11 Nisan 2018 Çarşamba

K-Pop Dans Kursu @ İzmir On Studio


 Herkese merhaba, a-yo MC!

 Bir garip Yeşil vardı ne oldu ona derseniz... Yeşil çok yoğun. Son haftalarda yine boyumdan büyük bir işe kalkıştım. O da nedir derseniz... K-Pop dans kursuna başladım. Ama cidden iyi ki bir delilik ile başlamışım yoksa uzun bir süre daha kalkışmazdım bu işe. Belki yapmayabilirdim bile.

 Bir gün Mei (Cansın) ile Starbucks'da otururken sohbeti açıldı. Dedim İzmir'de K-Pop dans öğreten bir stüdyo var. Hem de bir etkinlikte tanıştığım yetenekli bir kız öğretmenlik yapıyor. O yetenekli kızı siz de tanıyorsunuz aslında. Kendisi Elçin olur. Evet hani DIARROW grubundan Elçin... Mei hadi gidelim bir konuşalım deyince bende sanırım arkadaş arıyormuşum yanıma. Alel acele kalktık ve kendimizi ON STUDIO'da bulduk. Detayları öğrendik falan stüdyodan çıktık. Dedim ne oluyoruz, vay canına bir anda kursa yazıldık. :D 

 Gelen telefondan sonra cumartesi günleri gitmeye başladık Mei ile kursa. Öğretmenimiz Elçin, açıkçası adını duyar duymaz gözüm kapalı tamamdır yazılıyorum demiştim zaten. Etkinlikte öyle bir etkilerinde kalmıştım ki... Dedim umarım tüm yarışmalarda birinci olurlar. Yani KKM yarışmasını da canlı olarak izlediğimde "İnşallah kızlarım kazanır" demiştim. Kazandıklarında çok mutlu olmuştum. Neyse Elçin ve Güniz'e aşkımı şu an kusmasam iyi olur konumu dağıttım. :P 

İlk hafta CLC'nin Black Dress şarkısına çalıştık. Yani bizim şansımızdan mıydı bilmiyorum ama... ÇOK ZORDU. Tabi bizim sınıfımız dansa başlayalı aylar olmuş. Mei ile UFO görmüş insan gibi izledik ilk gün. Anladık ki cidden zor bir iş. Hayır öte yandan ben bu fibromiyalji illetini yeneceğim diye girmişim bu kursa ama cidden bunun için çok mu yaşlıyım acaba demedim değil. Sınıf bomba, öğretmen desen hay maşallah. 

Bu nedenle Mei ile haftaiçi de pratik yapmaya gittik. İdolleri artık daha iyi anlıyoruz. Zira 1,5 saatte sadece dansın ilk 20 saniyesini tam bitirebildik. 



 Her hafta yeni bir şarkı öğrendiğimizden hepsini tam öğrenemiyoruz açıkçası ama çabayla o da oluyor onu anladık. Yaklaşık bir ay oldu bile biz başlayalı. Şimdiden kaslarımın biraz uzadığını hissediyorum, en azından ellerim ve kollarım biraz daha dirençlendi. 

 Bu zamana kadar hangi K-Pop şarkılarının koreografilerini deneyimlediniz diye sorarsanız;
CLC - Black Dress
Mamamoo - Starry Night
Pentagon - Shine.

 Ama bunun devamı gelecek inşallah. Mei ile arada pratiklerimizi atsak mı diyoruz ama bu konuda şu an kararsızız çünkü gözlerinizi kanatmak istemiyoruz. :P 

Bir sonraki postta görüşürüz.

- Fıstık Yeşili

8 yorum:

  1. Ben de İzmir de oturuyorum ve Kpop dans kursuna gitmek istiyorum. Yardımcı olabilir misin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uzun zamandır giremiyordum buralara, geç cevap olacak ama... Stüdyo'ya izban ile rahatça gidebilirsiniz. Demirköprü istasyonunda inin, marketlerin olduğu taraftan çıkıp güneye doğru yürümeniz gerekiyor.

      Sil
  2. İzmir de oturuyorum acaba ufak bir yardım eder misiniz? Sadece adres ya da nasıl bulabileceğimi bilmiyorum

    YanıtlaSil
  3. İzmirde oturuyorum izmirde kursunuz varsa yardımcı olabilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  4. Izmerde oturuyorum nasıl bulabilirim bu kursu? ücretlimi? yardımcı olabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geç cevaplayacağım ama kusura bakmayın. Kurs ücretli pek tabi ki. İzban ile rahatça gidebilirsiniz. Demirköprü istasyonunda indikten sonra kime sorsanız gösterirler aslında çok yakınında. ^^

      Sil
  5. Merhaba, izmirde oturuyorum ve K-pop dans gursuna gitmek istiyorum.
    Sizde yaş siniri var mi?
    Ucreti ne kadar?

    YanıtlaSil
  6. Mrb bn İzmir Torbalı da oturyrm detayli bir adres bilgisi verirsenz cok sevinirm 🙂

    YanıtlaSil