16 Ocak 2014 Perşembe

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #6


2014'ün ilk postu ile karşınızdayım a dosttlar.

Finaller ve Bütünlemeler arası drama tanıtım kaçamağı yapmak için çıldırdım resmen ama tabi ki sizin haberiniz yok. :))

Önce geçen postta bahsettiğim dramalarla neler yaptım, izledim mi izlemedim mi beğendim mi beğenmedim mi onları paylaşiciğim sizinle.

Medical Top Team: İzlemeye ve indirmeye tamamen üşendiğim bir drama.Yalan yok.Hala bir bölümünü bile izlemedim.O yüzden yorum yapamiyiciğim.

After School Bokbulbok: İlk bölümünü izledim sonra izlemeyi kestiğim bir drama.Abartılı denecek kadar bir dramaydı.Hal ve tavırlar falan.Yeni çıkış yapacak bir grup için çok saçma hareketler yaptırmışlar çocuklara.Yani ilk bölüme göre yorum yapıyorum diğerlerini izlemedim ama önerir misin derseniz, boğazınıza bıçak dayanırsa izleyin derim.

Marry him if u dare (Future Choice): Finalinde herkesin hüsrana uğradığı bir dramaydı.Tabiki çok farklı ve değişik şeyler oldu.Kadının ilk başta geliş amacı sonradan açığa çıkıyor.Aslında herkese söylediği şey kısmen yalan.Bana göre geçmişteki insanların gelecekten gelen kadına göre yaşamaları saçmaydı.Ne bileyim gerçekten saçmaydı ya.Neyse, izleyin yine de.Gidişatı ve edilen merak için bile izlenilebilitesi var.Tabi dramayı çekilir kılan şeylerin en başında oyuncular geliyor.

Heirs: Çok sonradan, aşk başladıktan sonra açılan bir dramaydı.İşin aslı aşkları imkansızlaştıktan sonra baya heycanlı oldu falan.Bu drama neden böyle oldu?Oyuncularda bir harikaydı falan ama...Hep dediğim birşey var: oyuncuların, dramanın önüne geçmesinden nefret ediyorum.İşte aynen böyle.O kadar beklenmesine bakılırsa, The Master's Sun'ı geçer demiştim.Hiç öyle olmadı.Tamam, izlendi, beklendi ama The Master's Sun'ı beklediğimiz gibi bekledik mi?Nöööööö.

Passionate Love: Üşendiğimden izlemediğim dramalardan bir tanesiydi.Ama izlenilmeyecek durumda bi drama değildi o nedenle belki bir gün yolumuz kesişir diyorum.

Pretty Man (Beautiful Man): Açıkçası üzgünüm ama çerezlik bir dramaydı.Hele IU ve JKS baya çerezlik oldu gibi falan.Açıkçası yeni bölümleri merakla bekledim ama JKS'nin ailevi olayını değil IU artık kendine gelecek mi de Dok Go Ma Te'nin peşinden koşmasını sağlayacak mı diye izledim.Birde IU çok saf kız rolünde olduğu için diğer çocukla aralarında bir şey olacak mı diye izledim.Bir de gafsfhagshjajskhasa resmen dramayı izlemek için izlemişim burda laf sıralıyorum :))

 Her neyse.Pretty Man tabi ki izlenmeli.Hele dramada Dok Go Ma Te'nin ebeveyn olayında sağ gösterilip sol vurulması bence siiperdi.

Reply 1994: Finalinin Türkçe'sini izlemediğim gerçeğini şuraya koyuyorum.Ama ona rağmen yine herkese spoilerın alasını, dibini ben verdim.Kimse kusura bakmasın.Benimde bi statütüütütütüütütütüm var litfen.
Her neyse kocayı buraya yazsam mı yazmasam mı bilemedim.Şaka o kadar değil.Ama çoğunuz zaten benim paylaşımlardan anlamışsınızdır :))

Your Noir: Ay çok saçma bir minnak dramaydı.ChanSung'a yakıştıramadım resmen oynamak için oynamış yani oyunculuğuna laf etmiyorum ama drama esaslı değildi anladınız siz beni.Önermem.Ama çok sıkılırsanız izleyin derim tabi ki.

Secret: O kadar drama arasında izlediğim en esaslı dramaydı kesinlikle izleyin yani.Hani diyorum ya bazı dramalar için boynunuza bıçak dayanınca izleyin diye işte oradaki bıçağı ben sizin boynunuza dayamadan izleyin bu dramayı derim.Aslında bu drama için söylenenecek çok şey var.Bir önceki postta ölen kız için kardeşi demiştim ama sonradan izleyince anladım ki kardeş değil, sevdiceği imiş :(( Adam intikam almakta haklıymış meğerse ama çok yanlış kişiden aldığı için .... Neyse, izleyin derim kesinlikle.

Unemployed Romance: Bir geçmişe bir normal zamana gidip geldiklerinden biraz kafa karışabilir ama geçmişte yaşanan güzel şeyler çok saçma şekilde son buluyor.Ve bu çift daha neyin ne olduğunu anlamadan birbirlerinden uzaklaşıyorlar.Yıllar geçiyor falan kızın hayatına biri girecek gibi oluyor.Yeni bir umut...Ama geçmişindeki insanlar onu bırakmayınca...Olmayınca olmuyor anlıycanız.Çerez yer gibi izleyebileceğiniz sevimli bi mini drama.

Secret Love: 5 bölümünü de bulamadığım için izleyemediğim bir drama.O yüzden içim yanar da içim kanarda isyann arkadaşlar.Bulan varsa bana iletirse sevinirim.Zira o öpücüklü kokucuklu dramayı izlemek isterim :)))

Adolescencey Medley: Bölümlerini bulmama rağmen içimden bir türlü izlemek gelmedi.Ama çerezlik bir drama olduğunun farkındayım.Çerece ihtiyacım olduğunda inebilecek bir drama.

Man From the Star: Şu an ilk 10 bölümü yayınlandı ve tek kelime ile drama harika.The Master's Sun kadar beklemiyoruz belki bölümleri ama bi onun kadar var, düşünün yani.İzlemiyorsanız, kesin izleyin diyebileceğim bir drama.İlk başta, Queen In Hyun's Man ve Nine Times Travel draması senaristleri yazdı sandım ama değilmiş cnm ya :S:S Her neyse bak buraya yazıyom kesinn izleyin.


2014'ün ilk yarısında gelen drama haberlerine sizler için öncelikle bakalım hangi drama ile başliyiciğim?

Tabi ki, hepimizin kalbini önce Gu Family Book ile feth eden ve Heirs'te bunu devam ettiren Choi Jin Hyuk ve maalesef hiç bir yerde izlemediğim Song Ji Hyo'nun başrollerini paylaştığı 20 bölümlük drama Emergency Man and Woman:


 Başta sevimli bir şekilde flört eden, sonra evlenen ve boşandıktan sonra gerçek aşkın anlamını anlayacak bir çiftin hikayesi anlatılıcakmış.

 Acil serviste geçecek falan deniliyor tanıtımlarında ama sanırım bizim Jin Hyuk doktor falan olabilir diye tahmin ediyorum.Belkide hastahane ortamında tanışıp aşık olacaklardır.Ben böyle bol keseden tahminler ederken acaba dramanın 10uncu bölümünde gelip bu postu okuduğumda kendime ne beddualar ediciğim.Hahayt neyse.

 Bu drama hakkında çok paylaşım olmadığı için de sizlere pek bişi aktaramıcam, hadi dükkanı kapattım ben falan afsaghs

İşte 20 Ocakta başlayacak olan dramanın trailerı için tıklayınız.



**

ZE:A'dan tanıdığımız Kim Dong Jun'un başrolde oynayacağı 11 bölümlük drama Aftermath:


 Lise öğrencisi olan Ah Dae Young, başına gelen bir olay ile suç işlemeden önce katillerin ve onların kurbanlarını görme yeteneğine sahip olur.Ve bu yeteneği sayesinde gelişen olayları izlemek düşüyor bize.

 Bu drama Naver'in özel web serisi olduğu için televizyonlarda yayınlanmayacakmış.Bizim için pek değişen bir şey yok, zaten televizyonda yayınlansaydıda biz yine gidecek, çeviri yapan sitelerden izleyecektik.Şimdi Kore halkı düşünsün ha ha ha.

 Trailerını izledim sıkıcı gibi duruyor.Ama izlemeye başlayınca bu düşüncemin değişebileceğini düşünüyorum.Çekim kalitesi iyi olmasada konusunu sevdim.

İzleyip, bir de siz karar verin.Trailerı izlemek için tıklayınız.

**
 Başrollerinde; Sungkyunkwan Scandal'da, Rooftop Prince'de ve I Miss You'da izlediğim Park Yoochun, Two Weeks dramasından tanıdığım Park Ha Sun, oynadığı Tree Days:

  

Ayrıca Heartstrings'ten, Cheongdamdong Alice'ten, I Can Hear Your Voice'ten ve Who Are You'dan tanıdığımız So E HyunThe King 2 Hearts'tan, Quick filminden tanıdığım Yoon Jae Moon, The King of Dramas'tan, Who Are You'dan tanıdığım Kang Hyun Sung'un da rol aldığı drama tatildeyken kaybolan başkanı aramaya çalışan ve o çalışanın başına gelenleri anlatan bir drama.

Dramanın yayınlanan bir trailerına daha denk gelmedim.Gelirsem twitter hesabımdan (@GossipfanFY) sizlerle paylaşırım.

**

İlk Lie To Me'de sonra Gu Family Book'da izlediğim Sung Joon'unda başrolde olduğu drama, I Need Romance 3:

Drama da aynı zamanda, Can You Hear My Heart'tan ve Unemployed Romance'ten tanıdığım Nam Goong Min, Playfull Kiss'ten ve Emprie of Gold'dan tanıdığım Yoon Seung Ah rol alıyor.

Toplamda 16 bölüm olacak olan dramada, 33 yaşında artık aşka inancını yitirmiş bir kadın ile, bu kadının aksine hala saf aşkın var olduğuna inanan 20li yaşlarında olan bir erkeğin ilişkisini ve çevrelerinde olan olayları anlatacakmış.

Genç erkek, yaşlı kadın aşkı izlemeye dayanamazsamda sizlerle trailerını paylaşayım siz karar verirsiniz izleyip izlemeyeceğinizi.
Trailer için tıklayınız.

**

Başrolünde Lee Hong Ki ve City Hunter'dan tanıdığım Yang Jin Sung olan ve 16 bölüm sürecek olan Bride of The Century:


Bir iş adamının yakında evlenecek olan kızı kaybolur.Kaybolan kıza benzeyen başka bir kız onun yerine geçer.Drama, şirketler arası hesaplaşma süresince çevrilen entrikaları, yalanları dolanları anlatacak gibi.Bence kaybolan kızın sırrıda ilerleyen bölümlerde ortaya çıkacak.Bence, bak yine başladım tahminlere... :D:D

Neyse ama bence, Hong Ki kaybolan kızın yerine geçen kıza aşık olacak ya.Bilmiyorum ki kızlar ikiz çıkar falan olur bişeyler.

 Ben fazla tahmin yapmadan o zaman gidip trailerı getireyim size.Trailerı izlemek için tıklayınız.

**
 Yayınlanmayacağından korktuğum tek drama olan Genaration of Young:


 Neden mi?Çünkü başrolünde Kim Hyun Joong var.Daha önceki City Conquest yayınlanmamıştı.O kadar emek, düşünün.Her neyse.24 bölüm olan dramada kimler var, bir bakalım.

 Paradise Ranch'tan tanıdığım Im Soo Hyang, Gaksital'den tanıdığım Jin Se Yeon, Coffee Prince'ten, Bad Guy'dan, Mary me, Mary'den, Who Are You'dan ve Antique Bakery filminden tanıdığım Kim Jae Wook....

Konusuna gelince; 1930 yıllarında Şangay'da geçmekte.Dramada, Shin Jung Tae'nin Japon işgalinde arkadaşlarına kol kanat germesini anlatıyor.İşgal sırasında dövüş yeteneği sayesinde Büyük Savaşçı ünvanı alıyor.Babasını Japon asker tarafından öldürülsede olay ört bas edilerek suç Shin Jung Tae'nin başına yıkılır.Bu sırada şarkıcı Yoon Ok Ryun'a aşık olur ama odun bir yapısı olduğundan kıza açılamaz.Sonra işte olaylar olaylar:D:D

 İşte beni kendine çeken o harika Kim Hyun Joong sahneleri dolu trailer için tıklayınız.

**

Ten days ago: Zaman aşımının dolmasına 10 gün kala araştırmaya devam edilen bir olayı anlatan drama, 10 bölümlük mini bir dramadır.Başrolünde Chun Jung Myung rol almaktadır.

Golden Cross: Ailesini kaybeden bir adamın intikam almasını izleyeceğimiz bu dramada Kang Ji Hwan başrolde olması planlanıyor.

It's Okay, it's love: Başrollerinde Jo In Sung ve Gong Hyo Jin olması düşünen drama ilk psikiyatris draması olacakmış.Gece geç saatlere kadar mesaisi olmadığı ve ameliyat zorunluluğu olmadığı için bu bölümü seçen başrol kızımız baş rol erkek ile tanıştığında hayatı değişir.Biz de oturup onların bu aşkını izliyiciğiz.Eğer başrolde düşünülen kişiler resiyete kavuşursa...Tadından yenmez bir drama olabilir.

We Have You Surrounded: Başrolleri kesinleşmeyen dramalar arasında.Lee Seung Gi ve Cha Seung Won'a teklif gittiği konuşuluyor.Kaldı ki Cha Seung Won bu teklife sıcak bakıyormuş, biz öyle duyduk :)) Umarım Seung Gi'de kabul eder de onu hiç görmediğimiz bir rolde görürüz.Dramanın konusuna gelirsek; Eun Dae Gu, iyi görünümlü bi dedektiftir.Acıklı bir hikayeye sahip ve küfürbazın teki.Evet doğru tahmin.Bu rol için Seung Gi'ye gitmiş teklif :)) Seung Won'a giden teklif, Eun Dae Gu'nun patronu rolü. :)) Bu ikiliyi düşünsenize, ne matrak olur. :)) Bu arada Seung Gi bu role sıcak bakıyormuş ama ne yapar hiç bir fikrim yok :(

Cunning Single Lady: Başrollerde çekik İtalyanımız Joo Sang Wook ve Lee Min Jung olacağı konuşuluyor.Konusu da,  Ae Ra ve Jung Woo'nun evlenip boşandıktan sonra Jung Woo'nun yükselişi, Ae Ra'nın çöküşünü ve bu çöküşten sonra Ae Ra'nın yükselen eski eşine geri dönmeye çalışmasını izleyeceğiz.Miss Korea'dan sonra yayınlanacak drama 16 bölüm sürecek.

Benden şimdilik bu kadar.Ayaklı gazeteniz uzun zamandır böyle performans sergilemiyordu, yoruldu.
Ben kaçar.
Bir hatamız olduysa affola.
Bir sonraki postta görüşmek dileği ile, bizi takipte kalın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder