1 Şubat 2016 Pazartesi

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #18


Yeni, eski birleşimi bir post ile karşınızdayım.^^ Aslında bu postta yer alanlardan daha fazlası var fakat teaser, afişi hatta oyuncuları bile belli olmayanları eklemedim.Kesinleşirse yeni postta paylaşacağım sizlerle.Lafı uzatmadan konuya giriyorum.
Önce izlemeye başladığım drama özetleri tıbıki.:D:D

Cheese In The Trap: Yılın draması desem yeterli olur mu ya bilemedim.Herkesin izlediği, izlemesi gerektiği bir drama.Orjinali bir manhwa ve inanın hareketli manhwa etkisi yaratıyor.Tüm karaterler o kadar manhwa ile bütünleşmiş ki...Sunbae'ye ve Inho'ya hayran kalacak; Seol'e hak vereceksiniz.İzlemediyseniz hemen başlayın izlemeye derim.

Yeni dramalarda sıra şimdi...


Başrollerinde You're Beautiful, Master of Study, Arang the Magistrate, I Miss You dramalarından tanıdığım Yoo Seung Ho, Sungkyunkwan Scandal, City Hunter, A New Leaf, Healer dramalarından, The Cat filminden tanıdığım Park Min Young'un olduğu 20 bölümlük Remember:


Konusuna gelecek olursak, Woo Bin, hipertimezi yani hipertimestik sendroma sahiptir.Bu da ne demek derseniz, kişinin geçmişi hakkında düşünmeye anormal biçimde zaman harcaması, diğer insanlara göre hafızasının olağanüstü bir yeteneğe sahip olmasıdır.Babasının suçsuzluğunu kaıtlamak isteyen Woo Bin avukat olur.Mücadelesine devam ederken Alzheimer hastalığına yakalanır.Ve hafızasını yavaş yavaş kaybetmeye başlar....

Yine dram, yine aşk yine haram bize uyumak diyebileceğim bir drama sanırım...Ben dramanın final vermesini bekliyorum ama bir çılgınlık yapıp bir gecede izleyebilirim.Bilemiyorum.İzleyenlerin beğendiği bir drama.Trailerına bakın derim:



Başrollerinde Marrying The Mafia 3, The Influence,  Finding Mr. Destiny, The Front Line, Architecture 101 filmlerinden tanıdığım Lee Je Hoon,  Flower Boy Ramyun Shop dramasından tanıdığım Kim Hye Soo, Beyond The Clouds dramasından, Once Upon A Time  in High School, Gangster High, Perfect Game, Perfect Number, Hwayi filminden tanıdığım Cho Jin Woong'un olduğu 16 bölümlük Signal:


Konusuna bakalım hemen; dramada 1986 ve 1991 yılları arasında Gyeonggi Bölgesi Hwaseong'da geçen bir olaydan esinlenilmiştir.13 yaşındaki bir öğrenciden 71 yaşında bir nineye kadar on kadın tecavüze uğrayarak öldürülmüştür. Bu dramda olayın nasıl ortaya çıktığı ve çözüldüğünü izleyeceğiz.İçimden bir ses eski bir dava olup, günümüzde çözüleceğini söylüyor.İzlemedim hiç ama göz atmayı düşünüyorum.Bu tarz dramalara hayır diyemiyorum zira.Bakalım siz trailerına baktığınızda neler diyeceksiniz?



Başrollerinde Fated To Love You dramasından, Oh! Happy Day  filminden tanıdığım Jang Na Ra,;Sorry, I Love You, Cruel City, Fall in Love With Soon Jung, Because it's First Time dramalarından, All For Love, Gangster High, Herb, Sunny, Running Turttle, Fasten Your Stealbelt filmlerinden tanıdığım Jung Kyoung Ho'nun; Lie To Me dramasından, Beastie Boys, My Dear Desperado, Tabloid Truth filmlerinden tanıdığım Kwon Yool ve Secret Garden, The Greatest Love, Queen In Hyun's Man, You Are The Best Lee Soon Shin, My Love From The Star, My Secret Hotel dramalarından, Little Black Dress filminden tanıdığım  Yoo In Na'nın olduğu 16 bölümlük drama One More Happy Ending:


Drama, bir kez boşanmış olan insanların yeniden mutlu olmak için yaptıklarını içerecekmiş.Dramada, evlenmek isteyenlere danışmanlık hizmeti veren birinin, bir magazin muhabirinin, bir doktorun, bi öğretmenin, bir alışveriş sitesi temsilcisinin yollarının nasıl kesiştiğini anlatacak.Yer yer komik olacğını hissediyorum.Birazda bana nedense bizdeki "Evli ve Öfkeli" dizisini hatırlattı.
Sanırım sarhoşken evlenen birer başrollere sahibiz....Dararaaaam.
Herneyse.Trailerını paylaşıyorum hemen ki bir fikir edinebilesiniz.



Geçen ay bu posta dair yazdığımdan fazla drama birikmemiş, dedikodusu olan çok drama var ama onlarında  afiş, konusu, cast ya da teaserı eksik...Öyle eklemek istemedim...


ÖNEMLİ!
Şimdi şöyle bir şey düşündüm.Ki bunu 18. postta mı düşünüyorsun diyebilirsiniz, izin veriyorum haha. Her neyse.Her ay bu postun devamını yazabilirim sizler için ama bazen bir kaç drama oluyor bu son iki postta olduğu gibi...

Şimdi Twitter hesabımda bir anket yaptım.Bu postu okuyorsanız lütfen oy verin.
Eğer her ay -tanıtımı yapılacak drama az da olsa- bu postun devamını getir YA DA istediğinde yaz yani süresiz ama drama tanıtımlarını biriktir diyorsanız ankete oy verin.Anket süresini 7 güne ayarladım.Anket linkini buraya bırakıyorum.^^


Bu postlukta benden bu kadar.^^Görüşmek üzere gelecek postlarda.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder