7 Kasım 2014 Cuma

#Etkinlik: Kore Kültür Akşamı


Yine bir 'Oha, etkinlik yakında hadi kalk gidelim ama gelirsen giderim' etkinliğim daha. :) Zira böyle etkinliklere tek başına gitmenin pek tadı olmuyor.Peki bu tarz etkinlikten nasıl haberim oldu?Facebookta ana sayfama üye olduğum bir gruptan bir post düştü.Bilgi veriliyordu fakat yılından emin olmadım.Yorumlara baktım, yorumlarda aynı etkinliğin Ankara'da da olacağını öğrenince acaba eş zamanlı etkinlik mi yapıyorlar diye düşündüm.Sonra paylaşılan fotoğrafa bakıp kimin düzenlediğini gördüm.Facebook sayfalarını bularak mesaj attım.Tabi sağolsunlar geri dönüş yaparak detay verdiler.Sayfanın fotoğraflarına bakınca bu tarz etkinlikleri hep yaptıklarını gördüm. 

Uluslararası ve Türk Öğrenci Merkezi olarak geçen kuruluşun facebook  sayfasının linkini de şuraya bırakıyorum: Tıkla.

Etkinliğinde sayfasını paylaşıyım: Tıkla.

Sonra bu haberi daha önce  2nd International Food Event'e beraber gittiğim arkadaşıma verdim.Hadi gidelim, dedi.Sonra sözleştik.O kadar heyecanlıydım ki tam bir buçuk saat önce Bornova Küçükparka gitmiştim. :) Tabi arkadaşımı bekledim ve beraber gittik.Önce Alice Cafe'nin üzerinde dedikleri için kafeyi bulduk.Kaldırımda bir kaç erkekle karşılaştık onlarında orayı anladığını anladım peşlerine takıldım.İnşallah üzerlerine alınmamışlardır ahhahha.Ama sayelerinde diğer sokakta olan apartman kapısını bulduk.Yess-ssu! Girişte bulduk diye sevindik ama keşke erken gelseymişiz de dedik.Zira daire ikinci katta olmasına rağmen kuyruk aşağı katlarda başlıyordu.Zaten etkinlikten sonra öğrendik ki sadece kayıtlı 140 kişi gelmiş.Bir de isim ve maillerini yazmadan gidenler vardı. *Mail-tel no-isim soyad listesi yapılmış ki, daha sonraki etkinliklerde kişilere haber verilsin diye* Neyse.İçeri girdik ama çıkamadık.Sonra arkadaşım gördüğü her Koreli'nin peşinden gitti.O benden daha heyecanlı daha panikti :) Derken kendimizi mutfakta bulduk.

Zaten programın gerçekleştiği yere ulaşmak çok sıkıntıydı.Nefes alacak yer yoktu resmen.Etkinliğin sahiplerinin paylaştığı fotoğrafları ekleyeyim de görün ^^ Zaten etkinliği düzenleyenler ve her etkinliğe katılan arkadaşlar bu kalabalığın rekor olduğunu söylediler bize :))



Biz tabi bu kalabalıkta hemen mutfağa sığındık.Arada çöp toplama bahanesi ile içerilere daldık ama pişman olup geri döndük mutfağa.Bu arada mutfakta Türkçe konuşan Koreliler ve kuruluşun etkinliklerinin müdavimleri vardı.Uzunca konuşma geçti aramızda her biriyle.Hepsiyle tanıştık, konuştuk, fotoğraf çekildik...
Bu arada  yine sayfanın paylaştığı fotoğrafları eklemek istiyorum.Ben bizzat çekemedim sahneyi göremediğim için.




 Etkinlikte bir çok Türkçe konuşabilen Koreli arkadaşımız oldu.Açıkçası hayatımın dönüm noktalarından biri olabilir diye bile düşündüm.Bu arada bunlarda benim objektifime yansıyanlar.Dediğim gibi kalabalıktan çok fotoğraf çekemedim ne yazık ki. :(

Bu fotoğrafta kimbapın bizzat yapımı var;


Bunlar da etkinlikte tadımlık ikramlar; ramen ve kimbap var.Diğerinin ismi ponçik gibi birşeydi.Türkçe olarak sebzeli krep diyebiliriz.Fakat hepsi çok lezizdi.


G.Kore'yi tanıtmak amaçlı bir kaç bir şey sergileniyor.Oyunları, yosunlar, yemekler, el işleri...



Bu postlukta bu kadar.Diğer etkinlik postlarında ve tanıtım postlarında görüşmek üzere....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder