13 Eylül 2015 Pazar

Hangeng in Turkey for "Amazing Race" -Part 2-


Uzun zaman oldu sizlerle lakırdı etmeyeli değil mi?Üzgünüm.Yokluğumun son bir ayı internetimin olmamasından diğer aylar da üşengeçliğimden kaynaklanıyor.Haha. :))) Ama Uzun aylar sonra kavuşmamızı harika bir nostalji ile kutlayalım mı ne dersiniz?O halde hemen konuya girizgah yapıyorum...

*P.S:My English isn't enought for you, really.But I want to share with you.

Biz Kwang Soo ve Jong Kook'u da bekliyorduk ama gelmediler. :( Nedenini öğrenemedik. Bir çok hayran havaalanında bekliyordu...
Fakat Hangeng buradaydı!

We waited Kwang So and Jong Kook, too but they didn't come. :( We couldn't learn why. A lot of fans waited at airport them...
So, Hangeng was here!

Türk ELF dahil olmak üzere tüm hayranlar böyleydik; 
Turkish Fans like that:


A: Do you think, it's going to Istanbul?
B: Where else to go?Don't come here probably.
A:  I think he come if we really want.

Kİ GELDİ DE! :))) İşte fotoğraf ve video paylaşma vakti. ^^
And, he came! Photo and video sharing time. ^^






Hangeng bir hayran (Heesel) ile;
Hangeng with a his fan (Heesel):


Bir hayran (Heesel) Hangeng'e yardım ediyor:
A Fan (Heesel) helping Hangeng:


 



Hangeng hayranlara (siwon_pure_girls and PrincessJJ_oppa) imza verdi:
Hangeng gave his signature to his fans; siwon_pure_girl and PrincessJJ_oppa:





Peki ben mi? Oturdum. İnternetten konum aradım, fotoğrafları ve videoları RT ettim, ve bir de Hangeng'i gerçekten sevdiğimizi gösteren bir poster hazırladım. Daha sonra internet ortamında #WelcomeToTurkeyHangeng tagı altında paylaştım:

So, me?I sat. I searched location, sharing/reblog photos and videos on internet and I prepared a poster for our love.After, I shared it on internet with #WelcomeToTurkeyHangeng tag:



Daha sonra paylaştığım bu poster, weiboda çok sayıda paylaşılmış.Beni de sevgili TR Sapphire Blue ekibi haberdar etti :))) Bknz.
This poster, shared numerous on weibo. TR Sapphire Blue fanpage said to me. :)) See.







Ayrıca, hayranlar Hangeng ve ekip için İstanbulda bir kaç hediye hazırladı:
Also, Fans prepared gifts for Hangeng and his shooting team at Istanbul:




Fancamları paylaşmadan olmaz. ^^
I want to share fancam with you. ^^







Arkadaşlar bir de Heesel'in gözünden o günü okumak isterseniz onunda o postunu şuraya bırakıyorum. (  Hangeng in Turkey, Istanbul :3 :3 )
If you want to look...But not English, just Turkish: (Hangeng in Turkey, Istanbul :3 :3 )


Bir sonraki harika postlarda görüşmek üzere.^^



Kaynaklar: EzgiParlar, Siwon_pure_girl, Heesel, TR Sapphire Blue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder