16 Aralık 2016 Cuma

The Alchemist (Web Drama) Türkçe Altyazılı by PistachioGreen


 Merhaba! ^^


 Bunu yapmayı uzun süredir istiyordum. Daha çeviri programlarını öğrenmeden kendime hedef koymuştum, bir gün bir dramaya Türkçe çeviri yapacağım. O gün bu günmüş demek ki. :)



 Türkçe çevirisi olmayan bir web dramayı gözüme kestirdim. Zaten JackJi severler bu dramayı biliyordur, Heo Young Ji'nin web draması olan The Alchemist. ^^




 Şimdi sizlere bu web drama hakkındaki oyuncu detaylarını vereceğim. ^^






Konusuna gelecek olursak; bu web drama 20'li yaşlardaki üniversite öğrencilerinin aşk hayatını konu almaktadır. Munhwa üniversitesinde Alchemist kulübü kurulmuştur. Bu kulüp, okul içerisinde öğrencilerin çift olmalarını engellemeye çalışmaktadır. Peki ya kulüp içerisinde bir aşk filizlenirse? ^^

Bölümleri şimdilik Youtube hesabıma ekleyeceğim fakat ilerleyen vakitlerde VK, Dailymotion hesaplarıma da ekleyebilirim. ^^ Böylece istediğiniz yerden ulaşabileceksiniz. Bölümleri çevirip Youtube hesabıma ekledikçe bu postun altına bölüm linklerini ekleyip editleyeceğim. ^^ Bu postu unutursanız, Youtube'dan hesabımı takip edebilirsiniz böylece bölümlerden hemen haberiniz olur; Pistachio Green Youtube.

*Edit

1. BÖLÜM
DM | OPENLOAD | VK

2. BÖLÜM




Görüşmek üzere. :)


-Fıstık Yeşili

12 Aralık 2016 Pazartesi

#Etkinlik #İstanbul Kore günü (24.12.2016)


Facebook ana sayfa da öylesine dolaşırken birden etkinliği gördüm. Paylaşmadan da edemedim. Bu etkinlik Ertuğ Travel & Regun Turizm tarafından düzenleniyor.

Etkinlikte;
Kore tur tanıtımı, 
Çay vakti & Kore tur danışmanı,
Hanbok'un hikayesi (Tarihi & Moda hakkındaki sunumu)& Fashion show,
Yelpaze dansı oyunu,
Hanbok fotoğrafı & Ürün tanıtımı (Satış muhtemel) yer alacak.

Kulaktan dolma bir kaç şey daha öğrendim. Fakat bunlar sadece muhtemel olan şeyler, kesinliği konusunda bir fikrim yok; Yelpaze dans dersi verilebilirmiş. Program sırasında 20 kişi sahneye alınarak Hanbok Fashion Show gerçekleştirilmesi düşünülüyormuş.

Etkinlik programı 15:00 - 19:00 arasında Sidonya Hotel / İstanbul'da gerçekleşecek. Bunu kaçırmayın derim. Afişi de buraya iliştiriyorum.



7 Aralık 2016 Çarşamba

#Etkinlik #İzmir Uzakdoğu'dan Anadolu'ya Esintiler (16.12.2016)


Uzun süredir etkinlik haberlerini detay vermeden Twitter hesabımdan (@basturkmerve) duyuruyordum. Bilgisayarım tamirden gelince, dedim bloga yazayım daha çok kişiye ulaşır...

Etkinlikten daha çok konser haberi vermeye geldim aslında. 

(*Koto: Japonya'da 7. yüzyılda Çinliler tarafından tanıtılan bir çalgı türüdür. Genelde kraliyet ailelerine ve saray çevresinde kullanılan bir çalgı türü olarak  bilinse de bazı belli kişiler bu çalgıyı kullanmıştır.)

Koto'nun yanı sıra ney ve kanun konseri de verilecekmiş. Biletler 10 TL olarak belirlenmiş ve BerKM (Bergama Kültür Merkezi) gişelerinden kolayca temin edilinebilirmiş. Japon sanatına karşı Türkiye'de de büyük ilgi var, dinlemek isteyenler gidebilir. ^^

Afişi de şuraya bir yere iliştiriyorum. ^^



-Fıstık Yeşili

16 Kasım 2016 Çarşamba

#Kore'msiKitap "Yıldız Gibi Parlamak" (Ö. BURCU ÖZTÜRK)

Selam millet.
Gördüğünüz üzere yaşıyorum, aslında bloğumuzdaki diğer yazarlar da yaşıyor ama üniversite onları biraz enkaza çevirdi. Herneyse. Sıcak, yeni post okumak özlemişsinizdir. ^^

Bu post blogda ilk kitap tanıtımı olacak sanırım. Sevgili Burcu(abla)'dan bu yaz başı bir kargo ulaştı ellerime. Aslında taa o zamanlarda verdiğim bir söz ile bu postu yazmam gerekti, baya geciktim. Sağlık sorunları derken sonunda bu postu çok şükür yazabiliyorum. :)

Kitaba geçelim hemen size bu ponçiği anlatmak için şu an bir heyecana kapıldım.


(Resme tıklarsanız instagram hesabıma ulaşacaksınız.)

Ayrıca Burcu abla kitabı adıma imzalarken kısacık bir not düşmüş. Mutluluktan dört köşe oldum.


Kitabın adı "Yıldız Gibi Parlamak".  Kitabın içinde bazen öyle cümleler var ki 'haa, doğru diyor' dedirtiyor ya da seni düşünmeye sevk ediyor. Ben mesela cesaretimi bir ara sorgulamadım değil...

Gidişatı çok fazla spoiler vermeden anlatmaya çalışacağım.^^

Suzan internette tanıştığı, yüzünü sadece bir fotoğraftan gördüğü arkadaşı Jun'un gazı ile bir yarışmaya katılır. Kore'ye uçak bileti ve sevdiği SPARKLE grubunun da konserine bir bilet kazanır. Suzan bu fırsatı iş yerinde diğer stajyer olan muhabir arkadaşlarına fark atmak için kullanacaktır. Ayrıca SPARKLE ile tanışma da cabası... Bu biraz da herkesin hayali değil mi? ^^

Uçakta tanıştığı Takeru, gizemli arkadaşı Jun, bayıldığı grup SPARKLE'ın hayatına renk kattığı günler geçirecektir. Elbette gittiği Seul'de zaman zaman hayal kırıklığına da uğrayacak, umutsuzluğa düşeceği anlar da olacaktır. Ama Suzan yenilgiye uğrayacak mıdır?

Bence bu sorunun cevabına, kitabı okuyarak ulaşabilirsiniz. Ben kitabı inanılmaz bir baş ağrısı çekmeme rağmen bir çırpıda okudum. Suzan'ın iç dünyası gerçekten sevimliydi.

Burcu ablaya başarılarının devamını diliyorum. Sizlere de bu çiğdem-kola tadındaki kitabı öneriyorum.

Edit: Kitap ile ilgili bazı linkler;

Yazarın kendi blogu:
burcukim.blogspot.com

Yıldız Gibi Parlamak Facebook:
https://t.co/YTBLw22Bvu

Yıldız Gibi Parlamak Twitter:
twitter.com/1yildizgibi

Yıldız Gibi Parlamak Instagram:
instagram.com/yildiz_gibi_parlamak

- Fıstık Yeşili

5 Ağustos 2016 Cuma

#Etkinlik 2016 K-POP WORLD FESTIVAL TÜRKİYE FİNALİ (ANKARA)




Afişte 23 Temmuz yazdığına bakmayın. Ülkedeki durumlar nedeniyle tarih kaydırıldı ve 6 Ağustos Cumartesi yapıldı.

Yarışma, MEB Şura Salonunda (Gazi Üniversitesi Tıp fakültesi karşısı, Ankara Üniversitesi Diş Hekimliği Fakültesi yanında) olacak.

Girişler 12:00 itibari ile yapılacak ve ücretsiz.

12:30 - 13:30 arasında yan bir etkinlik yapılacakmış. Yan etkinlikte, Kore yemek standı, Hanbok sergisi, kermes (albüm satışı da olabilir *tahminen*), hediye çekilişi de yer alacakmış.

Daha sonra 13:30 ve 16:30 arası da yarışmacılar performanslarını sergileyecek.Gitmek isteyen herkes gidebilir herhangi bir engel yok açıkçası. Gidin tanışın, kaynaşın. :D 

Duyurması benden, gidip eğlenmesi sizlerden. ^^ Bu yıl hangi sanatçı geliyor hatırlamıyorum ama öğrenirsem edit olarak yarına kadar eklerim :)) Gidecek olanlara iyi eğlenceler, umarım bir kaç fotoğraf-video paylaşırsınız da gidemeyeceklerin merakı giderilir :) *Onlardan biri de benim:( *

- Pistachio Green



25 Temmuz 2016 Pazartesi

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #23


Selam millet. Ne kadar hızlıyım öyle değil mi? afsgahjks

Biriken iş işte böyle oluyor. :D Her neyse sizi bekletmeden tanıtımlara geçiyorum, artık bir çoğunuz bu postun amacını biliyordur değil mi? :)

Başrollerinde; Gentleman's Dignity, To The Beautiful You, The Heirs dramalarından, Runway Cop, Twenty filmlerinden tanıdığım Kim Woo Bin'in; Dream High 1-2, Big, Gu Family Book, Man From The Stars dramalarından, Architecture 101 filminden tanıdığım Miss A üyesi Bae Suzy'nin; Boys Over Flowers, Oh My Ghost dramalarından, A Millionare's Firs Love, Doremifasollasido filmlerinden tanıdığım Lim Ju Hwan'ın; Wild Romance, Arang The Magistrate, The Heirs dramalarından tanıdığım Lim Ju Eun'un olduğu 20 bölümlük drama Uncontrollably Fond:


No Eul ve Joon Young, gençliklerinde birbirerine aşık iki kişidir. Bazı nedenlerden dolayı ayrılırlar fakat yıllar sonra tekrar karşılaşırlar. Joon Young çok ünlü bir aktör olmuşken, No Eul belgesel yapımlığına soyunmuştur. Tekrar karşılaştıktan sonra aşkı geri bulacaklar mıdır?

İnanılmaz bir kimya bizi bekliyor. Aylardır beklenen dramalar arasında çoktan yerini aldı bu drama. Tabi ki sebebi Suzy ve Woo Bin. Ehe. Fakat bu sezon çok çekişmeli. Bakalım reytingler beklendiği gibi olacak mı? Trailerını hemen şuraya ekliyorum. Fikir edinmek için izleyebilirsiniz.

Trailer 


Başrollerinde; No Blood No Tears, Countdown filmlerinden tanıdığım Jeon Do Yeon'un; Healer dramasından, Wonderful Days, Midnight F.M filmlerinden tanıdığım Yoo Ji Tae'nin; The Greatest Love, Beyond The Clouds dramalarından, Flying Boys, Beastie Boys, Come, Closer filmlerinden tanıdığım Yoon Kyu Sang'ın olduğu 16 bölümlük The Good Wife:


Do Yeon'un eşi başarılı ve ünlü bir savcıdır fakat karıştığı siyasi bir skandal sonrasında tutuklanır. Do Yeon ise evlenmeden önce yağtığı mesleği avukatlığa geri döner. Zaman geçtikçe gerçek benliğini bulmaya yoğunlaşır.

Dramada ayriyetten After School üyesi Nana'da oynuyor. Dramada rolü tam olarak neolur bilemiyorum ama.

Çok izlemeyi tercih edebileceğim bir drama değil yani oyuncuları da çok tanımıyorum ama Kyu Sang ve Nana için izlenir mi bir an tereddüt ettim. Kyu Sang'ın da oyunculuğunu seviyorum. 

Trailerlar


Başrollerinde; Dream High, Who Are You dramalarından, Marriage Blue filminden tanıdığım 2PM üyesi Taecyeon'un; Rooftop Prince, Ma Boy, I Miss You, Secret Of The Birth, I Can Hear Your Voice, Triangle, Reset, Sensory Couple, Who Are You: School 2015 dramalarından, Killer Toon filmlerinden tanıdığım Kim So Hyun'un ve Lie To Me, One More Happy Ending dramalarından, Beastie Boys, Tabloi Truth filmlerinden tanıdığım Kwon Yool'un olduğu drama Let's Fight Ghost:


Dramamızın konusuna gelecek olursak; Hyun Ji  ders çalışarak geçirdiği 19 yıllık hayatını bir kazada kaybeder. Bir kaç yıl boyunca amaçsız bir şekilde dünyada dolaşır. Cennet ya da cehenneme neden gidemediğini sorgularken hayaletleri gören Bong Pal ile karşılaşır. Bong Pal ise hayaletleri görme yeteneğiyle para kazanmaya çabalar. Ancak bu şekilde hayaletleri gören gözlerinden kurtulabileceğini düşünür. Hyun Ji ile karşılaştıktan sonra iyi bir ikili olacaklardır ve hayaletlerin hikayelerini ortaya çıkararak onları dünyadan göndereceklerdir.

Ben ilk bölümüne göz attım.Zaman zaman sıkıcı geçti lakin biliyorum ki ilerleyen bölümler ilaç gibi gelecektir. Taecyeon'un mimikleri ve So Hyun'un harika oyunculuğu bütünleşmiş diyebileceğimi düşünüyorum açıkçası. Didişmeleri çok eğlenceliydi. Bakalım, sizlerle trailerını paylaştıktan sonra siz neler düşüneceksiniz?

Trailer


Başrollerinde; Secret Garden, I Can Hear Your Voice, Doctor Stranger, Pinocchio dramalarından, No Breathing, Hot Young Bloods filmlerinden tanıdığım Lee Jong Suk'un ve Postman The Heaven, Always, Love911, Cold Eyes, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Han Hyo Joo'nun olduğu drama W/Two Words: 



Otuzlu yaşlarında aynı zamanda ama farklı dünyalarda yaşayan iki kişinin aşkını konu alıyor drama. Yeon Joo, babası ünlü bir çizgi roman yaratıcı olan bir cerrahtır fakat bir gün babası ortadan yok olur. Yeon Joo babasının atölyesinde onu ararken başka biri ile karşılaşır. Bu kişi kanlar içinde yerde yatan Kang Chul'dan başkası değildir. Kang Chul tarafından kaçırılan Yeon Joo, başka bir boyuta atlar.

Konusu bana çok güzel geldi. Kurgu da sağlamsa ve oyuncu kadrosu ile birleşirse... Allah deriz.Hemen harika trailerları paylaşıcam sizlerle.

Teaserlar


Başrollerinde; Han Ye Ri'nin; Her Lovely Heels, Secret Love dramalarından tanıdığım eski KARA üyesi Han Seung Yeon'un; Dream High dramasından Secretly Greatly filminden tanıdığım Park Eun Bin'in; Ex-Girlfriend Club, Descendants Of The Sun dramalarından tanıdığım Hwa Young'un ve Yong Pal dramasından tanıdığım Park Hye Soo'nun olduğu 12 bölümlük drama Age Of  Youth:


Ekonomik durumunu dik tutmaya çabalayan Jin Myung, kendini erkek arkadaşına adayan Ye Eun, içmeyi seven muhteşem kişilik Ji Won,  güzeliği nedeniyle popüleriteye sahip olan Yi Na ve çekingen  Eun Jae.. Aynı evde kalan 5 kızın hayatını konu alan bir drama olacak bu dizi.

Trailerlarına bakılırsa eğlenceli ve güzel olacak. Ayrıca neredeyse tam benlik gibi bile duruyor :D Kısa oluşu da mükemmel. ^^ Hadi trailerlarına bakalım.


Bu postlukta bu kadar :)) Yine çok güzel dramalar var değil mi? ^^

- Fıstık Yeşili


13 Temmuz 2016 Çarşamba

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #22


Selamlar! Sağlıklı günler!

Evet hiç böyle giriş yapmamıştım değil mi? Ssawry. 

Lafı uzatmayacağım merak etmeyin. Hemen konuya giriş yapmalıyım çünkü çoooooook drama var size tanıtacak. *İzleyemesemde* 

Haziran ve Temmuz aylarının birleşimi olacak bir post olmasını istiyordum ama sonradan ayrı ayrı paylaşmayı düşündüm. ^^ Bu postta Haziran ayı dramaları yer alacak.

Önce izlediğim dramaların küçük yorumlarını yapayım.

Beautiful Gong Shim: Kesinlikle eski K-Drama tadında bir drama. Eğlenceli, komik, fakir kız-zengin erkek ilişkileri barındıran bir hikaye. Aslına bakarsanız sınavım olduğu için yarıda bıraktığım bir drama ki sonrasında devam edeceğim. Bitirdiğimde yine bir yorum yaparım :*

Another Mis Oh/Another Oh Hae Young: Kesinlikle izlenmesi gereken dramalardan. Reytingleri gayet güzel bir dramaydı. Her bölüm az da olsa merakla beklediğiniz bir drama. Ben açıkçası nedense başroller kavuşsun istemedim. - Bu benim manyaklığım siz takmayın.- Kurgu ve oyuncu kadrosu çok güzeldi. Başroller arasındaki kimya çok hoştu. Hiç eğreti durmuyorlar yanyana aksine enerjileri süperdi. İzleyin, izletin. Zira replikler de bir o kadar harika.

Lucky Romance: She Was Pretty tadında bir dramaydı. Yani eğlenceli, komik, azıcık da romantik, tılsımlı-nazar boncuklu bir drama. ^^ Egoist patronları, fakir kızdan hoşlansa bile kendini çeken patronları hepimiz biliyoruz. Daha önce bir kaç drama izlediyseniz, kesinlikle rast gelmişsiniz demektir. Final verdiğinde yine kısacık bir yorum yapacağım. 

Sırada halihazırda başlayan, başlamış olan, başlayacak dramalara geçelim. ^^


Başrollerinde; The Worst Guy Ever, Beastie Boys, Midnight F.M, Try To Remember, Quick, Pained, Perfect Game, Never Ending Story, Dancing Queen, Love911, The Neighbours,  New World, Mr. Go, The Flu, Fasten Your Stealbelt, Rough Play, Marriage Blue, The Five, Murderer filmlerinden tanıdığım Ma Dong Seok; Love Rain, Reply 1997, The Master's Sun, Reply 1994, Oh My Ghost, She Was Pretty dramalarından, No Breathing filminden tanıdığım Seo In Guk; Oh! My Lady, Gentleman's Diginity, Dating Agency: Cyrano, The Spring Day of My Life dramalarından tanıdığım SNSD üyesi Soo Young'ın olduğu 16 bölümlük drama 38 Task Force/Squad 38:


Konusuna gelecek olursak;  Seul'ün özel tim şefi ve dolandırıcılar-vergi kaçıranlar hakkında bilgi toplamak için bir araya gelen bir ekibin yaşadıkları konu alınıyor.

Ekip güzel, OCN draması eh konusu da iyi gibi duruyor. Hadi sizleri teaserlar ile baş başa bırakayım.^^


Başrollerinde; Fated To Love You, The Producers dramalarından, Windstruck, S Diary,  The Client filmlerinden tanıdığım Jang Hyuk'un, Because It's First Time dramasından, The Youth filminden tanıdığım Park So Dam'ın,  Cruel City, Witch's Romance, Discovery Of Love, Because It's First Time dramalarından tanıdığım Yoon Hyun Min'in ve Love Rain, Faith, Flower Boy Next Door dramalarından, Fashion King ve Cat Funeral filmlerinden tanıdığım Park Se Young'ın olduğu 16 bölümlük drama Beautiful Mind:


Konusuna gelecek olursak; dahi ama bir o kadar da psikopat bir beyin-sinir cerrahının bir kadına gönlünü kaptırdıktan sonra insani davranışları benimsemesini anlatıyor. Doçentlik seviyesine bile yükselebilmiş olan Lee Young Ah, şiddet suçları bölümünde görev yapan bir dedektif polis olan Kye Jin Sang'ın yolları bir şekilde kesişir. Kendilerini garip hasta ölümleri ile karşı karşıya bulurlar. 

Konusu aslında basit olsada kurgu sağlama benziyor, kafa karıştıracak gibi de ama. Sizlerinde kafası karışsın diye hemen sizlerle trailerını paylaşacağım. ^^


Başrollerinde; My Little Bride, Sunflower filmlerinden tanıdığım Kim Rae Won'un; Prince Hours, You're Beautiful, My Girlfriend is Gumiho, Heartstrings, Flower Boy Next Door, The Heirs, Pinocchio, Entertainer dramalarından, Love Phobia, Cyrano Agency, Miracle in cell No:7, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Park Shin Hye'n, It's Ok, It's Love, Cheese In The Trap dramalarından tanıdığım Lee Sung Kyung'un ve Faith, Gap Dong, Pinocchio, The Time We Were Not In Love dramalarından, No Breathing filminden tanıdığım Yoon Gyun Sang'ın olduğu 20 bölümlük drama Doctors:


Zor bir çocukluk dönemi geçiren ve dövüşme konusunda iyi olan Hye Jung, yine bir çok zorluğun üstesinden gelerek bir üniversiteye girer ve harika bir doktor olur. Bizlerde Hong Ji Hong ve Hye Jung arasındaki aşkı izleyeceğiz. ^^

Dramada ayrıca son zamanların parlak yıldızı Ji Soo'da oynuyor! Eridiniz değil mi? Zaten oyuncu kadrosu harika... Shin Hye ve Ji Soo'nunda aynı dramada olması kalp hoplatıyor tabi Ji Soocuğum başrol değil ama olsundu. :D 

Hemen trailerlarını paylaşayım sizler için.


Trailer 1


Trailer 2


Trailer 3


Başrollerinde; 200 Pounds Beauty, Steal My Heart filmlerinden tanıdığım Kim A Joong'un; Queen In Hyun's Man, Lovers Of Music, Angry Mom dramalarından, Old Miss Diary, Fly High, Mr. Idol filmlerinden tanıdığım Ji Hyun Woo'nun; 7th Grade Civil Servant, The Blade And Petal, Valid Love dramalarından, Sunny, Cyrano Agency, Never Ending Story, Architecture 101 filmlerinden tanıdığım Uhm Tae Woong'un olduğu 16 bölümlük drama Wanted: 


Polisiye dramada, ünlü bir oyuncu olan Hye In'in oğlu kaçırılmıştır. Oğlunu kurtarmak adına, canlı yayın yapan bir reality şovda oğlunu kaçıranların verdiği görevleri yerine getirmek zorunda kalır. Seung In isimli dedektif ise bu işe canını bile ortaya koyar. Bakalım oğlu bulabilecekler midir?

Hyun Woo'nun bu dramada yine harika bir karaktere can vereceğini düşünüyorum. Queen In Hyun's Man'den beri izlediğim bir oyuncu. Gerçekten bu iki başrolünde kimyasının uyuşacağını düşünüyorum. Trailerları bile izlediğinizde aslında benimle aynı fikirde olacaksınız. Sizlerinde bir fikri olması için trailerlarını paylaşsam iyi olur. ^^

Trailer 1


Trailer 2



Evett. Bu postlukta bu kadar arkadaşlar. Sağlık sorunlarım nedeniyle, üşendiğimden bazende gerçekten yazmayı istemediğimden bu postlar gecikiyor. Bunun için üzgünüm. :( 

Temmuz ayı dramalarının tanıtımında görüşmek üzere. :)

- Fıstık Yeşili



23 Mayıs 2016 Pazartesi

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #21


Herkese aşırı güzel merhabalar!
Size söz verdim ama erken gelecek dediğim halde postu ekleyemedim bu konuda çok üzgünüm. Hayatım şu ara fırtınalar içerisinde. Alabora olmamaya çabalayarak geçiriyorum günlerimi umarım anlayış ile karşılarsınız.Hemen konuya giriyorum...

Goodbye Mr Black: DOTS bittikten sonra reytingleri yükselen dramayı 4 bölüm kadar daha uzattılar. Haklılar. Reyting tavan yapmış, dramanın bitmesine az kalmış. Siz olsanız bölüm uzatmaz mısınız biraz daha para kazanmak için? Bu yıl DOTS'tan sonra listemde ikinci sırada alıyor bu drama. En azından ilk yarı için desem yeridir. Oyunculuklar güzeldi. Sadece nedense Cha Won ve Jin Wook arasında garip bir kimya vardı. İkiside biribirinin karşısında acemi oyuncuya dönüşüyor. Özellikle öpüşme sahnelerinde, ellerini ayaklarını kafalarını nereye koyacaklarını bilmiyorlar. Aralarında bir etkileşim mi oldu dersiniz, profesyonelliklerini etkileyecek? Ben nedense öyle düşündüm zira her ikisinin de profesyonelliğinden emindim şu dramaya kadar. :D Her neyse. Finalin ilk kısmında salya sümük ağlarken ikinci kısmında bol gülücüklü geçti. Kesinlikle izleyin diyebileceğim bir drama. Yine tam istenildiği gibi bir final vermesede mutlu bittiğini spoiler verebilirim. ^^

Entertainer: İzlemeyi 2. bölümden sonra bıraktım. Ne yalan söyleyeyim dramaya ısınamadım. Jisung aşkına bile izleyemedim. Umarım uygun bir zamanda izlemeyi bitirebileceğim bir dizi olarak yerini alır...

Şimdi sıra başlamış, yeni başlamış, başlayacak olan dramalara geldi... Kemerleri bağlayalım lütfen. ^^

Başrollerinde; Can You Hear My Heart, Cheongdamdong Alice, Unemployment Benefit Romance, I Need Romance 3, My Secret Hotel, Sensory Couple dramalarından tanıdığım Namgung Min; Master's Sun dramasından tanıdığım Girl's Day üyesi Minah; Sungkyunkwang Scandal, Scent of A Woman, That Winter, The Wind Blows, Master's Sun dramalarından Closer the Heaven filminden tanıdığım Seo Hyo Rim ve The Blade and Petal, Surplus Princess, The Time We Were Not In Love dramlarından, The Agressives, My Mightly Princess, The Five filmlerinden tanıdığım Oh Joo Wan'ın olduğu 20 bölümlük Beautiful Gong Shim:



Büyüğü güzel, şanslı, yetenekli bir kızken küçüğünün ise sahip olduğu tek şey güzel ve sıcak kalbi olan iki kız kardeşin aşklarını izleyeceğiz. Hali hazırda  2 bölüm yayınlandı. Açıkçası ben izledim ve %100 önereceğim bir drama oldu bile. Zira Minah'a bayıldım. Onu o perukla her gördüğümde aklıma Apink Eun Ji ve Reply geliyor. ^^ Çok eğlenceli bir drama öneririm kesinlikle ama sizlere birde teaserlarını bırakıyorum buraya. ^^




Başrollerinde Spy Myeongwol, Discovery of Love dramalarından Diary of June filminden tanıdığım Shinhwa üyesi Eric Moon, Jung Yi, Goddes of Fire, The three Musketeers dramalarından Love Me Not, Magic filmlerinden tanıdığım Seo Hyun Jin ve Gunman in Jooseon dramasından tanıdığım Jeon Hye Bin'in olduğu 16 bölümlük Another Miss Oh / Another Oh Hae Young: 

Dramada aynı zamanda Dating Agency: Cyrano, Naeil's Cantabile, The Producers dramalarından Old Miss Diary filminden tanıdığım Ye Ji Won, Personal Taste, I Need Romance 2, Cheongdamdong Alice, I Need Romance 3, Angel Eyes dramalarından, Love in Magic, 200 Pounds Beauty, Lady Dady filmlerinden tanıdığım Kim Ji Suk; Marriage Not Dating, Super Daddy Yul dramalarından tanıdığım Heo Jeong Min; Cruel City, Witch's Rainbow, Heart to Heart dramalarından tanıdığım Lee Jae Yoon; Sungkyunkwang Scandal, Faith,  I Miss You, 7th Grade Civil Servant, The Fugitive of Jooseon,  I Can Hear Your Voice, Master's Sun, The Heirs, Big Man, It's Ok, It's Love, Age Ending Nine Boys, Healer, Super Daddy Yeol, Divorce Lawyer in Love, Yong-Pal dramalarından One Fine Spring Day, S Diary, Blind, Always filmlerinden tanıdığım Kim Mi Kyung; Cooffe Prince, Oh! My Lady, Wild Romance, 7the Grade Civil Servant, Nine: Nine Times Travels, The Prime Minister and I, Emergency Couple, A New Leaf, You're All Surrounded, Marriage Not Dating, Modern Farmer, Super Daddy Yeol, Warm and Cozy dramalarından, 200 Pounds Beauty, More Then Blue, Hello Ghost, Heartbeat, Romantic Heaven, The Cat, The Tower filmlerinden tanıdığım Lee Han Wi ve eski KARA üyesi Heo Young Ji oynuyor.


Ve sonunda konusuna gelecek olursak; ses yönetmeni olan Park Do Kyung düğününde terk edilir.1 yıl sonra zihninde görüntüler belirmeye başlar. Sadece bir kadını görür fakat kadın onun tanıdığı birisi değildir. Daha sonra o kadın ile karşılaşır ve yan komşusu olur. O kadın, onu terkeden kadınla aynı isme sahip olan Oh Hae Young'dur. Fakat  geçmişinde kendisinin o kadınla olamayacağı bir hata yapmıştır. İlerleyen zamanda birbirlerine olan hislerin güçlenmesini izleyeceğiz. 

Hali hazırda 6 bölümü yayınlandı. Ben izledim tek oturuşta. Harika, komedi bir drama. Fakat bilirsiniz, ilk bölümler ölümüne güldürür bu Kore dramaları sonra bizi üzer, ağlatırlar. Bakalım neler olacak? :D Sizlerle hemen teaserları paylaşacağım:







Başrollerinde; Can You Hear My Heart, I Need Romance 2, I Miss You, Hi!School Love On dramalarından A Brand New Life, The Man From Nowhere, I am Father, Barbie, The Neigbors, A Girl at My Door filmlerinden tanıdığım Kim Sae Ron; Flower Boy Next Door, The Prime Minister and I dramalarından tanıdığım Yoon Si Yoon'un başrol olduğu 16 bölümlük drama Mirror of the Witch:


Bebek sahibi olamayan kralın karısının hamile kalabilmesi için büyük, kara büyü yapılır. Fakat büyü laneti ile birlikte gelir. İkiz doğan bebeklerden birisi tüm laneti üstlenerek ölüme gönderilir. Ancak bu şekilde ikizlerin diğeri, veliaht prens yaşamaya devam edebilir. 17 yıl sonra sır - ikizlerden diğerinin yaşadığı sır- ortaya nasıl çıkacak? 

İlk 2 bölümü izledim ve harika bir drama diyebilirim. İlk bölüm büyü ve karanlık şeylerle geçsede durumu anlatan bir bölüm olduğu için sabırla izlenebilecek bölüm. İkinci bölümden sonra Heo Jun ve Seo Ri'nin karşılaşmasından sonra drama renklenecek. Görsel efektlere ben bayıldım. Önerebileceğim bir drama. O halde, hemen teaserları paylaşayım sizlerle.

 





Başrollerinde Can You Hear My Heart, Full House Take 2, Secret Love, Kill Me, Heal Me, She Was Pretty dramalarından tanıdığım Hwang Jung Eum; The Producers, Reply 1988 dramalarından tanıdığım Ryoo Joon Yeol; Flower Boy Ramyun Shop, Dating Agency: Cyrano dramalarından  My Tudor Friend 2, Finding Mr. Destiny, The Five filmlerinden tanıdığım Lee Chung Ah ve Shark, Valid Love dramalarından Runway Cop filminden tanıdığım Lee Soo Hyuk'un olduğu 16 bölümlük Lucky Romance:


(Bu resmi afiş değil. Afişi yayınlayana kadar burada kalacak. Resimsiz eklemek istemedim.^^)

Hemen konusuna gelelim; Sim Bo Nui hanım kızımız fallara inanan bir bayandır. Yine falcıya gittiği bir gün, falcı bu hanım kızımıza 86'lı bir erkekle uyumazsa öleceğini söyler. Çaresiz Bo Nui, fellik fellik falcının belirttiği kriterlere uyan erkeğini aramaktadır. Bir gün bu kriterlere uyan bir erkekle karşılaşır. Fakat bu kişi kendi stüdyo binasının sahibi Soo Ho'dan başkası değildir. Soo Ho ise evlilik öncesi ilişkiye ise hiç sıcak bakmamaktadır. Bakalım Bo Nui, Soo Ho'yu fikrinden caydırabilecek midir?

Drama önümüzdeki günlerde yayınlanacak. Nasıl bir drama olduğunu bilmesemde, teaserlar komik olduğunu gösteriyor. Hadi sizlerle teaserları paylaşayım. ^^




Bu postlukta bu kadar sevgili takipçiler. Umarım bu her ay 3-4 drama tanıtımını sevmişsinizdir. Eskiden ne zaman geleceği belli olmayan postlar yayınlardım fakat ayları belli olmazdı, karışık yayınlardım. Sanırım postun düzenini değiştirmem daha iyi oldu. Böylece her ay hangi drama yayınlanacak güncel olarak takip etmiş oluyorsunuz. ^^ Her neyse. Haziran ayı postunda -umarım gecikmem- görüşmek üzere!