15 Mayıs 2017 Pazartesi

#Etkinlik İstanbul Geleneksel Kore Film Günü (21.05.2017)


Herkese merhabalar! 

Yaz aylarının son sürat bizlere doğru geldiği şu günlerde, bahar ayında da etkinlikler devam ediyor. Birisini daha sizlerle paylaşmak istedim. Bu seferki etkinlik İstanbul'da! 

Etkinlik, 21 Mayıs, 13:00 ve 17:00 arasında "Lotus Eğitim*"de gerçekleşecek. 
(*Ergenekon Mahallesi Papa Roncalli Sokak, No: 84 Şişli)

Peki etkinlikte hangi film gösterilecek? Hemen onun da detaylarına geçelim!

Başrollerinde Cho Jung Seok, EXO'dan D.O (Kyungsoo) ve Park Shin Hye'n olduğu filmin adı "My Annoying Brother".



Konusuna gelecek olursak; Do Young Judo'da çok iyi iş çıkaran bir sporcu. Bir maç sırasında Do Young bir kaza geçiriyor ve bu kaza onun sporu bırakmasına sebebiyet veriyor. Abisi Do Shik ise dolandırıcılıktan içeri girmiş fakat kardeşi sayesinde dışarı çıkmıştır. 15 yıl sonra tekrar abi-kardeş olarak birlikte yaşamaya başlayan ikilinin yaşadıklarını izliyoruz bizler de. 

Fragmanlarını da şuraya bırakayım ki izlemeyen kişiler bir fikir edinsin. ^^ 


Filmi tanıdığımıza göre şimdi de etkinliğe dair iletişim sayfalarını paylaşayım sizler için.

Etkinlik sayfası için: Tık tık.
Lotus Uzakdoğu Eğitim sayfası için: Tık tık.

Filmi izlemediğim için filme dair bir şey diyemem ama bence gitmeye değer bir etkinlik. Sadece filmin izlenip izlenmeyeceğini bilmiyorum fakat saat aralığı epey var. Hem en kötü ne olabilir? Diğer hayranlar ile tanışmış ve çevrenizi genişletmiş olursunuz. ^^ 

Gideceklere iyi eğlenceler diliyor ve bir sonraki postta görüşmek üzere diyorum.

- Fıstık Yeşili

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder