5 Aralık 2017 Salı

Monsta X 2018 Takvim Çekilişi


Selam.

Size post yazmayalı uzun zaman oldu. Aslında bu postu da çok daha önceden yazmam gerekti ama internet sorunlarım hala devam ettiği için paylaşamadım. 

Öncelikle Monbebe'nin ilgilisini çekecek güzel bir Twitter çekilişim var; Monsta X'in süslediği 2018 Takvim çekilişi.

Aslında çekişi 20 Kasımda başlatmıştım ama burada duyurmakta geciktim. Neyse geç olsun güç olmasın değil mi efendim? :))

Takvimizin görünüşü şu şekilde:
(Tasarımın çalınmaması için buğulanıp, boyutu küçültüldü.)



Bu çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenler;

- Twitter hesabımı takip etmeniz (@basturkmerve), çekiliş için paylaştığım tweeti favorilerinize eklemeniz ve RT etmeniz. (Tweet için tık)
- Favorilere ekleyip RT ettiğiniz tweete yorum olarak 2 arkadaşınızı etiketlemeniz gerekmekte.

Çekişi sadece Türkiye sınırları içerisindeki şanslı arkadaşımız kazanabilecek ve sadece bir kazanan olacak.

Katılmak isteyenlere başarılar!

Yeşil günler.

- Fıstık Yeşili -

2 yorum:

  1. Merhaba, biraz post ile alakasız olacak ama blogunuzu yeni keşfettim ve acemi bir blog yazarı olarak çok beğendiğimi paylaşmak istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederiz. Böyle minnoş yorumlar görmek ve beğenilmesi çok mutlu ediyor. 💚

      Sil