22 Ekim 2013 Salı

Sinir Krizi Eşiğindeyim.

Aylar önce post atıp daha sonra yüzüne bile bakmadığım blog nabıyonuz? 
Dövcenizmi beni? çok mu? acıtır mı? abi? abla? canısı? gülüsü? alooo? orda mısınız? değil misiniz? SES VERİİÖÖĞN! *kendimdensoğudumyaallahbelamıtöbetöbe*

Ya neyse ben buraya sinir krizi geçirmeye geldim. sevgili okurlar; sizinde fark ettiğiniz, gördüğünüz, duyduğunuz gibi ben çok ağır chanyeol fanıyım. son post üstüne binbir türlü chanyeol gerçeği, resmi, ıvırı kıvırı , zıvırı, bilmemnesi, bla bla blası bulmuş mıhteşem biriyim. 
Ama şimdi üstüme çok sevdiğim bir abimiz olan K.Will'den taş atıldı. çak bozuldum. benim gibi fan'a o Mv yapılacak işmi? alındım, gücendim, dinlemiyorum da şarkıyı *geberenedekdinledizırto*
Dediğim gibi çak tripliyim ben. şunu yazarken bile klavyeyi kırıcam diye korkuyorum. ayıp yahu. alındım. bozuldum. kırıldım. darlandım. ayy bana bişeyler geliyor soldan soldan. 
Bi dk noldum ben ya. ay töbe bismillah. durun lan durun tamam gitmeyin geliyorum kendime galiba.

Öhöhöm.

Dediğim gibi gelmemde ki sebep basit 3 kelime; K.Will, Chanyeol, MV.

Bana bir komple bu MV zaten. öhöıhıhım. Olayı en baştan ele alacak olursak. beni bitiren olay.

"Park Chanyeol K.Will'in yeni klibinde baş rol'ü oynayacak." cümlesi oldu. dedimki ilk okuyunca "Allahım bana şunu yapma, eyleme." dedim yani ben başıma gelecekleri biliyorum
AL. MAL. GİBİ. KALDIM. 2. ÇOCUKLA. ORTADA.
Ay pardon son kısım kaçtı tutamadım. 
Ben niye bu kadar saçmalıyorum be. hooaf. darlandım valla. neyse 2. sinir krizi aşamam olan resim'e gelelim.


 Malum resim.Ya siz beni şunu gördükten sonra bir hayal etsenize.
                                            Neyse etmeyin ben direk uygularımı göstereyim.                                                                               Önce:
                                                                             Sonra:
                                                                             En Son:

Neyse başarılı çalışmalar sonucu bu krizide atlattım.

"ZANYBROS'tan Hong Won Ki, Chanyeol ve model Lee Ho Jung'un yer alacağı klibin yönetmeni, "Klip, ayrılan ama birbirlerini unutamayan, daha sonra da farklı yerlerde tek başlarına olsalar bile kendilerini aynı tip hareketleri sergilerken bulan bir kadın ve bir adamın hislerini canlandırıyor. Klipte ikisi eski sevgililer değiller, birlikte olamayan ve birbirlerini özleyen iki insanlar. Genç yaşlarına rağmen Chanyeol ve Lee Ho Jung, aşk ve veda duygularını %200 ifade ediyor. Bu yüzden onlara oyunculuk yeteneklerinden dolayı yüksek bir puan vermek istiyorum." diye açıklamada bulundu." cr: Sahibisi.
Şimdi sevgili yönetmen abiciğim;
1. chanyeol'u övdüğün için sağ ol, kızın fanı var mı bilmiyorum ama neyse onun içinde teşekkürler, bi yerde ekmek parası yani. *sakinanlarımbunlarbenim*
2. Klibin konusu güzel, hoş, K.Will abimize yakışır derece güzel. sevdim ben. ama o sarılma sahneleri falan. neyse onlara sonra gelicez.
3. OYUNCU SEÇİMİNDE O KIZI ÇOK ARADINMI CANISI?
ya niye bilmiyorum. cidden bakın. konunun chanyeol'la alakası yok. ben kızı itici buldum. güzel değil bence. gitmemiş chanyeol'a. ona daha çok orta boylarda, kıvırcık, mavi gözlü, minyon tipli bir tipi daha çok yakıştırıyorum ben. AAĞAĞAĞAĞA.
Şaka maka ben cidden kızı itici buldum yani bana sevimli gelmedi, gelemedi. tabi renkler zevkler unniler tartışılmaz.AĞAĞAĞA. seveni vardıR saygı duyarız yanlış anlaşılma olmasın. ben burda sövüyorum ama yanlış anlaşIma olmasın yani. Hoaf ağağjgjdjgj
Ayrıca 17 Ekimde her yerde Klip yayınlanAcak deNDİ meğersem teasermış. Starship! nabıyon olum? YG ile mi takılıyon? etme eyleme gözünü seveyim. Bir troll bize yeter zaten SM'de bundan farksız. yapma bak. nolur. gözünün yağanı yiyem. kurban olam. yol ver geçem. sevdiğim son bir olsun yakındanöhöhöhm. konu saptı gene yahu.

İşte biz klip beklerken teaser'la karşılaştık.

 işte Teaser: 


Kızdaki havaya bak. chanyeol'u buluyor, sevgili oluyor, bide atarlanıp terk ediyor.
BAK. BAK. HAVAYA BAK.
Biz daha bir chanyeol bile bulamazken. Töbe ya. çarpılır bu kız bu gidişle.
Ayrıca şey bir daha bi izlesenize.
OLUM TATLILIĞA BAK LAN. ay her tarafımdan gök kuşakları çıkıyor, etrafa çiçekler saça saça geziyorum gördükçe. ölüyoğğommm. fangörl olduysam ben ahanda sebebi bu chanyeol bebesidir.
Ayrıca daha teaser'dan şarkının güzelliğini alıyoruz. cidden ya ben chanyeol falan diyorum ama şu adamıda çak bir seviyorum. yani bir zamanların en bomba. bütün yaoi fanlarını mutlu etmiş bir klibi var adamın elinde. ee sesi zaten yani hani, K.Will. yani. hani K.Will. 'K' Will olan. allah benim belamı ya. neyse canım. klipte kimlerin oynadığıda malum. ay dur onuda koyayım şurayada izleyip sevinin.

Mutlu oldunuz demi? ehe.



Neyse ne diyorduk? heh! teaser. 
Bir insan nasıl bu kadar güzel kıyafet saçabilir? ben saçamıyorum şahsen. o zaman ben hayvanım. enee.
Yani Chanyeol'a hayvan diyemem. adamın özüne aykırı. o yüzden hayvan olan benim. eh, naparsın be gülüm? başa gelen çekilir.
Şey bide o kalbi tutmalar falan ne ayak chan? noluyo yeol? channie? yeollie? chanyeollie? CHANYEOOOĞĞL? 
Burdan o kıza sesleniyorum. sen. sen. sen. sen nabıyon sen? madem ağlayacaksın neden ayrlıyorsun çocuktan? ne ağlatıyon lan çocuğu? yırtarımki seni. ehe.
Bu arada ne güzel ağlıyor bu eşşek sıpası ya. zaten biz çok gülenler hep çok güzel ağlarız. allahım ne mıncırmalık sevilesiyiz ya. channie gel seviyim canısı ya. ya. chanyeol. niye kaçıyorsunnki. canısı?. ehe. Gözümden kaçmadı değil. 1 saniyelik sahnede kızın elini tutmuş. kızın tutmuş. elini tutmuş. ayıp etmiş ama. 
neyse klibe geçelim biz ya. 



Olum şu çocuğun mıncırılasılığına bir bakar mısınız? o ne güzel şeydir öyle. sen ne güzelsin öyle. yerimki ben bunu. çok tatlısın güzelsin şekercimi baban senin? ehe. *kendimdenkorkuyorumartık* 
Klibe ağlayan chanyeol'la girmeleri hata olmuş çünkü ben teaser'ın bunalımdan çıkamamıştım bir an görünce şöyle bir şey oldum bende.
                                                                          Şöyle:


                           Ama öyle güzel ağlamıyorum ben yalandı. aha böyle öküz gibi ağladım.

Heee bide şey.

"Chanyeol'ün başrolde oynadığı K.will'in MV'si şimdi YYT V listesinde 1. Sırada yer alıyor." cr: Sahibisi.

İşte bu. 

Hem K.Will hem Chanyeol hemde Lee Ho jung için çok sevindirik bir haber değilmi? öyle tabi.
Klip diyorduk.
İşte ben chanyeol'la ağladıktan sonra klibe devam ettim.
Dip not: kızın beyaz kazağı çok hoş kankalar ya.
Chanyeol ilk uyandığında çok şeker oluyo ya. gerçi ben zaten biliyorum her sabah gördüğüm için sizin için dedim canlarım. *şizoluklevel:646583535674534*
Iphone güzelmiş ;))))))
Diş. fırçalamaya. bak. ya. *TATATAÇIQÖLDÜN*
Senin ben o kızarmış ekmeğini, sütü, seni, gözlerini, hırkanı, pantalonunu, çorabını, tipini, kısaca seni yerim channie.
Ya canım kitabı eline aldıysan okuyacaksın ama. o konuda bir anlaşalım. hiç sevmem kitap alıpta okumayan göstermelik kitap kurtlarını.
Bu sahnede kızımız belliki bir halt yemiş chanyeol da atarlanıyor. ama belli ki kızın türk kankası var hemencecik hooop hem suçlu hem güçlü edasıyla terk ediyor çocuğu. edebilir bizim için sıkıntı yok değil mi kızlar?
Yönetmen farkında olmadan aynı şeyleri yapıyorlar demiş. Chanyeol tabiri caizse evin ağzıcığına ederken ablamız derleyip topluyor. bu mu aynı? bu mu ruh eşlilik? hı ok.
kız kazağı verirken chanyeol'un gülüşe dikkat. abi herif her yerde derp ya. ağahaahahahhaaha.
Devam.
Komik bir ayrıntı: chanyeol'un kullanılan resimleri BWCW fotoğraflarından alınmış. kimiside günlük hayatından.ehe. komik.
Sen aşk mektubu almaya, kızların elini tutmaya, sarılmaya, onlara devam et chanyeol. devam et. ama unutma çok özlü iki türk atasözü vardır.
1. Gün gelir devran döner tavuk döner horoz gömer 
2. Tilkinin dönüp dolaşacağı yer gene krkçü dükkanıdır.
Diyeceklerim bu kadar. 
ezüqler. kapıl ayakkabısı mı bulamadınız lan? ne o bildiğimiz siyah converse? ezüqler yha.s.s.s Kaisoo'ya gitseydiniz rusyada giydiklerini ödünç verselerdi. ezüqler. 
O. gömlek. kıza. neden. o. kadar. büyük. chanyeol'un. mu. lan. o. yıkarım. o. seti. başınıza. 
Yüzük bulcam diye batırdın üstüne hep. keko ya.
Chanyeol kızın gülü getirdiğini nerden biliyor? aha! yapmacıklık burdan belli. *kendiniavutmaçalarımtakdireşayanamademi?*
Niye. sarılıyonuz. ya. içim azıcık sızladı. kıskandım. bende. mavi. gül. istiyorum. banane. ya. of. mutsuzum. 

Şarkı. çok. güzel. hemen. şuraya. türkçesinide. koyayım. ben. niye. nokta. koyup. duruyorum. lan?. LAĞN?!



Şarkı çok güzel değilmi? K.Will abimiz yapmış gene yapacağını. sevilesi herif seni. öpcem bir gün görürsem. chanyeol'un yüzünü şeytan görsün atarlıyım ona. 
Azcık gülelim. eğlenelim. kendimize gelelim. olum. nasıl muhteşen bir fandomuz? anında lan. ay siperiz ya. AĞAĞAĞAĞA.



Buda yayınlanan kamera arkası. neyse. ben. sakinim. buna yorum yapmayacağım. siz izleyin.



Neyse bu posttan bu kadar. fangörlüğümü yaptığıma göre ben YGS sınavıma dönüyorum. buralar yeşil'e emanet. ama bende yokum sanmayın. gelirim arada. turşuda gelir. geliriz biz ya. *GELMEDİLER.* yok yok gelcem söz. ehehe.
Çok öpüldünüz. jewelbet'ten şimdilik bu kadar. Peace. *bunu yazarken 'Beast - i'm a man' dinliyordumda. sorrynotsorry*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder