1 Ekim 2015 Perşembe

Cosplay İzmir Etkinliği 3-4 Ekim 2015


Merhaba.
Yine çok eğlenceli ve renkli bir etkinlik haberi ile geldim arkadaşlar.
Twitterda dolaşırken Cosplay_Turkiye hesabının tweeti timelinıma düştü.Daha sonra araştırdım iyice ve etkinliğin büyük kapsamlı olduğunu farkettim.

İzmir Forum Bornova'da Teknosa'nın 3-4 ekimde gerçekleştireceği bu etkinlikte, Cosplayer olarak gelen kişilere çekiliş ile hediyeler dağıtılacak, Cosplay fotoğraf çekimleri olacak ve 1-1 Turnuva ile imza günü olacakmış.


Bu haftasonu Teknosa, Dark Passage League of Legends E-spor takımını ağırlayacakmış. DPLOL olur da, Türkiye'nin Cosplayerları olmaz mı?Olur tabi ki.Bu yüzden Cosplayer Türkiye'nin resmi modelleri HAGANE de etkinliğe dahil olacakmış.^^

Ayrıca onları ağırlayınca demişler heralde, ya biz neden İzmir'deki Cosplayer'lara da kapımızı açmıyoruz?İyi demişler bence.Bunun yanında zaten Cosplayerlar arasında pazar günü bir çekiliş yapılacakmış ve güzel ödüller verilecekmiş.

Peki imza günü derken?
DPLOL ekibinden Naru, Crystal ve Elwind'in bir imza günü olacakmış.Ayrıca Cosplayer'lara özel fotoğraf çekimi olacakmış.İşte bunu çok kıskandım.Zira benim şehir dışında olma ve gidip o renkliliğe dahil olamama ihtimalim var. :((

Son olarak, aranızda etkinliğe Cosplayer olarak katılmak isteyen olursa buradaki formu doldurabilirsiniz.

*Etkinliğin saatini bilmiyorum fakat öğrenir öğrenmez yeni bir edit ile ekleyeceğim merak etmeyin.

Bir sonraki postta görüşmek üzere.



*Kaynak: Cosplay_Turkiye 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder