23 Kasım 2013 Cumartesi

Drama Dedikoduları #2

Tekrar merhaba :))
Bugün yine 3 farklı drama dedikodusu ile sizlerle olucam.Bugün hangileri mi var?Bakalım...

Bu postta, Personal Taste, Scent Of A Woman ve Lie To Me'den bahsedeceğim.



Öncelikle herkesin aşık olduğu Lee Min Ho ile tanışmama vesile olan Personal Taste:



Tabi bu drama ile sadece LMH ile tanışmadım.Aynı zamanda ilerdeki zamanlarda sürekli karşıma çıkacak olan Son Ye Jin, Kim Ji Suk ile de tanıştım.İkisinin arasındaki aderans mükemmeldi. (Pardon ya aderans derken, uyum işte.Restoratörseniz böyle yanlışlıkları her yerde yapıyorsunuz arsdafs) 

 Her neyse.16 bölümlük bu romantik komedide, başroldeki erkeğimiz Lee Min Ho yani mimar Jeon Jin Ho, elde etmek istediği müşterisinin hayran kalacağı bir ev bulur.Ama oraya elini kolunu sallayacağı türden bir ev olmadığını anlar.O eve sızmanın yollarını ararken evin kızı ile daha önce tannıştığını farkeder ve eve kızın yanlış anlamaları sonucu sızar.Nasıl mı?

 Kızımız sapına kadar erkek olan bu adamı, gay zanneder ve evine girmesine izin verir.Tabi kira karşılığı.Yurt dışındaki babası bir öğrense...Bacaklarını kırar yiminederim :D
 Her şey eve sızmakla bitmez tabi ki, ilerleyen zamanda evin kızına kadınsı görünüm verir ve evin gizli gizli planını (Bakın bir meslek hastalığı olarak Rölöve demiyorum) çıkartmaya çalışır.Bu olaylar sırasında başka şeylerde olur.Tabi ne kadar yakınsan o kadar hissedersin düşünceme göre sevgili mimarımız kendine engel olamaz ve duygularını evin kızına açar.Ohooo sonra olanlar olana.Zaten bu gay sanılma mevzusu bir çok pürüz çıkartır.Bizde güle güle izleriz:D

Bu dramanın güzel OST'larından bi kaçını sizle paylaşayım:

ve tabiki aklımda kalan sahneler...

(Şu meşhur reglken karın ovma sahnesi...Jin Ho, sen nelere kadirsin dedik çoğumuz.)

(Peki bu öpücük nedir???Ayyy amaaa yaaaa diye eridiğimiz bir sahneden.)




Eğer Lee Min Ho'yu bilip, sevipte bu dramayı izlemediyseniz size yöökk artık diyeceğim.Çabuk oturun başına.Öyle eğlenceli bir drama ki...Tabi sonradan her drama gibi duygusala geçiş yapıyor ama olsundu.


Güncel takip ettiğim ve Lee Dong Wook, Kim Sun Ah gibi harika oyuncularla tanıştığım, bokum çıkana kadar ağladığım Scent Of A Woman:


Lee Yeon He, bir gün ölümcül bir hastalığı olduğunu öğrenir ve ölmeden önce hayalini kurduğu bir tatile çıkar.Çıkar ama...Orada hayatının adamı ile karşılaşacağını bilmez.Hemde komik bir yanlış anlama ile.

 Bu dizi 16 bölüm ama izledikçe, içiniz parçalandıkça bölümleri daha etkili hissediyorsunuz.Bu drama 16 bölüm olabilir ama benim için bildiğiniz bir 24 bölüm vardı.Çok ağlamıştım.Gerçekten güzel bir dramaydı.

 Kızımızın hastalığını öğrendikten sonraki tepkilerine ben çok garipsemiştim Kang Ji Wook'un ama ona da anlam yüklemeye çalıştım.Bir anda hissettiği duygular ters tepiyordu.Yakın zamanda istemesede onu terk edecek bir kadın duruyordu karşısında.Yol yakınken ayrılıp, acıyı azaltmak mı yoksa son günlerini onunla geçirip, onu huzurla uğurlamak mı?Kang Ji Wook eminim buna çok takılmıştı.Hisleri karman çormandı.Duygusallık yönünden harika bir dramaydı, e oyunculuklarından bahsetmiyorum bile. Lee Dong Wook'un ağlama sahneleri beni benden aldı.Kim Sun Ah'ın ağlama sahnelerinde zaten paramparça oldum.

Bu dramayı hatırlatacak güzel OST'lar:


Aklımda kalan o harika sahneler...

Mesela, o harika replikten önceki tango sahnesi...











   



Bu harika duygulu dramayı izlemek isterseniz, buyrunuz:


Yoon Eun Hye Kang Ji Hwan, Jo Yoon He, Sung Joon'u tanımama vesela olan o sevgili biricik dramam Lie To Me;


Devlet memurumuz Gong Ah Jung, eski sevdiceğini elinden alan arkadaşına evli olduğu yalanını atar.Fakat elinde olmayan nedenlerden dolayı damadımız bir anda seçkin aileden CEO Hyun Ki Joon oluverir.Ah Jung ve Ki Joon bu yalanın ortaya çıkmaması için kısa bi süre iş birliği yaparlar.Fakat olaylar öyle bir gelişir ki, birbirlerine olan hisleri kuvvetlenir.Ta ki... CEO Hyun Ki Joon'un erkek kardeşi ile arasına giren eski sevgili ülkeye dönene kadar...

Zengin bir iş adamının hayatını biliyoruz.Hayatına giren her kadının dedikodusu edilir.Bazen iş mi yoksa aşk mı diye tercih etme eşiğine bile gelinir.Ben bu dramayı o kadar çok sevdim ki, tekrar dönüp dönüp izledim.

Harika OSTlarından demeçler:

Aklımdan silinmeyen sahneler...









 

Lie To Me dramasını izlememe gafletine düştüyseniz eğer (Ahahhahaağağğağ) buyrunuz link, hemen açıp izleyin:


Bu seferlikte bu kadar :)) 
Bir sonraki postta görüşmek üzere...




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder