27 Şubat 2015 Cuma

Abnormal Summit Türk versiyonu; 'Elin Oğlu' Yakında...


Sonunda beklenen an geldi!Haftalardır bir tartışma almış başını gitmişti.

Şimdi her şey bir yana, ATV sıcak bir fragmanı bizlerle paylaştı; Elin Oğlu.
Bakalım ATV önümüzdeki günlerde yayınlayacağı bu program için ne demiş;


Şimdi ilk önce Atv'nin programı Güney Kore'den alıntıladığını bildirmesi +1 puan kazandırdı.Çünkü daha önce versiyon olarak çekilen dramalarda alıntılandığı yada daha önce hangi ülkelerde yayınlandığını belirten bir bilgiye rastlamamıştım.

Abnormal Summit'ten Elin Oğlu'na...Programın ismi Türkçe'ye çevrilirken gayet esprili ve uygun olmuş bence.Programda bayan yer almayacağını hemen hemen hepimiz biliyoruz.Fakat bir de, Türk programlarına ilgi duyan Arap hayranlar var.Bu programın adını biz onlar için İngilizce'ye nasıl çevireceğiz?Hand's Son ya da Stranger's Son?Hahhha tamam bir yerde durmalıyım anladım.:D

G11'den G8'e...Bir kere kesinlikle yer alacak ülkelerden üçü; Almanya, Güney Kore ve Afrika ülkelerinden olacak.Sadece 8 yabancı erkek dedikleri ve ülkeleri açıklamadıkları için şimdilik tahmin hakkımızı kullanıyoruz.Aa belki İtalya'da yer alabilir.Yakın ülke.Belki bir adet Yunan erkeği?Merakla bekliyorum G8 Zirvesini...

Sunucularına bakacak olursak; Abnormal Summit'te normalde üç sunucu vardı.Elin Oğlu'nda iki sunucu var; Sinan Çalışkanoğlu ve Ömür Varol.Ömür Varol için değil ama Sinan Çalışkanoğlu'nun ismini duyunca *Çok üzgünüm ve özür dileyerek cümleme devam edeceğim* bir tedirgin, endişeli olmadım değil.Zira daha önce kendisi hakkında set ortamında bulunduğu davranışlar hakkında bir çok şey duyuldu magazinlerde.Hepsi ne kadar doğru bilemiyorum fakat duyduğum *asılsız olsa bile* haberlerden dolayı tedirgin oldum.

Konusuna gelirsek bildiğimiz Abnormal Summit gibi kültürden, toplumdan, o ülkedeki insanların nasıl yaşadığından falan bahsedilecek.Merakla ilk bölümü bekliyorum.Yakında cumartesi akşamları Atv'ye bağlanabiliriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder