14 Mart 2014 Cuma

Son zamanlarda dramalarda neler oluyor? #7


 İki aydır ne yapıyormuşumda size bunca dedikoduyu geç yetiştiriyorum hiç bilmiyorum ama elime değmemişse demekki :d:D Her neyse, bu postta sonunda buluştuğumuza sevindim sevgili takipçilerimiz :)

 Şu an bu posttu, yeni çıkan K-pop albümlerini keşfederken yazıyorum.Bir ara size K-pop listesi yapayım, hatırlatın bana.Eminim bi çoğunuzun bilmediği, öylece saklanan bir çok şarkı, albüm vardır kenarda :)))

 Her neyse, postumun amacından sapmayayım ve başlayayım :))

20: Başrolünde Beast grubundan Ki Kwang'ın oynadığı mini k drama olan 20, ünlü bir boybandda yer alan erkeğin inişli çıkışlı aşk hayatını konu alıyor.Açıkçası mini drama olması, yayınlandığı dönemde bana ilaç gibi gelmişti.Yeni dönem dramalarının çoğu 20 ve üzeri bölüm olunca 16 bölümlük dramaları bile mumla arar olmuştum.Bu arada KK'ye benden tam puan.^^ Bu sevimli mini dramayı kesin izleyin:)) 

Medical Top Team: Eskimeye yüz tutmuşken, yurtta internet yokken arşivlediğim bu dramaya sonunda başladım :)) Öyle ay hadi bir sonraki bölümde ne olacak diye beklemiyorum fakat sevdiğim bir drama oldu.Tabi daha bitirmedim ama #8 postta anlatırım :))) Oyuncular bakımından gayet iyi bir kadroya sahip.Takımın başındaki doktoru ilk defa izliyorum ama beğendimi söyleyebilirim.Bitirince tekrar görüşümü sizlerle paylaşiciğim :))

After School Bokbulbok: 'Boğazınıza bıçak dayanırsa izleyin derim' demişim ama işin komiği ardı ardına izledim bölümleri hhahha.Bölümlerin kısa olması tabiki bir avantajdı benim için.Kısa zamanda güldüm, eğlendim hatta son bölümlere doğru ağlamış bile olabilirim.Her dramanın anlatmak istediği bir şey olduğunu unutmuşum ama bu drama hatırlattı.Kısacası tükürdüğümü yalıyorum ve izleyin diyorum tabiki çerezlik bir drama.

Man From The Stars: 10 bölüm yayınlanmışken yorum yapmışım.The Master's Sun ile karşılaştırmışım.Düşüncelerim hala aynı.The Master's Sun kadar olmasada her bölümü merakla beklendi.Özellikle finali...Herkes salya sümük ağlayarak bitirileceğine emindi.Ama senarist yada senaristler elinden geldiğince iyi şeyler yazmış.Ama tabiki her seyirci gibi, tatmin olmadım ahsjka Tamam, bu konudan uzaklaşıyorum:D:D:D

Emergency Man and Woman (ER Couple): Şu ara yatıp kalkıp bahsettiğim, her gün dramada yenilik var mı diye offical sayfasını kontrol ettiğim, BTS'lerini (Behind The Scens-Kamera arkası) izlediğim, bölüm promolarını defalarca izlediğim, Korecesi nete düştü mü diye 10 kere kontrol ettiğim, önce Korece, İngilizce sonra Türkçe olarak izlediğim -ki hatta hepsini çift dikiş izlediğimi düşünün- bir drama oluverdi.Bitince kocaman bir boşluğa düşiciğim :(( Kesinlikle izleyin derim.Başroldeki çiftimize aşık oldum.Choi Jin Hyuk zaten başlı başına...Aish devam edemeyciğim çabık izleyin izlemeye başlamadıysanızz.

Aftermath: Elim değmediği için dramayı izlemedim.Yorum yapamayiciğim :((

Tree Days: Yoochun olduğu için merakla beklediğim bir dramaydı ama trailerı görünce sıkıcı, siyasetli bişi olduğunu anladım.Sanırım bir süre izlemeye cesaret edemeyeceğim.

I Need Romance 3: İzlemeye başlamadım ama daha önceki 1 ve 2'yi izledim sırf bu dramaya yetişeyim diye.Fakat bunun final vermesini bekliyorum.Zira bu serinin bölümleri çok çabuk tüketiyorum :)))

Bride of Century: Hong Ki'nin sonunda karşımıza tam olgunlaşmış adam rolünde çıktığı ilk drama sanırım.Yani tam olgunlaşmış bir karakter de değil ama yeni saç rengi ve stili..Oyhş.Hong Ki, tam tipim olmuşsun.Aldığın kilo, gıdışın, siyahlığın etkisiyle çatılan kaşların, bakışlarının sertliği..Sanırım sana yüksek bir puan ayarlayacağım bu dramadan..Bu arada daha önceki postta yaptığım tahminlerin çıkma ihtimali %80 diyebilirm ilk 2 bölüm için.^^

 Başroldeki kızı daha önce City Hunter'de izlemişim bu arada.Ama o kadar sevimli bir kız olmuş ki bu dramada, tabi aynı dramada ikizini de kendisi canlandırıyor.Neyse,  bu 20 bölümlük dramayı kesinlikle izleyin derim :))

Genaration of  Young: Güncelken arşivlediğim, bittiğinde izlemeye başlayacağım bir drama olarak yerini aldı listemde.Güncel izleyen sayısı o kadar az ki bu arada üzülüyorum.Gaksitaldeki kızın nasıl bir iş çıkardığını görmek için meraktan ölüyorum ama bekleyeceğim gerçekten. :)) Şimdilik bu nedenle yorum yapamiyiciğim :))

Ten Days Ago hakkında pek bir haber alamadım.Alır almaz sizlerle paylaşiciğim :))

Golden Cross: Başrollerde Kim Kang Woo'nun, Lee Si Young'un, Uhm Ki Joon'un paylaştığını bildiğim, detaylara ulaşamadığım drama Inspiring Generation'dan sonra başlayacakmış.

It's okay, it's love: Başroller kesinleşmiş, geçen postta bahsettiğim kişiler onaylanmış :) The Master's Sun'ımızın Tae Yang'ı başrolde :)) O kadını gerçekten seviyorum.Bana eskiden tanıdığım ve masum olduğunu düşündüğüm birini hatırlatıyor.Aish neyse konu dağılmasın :)) Umarım yakında başlar da size iyice detayla tanıtıp, yorum yaparım :))

We Have You Surrounded: Başrollerin onaylandığını öğrendimm canlarımm:d Yani Lee Seung Gi ve Cha Seung Won'u tekrar ekranlarda görebileceğiz hemde aynı dramada harika değil mi??? :)) Başlar başlamaz detaylarını sizlerle paylaşiciğim :))


 Bu arada TVXQ'nun Spellbound albümü playliste yürümeye başladı :)))


 Sevgili İtalyan çekiğimizin arayı soğutmadan karşımıza çıktığı, başrolünü de Lee Min Jung ile paylaştığı Cunning Single Lady:


 Dramada daha önceden tanıdığım isimlerde yer alıyor mesela, Infinite grubunda yer alan L/Myungso gibi...

 Drama harika başlayıp devam etti.Başrol kızımız Lee Min Jung'un, oğlanı ilk başta ayartıp evlendiği fakat işler düzgün gitmeyince sevdiği adamı terk eden bir kadını canlandırıyor.

 Tabi adam yıllar sonra aldığı bu darbe ile kendine geliyor ve her türlü yolu deneyerek ülke çapında tanınan bir iş adamına dönüşüyor.Bunu yıllar sonra öğrenen kızımız ise ilk başta onun suratını bile görmek istemesede şartlar tam tersi duruma olağan veriyor.

 Bir şekilde ünlü iş adamımızın şirketinde işe başlayan kızımız, kendini sürekli aşağılayan eski kocasını zora sokmak için her türlü yolu deniyor.Bazen başarıyorda:D Fakat bilmedikleri şey...Kader onları bir arada yazdıysa buna karşı çıkamayacakları.

 Şu an dramamızın hali hazırda yayınlanmış olan 6 bölümü var.Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim.Koskocaman patron olan çekik İtalyan'ımızın o kendisine yakışan çocuksu hallerini görmek istersiniz değil mi?Evet evet, koşun izleyin :)) Trailer paylaşmayacağım çünkü drama çoktan başladı a dostlar.


Daha önce, The Greatest Love'da doktor olarak izlediğim Yoo Kye Sang'ın başrolde olduğu ve yan roldede The Master's Sun'da izlediğim Kim Yoo Ri'ninde oynadığı bu dönemin sevdiğim intikam draması 16 bölümlük  The Full Sun (Beyond The Clouds):


 Elmas hırsızlığı yapan bir babaya sahip Jung Se Ro, kaçak babasını ziyaret amacıyla gittiği Tayland'da talihsiz bir olaya karışır ve suç üzerine yıkılır.5 yıl hapisanede kaldıktan sonra, intikam için kollarını sıvar.Fakat her intikamcı adamımız gibi plana katmadığı konu, intikam alması gereken kişinin kızına aşık olmasıdır.

 Birde saklanan onlarsa sırrın her bölümde ortaya çıkması, ee şimdi neler olacak düşüncesiyle kendini izleten bir drama.Çok tanıdık kişiler oynamasa da, dramada başrol kızımızın kardeşi rolünde Reply 94'deki Haitai de oynuyor.Evet, siz bildiniz.:)))  Yalnız bu dramada çok erkeksi olmuş.Onu birde böyle görmenizi öneririm. :)
 Trailer paylaşmayacağım çünkü dramanın hali hazırda yayınlanan 8 bölümü var bile.


Daha önce Reply 1997'de, The Master's Sun gibi dramalarda izlediğim ve ona olan sevgimi No Breathing gibi bir filmle perçinlediğim Seo In Guk'un  başrolünü paylaştığı 5 bölümlük sadece webde online olarak yayınlanmış olan drama Another Parting: 


 Bölümlerinin kısa olması, çerez gibi gitmesi anlamına gelen bir minnak dramaydı.O kadardı ki indirdiğimde acaba  internetim gitti de bölüm bu kadar mı indi diye düşündüren bir dramaydı :D:D Konusuna gelince, yaşamlarının sonunda karşılaşan ve birlikte bir günü geçiren bir kadın ile adamı anlatıyor. Replikler gerçekten çok sağlamdı.Kesinlikle izlemenizi önerdiğim bir minnak drama. :))


 Bir diğer mini dramamızın başrolünde TVXQ'dan Shim Chang Min yer alıyor.4 bölümlük mini drama, Mimi:


Min Woo rolünde oynayacak olan Chang Min, 28 yaşında internet mangaları çizen bir mangakadır.Bir gün yeni bir manga çizmeye başlar.Çizdiği manga o kadar meşhur olmuştur ki, Min Woo ağır bir çalışma temposuna girer.Deli gibi hiç bir şey düşünmeden, uykuyu bile erteleyecek duruma gelen Min Woo rahatsızlanır.Geçirdiği bu rahatsızlık onu 10 yıl öncesine götürür  ve hafızasında bir yerlerde silinen ilk aşkının izini sürmeye başlar.Olay işte tamda burada başlıyor.Her ne kadar bir şeyleri anlamlandırmaya çalışsada yapamaz.Finaline bir iki gün kalmış olan bu dramayı kesinlikle öneriyorum.^^


Şimdi önümüzdeki günlerde, aylarda yayınlanması düşünülen dramaların dedikodusuna geçsem fena olmaz değil mi?


 Daha önce Secret Garden ve Can't Lost gibi dramalarda komedi yönü ağır basan rollerde izlediğim Yoon Sang Hyun'un başrolde olacağı seri cinayetleri konu alacak olan, bölüm sayısından daha haberim olmayan drama, Gap Dong:


 Mart ayında yayın hayatına başlayacağını biliyorum ama bölümleri yayınlandı mı haberim yok.Ama kesinlikle izleyeceğim bir drama.Çünkü Sang Hyun gerçekten iyi bir oyuncu.Günümüzde kızlarımızın yaşlı bulacağı bir ajhussi olaibilri lakın bu dramada karizmasını konuşturacağına eminim.Yeni tarz yaptığını görünce gözlerime inanamadım.Drama ile ilgili gördüğüm ilk şey afişiydi sonrada trailerı.Konusuna bakmadan trailerı oynattım ve dediğim ilk şey, 'Oha, hayır, bu Sang Hyun olamaz değil mi?Yuh, ne kadar yakışıklı!' diyerek salya akıttığım doğrudur.

 Onun dışında gördüğüm kadarıyla diğerleri tarafından övülen oyuncularda dramada yer alacak.Reply serisinden tanıdığım baba rolündeki oyuncu, MBLAQ'dan tanıdığım Lee Joon.Kaldı ki Lee Joon'u trailerda (4.trailer) görünce farkettim.Oyuncu listesine bakmamıştım göz ucuyla bile.

 Ama Lee Joon'un yıldızının parlayacağını biliyordum.Son filmdeki vasat sahneleri görünce düşünmüştüm fakat adam iyi oynuyordu işte mutlaka başka bi projede Lee Joon'u görüceğime emindim :))

 Daha fazla konuşmadan trailerını sizlerle paylaşıyorum.

1. Trailer için tıklayınız.
2. Trailer için tıklayınız.
3. Trailer için tıklayınız.
4. Trailer için tıklayınız.
5. Trailer için tıklayınız.

Martta yayınlanması planlanan ve Yoo Ah In ve Kim Hee'nin başrollerde olacağı Secret Love Affair:


 Oyuncuları bir yerde izledim mi hatırlamıyorum hiç ama drama için araştırma yapınca hayranların başroldeki çocuğumuzu tanıdığını ve başrole gelen kadını ona yakıştırmadığını gördüm.Kadının yaşlı olması bunu tetiklemiş gibi görünüyor.

 Oyuncuları tanımadığım için yorum yapamayacağım ama sizlerle trailerını paylaşsam iyi olur :))

 Trailer için tıklayınız.

 Tanıtımı yapılacak bir ton drama varmış sırada lakin fazla vaktim olmadığı ve o dramalara ait detaylar olmadığı için şimdilik sizlerle paylaşamayacağım.

Son bir kez okumadan ekliyorum bir hatam olduysa affola, bu postlukta bu kadar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder