23 Nisan 2016 Cumartesi

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #20


Herkese merhabalar.

Yine üşengeçliğin, meşgullüğün dibine vurmuş bir insanım.Üzgünüm geç kaldım yine.Ama sorun yok değil mi?Anlayış göstereceğinizi biliyorum.Geç kaldığım için Mayıs ayı için hazırlayacağım postu bir an önce sizler için yazacağım ve geç kalmadan paylaşacağım.^^ Hadi konumuza dönelim.

İzlediğim dramalar hakkında yorumlarım önce geliyor:

Descendants Of The Sun: Queen In Hyun's Man'den yıllar sonra listede yerinin değişmesini bu dramaya borçluyuz... DOTS adeta listemde bir numaraya yayıla yayıya oturdu arkadaşlar.Sadece benim değil, herkesin öyle.Drama reytingi neredeyse %20yi bile gördü desem inanır mısınız?Ciddiyim.Gördü. :)) 

Karakterlerin hepsi altın değerindeydi.En kötüsü bile...Her şey birbirine öyle bağlıydı ki...Piramit gibi, biri çekildi mi diğeri düşecek gibi... Eminim maliyeti yüksek bir drama olmuştur zira yurt dışında çekildi.Fakat emin olduğum şeylerden birisi de...Maliyetinin kat be katı kazanç getirdiği...

Her sahnesi zihne kazınacak bir dizi.Kill Me Heal Me, Healer gibi listemin üst sıralarına aldığım bir drama.İzlemeyi sakın geciktirmeyin dediğim bir drama. ;)

Marriage Contract: İlk başlarda Super Daddy Yeol vakası sanmıştım fakat biraz farkla yazılmış bir drama.Aklıma sadece Super Daddy Yeol değil, Scent of a Woman draması da geldi.Acıklı acıklı böyle.Ağlamayı ne çok severim biliyorsunuz hemde salya sümük.İşte bu drama onlardan birisi. ^^ Bu hafta final verecek bir drama kendisi.Eğer iç acıtan, ağlayacam ulan ben diyorsanız bu dramayı izleyin derim.Köşede kalan dramalardan olduğu içinde üzücü.

Goodbye Mr Black: Hali hazırda 12 bölümü yayınlanmış olan drama son sürat devam ediyor. DOTS zamanı yayınlandığı için kahır olmuştum reytingler düşük diye... Bence Come Back Mister ve bu dramanın en büyük şanssızlığından birisi DOTS ile aynı dönemde yayınlanmak...Lakin şöyle bir şey oldu inanın çok güleceksiniz... DOTS final verdikten sonra reytingi 3'lerde olan GMrB reytingleri 8'e kadar yükseltti. Ben DOTS olmasaydı bu drama baya izlenirdi diyordum doğruymuş cidden.Çünkü bu üç drama da aynı günlerde yayınlanıyordu.Bilmiyorum aynı saat mi ama...

Kesinlikle izleyin diyebileceğim dramalardan.Listemde aşırı yükseklerde olmasada inanın yükseklerde kendisi. Zaten sevdiğim 4 oyuncu da başrolde, değmeyin keyfime.Lakin Sun Jae karakterini boğazlayasım geldiği doğrudur.Kimin gelmiyor ki?Hadi açın bu dramayı ve izleyin de keyfinize bakın. :)) DOTS üzerine harkulade gider diyemem ama en azından çitayı Allah'u ekber dağlarına çıkaran DOTS sonrası çitayı dibe batırmazsınız. ^^

Şimdi yeni başlayan, başlayacak olan dramalara göz atalım.^^


Başrollerinde; Protect The Boss, Secret Love, Kill Me Heal Me dramalarından Fate filminden tanıdığım Ji Sung'un; Hyde Jekyll Me, Reply 1988 dramalarından tanıdığım Girl's Day üyesi Lee Hyeri'nin, Heartstrings, The Heirs dramalarından tanıdığım CNBLUE üyesi Kang Min Hyuk'un olduğu 16 bölümlük drama Entertainer: 


Dramada ayrıca: Coffee Prince, When A Man Loves, The Prime Minister and I, A New Leaf, Ex-Girlfriend Club, Yog-Pal dramalarından tanıdığım Chae Jung An da yer almakta.

Dramanın konusuna gelecek olursak: Shin Seok Ho tarafından binbir zorlukla kurulan Tantara yani Entertainer isimli çaylak bir grup hakkındaki şeyler anlatılıyor.Müzik yapmak isteyen iki kardeş ise bu grupta yer alacak.

Ben yayınlanan ilk iki bölümü izledim.Açıkçası herkesin düşündüğünü düşünüyorum.Aklımdan acaba yine bir Heirs vakası mı?Zira çünkü Ji Sung için çitayı yüksekte tutup bekledik fakat ilk iki bölümde kimse istediğini alamadı.Netizenler yerden yere vurdu desem şaşırmazsınız fakat şaşıracağınız kısım netizenleri haklı olduğudur. 

Dramanın yükü neredeyse Ji Sung'un üzerinde zira nedendir bilinmez (?) Hyeri nefret alıyor bu dramada olduğu için. Reply 1988'de oyunculuğu beğenilen kızı neden şimdi yerden yere vuruyor bu Kore milleti anlamış değilim. Min Hyuk'un oyunculuğuna diyecek bir şey yok, JiSung yine hakkının vererek oynuyor.Ben Hyeri'yi yadırgarım demiştim ama yadırgamadım açıkçası.Reply1988'deki karakterinin biraz ymuşatılmış hali gibi geldi bu yeni rolü.Açıkçası tepkileri soft veriyor...  Her neyse şimdilik izleyin-izlemeyin diyemem ilk iki bölümde...Zira Kore dramalarının çıkardığım istatistiklerine bakılırsa drama ilk 4 bölümden sonra da açılabilir.Hayır, daha önce örneklerine rastladık malum.^^

Hemen sizlerle dramanın teaserlarını paylaşıyorum ^^



Başrollerinde  Reset, Heart to Heart dramasından, The Agressives, Hindsight, Queen of The Night filmlerinden tanıdığım Chun Jung Myung; Scandal dramasından, The Influence filminden tanıdığım Cho Jae Hyun; Rooftop Prince dramasından, Innocent Steps, You're My Pet, Love On-Air filmlerinden tanıdığım Jung Yoo Mi'nin olduğu 20 bölümlük drama Master: God Of Noodles:



Konusuna bakalım hemen...Moo Myung  geçmişte, çocukluğunda yaşadığı bir travma sonrası yalnız kalır ve yetimhanede büyür.Noodle yıkama işinde çalışırken ustasının bir facia yaşamasının ardından ikinci büyük bir travma geçirir.Artık Noodle ustası olan Moo Myung kendisine acı yaşatan herkesten intikam almaya yemin eder.

Oy...Bir Noodle intikama yardımcı olur mu acaba?Sanırım bu drama bunu gösterecek. :)) Hadi hemen teaserlarına bakalım.^^


Bu postlukta bu kadar.Çok drama yoktu.Bildiğiniz üzere de aylık post hazırlamaya başladım artık anket yaptıktan sonra.Nisan ayının postu geç geldi fakat Mayıs ayının ki bu kadar gecikmeyecek.Söz veriyorum.Hatta hemen başlıyorum postu yazmaya. :))

Bir sonraki postta görüşmek üzere^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder