11 Haziran 2014 Çarşamba

Drama Dedikoduları #5


Vizeler, finaller, bütünleme belaları...Hepsini atlattım çok şükür.O zaman neden size yeni post yazmayayım ki değil mi?

Bu gün bu postta The Musical, Paradise Ranch ve Full House'tan bahsediciğim.^^

 Bir çoğunuz eminim bahsettiğim son iki dramayı kesinlikle biliyordur. :) Neden mi?Bilmeyenler, detaya geçtiğimde anlarsınız:))

İlk önce başrollerini, Boys Over Flower'dan tanıdığım Koo Hye Sun ve bu drama sayesinde tanıdığım Choi Daniel ve Park Ki Woong olan The Musical:



 Go Eun Bi isimli baş rolümüz müzikal oyuncusu olmak isteyen ama çoktan Tıp gibi bir mesleği seçmiş bir kızımızdır.Fakat hayallerinin peşinden gitmeyi seçip Tıp'ı bırakır.Müzikal seçmelerine katılır fakat ardı ardına aldığı başarısız sonuçlar yadsınamaz.Derken...Bir şey farkedilir...Kızımızda kadınlarda olan ses perdesinin yerine erkeklerde olan ses perdesi vardır.Şu ses perdesi nedir hiç anlamam ama nasıl anlatıcamı bulamadım başka :D Her neyse.Bu denemede başarılı olur ve bir anda kendini aşk üçgeni içinde bulur.

Dramaya ait sevdiğim OSTları:
Ve akılda kalan sahneler..


Uzun saçlı görmeye alışık değilim ki ben bu kızı yaee.


Bu dramada bu kadına bittim ama ben.


 

 

 

Bu dramayı izlemek isterseniz hemen buraya izleme linki de koyuyorum :) Tıklayın.


 2010 yapımı olan, TVXQ üyesi Changmin'in başrolü Lee Yeon Hee ve İtalyan çekiğimiz Joo Sang Wook ile paylaştığı komik drama Paradise Ranch:


Konusuna gelirsek, 19 yaşında gençliğinin baharında olan Dong Joo ve Da Ji evlenmişlerdir fakat gençliğinin baharında herkes hata yapabilir değil mi?Erken bir karar verdiklerini düşünerek boşanırlar.Ama her hata da kaderimizde yer almaz mı?Hata diyip geçtiğiniz şey ya yıllar sonra tekrar karşınıza çıkarsa?Ya siz aynı hatayı yine yapmak isterseniz?Ya da siz değil de kalbiniz?Evet, tahmin ettiğiniz gibi...Boşanmanın üzerinden yıllar geçip karşılaştıklarında aslında duygularının hala aynı olduğunu kanısına varırlar.Bize de bu iki gencin komedi dolu romantizmini izlemek düşer.

Dramaya ait sevdiğim OST'lar;

Akılda kalan sahneleri de unutmayalım :))





-Kiii bu son caps favorimdir....Hani derler ya sen hatırlamamaya çalışsanda bedenin ve kalbin o kişiyi hatırlar...Aynen de öylee.-





Evet bu sahnede hönküre hönküre gülebilirsiniz.Hönkürmek ağlama kelimesinde kullanılsada bu sahnede gözlerinizden yaş gelene kadar gülebilirsiniz.O yüzden yanisi :D Fermuarlar hayatımızda büyük yer kaplııyıırr arkadşlarr litfen yani dikkatt edelim:D:D


Chang Min bu sahnede tüm izleyicilere kötü örnek oluyor biliyorum ama çaak sevimli şebek ya.Dimi?Bu arada ilk mandalin aldığımda bunu denicem.Hadi ama!Sizde görünce oha, dediniz ve içinizden denemek geldi.Gelmedi mi?Bir anormal ben miyim şimdi?Hmm, pki.


Mandalina ve mandalina suyu reklamlarında bu şebeği oynatsalar iyi olur.Benimki sadece öneri.Tabi reklamı izleyenlerin mandalina mı yoksa Chang Min'i mi yemek isticekleri konusunda biraz tereddütüm var ama olsun:D

 Hemen izlemeye başlayın diye linki şuraya bırakıyorum: Tıklayınız.

2004 yapımı 16 bölümlük bir drama olan; başrollerinde ise Bi Rain ve Hye Ko Song'un olduğu dillere destan olmuş, efsaneleşen Full House;


 Bir çoğunuz izlemiştir ama bir çoğunuzda kesinlikle konusunu duymuşsunuzdur.Fakat ben bir kez daha yineleyeyim.Belki izlemeyenler izlemeye başlar, izleyenler çift dikiş yapmak ister:))

 Kızımız Ji Eun, tüm hayatını romanlara adamış biridir.Babasının inşaa ettiği ve kendisine miras bıraktığı adınada Full House yani Dolu Ev'de yaşamaktadır. (Ki gerçekten bence çok anlamlı bir isim konulmuş eve.Aslında evlere isim konulur mu yaee dediğinizi duyar giibiyim.İsim olayı saçma gelebilir başta ama dramayı izleyin sonra konuşun bence:D Gerçekten bak :) ) Ama gel gör ki...Kızımız küçük bir tatile çıkar fakat geri döndüğünde...en yakın arkadaşı ve nişanlısı tarafından kandırıldığını ve kendisine miras kalan Full House'n başka birine satıldığını fark eder.-Oy dağlarrr- Hem de ev kime satılmıştır bilin bakalım.Evvet!Ünlü oyuncu Lee Young Jae'ye yani Bi Rain'imize satılmıştır. (Bu dramayı iyi ki izlemiş ve Rain'i tanımışım diyorum) 

 Her şeyi geçtim kız evi geri almak için elinden geleni yapar ama ne olduğunu anlamadan kendi evinde 6 aylık sözleşmeli kiracı durumuna düşer.İşte tüm komedi burada başlar ya :))  Birbirine zıt karakterlere sahip olan Ji Eun ve Young Jae'nin hayatını değiştiren bu olaydan sonrasını izliyoruz.Bazen komik, bazen romantik olan bu dramayı kesinlikle izleyin derim. :))

Full House'n en sevdiğim OST'larına sizde bi göz atın derim :))



Vee akılda kalan sahneler...
 

 

 

 

Hahaha şu Rain'in öpmek için yaklaştığı gif der susarım hahha.Oyuncak bebek gibi ya.Terlikle vurasınız gelmiyor mu?Hiç mi?Tmm yae.

Online izlemek ve arşive almanız için hemen link paylaşayım bari; Tıklayınız.


Bu postlukta bu kadar genşşler.
Uzun zaman oldu biliyorum ama dediğim gibi üniversitenin son demlerindeydim.Ara vermek zorunda kaldım.
Şimdi özgür sayılabilirim.Her neyse staja kadar tabi ki.
Sadece bir kaç yorum bekliyorum sizden bunu söyleyen blogerlardan değildim ama nasıl ilerlediğimizi bilmek hakkımız olduğunu düşünüyorum.
Hatamız olduysa affola.
Bir sonraki postta görüşmek üzere.

Fıstık Yeşili



2 yorum:

  1. Geum Jan di şu kıza bayılıyorum mimikleri falan çok şeker :Dd ^_^ The Musical'ı kesinlikle izleyeceğim Merak ettim SAOL :Dd

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim.O kızın daha yeni final yapmış bir draması daha var; Angel Eyes.Onu da öneririm :)

      Sil