1 Haziran 2017 Perşembe

CJ Entertainment ve BKM Ortaklığı


 Facebook'ta anasayfama düşen şaşırtıcı bir yazı görünce sizlerle paylaşmak istedim. Yazıyı "Hayallerimin Peşinde Adım Adım KORE" sayfasından gördüm. Daha sonra gidip bir bakayım dedim. Haberi Box Office Turkiye sitesi yapmış.

Başlıkta "BKM ile Güney Koreli CJ Entertainment'ten Dev İşbirliği".

Hemen içeriğine geçelim ki durum nedir anlayalım birlikte. 


"Güney Kore'nin medya ve eğlence sektörünün önde gelen firmalarından CJ E&M, Türkiye'de yerli içerik üretimine başlıyor. Firma, Türkiye'deki ilk filminde BKM ile işbirliğine gidiyor. 

Geçen yıl içerisinde, sinema zinciri Mars Cinema Group'u satın alarak Türkiye sinema pazarına giriş yapan CJ CGV şirketinin de bağlı olduğu Güney Koreli şirket CJ E&M, yerli içerik üretimine start veriyor. Türkiye'de ortak prodüksiyon, dağıtımcılık, pazarlama gibi alanlarda faaliyetler gösterecek olan firma, ilk yerli içeriğinde BKM ile işbirliğine gidiyor. "

Aslında buraya kadar diyorsunuz ki, "Ah, galiba yeni bir şeyler olacak ama diğerleri gibi burada böylece kalır devamı gelmez herhalde." diyebilirsiniz. Ama haberin bundan sonrasını okuyunca aslında bu iş için çoktan birden fazla adımın atıldığını ortaya çıkıyor.




"CJ Entertainment ve BKM ortaklığında hayata geçirelecek olan ilk film, Çin'de $30,6 milyon hasılat elde etmeyi başaran, 2013 yapımı A Wedding Invitation'ın uyarlaması Acı Tatlı Ekşi olacak. Andaç Haznedaroğlu'nun yönetmenliğini üstlendiği filmin başrollerinde ise Özge Özpirinçci ve Buğra Gülsoy yer alıyor."

Bahsedilen filmi bilmeyen var mı? Şöyle diyeyim, ağlamaktan ciğerim elime geldi. Hatta durun şöyle yapalım. Kısacık bir tanıtımını vereyim sizlere. :)


- A Wedding Invitation -



Türkçe'ye çevirirsek eğer filmin adı "Düğün Davetiyesi". Her ne kadar senaristi Çinli de olsa, yapımcılar ve yönetmenler arasında Koreliler var. Dram-Romantik türünde olan bu film 2013 yılında yapıldı. Oyuncular arasında Baihe Baei, Eddie Peng, Pace Wu, Jinfu Jiang var. Baihe ve Eddie'nin kimyalarına şahsen hastayım. Yani birlikte ne yapsalar zaten izlerim. Ama ayrı ayrı da bayıldığım iki oyuncu. 

Filmin konusuna gelecek olursak; (Çin versiyon isimleriyle anlatayım onu da.) Qiao Qiao ve Li Xing liseden beri sevgilidirler. Li Xing, Qiao Qiao'ya sürpriz bir evlilik teklifi yapar ancak Qiao'muz teklifi geri çevirir. Sebep olarak Li Xing'in evliliğe hazır olmadığını öne sürer.  Daha sonra ayrılırlar ama nasıl? Bir sözleşme imzalayarak! Nerede görülmüş sözleşme imzalayıp ayrılan sevgili? Basbaya birbirlerine deli gibi aşıklar ve ne olursa olsun yine birleşme sözü veriyorlar işte birbirlerine. Hıh. Neyse. Sözleşmedeki maddede şu; eğer 5 yıl sonra hala ikisi de bekarsa evleneceklerdir. 

Tabi 5 yıl geçip gitmiştir. Li Xing belli etmese de 5 yıl boyunca aslında Qiao Qiao'yu beklemiştir. Qiao Qiao ise inadım inat 5 yıl boyunca Li Xing'den gelecek tek bir çağrıyı beklemektedir. Ya Li Xing'den gelen çağrı bir düğün çağrısıysa? Qiao Qiao aslında büyük bir sırra sahiptir. Sırra rağmen kararını verir. Gidecek ve sevdiği adam, Li Xing'i tekrar geri kazanacaktır. Da da dam. ^^

Teaser bırakayım şuraya:




"CJ Entertainment'ın Türkiye'deki ikinci filmi ise, Güney Kore'de 2014 yılında elde ettiği $58,2 milyon hasılatla o yılın en çok izlenen dördüncü Kore yapımı olan Miss Granny'nin uyarlaması olacak."


Bahsedilen ikinci filmi de biliyorum. Bazılarınız bahsedilen filmin Çin versiyonunu izlemiş olabilir büyük ihtimal çünkü Çin versiyonu "Back to 20"de Luhan (EXO eski üyesi) da rol alıyor. Her neyse. İlk versiyon Kore olduğundan onun açısından bahsedeceğim filmden. ^^

- Miss Granny -


Komedi türünde olan bu filmde, Shim Eun Kyung, Na Moon Hee, Park In Hwan, Lee Jin Wook ve nicesi var. Defalarca izleyebileceğimiz filmlerden diyebilirim. Hayata dair bazen saçma gibi görünse de aslında mantıklı replikleri de var. :) Konusu gerçekten komik. 74 yaşındaki Oh Mal Soo bir şekilde gençleşiyor ve 20 yaşına geri dönüyor. Ailesinin yamacında Oh Doo Ri olarak yaşamaya devam ediyor. Tabi bir çok şeyden de nasibini alıyor. :)

Türk versiyonunda kim nasıl oynar bilmiyorum ama umarım ki uygun karakterler bulurlar. Kore versiyonunda Shim Eun Kyung'un söylediği şarkılar gerçekten harikaydı filmde. Ses vardı yani Türk versiyonda da şarkı söyleyebilen bir oyuncuyu seçeceklerdir. :D Ve en merak ettiğim de "White Butterfly" yerine Türk versiyonda hangi şarkı söyleneceği. Sezen Aksu şarkısı olabilir belki. Ay bilemiyorum belki yeni bir beste?


"Kore filmlerinin yeniden çevrimlerinin yanı sıra CJ Entertainment, Türkiye'de televizyon dizileri yapımına da başlayacak. "

İşte bunu kimse beklemiyordu değil mi? Hadi uyarlamalar tamam ama bu kadar ileri bir adım? Oh. Umarız yepyeni kurgular, hikayeler bizi bekler ve en önemlisi de üstesinden gelinip başarılı olunur. 

Bu postlukta bu kadar. ^^
Gelecek postlarda görüşmek üzere.

- Fıstık Yeşili

4 yorum:

  1. Hayatım boyunca, Dr.Agbazara'nın yaptığı gibi çok hızlı çalışan hiçbir şeyi görmedim. Ben New Jersey'den geliyorum ve ismim Dr.Agbazara ile temasa geçtikten sonra Nicole'um. Her madalyonun iki yüzü olduğunu söyleyerek inanmaya başladım. Sevgilim beni terk edince, bana bir daha gelmemek için yemin etti ama Tanrı'ya şükürler olsun ki Dr.Agbazara'nın yardımıyla sevgilim 48 saat içinde bana geri döndü ve ben de diğer insanlarla iletişim kurmak için kalbi kırmak istiyorum. Agbazara aşağıdaki e-posta yoluyla aşağıda detayları aracılığıyla ( agbazara@gmail.com ) veya Whatsapp üzerinden: (+2348104102662) o zaman Dr.Agbazara'nın harikalarını görebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  2. Hepinize merhaba,

    BITCOIN YATIRIM İÇİN

    W/A:::::+1605-340-8997
    e_mail:::[binaryinvestment272@gmail.com]

    Bitcoin yatırımlarında zengin olmanın sırrını anlatacağım. Zengin olmak ya da fakir olmak ve dövüşmeye devam etmek, bizim gibi meşru ve profesyonel tüccarlarla 72 saat içinde daha büyük para kazanmaya başlayın, Şimdi 200 $ 'lık minimum yatırımla açık yatırım paketi, 72 saat içinde 2000 $ alabilirsiniz
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    200 $ yatırım yapın, 2.000 $ kazanın
    500 $ yatırım yapın, 5.000 $ kazanın
    700 $ yatırım yapın, 7.000 $ kazanın
    1.000 $ yatırım yapın, 10.000 $ kazanın
    2.000 $ yatırım yapın, 20.000 $ kazanın
    5.000 $ yatırım yapın, 50.000 $ kazanın
    7.000 $ yatırım yapın, 70.000 $ kazanın
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
    Finansal özgürlüğünüze ulaşmak için bu açık fırsatı kaçırmayın, şimdi yatırım yapmaya hazır olmayanlar erken emekli olmaya hazır değiller, tek bir gelir kaynağına güvenmeyin, bugün sizin için ticaret yapalım ve sen.

    W/A:::::+1605-340-8997 veya
    e_mail:::[binaryinvestment272@gmail.com]

    YanıtlaSil
  3. herkese merhaba

                           Bu bilgeliği oku, seninle paylaşmak üzereyim

    Ben Rizky Indah ve Endonezya'nın bir yerlisiyim, kredimi güvenilir bir borç verenden nasıl aldığımı size bildirmek için buradayım ONE BILLION RISING FUND


                                      ŞİRKET İLETİŞİM

    ŞİRKET ADI: ONE BILLION RISING FUND
    ŞİRKET GMAIL : onebillionrisingfund@gmail.com
    YER: San Francisco. Kaliforniya. BATI AMERİKA BİRLEŞİK DEVLETLERİ
    TEL: +1 267 526 5352
    WHATSAPP: +1 267 526 5352

    Bu salgında yaşamak benim ve ailem için zorlaştı ve işim bu Covid 19 salgını tarafından mahvoldu ve Rahat yaşamak herkesin arzusu ve ben ailem için en iyisini istiyorum bu yüzden bankadan borç para vermeye karar verdim ve banka beni geri çevirdi ONE BILLION RISING FUND dan kredi alan arkadaşım bana kredi vereni tanıtıp bana finansal olarak yardımcı olabileceklerine dair güvence verene kadar birkaç kez aşağı indim onlara çok inanıyorum çünkü arkadaşım ONE BILLION RISING FUND yeni kredi aldı ve başvurdum ve beni birkaç gün süren süreçten geçirdiler ve en büyük sürprizim kredi tutarının hesabına yatırılmasında.
    ONE BILLION RISING FUND 'dan aldığım bu deneyim hayatımı güzelleştirdi ve artık bir seramik şirketim var.

    Krediye ihtiyacınız olduğunu biliyorsanız, finans şirketiyle iletişime geçmenizi tavsiye edeceğim ve size kredi konusunda yardımcı olabileceklerine kesinlikle inanıyorum.
    Lütfen çevrimiçi iletişim kurduğunuz kredi verenlere dikkat edin, çünkü çevrimiçi finansal borç verenlerin çoğu sahtedir ve hayatı sizin için daha zor hale getirecektir ve size yardım etmeye iyi niyetleri yoktur çünkü onlar geçimlerini sizden kazanmak isteyen dolandırıcılar dır.


    Kredi işlem süreçlerinde güvenilir, verimli ve profesyoneldirler, bu nedenle her kredi arayan kişiyi bu büyük kredi verme şirketine başvurmaya ve hikayenizi benimki gibi değiştirmeye teşvik ediyorum.
    kredinize gerçekten iş amaçlı ihtiyacınız varsa sizi daha fazla karşılayacaklar, bu yüzden bugün onlarla iletişime geçin ve benim gibi bir tanık olun
     
                  İLETİŞİM BİLGİLERİM

    BENİM ADIM :::::RIZKY INDAH
    GMAIL:::::::indahrizky490@gmail.com
    WHATSAPP:::+62-858-8161-8874

    İyi günler

    YanıtlaSil
  4. En az 10,000,00 ABD Doları ile en fazla 100.000.000,00 ABD Doları arasında değişen krediler sağlamak için buradayız, yani Dolar cinsinden başvurmak istediğinizde, ayrıca Endonezya'dan iseniz, en az 100 Rp. Maksimum 25 milyar Rp. Bu nedenle, Malezya'dan iseniz, minimum Rm30k ve maksimum Rm850k tutarında bir krediye başvurmakta özgürsünüz. Ayrıca yukarıda belirtilmeyen diğer para birimlerinde de başvurabilirsiniz. tüm finansal harcamalarınızı çok daha düşük bir oranda karşılamanız için ihtiyacınız olan kredi bunu yıllardır yapıyoruz ve hem borç veren hem de borç alan için başarılı ve faydalı oldu bu yüzden her yerde tanıklıklarımız var<<<<>> >> En son tanıklık, toplam Rm2.3juta ile Malezya'dan Farouk ve ayrıca Rp.570juta toplamı ile Endonezya'dan Indra oldu, bu yüzden lütfen bu müşteri dostu işlemde yanlız kalmayın<<<<<>>> >>>>

    İletişim Bilgileri aşağıdadır

    Firma Adı:İSKANDAR LESTARI KREDİ ŞİRKETİ
    e_mail::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    YanıtlaSil