oy ver diyor.Ne yapıcamı bilmiyorum he.Neden her sene MAMA böyle çekişmeli cınım ya?

Evet.Katagoriler 17 ile sınırlı.Şimdi sizlerle oy verme sayfasını paylaşiciğim buyrunuz: MAMA Vote. Login'e basarak Twitter/Facebook ile giriş yapabilirsiniz oy vermek için.Size iyi beyin patlatmalar canlar.Bu arada günde aynı ID ile bir kere oy verebiliyorsunuz.Bende bi kaç saniye şu postu yazarken oylamayı yapayımda sizle paylaşayım...

156487865 saat sonra karar verdim.Bu yıl popülerite ve kendi düşüncelerimi birleştirdim :D:D Hadi hayırlı olsuğun:D:D

Bu postlukta benden bu kadar.Bir sonraki postta görüşmek üzere. :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder