1 Temmuz 2017 Cumartesi

Son Zamanlarda Dramalarda Neler Oluyor? #26


Herkese merhabalar. 

Bu seriyi sizler için aylara bölmüştüm. Yani sık sık kısa da olsa güncelleyecektim. Lakin meşguliyetten pek fazla zaman ayıramadım, üzgünüm. Fazla bekletmetmeden konuya giriş yapıyorum.

Man to Man: Kesinlikle izlenmesi gereken bir bromance tarzı dramalardan. Ayrıca aksiyon, komedi ve aşk karışımı bir drama. Park Hae Jin'in oynadığı karakter yer yer bana çok farklı gelmişti ama kısa zamanda alıştım. Açıkçası yüzde yüz önerdiğim dramalardan birisi oldu kendisi. 

My Secret Romance: Mini dramaymış final bölümü geldiğinde şok içerisinde anladım ne yazık ki. Sung Hoon başroldeyse o drama kesinlikle mini drama oluyor. Bu da beni üzüyor. SungSong couple beni aşırı cezbetti. Song Ji Eun'u çoğunlukla Heo Young Ji'ye benzettim ama olsundu. Eğer eski tarz Kore draması izlemek istiyorsanız kaçırmayın derim.

Şimdi Haziran ayı dramalarına sizler için tanıtıma ekleyeceğim. ^^ Bu arada değinmek istediğim bir şey var dramalar ile ilgili. +32 bölüm gözünüzü korkutmasın. Bildiğim kadarı ile aslında eski sistem ile 16 bölüm fakat Çin, Kore dramalarının çok uzun olduğundan yayınlama sorunu yaşadıklarını belirtmiş. Kore de çareyi bir bölümü ikiye bölerek yayınlamakta bulmuş. Anlayacağınız yeni sistem aslında eski sistemle aynı şeye denk geliyor Kore ve bizler için. Sadece Çin bir günde yarım bölüm yayınlıyor.

Başrollerinde; Flower Boy Next Door dramasından tanıdığım Yoon Si Yoon, I Miss You, Lovers of Music, Nine Plus Boys'dan tanıdığım Lee Se Young ve The Producers, Because it's first time, Goblin dramalarından tanıdığım Kim Min Jae'nin olduğu 32 bölümlük drama The Best Hit:


Dramada aynı zamanda Loving You, The Producers, Love in the Moonlight, The Legend of the Sea dramalarından, My Sassy Girl, Windstruck, Sad Movie, My Might Princess, Hello Ghost, Never Ending Story, Steal My Heart filmlerinden tanıdığım Cha Tae Hyun da var. Dramada idol grup üyeleri de yer alıyor. Mesela; WJSN/Cosmic Girls üyesi Bona ve Astro Chae Eun Woo.

Ben izlemeye başladım. Eski sistem ile 16 bölüm olan bir drama. Absürt ve abartıda var ama inanın rahatsız etmiyor komik bir şekilde. Konusuna gelecek olursam; Yoo Hyun Jae 1993'te en popüler sanatçılarındandır. Fakat bir gün garip bir şekilde ortadan kayboluyor. Hayranları, sevdiği kadın yasa giriyor. Fakat bir gün çok garip bir şey oluyor ve Hyun Jae kendisini hafızasını kaybetmiş bir şekilde 2017 yılında buluyor. Hem de nerede ve ne şekilde? :D Hafızasının yerine gelmesi için sığındığı yer ya aslında kendi oğlunun evi çıkarsa? İşte bizleri komedi sarmalı bekliyor. Dramada Hyun Jae'nin kayboluşunun perde arkasını izliyor olacağız. ^^ Şimdi sizlerle trailerlarını paylaşayım ki izlemeyenler bir fikir edinebilsin. 


(Ayrıca bu şarkıyı cidden çok sevdim. "Taşi marhaebaa..." :D:D)


Başrollerinde; The Spy, No Blood No Tears, Welcome to Dongmakgol, Murder Take One, The Divine Weapon, Castaway on the Moon, Countdown, Confession Murder, The Plan Man filmlerinden tanıdığım Jung Jae Young, Marrying the Mafia filminden tanıdığım Kim Jung Eun ve Yang Se Jong'un olduğu 16 bölümlük drama Duel:


Dramada insanların klonlarının arasındaki çekişmeyi konu alıyormuş. Bir dedektifin kızı ortadan bir gün kayboluyor. Dedektif kızını ararken o gün birbirinin aynısı olan iki adam görüyor. Galiba bizler de dedektifin kızını ararken bu klonlarla arasındaki savaşını izleyeceğiz. 

Açıkçası dramanın adı basında çok yer aldı. Afiş ve tanıtımlarda drama oldukça sinematik bir tavır sergilemiş. Ayrıca drama bir OCN draması. Yani bu kanalın markası ile yayın hayatına başlıyor. OCN dramalarını izleyenler bilir ki kanal hep kalitesini konuşturur. Mimlenmiş bir kanalda harika bir drama diyebiliriz anlayacağınız. Trailerını izleyince denilenlere hak vereceksiniz.


Başrollerinde; God's Gift dramasından, Classic, Perfect Game filmlerinden tanıdığım Cho Seung Woo ve Master of Study dramasından tanıdığım Bae Doo Na'nın olduğu 16 bölümlük drama Secret Forest:


Şimdilerde savcı olarak görev yapan Hwang Shi Mok, çocukken geride duygu eksikliği bırakan bir beyin ameliyatı geçirmiştir. Hem aklı başında, mantlıklı bir adam hem de soğuk ve yalnız bir adamdır. Bir gün bir dava ile karşı karşıya gelir ve yüzbaşı polis olan Han Yeo Jin ile yolları kesişiyor. Rüşvet alımını sonlandırmak ve bu cinayet zincirini çözmek için birlikte çalışmaya başlarlar.

Benim hemen başına oturacağım bir drama değil ama izleyeceğim kesin. Çünkü trailerları dikkatimi çekti. ^^ Sizde izlemek istersiniz belki diye trailerları şuraya bırakıverdim. 


Başrollerinde; Faith ve Angry Mom dramalarından tanıdığım Kim Hee Son ve Scent of A Woman, I Do I Do dramalarından, S Diary, She's on Duty, The Worst Guy Ever ve The Five filmlerinden tanıdığım Kim Sun A'nın olduğu 20 bölümlük drama Woman of Dignity:


Bir zamanlar uçuş görevlisi olan Woo Ah Jin, kayınpederinin iflas etmesiyle kocası tarafından aldatılır. Park Bok Ja ise sosyeteye girmeye çabalayan bir kadındır. Dramada Woo Ah Jin'in dibe vurmasını ve Park Bok Ja ile yollarının kesişmesini izleyeceğiz. ^^

İkiside sevdiğim oyuncular lakin açıkçası izleme listemde yer almayan bir drama. Sizler izlemek isterseniz buraya trailer bırakıveriyorum.


Bu postlukta bu kadar sevgili okuyucular. ^^ Temmuz ayı postunda görüşmek üzere. ^^


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder