4 Kasım 2015 Çarşamba

İstanbul'dan bir Fıstık Yeşili geçti -2-


Merhabalar herkese.
Geciken bir post fakat nedenini daha sonra açıklamak istiyorum.Sadece üşendiğimden dolayı değil yani :D Ayrıca bu post seri haline gelir mi bilmem:D:D Senede bir kez İstanbul'a gitmek alışkanlık oluyormuş:D:D

Bir çoğunuz ABU Şarkı Festivali'ni biliyordur, blogumuzda da duyurmuştum.Davetiye hakkı kazanan kişilerden birisi de benim.Bu nedenle ailemden gerekli izni alıp (Aynen bu kısım çok şaşırtıcı biliyorum) 27-29 Ekim tarihleri arasında İzmir'den İstanbul'a uçtum.Gerçek anlamda uçtum.CNBLUE ve Scandal'a uçtum. :) 

Scandal'a herhangi bir karşılama yapılmadı bildiğim kadarı ile.Çünkü kızlar gayet sakin bir şekilde İstanbul'dan güncellemeler paylaştı.Her neyse.Bu post İstanbula gidişim ve havaalanında bekleme ile ilgili.O nedenle konuma geri dönüş yapayım.

27 Ekim saat 08:10'da bindiğim uçaktan 09:15'te iniş yaptım.Bavulumu kaptığım gibi metroya bindim ve wearealwayshungry ekibinin diğer üyelerinden jewelbet'in evine gittim.Çantamı onlara bıraktım (Malesef Bet'in o gün ardı ardına iki sınavı vardı, bizimle olamadı :( ) ve JAPAKO Music Turkish Street Team'in diğer lideri Kübra ile buluşmaya gittim.Japako Music Turkish Stret Team liderleri böylece buluşmuş oldu. ^^ 


Havaalanına yakın olduğu ve CNBLUE'nun geliş saatine çokta fazla olmadığı için Aqua Florya'ya gittik.Güzelce karınlarımızı doyurduk zira biliyorduk ki o hengamede ve sonrasındaki heyecanla bir şeyler yiyemeyecektik.Soldaki fotoğrafı internete koyup Donghae'yi ekledim.Hehe.Onu unutur muyum?O benim minnoşum.Sağ tarafta yanımdaki güzellik JAPAKO Music Street Team Lideri Kübra.Onunla ve Naz ile inşallah güzel şeyler ortaya koyacağız.Bizi takipte kalın.




Yemeğimizi yedikten sonra havaalanına gittik alel acele.Çünkü uçağın inmesine az süre kalmıştı.Havaalanında önce bir kaç karışıklık yaşadık fakat çok geçmeden dış hatları bulduk.Aşağı indiğimizde gözlerimize inanamadık.Gerçekten inanılmaz bir kalabalık vardı.Havaalanı karşılaması için açılan etkinlikte 456 kişi geleceğim olarak işaretlemişti ama ben sadece öylesine sanıyordum.Cidden uçağın inişi biraz ertelenince yaklaşık 500 kişi kadar olmuştuk.


Bu fotoğrafları CNBLUE gelmeden deneme çekimi olarak çekmiştim.Bu sıra böyle olduğu gibi diğer tarafa da uzanıyor.Yani oldukça kalabalığız.

Bu arada havaalanında kimler ile karşılaşmadım ki?Whatsapp'ta ELF grubumuz MSA'dan Öznur ve Bilge ile,  idol-follow team (Bu ismi ben taktım ehe çünkü her gelen idolün fotoğraflarında kesinlikle imzaları oluyor :D ) Sel, Rainbow hair Selen ve daha nicesi.Hepsiyle ilk kez yüz yüze sohbet etme fırsatım oldu.Fakat inanın hiç biri ile yabancılık bir soğukluk hissetmedim.Sanki hepsi ile yıllardır internet üzerinden değilde kafelerde bişeyler içip konuştuğum kişilermiş gibiydiler.Buradan hepsinin sıcak kanlı tavırları nedeniyle teşekkür ediyorum :*

Havaalanında kalabalık içinde beklerken birden kalabalığı ortadan ikiye ayıran dev gibi adamlar üzerimize geliyordu.Şaka değil gerçek... :D Zira Israil'in Hapoel Jerusalem takımı Türkiye'ye Galatasaray ile maç yapmak için gelmişti.Kalabalığı ilk önce kendileri için sandılar.Bunun esprisi baya döndü.Derken birden Sel "Matt" diye bağırmaya başladı.Şöyle bir afalladık.Meğer az önce Atatürk havaalanına iniş yapan İsrail takımıyla Matt Janning de gelmiş. (O an farkedemedim ben tabi diyorum bu ismi biliyorum ama nerden?Pınar Karşıyaka ile görüşen Matt'miş sonradan jetonum düştü. ) Selfie dediğin; CNBLUE'ya niyet, Matt Janning'e kısmetmiş.Haha tabi selfie için çok zorlandık adam nihayetinde bizim iki katımız.Ben çok çıkmamışım.O kadarda zor bela selfieye girmeye çalışmıştım ama. :( Hahahha. (( Video için; [151027] Matt Janning at Atatürk Airport in Istanbul. ))


Bu post böyle minik bir giriş postuydu arkadaşlar.CNBLUE karşılama postu bir sonraki post olacak.Onu da yazmaya şimdi gidiyorum.Hoşçakalınız. ^^

-Fıstık Yeşili.
P.S:Saçlarımın yeşil olmadığını görünce şaşırdınız demi?Hehe.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder