12 Mart 2017 Pazar

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #24


Evet yanlış görmüyorsunuz, bu bir yeni post. ^^ Örümcek ağı bağlayan bir blog olduk sayın okuyucular, bunun için üzgünüz. Fakat blogumuzun her yazarı o kadar meşgul ki kendi hayatı ile... :( Her neyse, uzun bir ara verdiğimizin farkındayız o nedenle ben gelip biraz çene çalmak istedim sizlerle :)

Yeni Mart dramalarından bahsedeceğim, hazırsanız. Yuppa, hazırsınız hazır. ^^

Başrollerinde; A Brand New Life, Düet, Snowpiercer, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Go Ah Sung, D-Day, Drinking Solo dramalarından ve Unstoppable Marriage filminden tanıdığım Ha Seok Jin'in başrolde olduğu 16 bölümlük; Radiant Office:


Dramada ayrıca Gumman in Joseon, Divorce Lawyer in Love, Reply 1988 dramalarından ve Cold Eyes, Queen of the Night, Fashion King, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Lee Dong Hwi de yer alıyor. Hem başka kim var kim? Infinite üyesi Hoya da var! ^^ Hoya'nın da daha önceki dramalarını izledim. Reply 1997-1994, Mask dramalarında da yer almıştı.

Dramamızın konusuna gelecek olursak, Ho Woon, iş başvuruları bir çok kere red edildikten sonra soluğu Han Nehrinde almıştır ve intihar girişiminde bulunur. İntihar sonrasında kaldırıldığı hastahanede ölümcül bir hastalığa yakalandığını öğrenir. Tam o arada ne olsa beğenirsiniz? Ho Woon'un bir iş başvurusu onaylanır! Seo Woo Jin ise onun gireceği işte çalışan bir sunbaesidir.

Şuraya hemen teaser bırakıyorum^^


Başrollerinde; Master of Study, To The Beautiful You dramasından ve Holiday, Secretly Greatly, The Beauty Inside filmlerinden tanıdığım Lee Hyun Woo; Red Velvet üyesi Joy'un olduğu 16 bölümlük drama; The Liar and His Lover:


Han Kyoel, kimliğini gizleyen bir bestekardır ve onun kimliğini, sevgilisi Soo Rim dahi bilmemektedir. Soo Rim'in de Allah vergisi bir sesi vardır ve bir gün yapımcı Lee Jung Jin tarafından keşfediliyor. Duyduğuma göre drama bir mangadan uyarlama olacak; Kanojo wa Uso o Aishisugiteru.

Joy'un daha önce hiç deneyimi olmasa da role uyacağını düşünüyorum. O kadar sevimli bir suratı var ki. ^^ Hyun Woo ile kimyalarının uyuşacağını düşünüyorum. Fakat nedense konu bana zayıf geldi. Umarım güzel bir kurgu üzerine oturmuştur.

Teaserları da buraya bırakıyorum hemen.


Başrollerinde; I Need Romance, Panda and Hedhegog, Gu Family Book, The Heirs, Emergency Couple, Grandpas Over Flowers, Fated To Love You dramalarından ve The Divine Move filminden tanıdığım Choi Jin Hyuk; Witch's Romance, Discovery of Love, Because It's First Time dramalarından tanıdığım Yoon Hyun Min'in olduğu 16 bölümlük Tunnel:


Drama, 1986 yılında kızı kaybolan dedektif Park Gwang Ho'nun bir tünelden geçip günümüze gelerek onu bulma çabasını anlatıyor. Yani zamanda yolculuk yapacak diyebiliriz. 16 bölüm boyunca koca yürekli dedektifin kızını buluşunu izleyeceğiz anlayacağınız.

Teaser bırakıyorum şuraya, OCN'den beklenen yine güzel bir drama ama bence^^

Başrollerinde; I Can Hear Your Voice, God's Gift, Pinocchio draması ve Once Upon A Time, More Than Blue filmlerinden tanıdığım Le Bo Young, Jung Yi Goddess of Fire, Angel Eyes, Liar Game, On The Way to theAirport dramasından tanıdığım Lee Sang Yoon'un olduğu 20 bölümlük drama Whisper:

*Afiş henüz yayınlanmamış gençler, temsili fotoğraf ekledim :(


Konusuna bir bakalım hemen... Dedektif Young Joo ve hakim Dong Joon'un bir hukuk firmasında yolsuzlukları aydınlatmasını anlatacak. 

İzler miyim bilemiyorum ama sizler için teaserlarını şuracığa bırakıyorum.


Başrollerinde Loving You, Flower Boy Next Door dramasından tanıdığım Kim Ji Hoon, Shut Up Flower Boy Ramyun dramasından tanıdığım Mate grup üyesi Lee Hyun Jae ve Monsta X üyesi Hyungwon'un olduğu 2 bölümlük drama Pelease Find Her:


Itewon hakkında her şeyi bilen Jung Nam, Alman vatandaşı olan ve bir kadını bulmak için Kore'ye gelen Jan'a yardımcı olur. Jung Nam'ın yanı sıra genç ve yakışıklı olan Ik Soo da Jan'a yardım da bulunur. Dramada aynı zamanda A-Pink üyesi Ha Young'da var. :)

Ben iki bölümü de peş peşe canlı izledim. Gerçekten komik ve eğlenceli bir drama olmuş. Hyungwon'un ilk dramasıydı ama gerçekten güzelce üstesinden geldi minik kurbağam.

Sizler için teaser bırakıyorum şuraya da ^^



Mart ayına ait dramaları böylece tanıtarak tamamlamış bulunuyoruz. Nisan ayında tekrar drama tanıtımı için uğrayacağım buraya. :)

Hoşçakalın. :*

- Fıstık Yeşili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder