5 Mart 2016 Cumartesi

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #19


Herkese merhabalar.
Çok konuşmadan hemen bu ayki postuma giriş yapıyorum. ^^

Cheese In The Trap: Final vermesini beklerken final spoilerı yiyen arkadaşların çoğu izlemeyi düşünmüyor.Zira son bölüme kadar bir umut adam gibi bir final görmek için bekledik.Fakat 8-10. bölümlerden sonra drama konusu In Ho ve piyanosuna döndü.Hatta bir netizen yorumunda In Ho Cantabile (Naebil's Cantabile dramasına atıfta bulunmuş.) oldu iyice demiş.Haklı.İnanın drama Sunbae ve Seol çevresinde dönmesi gerekiyordu ama sanırım yönetmen Kang Jun'u baya sevmiş.
Orjinal manhwa'yı okuyanınız var mı?Okuyun.Sunbae ve babası arasında geçen sahneler, Sunbae sahneleri dramada iyice kesilmiş.Kesilen sahneler nedeniyle bir çok yanlış anlamaya sebebiyet verildi.Sunbae'yi kimse anlayamadı.Neden böyle, neden böyle şeyler yapıyor?..Bu soruların cevabı orjinal hikayede aslında var.Tüm hafta boyunca internete düşer düşmez orjinal dilde izleyecebileceğiniz bir dramaydı tabi ki final olmasaydı...Ucu açık bir final ile bitiriverdiler.Herkes karşı geldi ama bölümler daha önce çekildiği için herhangi bir değişiklilik söz konusu değildi.Özel bir bölüm yayınlandı.Yayınlanan özel bölümde güya herkes tüm sorruların cevabını alacaktı.Yanlış.Bırakın cevap almayı sadece ekip videosu izlenilmiş resmen.Ben özel bölümü görmeye tahammül edemedim o nedenle izlemedim ne yalan söyleyeyim.Sinir hastası oldum kaç haftadır.Önerir misin derseniz...Önce manhwasını okuyun, sonra dramasını izleyin derim arkadaşlar ancak o zaman önerebilirim.Çünkü dramada bir çok eksiklik var...

One More Happy Ending: Kalbimi karıştıran bir drama oldu.Replikler güzeldi, hoştu. Haftaya final verecek dramalardan.Sevdim mi?Evet sevdim. "Hayat bu, seni nereye sürükler bilemezsin" tadında bir drama. Bazı şeyleri, kalbinin değişimlerini ön göremezsin. Şimdi saçmalıyorum gibi görünüyor ama dramayı izlerseniz ne demek istediğimi anlayacaksınız. Ben çok sevdim dramayı ya.Akıcı.Hani bir yerde sıkılmıyorsunuz. Bazı kısımları var ki esprili yanlarını görsenizde hayat işte, böyle şeyler yaşatabiliyor diyorsunuz hüzünle. İzleyin derim.Şu an finali görmedim ama finali daha görmeden %75 önerebileceğim dramalardan. ^^

Şimdi gelelim yeni dramalara...Ya da yeni başlayacak, başlamış olan dramalara. ^^ 

Başrollerinde; Sungkyunkwan Scandal, The Innocent Man dramalarından Penny Pinchers, A Werewolf Boy filmlerinden tanıdığım Song Joong Ki; Full House, That Winter The Wind Blows dramalarından, My Brillant Life filminden tanıdığım Song Hye Kyo; Fall In Love With Soon Jung dramasından, Love Me Not, Always, 26 Years, The Target filmlerinden tanıdığım Jin Goo ve  To The Beautiful You, The Heirs, Gap Dong dramalarından tanıdığım Kim Ji Won'un olduğu 16 bölümlük drama Descendants Of The Sun:


Ayrıca dramada SHINee grubunun üyesi Onew'da var. ^^ 
BM'e ait barış koruma birliklerinde yer alan yüzbaşı Yoo Shi Jin verilen görev nedeniyle başka bir ülkeye gönderilir.Doktor Kang Mo Yeon ise aynı görev alanına tayin edilir.Bizlerde bu ikilinin zor aşkını izleyeceğiz.

Dramaya bayılacaksınız, bir dakika vakit kaybetmeden başlayın derim.Zira ben bağımlısı oldum.^^ Teaserı da şuraya koyuyorum. ^^




Başrollerinde; Full House, The Fugitive Plan B, My Lovely Girl dramalarından, I'm Cyborg But That's OK filminden tanıdığım Rain; Boys Over Flowers, Big, Cunning Single Lady dramasından Cyrano Agency, Love On-Air filmlerinden tanıdığım Lee Min Jung ve Medical Top Team dramasından, Herb filminden tanıdığım Oh Yeon Seo'nun olduğu 16 bölümlük drama Come Back Mister:


Hırslı ve işkolik olan mağaza müdürü aniden vefat eder.Bitmeyen işleri vardır ve bunun için ona 3 ve ya 7 günlüğüne dünyaya gönderilme hakkı verilir. Bakalım başına neler gelecek? Rain ve Min Jung için izleyebilirim. ^^ İzlemeye başlamadım ama izleyen çoğu kişi bir güldürüp bir ağlattığı için delisi olmuş durumda. :D 

Teaserını şuraya bırakıyorum:


Başrollerinde; Fly High filminden tanıdığım Song Il Kook (The Return Of Man'deki üçüzlerin babası ;) ); The Tower, Montage filmlerinden tanıdığım Kim Sang Kyung; The Princess' Man, The Innocent Man, The Blade and Petal, Beyond The Clouds dramalarından tanıdığım Kim Young Chul'un olduğu 24 bölümlük drama Jang Yeong Sil:


Joseon döneminde yaşayan bir bilim adamı ve aynı zamanda astronom olan Jang Yeong Sil'in hayat hikayesini konu alıyor drama. Sizlerle hemen trailerını paylaşayım, izleyip izlememeye siz karar verin. ^^



Başrollerinde Welcome to Dongmakmol, Murder Take One, The Front Line, The Thivies, Running Man filmlerinden tanıdığım Shin Ha Kyun; Man From The Stars dramasından, The Target filminden tanıdığım Yu Jun Sang ve LieTo Me, Nine: Nine Times Time Travels, Scandal, The Producers dramalarından Taegukki filminden tanıdığım Jo Yoon Hee'nin olduğu drama Pied Piper:


Polis kriz yönetim ekibinin güç kullanmadan, intihara teşebbüs, terör ve rehine olaylayına müdehale etmesini ve mücadelelerini izleyeceğimiz harika olacağını düşündüğüm bir drama. Harika olacağını düşünüyorum çünkü kadro sağlam, hem de TvN draması.Güveniyorum ama bakalım Cheese in the Trap gibi yönetmen kurbanları olmazsa *ki sanırım o bir tek CITT'e özel olsa gerek.* Teaserı hemen sizlerle paylaşıyorum.


Başrollerinde; Rooftop Prince, Ma Boy, I Miss You, Secret Of The Birth, I Can Hear Your Voice, Triangle, Reset, Sensory Couple, Who Are You: School 2015 dramalarından Killer Toon filminden tanıdığım Kim So Hyun; To The Beautiful You, Angry Mom dramalarından tanıdığım Ji Soo ve Pinocchio, Hello Monster dramalarından tanıdığım Shin Jae Ha'nın olduğu 3 bölümlük mini drama Page Turner:


Sanat lisesi öğrencisi olan Yoo Seul, annesinin hayalini yaşamak için yarışmalara katılan yetenekli bir piyanisttir.Fakat bir gün bir kaza geçirir ve eskisi gibi piyano çalamayacak duruma gelir.Hem kendi arkadaşı Cha Sik hem de kendi rakibi Jin Mok'un yardımları ile Yoo Seul yeni bir hayata adım atar... Ben konusunu sevdim.Zaten izlememiz için gerekli tüm kadro da var eeheh. Bir kere So Hyun ve Ji Soo kimyası nasılmış, merak ettim. 3 bölüm olduğu için de çabucak bitecek bir drama.Teaserını hemen sizlerle paylaşıyorum.


Başrollerinde Lee Seo Jin; He's Beautiful, My Girlfriends is Gumiho, Ho Goo's Love, High Society, She Was Pretty dramalarından tanıdığım After School üyesi UEE; Arang The Magistrate, Master's Sun, Doctor Stranger, Fated To Love You, Kill Me Heal Me dramalarından 100 Days With Mr Arrogant, Marrying Mafia 3, 200 Pounds Beauty,  Jackal is Coming filmlerinden tanıdığım Kim Yong Geon'un olduğu 20 bölümlük drama Marriage Contract:


Konusuna gelecek olursak; Kocası trafik kazasında ölen yalnız anne Kang Hye Soo, bir gün beyninde tümör olduğunu öğrenir. Öldükten sonra kızını arkasında yalnı bırakmak istememektedir.Bu nedenle Han Ji Hoon ile bir evlilik sözleşmesi imzalar...

Bana Super Daddy Yeol dramasını hatırlattı nedense.O dramada da kadın öleceği için kızının babasını bulup, onu eğitiyordu...Bu dramanında kalbe dokunacağını hissediyorum.Bugün yayınlanıyor.^^ Hadi bakalım hayırlısı.Sizlerle şimdi teaserlarını paylaşıyorum.



Başrollerinde; Gap Dong, Pinocchio dramalarından, Rough Play filminden tanıdığım MBLAQ'ın eski üyesi Lee Joon; I Miss You, Marry Him If You Dare, Miss Korea, A New Leaf, 9 Plus Boys, Misaeng, One More Happy Ending dramalarından, Windstruck, Diary of June, Herb, My Might Princess, My Wife Got Married, Quick, Couples, Perfect Game, Running Man, Broken, Man on High Heels filmlerinden tanıdığım Oh Jung Se ve I Miss You, Lovers of Music, 9 Plus Boys dramalarından, All For Love, Hot Young Bloods filmlerinden tanıdığım Lee Se Young'un olduğu drama Vampire Detective:



Özel dedektif olan Yoon San bir anda vampire dönüşüverir.Müşterilerinin davalarını çözmeye odaklanmışken artık kendi durumunu da araştırmaya başlar.Bakalım neler öğrenecek...
Başrol Lee Joon..Ondan çok umutluyum.Ayrıca drama bomba gibi gelecek gibime geliyor.Baksanıza şu teasera^^ 



Başrollerinde; The Fugitive: Plan B dramasından, Man High on Heels filminden tanıdığım Oh Ji Ho; Rainbow Eyes, Romantic Islands filmlerinden tanıdığım Lee Soo Kyung; The Producers, Because it's First Time dramalarından tanıdığım Kim Min Jae ve Panda And Hedhegog, Monstar, Marriage Not Dating dramalarından, Midnight FM filminden tanıdığım 4Minute üyesi Nam Ji Hyun'un olduğu 16 bölümlük drama My Little Baby:


Özel soruşturma ekibinde olan Cha Jung Han, uyuşturucu ve çete davalarına bakmaktadır.Fakat bir gün işini engelleyecek bir şey olur.Kısa bir süreliğine yiğeni Eun Ae'ye bakmakla yükümlüdür.Bakalım bu ikilinin başına neler gelecek? ^^ Yeterince komik bir dramaya benziyor.Teaser ya da trailerı sizlerle paylaşamıyorum fakat bana güvenin.kkk Bugün başlıyor drama. ^^


Başrolllerinde The Heirs dramasından Rainbow Eyes, The Client, Jackal is Coming, The Target filmlerinden tanıdığım Kim Sung Ryoung;  I Can Hear Your Voice, Reply 1994 dramalarından tanıdıım Kim Min Jong; Boys Over Flowers, That Winter The Wind Blows, Jung Yi Goddes of Fire dramalarından, Fly High filminden tanıdığım Kim Beom'un olduğu drama Mrs. Cop 2:



Dramada başka kimler mi var?^^ 
Personal Taste, The Fugitive of Joseon, Ho Goo's Love dramalarından, 26 Years filminden tanıdığım eski 2AM grubu üyesi Im Seul Ong ve Son Dam Bi de rol almakta. :) 

İlk seride giden Choi Young Jin'in yerine dedektif şefi olarak Ko Young Jung atanır.Young Jung ise ABD FBI eğitiminden sonra ülkesine dönmüştür.Aksiyon bizi bekliyor anlayacağınız. :)) 




Başrollerinde; Spy Myungwol, I Need Romance 2, Nine: Nine Times Time Travels, The Three Muskeeters, The Time We Were NotIn Love dramalarından, Miss Granny, The Target, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Lee Jin Wook; The Princess' Man, The Innocent Man, Good Doctor dramalarından, War of the Arrows, Love Forecast filmlerinden tanıdığım Moon Chae Won; Golden Cross dramasından, The Agressives, Rainbow Eyes, Mr. Go, Marriage Blue, Tabloid Truth, Cart filmlerinden tanıdığım Kim Kang Woo'nun olduğu drama Goodbye Mr. Black:




Dramada başka kimler var Yeşil derseniz... Man From The Stars, The Three Muskeeters, Mask, Oh My Venus dramalarından, Spy Girl, Queen Of The Night filmlerinden tanıdığım Yu In Young; Flower Boy Ramyun Shop, Nail Shop Paris, Two Weeks, Big Man, Surplus Princess dramalarından, Grand Prix, The Suspect filmlerinden tanıdığım Song Jae Rim ve The Fugitive: Plan B dramasından, Seducing Mr. Perfect, The Spy: Undercover Operation filmlerinden tanıdığım Daniel Henney'in olduğu bir drama. ^^

Konusuna gelirsek; Cho Ji Won/Mr. Black özel kuvvetler birliğinde olan arkadaşı tarfından ihanete uğrayan ve saklanmak zorunda kalan birisidir. Sürekli tehlikede olduğundan Swan isimli bir kadın ile formaliteden bir evlilik yapar ve kimliğini gizlemeye çabalar. Swan sayesinde insanlara tekrar güvenmeyi öğrenir...

Hemen sizlerle teaserı paylaşmak istiyorum.Vallahi ben dört gözle bekliyorum dramayı geçen yıldan beri.Malum tüm sevdiğim oyuncular var kadroda... :) 


Başrollerde: Can You Hear My Heart, The King 2 Hearts, Arang The Magistrate, When A Man Loves, Monstar, Miss Korea, Big Man, Misaeng, Ho Goo's Love dramalarından, Flying Boys, Seducting Mr. Perfect, The Cat, All About My Wife, The Attorney, Broken, My Brillant Life filmlerinden tanıdığım Lee Sung Min; Murder Take One, The Romance, Come Rain Come Shine filmlerinden tanıdığım Kim Ji Su ve Cold Eyes, 20 filmlerinden tanıdığım eski  2AM grubu üyesi Lee Joon Ho'nun olduğu drama Memory: 


Baya bir dram daha bizi bekliyor arkadaşlar.Bölüm sayısını bulamadım.Konusunu anlatacak olursam; avukat olan Park Tae Suk'a bir gün alzeimer teşhisi konulur.Büyük ihtimal o kederden o kedere savrulacağız.Türü dram zira.Ben hazır değilim sanırım izlemeyeceğim ama kaçırmamak gerekir bu adam bir harika çünkü.Belki sonra...

Teaserını sizlerle paylaşayım ben izlemeyeceğim ama aranızda izlemek isteyenler olabilir :)


Başrollerinde Bad Love, 49 Days, Empire of Gold dramalarından, Perfect Number filminden tanıdığım Lee Yo Won; Secret Garden, I Can Hear Your Voice, Gap Dong, Pinocchio, The Time We Were Not In Love dramalarından tanıdığım Yoon Sang Hyun'un olduğu 16 bölümlük drama Ms. Temper & Nam Jung Gi:



Oh be, o kadar aksiyon ve dramın arasında Mart ayında sonunda romantik bir komedi drama yayınlanacak.Hemen konusunu anlatıp, teaserını paylaşacağım sizlerle. ^^

3 kere evlenip boşanan Ok Da Jung agresif  kozmetik sektöründe yer alan şirketinde bir takım lideridir.Nam Jung Gi ise aynı şirkette bölüm şefi olarak çalışmaktadır.Agresif Da Jung'a göre daha nazik ve sakin birisidir.Bakalım bu komik ikiliyi neler bekliyor?Normalde tam tersi olmaz mı?Yani ukala, kibirli, goco tarzı kişi genellikle erkek olurdu dramalarda ama bu kez bir kadın.Hadi hayırlısı bakalım. ^^

Teaserını sizlerle paylaşıyorum hemen. ^^ 



*Mart ayının sonuna doğru yayınlanacak Jackpot draması hakkında istediğim bilgilere ulaşırsam postu yeniden düzenleyeceğim, bilginize. ^^

Evet, bu postlukta bu kadar.Gelecek ay görüşmek üzere.Bir sorun yaşamazsam gelecek ay nisan ayı dramalarını ekleyeceğim.Bu arada hazır bugün post yazmışken bahsedeyim; blog yazarlarımızdan Zabuun'un bugün doğum günü. Kutlamadan geçmeyelim. kkk Dünde benim doğum günümdü kutladınız mı bakiim?Bak ben sizler için neler araştırıyorum cık cık. 

Şaka bir yana dün doğum günümü kutlayan blogda, ask.fm'de, twitterda, facebook'taki herkese çok teşekkür ederim.

Doğum günleri anonslarını bir kenara bırakıyorum ve şunu da eklemek istiyorum. 9 Mart blogumuzun 3. yaş gününü kutlayacağız. 3 yıldır bizlerle olan vardır değil mi aranızda? Eksik olmayın.Nice güzel 3'lü yaşlara kkk

Hadi kaçtım bu kadar şey yazdım hala çenem düşük. kkkk


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder