1 Ocak 2016 Cuma

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #17


Sürprizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
2016'nın ilk postu ile merhaba.

Geçen yıl mayıs ayından beri bu postun devamını getirmedim.İnanın çok beklediğinizi ve bu postları detayları nedeniyle sevdiğinizi biliyorum.Bu postu yazmayı aslında bende çok seviyorum ama üşengeç ruhumu bilirsiniz.Her neyse.Geç olsun, güç olmasın değil mi?^^ 

İlk önce izlediğim dramalar hakkında yorum yapacağım.-Bu kısımları çok isterseniz geçebilirsiniz.Ama geçmeseniz ne güzel olur.-

Orange Marmalade: Yine bir Heirs vakası...Ne yazıkki.Oyuncular yani kast iyi, ses getiren oyunculara sahip ama...Kurguda eksik ve izlemeyi zorlaştıran bir şeyler vardı.Önerebileceğim bir drama değil ne yazık ki.Vakit kaybı bile diyebilirim.Dramayı inanın, Jin Go ve Jong Hyun ilerletmiş.Onlar için izledim.

Warm And Cozy: Kesinlikle komedi bir drama.İzleyin derim.Tabi daha sonraları geleneksel olarak dramavari bir şeye dönüşüyor ama o kadar dramcı bir drama değil.Yeon Suk ve So Ra'nın kimyası çok iyi uyuşmuş.

High Society: Çoğu kişinin izlemeyeceği dramalardan birisi fakat izlesem mi ya diyip izleyenler Park Hyung Shik'i keşfetti de diyebilirim.Zira ben onu Nine Times Travels zamanlarından tanıyorum.İlk görüşte vurulmuştum oyunculuğuna.Tabi bu drama ile kendisini o kadar çok geliştirdi ki...Her neyse, izleyin diyeceğim bir drama ama.İzleyin.

Mask: Çoğu kişinin yine zorlayarak izleyeceği bir drama gibi duruyor.Aslına bakarsanız öyle değil.Komedi-Aksiyon arasında kalmış bir drama.Şahsen benim çok sevdiğim bir drama.Hani yine olsa yine izlerim diyebileceğim.Ayrıca Hoya'nın gelişmiş oyunculuğuna şahit olabilirsiniz.

Peki en son yazdığım post sonrası hangi dramaları izledim?Onların hakkında da bir kaç cümle kurayım, izin verin.Sonra 2016'nın beklenen dramalarına ve 2015'in sonlarına doğru yayınlanan dramalara geçeceğim.

The Time We Were Not In Love: Orjinalini daha çok sevdiğim bir drama fakat Kore versiyonunun da oyuncularını da sevdim.Kalbe dokunan bir çok repliği var ve aslında hayatta içinizde bastırdığınız şeylere de ışık tutuyor.İzleyin yada izlemeyin diyemeyeceğim bir drama.Yani kendiniz karar verin ^^

Oh My Ghost: Yılın en güzel dramalarından birisi diyebilirim.Hemde diğerlerine göre bir kaç tık yukarda...Bazı eksikliklerini görmüşlüğüm var fakat geleneksek olarak Kore draması işte. O eksiklikler göze çarpıyor ama görmezden gelebiliyorsunuz.Bu dramayı, kesinlikle izleyin derim.

Yong Pal: Bir kaç bölüm inanın çok güzel akıp gitti.Fakat finale doğru iktire iktire izledim dramayı.İki oyuncuyu birbirine hiç yakıştıramadım.Yani her zaman güzel kadın, yakışıklı erkek birbirlerine uymuyormuş.O beklediğiniz aura ile karşılaşmayınca hayal kırıklığına uğruyorsunuz.Dramanın yazarları falan ödül aldı fakat ben diğer adaylara yakıştırmıştım ödülü.Bilemedim.

She Was Pretty: Yılın ikinci yarısının bir numaralı draması diyorum arkadaşlar.Herkesin dilinde, herkesin gif-resmini paylaştığı, fotoğraflarını sosyal hesaplarda icon yaptığı bir drama.Ve çokça da replikleri paylaşılan bir drama.Eğer "Ben hala izlemedim, ne var bu dramada bu kadar çekici ?"diyorsanız...SİWON VAR.Hahah.Gerçek anlamda diyorum ama.Dramanın en çok diğer yan rolü sevildi, bağıra basıldı.Bu dramaya kadar Siwon'un diğer Kpop fandomlarındaki hayranlar tarafından bu kadar çok sevildiğini görmemiştim desem yeridir.Herkes bir anda Siwon aşığı oldu....Kesinlikle izleyin, izlemeden 2016 yılını bitirmeyin derim. :)))

D-Day: Trailerları ile inanılmaz bir beklenti içerisine girdik.Fakat çokta beklediğimiz gibi çıkmadı.Görsel efektler çoğu yerde çok yapmacıktı.Fakat her bir oyuncunun oyunculuğu inanılmazdı.Yani bana efektler dışında, her duyguyu hissettirdiler.Çeviri geç gelmişti İngilizce kaynak yüzünden, bu yüzden bir çok kişi bitmesini beklemek için köşesine çekilmişti.Ama izleyin diyebileceğim bir drama.

Oh My Venus: Açıkça söylemem gerekirse yine bir Heirs tipi drama.Ben yine çok şey bekledim faat istediğimi alamadım desem yeridir.Yani dramayı yan rollerdeki çift için izliyorum desem olur.O derece.Üzücü bir şekilde söylüyorum bunu, herkes aynı şeyi düşünmüyor olabilir.Fakat dramanın bir çok yerinde sıkıldım ya.Düşünün benden bahsediyorum.

Noble, My Love: Oh My Venus'de Korean Snake rolündeki oyuncuyu ilk görüşte vurulmuştum bu yüzden cesaret edip diğer dramasını izlemek istiyordum.Bir baktım, drama resmen mini drama diyebileceğim bir süredeydi.O drama da  Noble, My Love.

Reply 1988: İzleyin kesinlikle dememe gerek var mı?:D:D Daha final vermedi fakat biraz durağan ilerlediğini, sizi sinirlendirebileceğini söylemeliyim başrollerin ilişkisi açısından.Ama...Dramada aile bağlarına diğer serilerden daha fazla önem ve yer verilmiş.O kadar dokunaklı her bölüm sonu mutlaka ağlıyorum.Haha. Listenizdeyse üst sıralara çıkarın derim.

Aslında bir kaç tane de Tayvan-Tayland ve Çin draması var size önerebileceğim ama hala buna hazır olmadığınızı görüyorum haha.Ama eğer ben hazırım bana öner derseniz postun en altına ekleyeceğim twitter adresimden bana ulaşabilirsinizi, böylelikle önerilerimi size yapabilirim.

Evet...Şimdi herkesin beklediği kısım geldi.Da da dammm. :D:D


Başrollerinde; Spy MyungWol, Birth of Beautiful dramalarından, Miss Gold Digger, Penny Pichers filmlerinden tanıdığım Han Ye Seul; Lie To Me, Can We Get Married, Gu Family Book, I Need Romance 3, Discovery of Love, Hyde Jekyll Me ve High Society dramalarından tanıdığım Sung Joon; Dram High 2, Marriage Not Dating dramalarından tanıdığım 2AM üyesi JinWoon'un olduğu drama Madame Antoine:


Madame Antoine lakabıyla bilinen Ko Hye Rim bir falcıdır.Herkese Marie Antoine ile ruhsal bir iletişim kurduğunu iddia etmektedir fakat bu bir yalandır.Aslında insanlara dair şeyleri zekasını kullanarak öğrenir.Daha sonraları Hye Rim,  Choi Soo Hyun tarafından yürütülen bir deneyde yer alır.Soo Hun gerçek aşkın var olmadığını ispat etmek istemektedir, Hye Rim ise aksine..Filmlerdeki gibi romantik bir aşk yaşamanın hayallerini kurmaktadır.Bakalım bu deney tam olarak neyi kanıtlayacak?Trailerını beraber izleyerek karar verebiliriz:



Başrollerinde; Man From The Stars, Doctor Stranger dramalarından tanıdığım Park Hae Jin; hiçbir yerde izlemediğim Kim Go Eun; Good Doctor, Cunning Single Lady dramalarından, My Love My Bride, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım 5urprise üyesi Seo Kang Joon; Surplus Princes, Who Are You: School 2015 dramalarından tanıdığım Nam Joo Hyuk'un olduğu drama Cheese In The Trap:


Dramada başka kimler yok ki?Lee Sung Kyung; When A Man Loves dramasından, Jeni, Juno, Doremifasollasido filmlerinden tanıdığım Park Min Ji; Coffe House, Dream High, Surplus Princess, My Secret Hotel, Naeil's Cantabile, Orange Marmalade dramalarından, Sad Movie, Hello Ghost,You Are My Pet, Man On High Heels, The Divine Move filmlerinden tanıdığım Ahn Kil Kang; Producers dramasından tanıdığım Kim Hee Chan; Boys Over Flowers, Gu Family Book, Medcal Top Team, My Lovely Girl, Misaeng, Heart to Heart dramalarından, Queen of the Night filminden tanıdığım Kim Ki Bang; Age Ending in Nine Boy,Who Are You: School 2015 dramalarından My Brillant Life filminden tanıdığım Oh Hee Joon da drama rol almakta. 

Konusuna gelecek olursak, drama bir manhwa'dan versiyon olarak çekilmektedir.Hong Sul sıradan bir üniversite öğrencisidir.Yoo Jung da aklımıza gelebilecek tüm güzel şeylere mesela iyi görünümlü olması, akıllı olması, zengin olması, hatta yakışıklı biri olma özelliğine sahip popüler bir öğrencidir.Hong Sul ise Yoo Jung'un olduğundan daha fazla iyi biri olarak görmekte ve düşünmektedir.Trailerları görünce az çok anlayacaksınız konuyu zaten :))




Başrollerde Master of Study, To The Beautiful You dramalarından, Secretly Greatly, The Beautiful Inside filmlerinden tanıdığım Lee Hyun Woo; Super Daddy Yul dramasından tanıdığım Seo Ye Ji; VIXX üyesi Hong Bin; Jeong Eugen'in olduğu drama Moorim School:


Moorim okulu insanlara dürüstlük, iletişim, özveri, inanç gibi erdemlik kazandıran yüksek akademik puanlara sahip bir okuldur.Okulda bulunan tüm öğrenci ve öğretmenler farklı ülkelerden gelmiştir.Ve drama tahmin ettiğimiz gibi her birinin hikayesini konu almaktadır.Yani yeni bir fantastik drama geliyor sanırım.Trailerına bakın, bana hak vereceksiniz.^^


Başrollerinde; The Princess Man, Cheongdamdong Alice dramalarından, Confession Murder, Scent filmlerinden tanıdığım Park Si Hoo; Sungkyunkwan Scandal, Paradise Ranch, My Princess, Romance Town, The Innocent Man, Gu Family Book dramalarından, Always, Helpless, Commintment, The Suspect filmlerinden tanıdığım Cho Seong Ha; Valid Love dramasından, Runway Cop filminden tanıdığım Lee Soo Hyuk ve Kill Me Heal Me, Attack on the Pin-Up Boys, No Breathing filmlerinden tanıdığım SNSD üyesi Kwon Yuri'nin olduğu drama Neighborhood's Hero:


İyi eğitimli eski bir ajan olan Baek Shi Yoon, Neighborhood isimli bir bar satın alır ve orayı işletmeye başlar.Barın olduğu mahalledeki kişilerle yakın ilişkiler kurar.Yanında geçici olarak çalışan ve polis olmak isteyen Choi Chan Gyoo'yu gizli bir ajan olmak üzere eğitir.Bundan sonrasında ise kötülüklere karşı birlikte mücadale ederler.




Şimdilik bu kadar.Yeni drama listesi biraz kısa oldu değil mi?Ssawry.Ama bu posta geri dönüş için bence idare eder.Merak etmeyin en yakın zamanda kesinleşen drama haberleriyle geliciğim.*Yani üşenmezsem hohoho*

Yeni postta görüşmek üzere.

Bana ulaşabileceğiniz Twitter adresim: @basturkmerve


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder