16 Kasım 2016 Çarşamba

#Kore'msiKitap "Yıldız Gibi Parlamak" (Ö. BURCU ÖZTÜRK)

Selam millet.
Gördüğünüz üzere yaşıyorum, aslında bloğumuzdaki diğer yazarlar da yaşıyor ama üniversite onları biraz enkaza çevirdi. Herneyse. Sıcak, yeni post okumak özlemişsinizdir. ^^

Bu post blogda ilk kitap tanıtımı olacak sanırım. Sevgili Burcu(abla)'dan bu yaz başı bir kargo ulaştı ellerime. Aslında taa o zamanlarda verdiğim bir söz ile bu postu yazmam gerekti, baya geciktim. Sağlık sorunları derken sonunda bu postu çok şükür yazabiliyorum. :)

Kitaba geçelim hemen size bu ponçiği anlatmak için şu an bir heyecana kapıldım.


(Resme tıklarsanız instagram hesabıma ulaşacaksınız.)

Ayrıca Burcu abla kitabı adıma imzalarken kısacık bir not düşmüş. Mutluluktan dört köşe oldum.


Kitabın adı "Yıldız Gibi Parlamak".  Kitabın içinde bazen öyle cümleler var ki 'haa, doğru diyor' dedirtiyor ya da seni düşünmeye sevk ediyor. Ben mesela cesaretimi bir ara sorgulamadım değil...

Gidişatı çok fazla spoiler vermeden anlatmaya çalışacağım.^^

Suzan internette tanıştığı, yüzünü sadece bir fotoğraftan gördüğü arkadaşı Jun'un gazı ile bir yarışmaya katılır. Kore'ye uçak bileti ve sevdiği SPARKLE grubunun da konserine bir bilet kazanır. Suzan bu fırsatı iş yerinde diğer stajyer olan muhabir arkadaşlarına fark atmak için kullanacaktır. Ayrıca SPARKLE ile tanışma da cabası... Bu biraz da herkesin hayali değil mi? ^^

Uçakta tanıştığı Takeru, gizemli arkadaşı Jun, bayıldığı grup SPARKLE'ın hayatına renk kattığı günler geçirecektir. Elbette gittiği Seul'de zaman zaman hayal kırıklığına da uğrayacak, umutsuzluğa düşeceği anlar da olacaktır. Ama Suzan yenilgiye uğrayacak mıdır?

Bence bu sorunun cevabına, kitabı okuyarak ulaşabilirsiniz. Ben kitabı inanılmaz bir baş ağrısı çekmeme rağmen bir çırpıda okudum. Suzan'ın iç dünyası gerçekten sevimliydi.

Burcu ablaya başarılarının devamını diliyorum. Sizlere de bu çiğdem-kola tadındaki kitabı öneriyorum.

Edit: Kitap ile ilgili bazı linkler;

Yazarın kendi blogu:
burcukim.blogspot.com

Yıldız Gibi Parlamak Facebook:
https://t.co/YTBLw22Bvu

Yıldız Gibi Parlamak Twitter:
twitter.com/1yildizgibi

Yıldız Gibi Parlamak Instagram:
instagram.com/yildiz_gibi_parlamak

- Fıstık Yeşili

1 yorum:

  1. Güzel paylaşımın ve yorumların için çok teşekkür ederim Fıstık Yeşili (^_^) Yıldız Gibi Parlaman Dileğiyle (~_^)

    YanıtlaSil